Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2010

Ενημέρωση 5 / 8 / 2010 - 18:25

Η Γ.Ο.Μ.Α ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ ΣΤΑΔΙΑΚΑ. 

Έστησα το δικό μου blog γιατί και εγώ και ο πολύ καλός μου φίλος Χριστόφορος , υπεύθυνος του blog  "   ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ"   , έχουμε πολλά καλούδια κατα νούν να σας προσφέρουμε και πλέον δεν χωράμε μαζί. Πάντα όμως θα στηρίζουμε ο ένας τον άλλο.

Ευχαριστώ και πάλι για τη ζεστή σου φιλοξενία τόσους μήνες Χριστόφορε. Καλοτάξιδα και τα δύο σκαριά στον ωκεανό της blog-όσφαιρας !!


Το κάθε blog θα ακολουθήσει πλέον δικιά του πορεία. Σας παρακαλούμε να τιμάτε με την παρουσία σας και τα δύο. 




Οι πρώτες 3 συνέχειες του διηγήματος "  1000 Μέτρα"
που έχουν ήδη δημοσιευθεί και στην "   ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ " 
υπάρχουν πλέον και εδώ. Στη σελίδα "  ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ"  . 
Προσεχώς η 4η συνέχεια  ΜΟΝΟ εδώ. 

Έχω επίσης προσθέσει 5 ρητά που μου αρέσουν στη σελίδα "   ΡΗΤΑ"   Κάθε λίγο θα προσθέτω μερικά. 

Στη σελίδα "  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ"   έχω προσθέσει και μία πράγματι εντυπωσιακή φωτογραφία. 

Τέλος, στη σελίδα "  ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ"
έχω βάλει μερικά λόγια για το πρώτο μου Βιβλίο που εκδόθηκε από τις εκδόσεις Ψυχογιός, τη "  Δέκατη Φωτογραφία"   (αν δεν παινέσεις το σπίτι σου... :-)

Άλλα διηγήματα που έχω γράψει κατά καιρούς, Φωτογραφίες, ευθυμογραφήματα, κριτική βιβλίων και ταινιών,  διάφορες σκέψεις, προσεχώς. Όχι όλα σε μιά μέρα !!  :-)  

Σιγά σιγα θα προσθέσω και τα blogs των φίλων που με επισκέπτονται.  
 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ !  ΜΗ ΣΒΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ !


 GiP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου