Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Σήμερα θα πρωτοτυπήσω... Θα μου επιτρέψετε πρώτα όμως να ζητήσω προκαταβολικά τη συγνώμη σας για όσα γραψω στη συνέχεια.  Θα προσπαθήσω να κάνω μία ΠΟΛΥ φιλική σάτιρα της μπλογκόσφαιρας που με περιβάλει. Έχω ήδη αποκτήσει καλούς φίλους και ελπίζω ότι δεν θα με παρεξηγήσουν. Ένα χαμόγελο θέλω να προσφέρω. Καμία πρόθεση να θίξω, να προσβάλω, να κάνω κάποιον ή κάποια να αισθανθεί άσχημα. 
Στο κάτω κάτω, αν διαβάζετε τα σχόλια μου στις δικές μνου αναρτήσεις ή άλλων φίλων θα ξέρετε ότι αυτοσατιρίζομαι συχνά. Για τα κιλά μου πάνω από όλα, για την ηλικία μου, για το ότι "νεάζω" και δεν αισχύνομαι να "μην το βάζω κάτω". Κι ας μπορούσα μια που έχω παιδιά που είναι ήδη στα πρώτα τους  "  άντα"   να ήμουν ήδη παππούς σαν τον Χριστόφορο.  

Με την ελπίδα λοιπόν ότι δεν θα με πάρετε με τις πέτρες προχωρώ. 

Ας πούμε λοπόν ότι κάνω μία νέα ανάρτηση που περιέχει ΜΟΝΟ μία λέξη : "  Καλήμέρα ! "   
Για να δούμε πως θα σχολίαζαν αυτή την ανάρτηση μου διάφοροι φίλοι και μπλογκ-ό-φιλοι . 

GiP : Καλή μέρα θα είναι εκείνη που θα αρχίσω δίαιτα. Και θα την κρατήσω ! Άρα η καλή μέρα αργεί ακόμα ! Και όλο και τη βλέπω δυσκολότερο να μου κάτσει !! 
 
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ : Πολύ καλή η νέα σου ανάρτηση Γιώργο !!  Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχεις γράψει μέχρι τώρα !! Τα είπες όλα με μία λέξη !! Μπράβο !! 


ΔΗΜΗΤΡΑ : H λέξη καλημέρα έχει 4 συλλαβές. Όπως είναι γνωστό και στα πρωτάκια του δημοτικού ακόμα, και τα κουάρκς 4 είναι. Βέβαια εγώ έχω αδυναμία σε 3 μόνο από αυτά αλλά που ξέρεις... νέα είμαι, μελαχρινή είμαι, όμορφη είμαι, νέο άντρα έχω... 
Και ναι... φοράω μπλε χάντρα κάθε μέρα για να μη με  γλωσσοφάτε !! 

ΜΑΜΟΥΝΙ :  http://www.youtube.com/watch?v=3slbC_397Eg

KAKIA_P : Η καλημέρα από τη νύχτα βγαίνει. Όσο πιό βαθειά η συνειδητοποίηση της νύχτας από το τραυματικά αφυπνισμένο πρωϊνό, τόσο η σοφή παροιμία "  βράσε αυγό και κούρευτο"   θα δυναμώνει τις ευαισθησίες μας. Φιλιά καληνύχτας !


ΙΟΝ : H λέξη "  καλημέρα"   βρέθηκε από Φοίνικες εμπόρους στις 12 / 6 / 8010 Π.Χ. στις 10 παρά οκτώ και σαράντα δεύτερα το πρωϊ, στον δρόμο που χάραζαν Σουμέριοι μηχανικοί για τον Φαραώ ""  Πορναμών"   τον 27ο, τον πρώτο που ανέλυσε το DNA της Καμήλας και τροποποιώντας το άρχισε να εξάγει ένα πανάκριβο παστουρμά. 

PORCUPINE : Βρε GiP γερομπισμπίκη, την έκανες πάλι ! Λέξη " "  καλημέρα"   ΔΕΝ υπάρχει !! Έψαξα σε όλα τα τραγούδια των Porcupine Tree. Δεν υπάρχει τέτοια λέξη ! Άσε που όπως έκανα βόλτα με το ποδήλατο μου, είπα σε κάποιον περαστικό " καλημέρα" και με κοίταξε περίεργα. Μου φάνηκε μάλιστα ότι σταυροκοπήθηκε !! 


ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ : Δεν ξέρω τι λες αλλά εγώ με τον Καπετάνιο περνάμε υπέροχα ! Φτού μας !!  Στο επόμενο ρεπώ από το γλέντι θα τα ξαναπούμε ! 

ΗΩΣ : Εγώ μία ξανθιά δικηγόρος είμαι ! Τι μου λές για καλημέρες... Πάω κομμωτήριο μπας και μάθω να σας πω που το πάει ο GiP !  


ΈΛΕΝΑ : Στην Μύκονο δεν λέμε καλημέρα ! Στα κοχύλια που κρέμασα !! Ξυπνάμε το απόγευμα ! 

ΓΟΥΪΚΑ : Στις μάγισσες δεν αρέσουν οι καλημέρες, καλές νύχτες θέλουν για τα ξόρκια τους. Πρόσεχε τα φύλλα κάτω μη πατάς την πρωϊνή δροσιά... 

VANGEL GREKO : Μετά από μία μπαρότσαρκα στα Χανιά με καλή παρέα, έκανα μία επανάληψη στα γρήγορα και πάω να γράψω εξετάσεις. Aν έγραφες "  καλή επιτυχία"   θα έπιανε περισσότερο τόπο !    

MEGGIE : Καλημέρα ? Για δες πίσω από το κούτσουρο τι μου έκαναν τα κουταβάκια μου... Πάλι να καθαρίζω έχω !!  Είναι να μη νοιώθω λίγο μωβ ? Με έχει φάει η φασίνα ! 
Ούτε μόνη ούτε μονάχη... πάντα ξένη και όπως λάχει !!  
Πάντα λέω καλημέρα... σαν τις πίκρες κάνω πέρα...  

Υπάρχουν αρκετοί που δεν τους συμπεριέλαβα. Δεν βρήκα κάτι να σατυρίσω στο στυλ που γράφουν.  Δεν εμπνευσθηκα κάτι, πετυχημένο ή όχι.

Και πάλι : Σκοπός είναι το γέλιο. Παρακαλώ τα όποια σχόλια σας να έχουν σχέση με εμένα ή με τα όσα έγραψα στο σύνολο τους ή με το τι εγραψα για σας και ΜΟΝΟ.  
Αποφύγετε να σχολιάσετε τι έγραψα για άλλους εκτός από εσάς. ¨Ετσι θα αποτραπούν πιθανές παρεξηγήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου