Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ !! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ !!

ΣΤΑΜΑΤΩ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ .

ΟΤΙ ΔΕΙΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΔΩ η ΣΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΓΚ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ Η ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ IP ADDRESS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ !!  

ΘΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΜΑΙΗΛ ΜΟΝΟ. ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΣΕΚ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΩΔΙΚΟΥΣ. 

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΙΗΛ, ΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΗΘΕΝ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ !! 

ΘΑ ΠΩ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΕ ΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΟΡΚΟΥΠΙΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΥΝΗΜΑΤΑ. ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ. 

ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ. 

ΕΙΜΑΙ ΙΣΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΌΤΑΝ ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ !! 

ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου