Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ !!!


Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από ένα διαγωνισμό "Μις Γιαγιά" (!!!) που έγινε στη Βραζιλία. Σύμφωνα με όσα διάβασα, όλες οι γυναίκες είναι γιαγιάδες (πήγαν με εγγόνια, παιδιά, ταυτότητες κ.λ.π στα καλλιστεία) και είναι επίσης από 45 ετών και πάνω.  


Μερικές είναι σε μία μόνο φωτό, κάποιες είναι σε περισσότερες οπότε γράφω από κάτω ποιά είναι. 


Με "κλικ" φυσικά μεγαλώνουν (θα το χρειαστείτε !!)


Ομολογώ πάντως πως δεν είμαι σίγουρος. Κοιτάξτε τις προσεκτικά και πείτε μου. Είναι δυνατόν ? Ιδιαίτερα ρωτώ τις γυναίκες γιατί εσείς μπορείτε και παρατηρείτε λεπτομέρειες σε ένα σώμα καλύτερα από τους άνδρες. 


Το προσωπικό μου γούστο στο τέλος της ανάρτησης, μετά τις φωτό. Μη σας επηρεάσω !! (γέλια) 













Για το γούστο μου :  Μάρτα ! Σας χαρίζω τις κόρες της ! 

Σημείωση : Όχι πως με χαλάνε οι υπόλοιπες υποψήφιες !! Μη τρελαθούμε ! (παραπάνω !)  

Απορία : Και καλά η μεγάλη μου προτίμηση, η Μάρτα να μου πεί "όχι" !! Αν μου πει "ναι" τι γινεται ?
Κινδυνεύω από εξόρυξη οφθαλμών !! (τα μάτια απέξω που λένε) HEEEEEEEEEELP !!
Χαχαχαχαχαχα 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου