Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ !!

Όπως θα ξέρετε είμαι συνταξιούχος της ΔΕΗ. 
Πήγα λοιπόν σήμερα στην Τράπεζα να πάρω το δώρο των
Χριστουγέννων. Το τι πήρα υποθέτω πως το καταλάβατε... Όχι αγγουράκια κρήτης, αυτά είναι μικρά και χαριτωμένα. Το παρακάτω πήρα : 


Και όχι τίποτε άλλο, ούτε τη βαζελίνη δωρεάν !! Και με τέτοιο αγγούρι, όσο να' ναι 2-3 βαζάκια βαζελίνη τα χρειάζεσαι ! Πληρώνεις και από πάνω !

Και ερωτώ : 
- Από που θα βγουν τώρα τα προσωπικά μου έξοδα ?
 
- Πως θα κλέψω το νόμιμο 20 % επί των εσόδων που δηλώνω στην κυρά μου χρόνια, αν  δεν έχω πάρει το 100 για να της δώσω το 80 ? (χρόνια έτσι την έβγαζα !)

Και εντάξει η σύζυγος, πείτε πως θα δείξει κατανόηση . 
Με την παρανόμα πως καθαρίζω ? Και το δωράκι της είχα τάξει,
και καμία έξοδο βραδυνή, που θα ξέραν σπίτι ότι βγαίνω αντροπαρέα... 

Πως όλα αυτά τώρα ? Για τα κιλά μου θα έρθει η παρανόμα ή για την ηλικία μου ?
Σιγά τον πουρό Αλαιν Ντελόν ! Mη χε@ω !!
 
Πορτοφόλι έβλεπε και γυάλιζε το μάτι της, και πάνω στη γυαλάδα... εγώ εκμεταλλευόμουν καταστάσεις !!

Άτιμε Στρος, μαζί με τον Όλι και τον George μου στερήσατε το Χριστουγεννιάτικο...

Που να την βλεπετε (ναι... αυτή που μας μνημονεύετε !!) και να μη τη γνωριζετε, ζαρωμένη ελιά θρούμπα να έχει καταντήσει !!

Που να σας την φάνε τα δρακουλόψαρα του Ίον !!

Που κορμάρες να βλέπετε και μόλις τις καμακώνετε, νταβραντισμένοι τσολιάδες να σας προκύπτουν !!

Που ότι δεν σηκώνεται σε εσας να σηκώνεται σε 5 νάυτες μόλις σας βλέπουν  από πίσω.
Και να έχουν και 6 μήνες να πιάσουν λιμάνι !!
Kαι να έχουν όλοι AIDS από το προηγούμενο λιμάνι που είχαν πιάσει !!

Μόνο όμως με κατάρες δε βγάινει η δουλειά... Γι αυτό άρχισα μαθήματα Ακορντεόν, να παίζω στις γωνίες. 

Θα φοράω μαύρα γυαλιά, θα έχω άσπρο μπαστουνάκι... Για βοήθεια θα έρθει ο Χριστόφορος να παίζει βιολί
 
Μου το υποσχέθηκε ! Ο καλός φίλος στην ανάγκη φαίνεται !
(Σε χειρότερα χάλια... αυτός ΕΧΕΙ να πληρώσει δώρα σε υπαλλήλους του !! Και οι περαιώσεις, περαιώσεις !!)
Θα τα μοιραζόμαστε !!

Για ξηλωθείτε !! Για βοηθάτε !!
Στο κουτί ! Και μη δώ κάτω από δεκάευρο !! 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου