Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

H φάτσα μου και λίγα ακόμα...

Με έχει φάει ο Χριστόφορος. "Τώρα πια δεν μιλάς μόνο με 1-2 μόνο. Βάλε φωτογραφία ! Συγγραφέας είσαι γαμώτο ! Κάνε και λίγο δημόσιες σχέσεις !"


Στις δημόσιες σχέσεις ΠΟΤΕ δεν ήμουν καλός. ΔΕΝ ξέρω να πουλάω τον εαυτό μου. Είμαι οπαδός του "όστις βουλήσεται οπίσω μου ελθείν" . Μία ζωή... Δεν "με σπρώχνω"...


Αλλά :


1// για να γλυτώσω τη γκρίνια του !! (μη κάνει κάτι αυτός και δεν το κάνουν οι άλλοι !)
2// επειδή ξέρω ότι έχω ήδη κάνει ΚΑΛΟΥΣ φίλους εδώ.
3// Επειδή οι πιό πολλοί διαβάζουν πιό πολύ τις αναρτήσεις και τα σχόλια παρά τα βιογραφικά. 
4// Για να σας δώσω κάτι να ασχολείσθε μέχρι την επόμενη ανάρτηση μου (ερχεται είπαμε !)


Μία φωτογραφία μου και δυό λόγια για μένα.


Γιώργος Παυλίδης. Συγγραφέας. (το Φυσικός ξέρω ότι το έχετε ήδη εμπεδώσει. Γι αυτό δεν επανέρχομαι). Έχει κυκλοφορήσει το βιβλίο μου "Η ΔΕΚΑΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ" από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Αστυνομικό - ψυχολογικό θρίλερ.  Ετοιμάζω δεύτερο.


Έτσι ήμουν στην παρουσίαση του βιβλίου μου το 2008, στην Αθήνα, στο κεντρικό Βιβλιοπωλείο του Ελευθερουδάκη.  Μια σημαντική στιγμή για μένα.



Για σας ΠΑΝΤΑ o φίλος σας ο GiP



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου