Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

40 είδη...

Μου το έστειλαν, γέλασα και το αναδημοσιεύω... Τα σχόλια δικά σας... Σκοπός μου να κάνω ενήλικα άτομα να χαμογελάσουν, όχι να σοκάρω...

40 ΕΙΔΗ ΟΡΓΑΣΜΩΝ 

1. Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ !   - ή  - Εκεί ! Εκεί ! 

2. Θρησκευτικός : Θεέ μου !!!  

3. Της ετοιμοθάνατης : Πεθαίνω !!!!!! 

4. Δολοφονίκός : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!! 

5. Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι !
 

6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι
 

7. Απαιτητικός : Τώρα ! τώρα ! τώρα !
 

8. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !
 

9. Ο Οργασμός της γκόμενας ραλίστα : Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !
 

10. Δυναμικός : Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !
 

11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !
 

12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !
 

13. Τερματικός : Φτάνω !! Φτάνω !!
 

14. Οριστικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!
 

15. Οργασμός του κάμπινγκ : αχ ! αχ ! ( σιγά, για να μην  ακούσουν από τη διπλα σκηνή )
 

16. Θερινός (όλη η οικογένεια σε ένα δωμάτιο) : Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ... Σιγά μη ξυπνήσει το παιδί !
 

17. Θερινός 2 : Τέλειωνε ! Όπου να ' ναι έρχονται τα παιδιά από τη θάλασσα !
 

18. Οιδιπόδειος : Μάνα μου, Μάνα μου !!
 

19. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα !!!
 

20  Οργασμός της απαιτητικιάς : Δωστα μου όλα ! 
 

21. Ο Οργασμός της χρόνια παντρεμένης : Ωωωωω... Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !
 

22. Οργασμός της γκόμενας χειρούργου : Σκίσε με !
 

23. Διαισθητικός : Έλα ! Σε νοιώθω !
 

24. Φιλόξενος : Έλα ! Έλα ! Έλα !
 

25. Οργασμός της πλεονέκτρας : Κι άλλο !! Κι άλλο !!
 

26. Οργασμός του γιατρού : Πάρτα άρρωστη !!
 

27. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,..Μωράκι μου !!
 

28. Οργασμός του ανασφαλή : Σ' αρέσει ; Ε ; Σ' αρέσει ;
 

29. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω ; Πες μου, τι σου κάνω ;
 

30. Κέρινος : Σβήνω ! Λιώνω !!!
 

31. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ !!
 

32. Οργασμός της ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!
 

33. Οργασμός με G.P.S. : Πιο πάνω, πιο πάνω, λίγο πιό κάτω, πιο δεξιά. Εκεί, εκεί ανάμεσα !!
 

34. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσες ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά ;
 

35. Βλάχικος οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ' !!!
 

36. Κρητικός οργασμός : Ωφού !! Ίντα μου κάνεις ? Με κουζουλαίνεις !
 

37. Οργασμός χωρίς πυξίδα : Χάνομαι !! Χάνομαι !!
 

38. Καυγατζήδικος : Τωρα θα δεις ! Να ! Να !
 

39. Μπερδεμένος : Oxι ! Ναι ! Ναι ! Όχι !
 

40. Σαρκαστικός : Τέλειωσες ? Δεν το κατάλαβα !! 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Και ακριβώς από κάτω η 6η συνέχεια των 1000 μέτρων, για όσους θέλουν να το διαβάσουν. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου