Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

Προβλημα ανάρτησης

Πρόβλημα στην ανάρτηση "ΣΕΡΑΓΕΒΟ-4". Το ξαναέβαλα το ίδιο σε νέα αναρτηση. Είναι ακριβώς από πάνω.

Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2010

ΜΕΡΑΚΛΩΜΕΝΟΣ...

Ένα από τα αγαπημένα μου... Πάει και με το ερωτικό διήγημα που είχα γράψει πριν το "Σεράγεβο". Αφιερωμένο εξαιρετικά...  


http://www.youtube.com/watch?v=GXG6H08AVIQ


Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος



Ταιριάζουν τόσο οι στιχοι του με το δίηγημα μου... 


Χόρεψε μαζί μου απόψε
κάτω απ' το φεγγάρι.
Δες, τα μάτια μου γεμίσαν
από σένανε.
Χόρεψε για την αγάπη
που 'ρθε να σε πάρει.
Χόρεψε για σένα μόνο
και για μένανε.

Πριν χαθεί το όνειρό μας
και ξαναβραδιάσουμε,
άσε με να σ' αγαπάω
κι όπου φτάσουμε.

Χόρεψε μαζί μου τώρα
στου καημού την άκρη.
Πιες απόψε τη ζωή μου
και αγάπα με.
 

Χόρεψε για δυο αγάπες
και μια χούφτα δάκρυ.
Έχουμε πολλά να πούμε
που δεν τα 'παμε.

Πριν χαθεί...


ΣΗΜ. H πρώτη συνέχεια του " Σεράγεβο" από κάτω. Η συνέχεια του αύριο-μεθαύριο.

Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

10 ΑΝΕΚΔΟΤΑ

1// Ποια είναι τα 4 αγαπημένα ζώα μιας γυναίκας;

1) Μια τζάγκουαρ στο γκαράζ
2) Μια αλεπού στη ντουλάπα...
3) Ένας τίγρης στο κρεβάτι
4) Ένα βόδι να τα πληρώνει...

2//     Ο σύζυγος κάθεται στον καναπέ στο σαλόνι κάνοντας συνεχώς ζάπινγκ ανάμεσα σε δυο κανάλια. Από το βάθος ακούγεται η φωνή της συζύγου
- Τι κάνεις ;  θα την κάψεις την τηλεόραση...
- Τι να κάνω ρε γυναίκα...αφού βάλανε το μπάσκετ μαζί με την τσόντα....δεν ξέρω ποιο από τα δυο να δω...
- Την τσόντα δες........μπάσκετ ξέρεις.....
 
3// Διάλογος 
-Έλα μέσα, χιονίζει. 
-Σιγά ! Και έξω χιονίζει !!

4// Δίαλογος σε κατάστημα καλλυντικών.
-Έχετε μια κρέμα για αποτρίχωση ;
-Για ποια περιοχή ;
-Για το Χαλάνδρι .

5// Τηλέφωνο στην Ολυμπιακή. 
- Πόσο διαρκεί το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη;
- Μισό λεπτό κύριε...
- Α ναι ; Ευχαριστώ πολύ !!

6// Λέει ο Ελληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα : Γιέ μου σου βρήκα νύφη.
Απαντάει ο γιός : Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ
Λέει ο πατέρας : Ναι αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του Bill Gates
Οπότε ο γιός συμφωνεί...

Πάει ο Ελληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει :
Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου.
Απαντάει ο Bill Gates : Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών.
Και ο πατέρας : Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι 25 χρονών και είναι ήδη διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα.
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί.

Πάει μετά ο Ελληνα πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει : ΣΟυ έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα
Απαντάει ο Πρόεδρος : Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους.
Λέει ο πατέρας : Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates
Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος

Συμπέρασμα : Ετσι κάνουν δουλειές οι Ελληνες..............

7// Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;
- Και ποιος θα μας πάρει;




8// Τις προάλλες καθόμασταν με μια παρέα σε ένα τραπέζι και κάποιος ισχυρίστηκε ότι η μπίρα περιέχει γυναικείες ορμόνες.
Αρχικά γελάσαμε αλλά σαν επιστήμονες που είμαστε είπαμε να το ερευνήσουμε το θέμα.
Ήπιαμε ο καθένας από 10 μπίρες (καθαρά για επιστημονικούς λόγους).

Μετά το τέλος του πειράματος καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα:
1.          είχαμε παχύνει
2.          μιλούσαμε ακατάπαυστα χωρίς να λέμε τίποτα
3.          αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην οδήγηση και στο παρκάρισμα
4.          ήταν αδύνατο να κάνουμε λογικές σκέψεις
5.          μας ήταν αδύνατο να παραδεχτούμε ότι είχαμε άδικο, παρότι ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχαμε δίκιο
6.          κάθε ένας μας θεωρούσε ότι είναι το κέντρο του σύμπαντος
7.          είχαμε πονοκέφαλο και δεν είχαμε διάθεση για σεξ
8.          και η αποκορύφωση: έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην
             τουαλέτα και μάλιστα όλοι μαζί.

Συμπέρασμα : Ναι, η μπύρα περιέχει γυναικείες ορμόνες !!



9// Μπαίνει μια μέρα ένας μέσα σε ένα μαγαζί και ρωτάει τον ιδιοκτήτη αν υπάρχει δουλειά.

- Βεβαίως και υπάρχει μια θέση. Κάθε εβδομάδα θα πρέπει να έρχεσαι τρεις μέρες και να είσαι εδώ δύο ώρες. Ο μισθός σου θα είναι 2500 ευρώ τον μήνα, με εταιρικό αυτοκίνητο, κινητό και μία ξανθιά μοντέλο για γραμματέα.

- Πλάκα μου κάνεις ?
- Εσύ άρχισες.... 

10// Xθες το βράδυ ήπιες παρα πολύ. Τι το ήθελες Σαββατοβραδυάτικα να τραπεζώσουμε το αφεντικό σου ? Ρεζίλι έγινες μπροστά του.
- Καλά… Κατούρα τον !
- Αυτό έκανες ! Και σε απέλυσε !
- Ελα μωρέ. Πήδησε τον !
- Αυτό έκανα ! Και έτσι Δευτέρα ξαναπάς στη δουλειά ! 


 


Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

MAΘΗΤΙΚA ΜΑΡΓΑΡΙΤAPIA

Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας...άμα δεν λουζόμαστε συχνά. (γυμνάσιο Πάτρας)

Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικόν,  μισός γυναίκα και μισός άλλο πράμα απερίγραπτης ασχήμιας και τελείως εξαγριωμένος με την κατάστασή του. (γυμνάσιο Θεσπρωτίας)

Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας. (γυμνάσιο Αθήνας)

Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες, γι' αυτό δεν έχουν βρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια. (γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ. (γυμνάσιο Θήβας)

Ο Λεωνίδας και οι Τριακόσιοι του ηττήθηκαν, γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σεαριθμό. (γυμνάσιο > Αθήνας)

Την Οδύσσεια την έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.  (γυμνάσιο Λαμίας)

Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η μαμά του ήταν τσατσά. Ο γιος του ήταν Τσάτσος ή Τσαράκι. (γυμνάσιο Αθήνας)

Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λιπτον Τι. (γυμνάσιο Αθήνας)

Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι πάντοτε (γυμνάσιο Καλαμάτας)

Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης είναι η φωτιά κάτω από το κατσαρολάκι (γυμνάσιο Κορίνθου)
 

Η σοβιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες. Στη Σερβία φοράνε σερβιέτες. (γυμνάσιο Κορίνθου)

Ο πρατήρας είναι λέξη δυσανόητη, δηλ. με δυο έννοιες. Μια όταν είναι σε ηφαίστειο και μια όταν δουλεύει σε πρατήριο. (γυμνάσιο Αθήνας)

Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό. Παθητική φωνή: Ο λαγός με κυνηγάει. (γυμνάσιο Κορίνθου)
 

Οι βιταμίνες βρίσκονται ακριβώς ανάμεσα από τις αλφαμίνες και τις γαμαμίνες.... (γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Η μπανάνα στα Αγγλικά γράφεται όπως και στα Ελληνικά,  δηλαδή με ένα μπα και δύο να. (γυμνάσιο
Θεσσαλονίκης)

Τα 6 χαρακτηριστικότερα ζώα του  Βόρειου Πόλου είναι 3 αρκούδες και 3 φώκιες. (γυμνάσιοΑθήνας)

"Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας  νόμπελ".(γυμνάσιο Χιου) 


"Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες". (γραπτό υποψηφίου για τη Σχολή Αστυνομίας)

"Η Σκανδιναβία είναι  μια πράξη που κάθε πολιτισμένος  άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει".(γυμνάσιο Αθήνας)

"Η μάνα του  Ρασπούτιν ήτανε η γνωστή ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας".(γυμνάσιο Καρδίτσας)

"Ο Κορινθιακός Κόλπος ευρίσκεται τελείως κατά μήκος". (γυμνάσιο Πάτρας)

"Οι Έλληνες εφεύρεσαν  τη γεωμετρία για να αποφύγουνε την άλγεβρα που ήτανε αράπικη". (γυμνάσιο Πάτρας)


"Όταν ο Χριστός ήτανε μικρός, ο πατέρας του ο μαραγκός Ιωσήθ, το φώναζε Χρηστάκη". (γυμνάσιο Λαμίας)

"Η βαρύτητα είναι πιο δυνατή το Φθινόπωρο. Τότε βλέπουμε τα μήλα να πέφτουν ομαδικά". (γυμνάσιο Αθήνας)

"Το παιδί που οι γονείς του είναι από την Ύδρα, λέγεται Υδρογόνο".  (γραπτό υποψηφίου για τη Σχολή Αστυνομίας)

"Το νερό ανακατεύεται με όλα τα υγρά, εκτός από το αίμα. Υπάρχει και παροιμία γι' αυτό". (γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης)

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

1000 μ. --- Μικρές Διορθώσεις


Απαραίτητες μικροδιορθώσεις στα 12 προηγούμενα κεφάλαια


Οι αλλαγές δεν είναι τίποτα το σοβαρό, μπορείτε άνετα να συνεχίσετε να διαβάζετε χωρίς ίσως να διαπιστώσετε ποτέ ότι κάτι άλλαξε στη συνέχεια. Εγώ όμως πρέπει να τις επισημάνω τις αλλαγές για να είμαι εντάξει προς τους προσεκτικούς αναγνώστες μου που έχουν καλή μνήμη. Μη μου πουν... "  μα εσύ έγραφες πριν αυτό και τώρα κάτι διαφορετικό".

 1. Ο άνθρωπος που εμφανίζεται και λέει στον Παύλο να μην πάει κάτω από την αψίδα, δεν του λέει να μην τον ακουμπήσει όπως γράφω εδώ στο κεφάλαιο 2. Του λέει μόνο να μη πάει κάτω από την αψίδα. Ότι είναι φίλος.

 2. Ο δεσμός του κλώνου του Παύλου με την Ελίνα είναι 4 μηνών. Δεν ζουν μαζί, της έχει δώσει κλειδί και πάει σπίτι του, αλλά δεν μένει μονίμως εκεί. Σκεφτόταν όμως να της πει να συζήσουν.

3. Ο δεσμός του "κανονικού"  Παύλου με την Μάρω κρατά περίπου ένα χρόνο χωρίς κανένας τους να είναι τσιμπημένος. Το που πάει ο δεσμός τους αν πρέπει να τον διατηρήσουν ή να τον κόψουν τους απασχολεί και τους δύο.

4. Ο συντονιστής με την κοφτή φωνή που εμφανίζεται να μιλά τόσο με την Κάλι (την κακιά δίδυμη αδελφή της Νάντιας που κυκλοφορεί επίσης σαν Νάντια) όσο και με την Ελίνα ΔΕΝ είναι μηχανή όπως άφησα να εννοηθεί. Είναι ο Λοτ, τον έχω αναφέρει. Ήρθε από το μέλλον και δουλεύει για την Ελίνα. Και φυσικά δεν είναι αφεντικό. Αφεντικό των "κακών" είναι η Ελίνα.

5. Συμβούλιο που αποφασίζει περί των πρακτέων στους "κακούς από το μέλλον" δεν υπάρχει. Η Ελίνα κάνει κουμάντο και μετά η Κάλι στους "  κακούς" , αν και για τα δύο ο Λοτ δυσανασχετεί.

6. Η Νάντια (η "καλή"  , αυτή που είναι με τη Μάρω) δεν είναι ντυμένη σαν την Κάλι. Φορά φαρδύ παντελόνι και φαρδιά μπλούζα. Ξέρει ότι μπορεί να χρειασθεί να παίξει ξύλο. Η Μάρω (που δεν είχα γράψει στα προηγούμενα τι φορά) είναι με φαρδιά φούστα, μπλούζα και χαμηλοτάκουνα παπούτσια (την ετοιμάζω για μάχη και αυτή).

7. Η σχέση της Νάντιας με τη Μάρω είναι φιλική... προς ώρας τουλάχιστον. Στη συνέχεια θα δούμε... Δέχτηκα ΠΟΛΛΑ σχόλια είτε να το αφήσω όπως ήταν (με ενδεχόμενες "πονηρές" εξελίξεις στην σχέση τους) ή να το αλλάξω σε καθαρά φιλική σχέση.  Μάλλον προς το φιλικό γέρνω, οι αναγνώστριες είναι περισσότερες και με επηρέασαν κάπως... Τώρα αν η σχέση τους "πονηρέψει" αργότερα, ούτε εγώ το ξέρω ακόμα... Θα τις αφήσω να με οδηγήσουν, όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν ανοιχτά...

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ . Ουσιαστικά απάλειψα τις "  σπόντες"   που είχα κυρίως στην αρχή ότι μπορεί να παίζουν ρομπότ και  παράλληλα σύμπαντα με δύο Παύλους. Άλλο ο κλώνος του Παύλου, που θεωρητικά μπορεί να γίνει και ΤΩΡΑ (ναι !) και άλλο ο Παύλος σε δύο διαφορετικά χωροχρονικά συνεχή. Το δεύτερο το κάνει πολυπλοκότερο και το απέφυγα. 
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ : Συνεχίστε να το διαβάζετε. ΔΕ θα δείτε τίποτα ουσιαστικό να αλλάζει. Αλλά μη μου πείτε, την Νάντια την είχες με πράσινη φούστα και τώρα είναι με παντελόνι ! (γέλια) .  Όταν την έκανα με φούστα δεν ήξερα ότι θα μας προκύψει "καρατέκα" και θα παίξει ξύλο !

Όταν γράφω μου έρχονται ιδέες, όχι από πριν. Αφήνω τους ήρωες όπως τους φαντάζομαι  να με οδηγήσουν.  Και σας πληροφορώ, όπως ξέρουν όλοι οι συγγραφείς, το κάνουν ! Απλώς εσείς όταν διαβάζετε ένα βιβλίο βλέπετε την τελική του μορφή, όχι το τι αλλαγές έγιναν.

Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΟ...

Λέμε "  είμαι περδίκι"  . Ta περδίκια δεν αρρωσταίνουν ποτέ?

Λέμε "  χρόνια και ζαμάνια"  .   Πόσο ακριβώς διαρκεί ένα ζαμάνι?

Τα ΑΤΜ γιορτάζουν της Αναλήψεως?

Πριν τον γάμο του Καραγκιόζη, έγινε μπάτσελορ πάρτυ?

Έχει γίνει ποτέ αγώνας αυτοκινήτων στην οδό Πέτρου Ράλυ?

Τα αμπελοφάσουλα, παράγουν κρασί ή φασολάδα?

Ο «μπεκρή μεζές» ανιχνεύεται στο αλκοτέστ?

Λύθηκαν ποτέ τα Ελευσίνια Μυστήρια?

Για ποιο λόγο σιδερώνουν τις πυτζάμες?

Σε τι διαφέρει ένα ημιυπόγειο από ένα ημιισόγειο?

Επιτρέπονται τα μπινελίκια στο Ευγενίδειο Ίδρυμα?

Τελικά τι χρώμα έχουν τα χρωμοσώματα?

Γιατί το Extra Large γράφεται XL και όχι EL?

Γιατί βάζουν έγχρωμο φιλμ όταν βγάζουν φωτογραφίες ζέβρες?

Γιατί τα ντουλάπια στα αστυνομικά τμήματα έχουν κλειδαριές?

Πόσο καλή φρούρηση έχουν πια αυτά τα πράσα και τους πιάνουν όλους εκεί?

Οι πιτσαρίες πως ελέγχουν ότι κάποιος που παρήγγειλε οικογενειακή πίτσα δεν είναι εργένης?

Γιατί το λένε λευκό κρασί αφού είναι κίτρινο?

Αφού ο στρατιώτης είναι άγνωστος πως ξέρουμε ότι είναι Έλληνας?

Ποια από τις δύο είναι η άλλη όψη του νομίσματος?

Αφού "   ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη"   ....Πόσοι κούκοι φέρνουν την άνοιξη?

Ποιος ακριβώς ενημέρωσε τον Ταρζάν για το πώς ονομάζεται;

Τι ακριβώς σιχαίνεται ο Μίκυ Μάους και φοράει γάντια;

Με ποιόν ακριβώς μπορεί να έχει κόντρα, ένα πλακέ;

Όταν ένας σκύλος ράτσας  "  χάσκυ"   κλείσει τελικά το στόμα του, πώς λέγεται;

Πότε προλαβαίνουν οι Ιατρο-δικαστές, να σπουδάσουν και Ιατρική και Νομικά;
 

Όταν οι καλόγεροι κάνουν παρέα, αποκαλούνται ακόμα "   Μοναχοί"   ;

Τι χρώμα γίνονται οι χαμαιλέοντες όταν βρεθούν μπροστά στον καθρέφτη;

Πώς γίνεται και κάθε χρόνο καίγεται πάντα ο "  τελευταίος πνεύμονας πρασίνου"   ; 

Πρώτα εμφανίστηκαν τα μυρμήγκια ή οι μυρμηγκοφάγοι;

Τα ψάρια πώς καταφέρνουν να κολυμπάνε με γεμάτο στομάχι;

Οι ορφανοί επιτρέπεται να μπαίνουν σε οικογενειακές ταβέρνες?

Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν αρχαίους Έλληνες? 


Λέγεται ότι "  ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα".. Οι γιατροί που τρώνε ένα μήλο την ημέρα είναι μαζόχες?  

Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

1000 μ -12 ---- Η ΑΡΧΗ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ προηγουμένων
 
O Amαro o Βολιβιανός οδηγός του αυτοκινήτου που ήρθε να πάρει τον Παύλο και την Κάλι, από το El Camino de la Muerte, αποδεικνύεται εχθρός της. Ναρκώνει την Κάλι και λέει στον Παύλο ότι θα πάνε σε ένα κρησφύγετο να απαλλαχτούν από τις νανοσυσκευες παρακολούθησης που έχουν.  Του λέει επίσης ότι έχει ταξιδέψει (ο Παύλος) στο μέλλον και ότι είναι ο μόνος που το έχει καταφέρει αυτό μέχρι τώρα. Όλοι οι άλλοι γυρίζουν κάπου στο παρελθόν και επιστρέφουν μετά μέχρι την εποχή τους, στο δικό τους παρόν. Δεν μπορούν να πάνε σε ένα χρονικό για αυτούς μέλλον.  

 
Την ίδια περίπου ώρα, στην Ελλάδα, στο διαμέρισμα του Παύλου, η Νάντια εξηγεί στη Μάρω πως πρέπει να αντιμετωπίσουν την Κάλι, αρχηγό της αντίπαλης φατρίας που έρχεται να σκοτώσει τη Νάντια και ενδεχομένως και την Μάρω. Η Κάλι έρχεται μαζί με τον Λοτ, επίσης από μέλλον, και δύο ντόπιους κακοποιούς που δουλεύουν για τον Λοτ. Η Νάντια κρύβεται η Μάρω πάει να ανοίξει την πόρτα που χτυπά. 

  
Αθήνα – Διαμέρισμα Παύλου

Ανοίγοντας την πόρτα η Μάρω έγιναν μερικά πράγματα που δεν κατάλαβε πως έγιναν. Βρέθηκε κολλημένη με τα πλάϊ στον τοίχο του χωλ με ένα άνδρα να την κρατά με το ένα του χέρι στο λαιμό και με το άλλο πίσω, στη μέση πιέζοντας την περιοχή του κόκκυγα. 


Το αριστερό χέρι του ξανθού άνδρα στο λαιμό της, αυτό μόνο μπόρεσε να δει με την άκρη του ματιού της από αυτόν, την έσφιγγε έτσι που της προκαλούσε ζάλη. Στραγγαλιστική λαβή στις καρωτίδες, το ήξερε από το Τae Kwo Do.

Ο Λοτ,  ήταν σίγουρη πως αυτός ήταν, μπορούσε να την ρίξει λιπόθυμη όποτε ήθελε ή και να την πνίξει αν έσφιγγε λίγο ακόμα.  Ταυτόχρονα τα πόδια της είχαν παραλύσει όπως και τα χέρια της. Αυτό δεν ήξερε πως γινόταν, κάποια νεύρα θα πίεζε ο Λοτ στη σπονδυλική της στήλη με το άλλο χέρι. Δεν μπορούσε να τον δει καλά αλλά είδε ότι είχε βγάλει τα παπούτσια του. Και πάλι της έριχνε περισσότερο από ένα κεφάλι.

Η Πόρτα πίσω της είχε κλείσει. Όλα έγιναν σε δευτερόλεπτα, πριν προλάβει να ρωτήσει ποιός είναι για να κερδίσει χρόνο, ή να βάλει μία φωνή.

«Ψάξτε το διαμέρισμα !»  Άκουσε μία γυναικεία φωνή «και μη πάτε να τα βάλετε με όποια δείτε. Θα σας σκοτώσει πριν το καταλάβετε. Πυροβολείστε στο ψαχνό αν θέλετε να ζήσετε. Και μη χωριστείτε... Να πηγαίνετε και οι δύο μαζί, να καλύπτετε διαφορετικό χώρο με τα μάτια σας και με τα όπλα σας ο κάθε ένας. Είναι πολύ επικίνδυνη» 

Η Μάρω είδε δυο πανύψηλους άνδρες να προχωρούν αργά και διστακτικά προς τα μέσα. Κρατούσαν περίστροφα με γεμιστήρες, τα είχε δει η Μάρω σε έργα πολλές φορές. Ύστερα από ένα λεπτό μία κανθοκάστανη γυναίκα εμφανίστηκε μπροστά της. Φορούσε  ένα φαρδύ μαύρο παντελόνι, μία πράσινη μπλούζα και ήταν ξυπόλυτη. Προφανώς είχε βγάλει και αυτή τα παπούτσια της.  Έτσι ήταν λίγο πιο κοντή από την Μάρω.

«Τι πάθανε και βγάζουν τα παπούτσια τους ;» αναρωτήθηκε η Μάρω. «Κανένα είδος τελετουργικού ; H Νάντια δεν τα είχε βγάλει»

«Λοιπόν κούκλα ;» της είπε η Ελίνα κοιτώντας την στα μάτια. Η Μάρω ήταν σίγουρη ότι αυτή ήταν. «Που πήγε η παρέα σου ; »

«Μη τους κοιτάς στα μάτια... » θυμήθηκε η Μάρω τα λόγια της Νάντιας. Ήταν αργά... ούτε ένα δέκατο του δευτερολέπτου δεν πέταξε η ματιά της προς την βεράντα... Για την Ελίνα ήταν αρκετό. Ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη της.

«Πήγαινε ! » είπε στο Λοτ δείχνοντας του την βεραντόπόρτα . «Και προσεκτικά ! σε περιμένει ! Εχει πλεονέκτημα εκεί που κρύφτηκε»

«Και μ' αυτή ; » ρώτησε ο Λοτ χωρίς να χαλαρώσει την πιεση στο λαιμό και στη πλάτη της Νάντιας. 

«Άσε την σε μένα. Θα παίξω λίγο μαζί της μπας και ξέρει κάτι... άστη μου με τα μούτρα στο τοίχο...»

Ο Λοτ γύρισε τη Μάρω σαν άψυχη κούκλα... Τώρα ένοιωθε το αριστερό της μάγουλο να πιέζεται στη σκληρή επιφάνεια του τοίχου. Αμέσως μετά όμως ένοιωσε ελεύθερη. Πήγε να γυρίσει όταν άκουσε την φωνή της Ελίνας να συνοδεύει μία κλωτσιά στο αριστερό της νεφρό.

«Είμαι πίσω σου. Αν κουνηθείς χωρίς την άδεια μου θα σε σακατέψω για πάντα. Μπορώ να το κάνω πριν καν σκεφθείς να κουνηθείς, ένα δάχτυλο του ποδιού μου ή του χεριού μου φτάνει ! Αν είσαι έξυπνο κορίτσι μη το δοκιμάσεις»
 

«Έβγαλαν τα παπούτσια τους για να κλωτσούν πιό εύκολα» σκέφθηκε μέσα στον πόνο της η Μάρω. Είδε τον Λοτ να πλησιάζει προσεκτικά την μπαλκονόπορτα. Κάτι έπρεπε να κάνει, να τους αποσπάσει κάπως την προσοχή...

«Μη με πειράξετε... » είπε με τρεμάμενη φωνή. «Θα σας πω ότι ξέρω... ότι μου είπε πριν φύγει... Δε ξέρω  ποιά είναι... Μπήκε ξαφνικά και...»

Μιλώντας η Μάρω ο Λοτ κοντοστάθηκε για μια στιγμή και μετά συνέχισε. Ειχε φθάσει πια στην πόρτα της βεράντας. Η Ελίνα είχε γυρίσει και παρακολουθούσε τη φοβισμένο κοπέλα που έτρεμε...

Ο Λοτ είχε σχεδόν αγγίξει την πόρτα της βεράντας όταν πάγωσε... Ήταν όμως αργά... Η Μάρω δεν κατάλαβε τι έγινε... την μία στιγμή ο Λοτ πήγαινε προς την βεραντόπορτα την άλλη ήταν κάτω στο χαλί, ένα μπλέ παντελόνι είχε ξεπροβάλει ακαριαία πίσω από την πολυθρόνα σαν φίδι και τον είχε ρίξει κάτω. Ακούστηκε ένας ήχος και η Μαρω είδε το σώμα του Λοτ να κάνει ένα σπασμό και να μένει ακίνητο στο χάλι.

Όλη η σκηνή είχε κρατήσει δυό δευτερόλεπτο. Τώρα πίσω από την πολυθρόνα δεν φαινόταν τίποτα, εκτός από το ακίνητο σώμα του Λοτ.   

 «Δεν είχε βγεί έξω ! Με χρησιμοποίησε για να τους μπερδέψει» σκέφθηκε η Μάρω νοιώθοντας μία άγρια χαρά. «Ήξερε ότι θα κοιτούσα ενστικτωδώς στη βεράντα και θα ότι θα το καταλάβαιναν»

Η Ελίνα βλέποντας τον Λοτ ακίνητο έβγαλε μία κραυγή. Ασυναίσθητα κοίταξε προς τον ακίνητο Λοτ. Η απειλή που έπρεπε να αντιμετωπίσει ήταν εκεί, όχι η τρομαγμένη κοπέλα που έτρεμε και κόντευε να κατουρηθεί από το φόβο της    

Αυτό ήταν και το λάθος της... Η Μάρω κατάλαβε περισσότερο παρά είδε την στιγμιαία χαλάρωση της Ελίνας. Και ήξερε που στεκόταν η Ελίνα πίσω της, την έβλεπε με την άκρη του ματιού της. Δεν θα είχε άλλη ευκαιρία... «κτύπα χαμηλά» οι δυό λέξεις της Νάντιας είχαν χαραχτεί στο μυαλό της. Το δεξί πόδι της Μάρως τινάχτηκε όσο πιο γρήγορα μπορούσε και έδωσε ένα "τι τσάγκι" με το δεξί της πόδι (Σ.τ.Σ κλωτσιά προς τα πίσω του Tae Kwo Do) με όλη της τη δύναμη στο αριστερό πόδι της Ελίνας, μπροστά από τον αστράγαλο.  

Την ίδια ώρα που η Ελίνα έβγαλε μία κραυγή πόνου, χτύπησε την Μάρω  στη πλάτη. Αλλά η Μάρω είχε μετακινηθεί, η γροθιά της Ελίνας την είχε βρει μερικούς πόντους πιό αριστερά από ότι χρειαζόταν για να είναι το χτύπημα θανατηφόρο. Προκάλεσε όμως στην Μάρω ένα φοβερό πόνο στη περιοχή του σηκωτιού, πόνο που της έκοψε την ανάσα.

Η Ελίνα σήκωσε το χέρι της να δώσει το επόμενο δευτερόλεπτο το δεύτερο και τελειωτικό χτύπημα στη Μάρω που είχε παραλύσει από τον πόνο. Όλο της το μένος είχε τώρα επικεντρωθεί σε αυτή τη μελαχρινή που την είχε ξεγελάσει κάνοντας την φοβισμένη, και που ήξερε Tae Kwo Do. 


Δεύτερο λάθος... Ενα ξανθό βέλος πετάχτηκε πίσω από τον καναπέ. Η Μάρω την είδε - όσοι πρόλαβε - να παίρνει μία περιστροφή στον αέρα και να βουτά πάνω στην Ελίνα. Ταυτόχρονα οι δύο κακοποιοί ξεπρόβαλαν σαστισμένοι. Στο σύμπλεγμα της Νάντιας με την Ελίνα δεν ρίσκαραν να ρίξουν, έριξαν στην Μάρω.

.... Η οποία όμως δεν ήταν πια εκεί. Συγκρατώντας τον πόνο της άφησε το κορμί της να πέσει στο χαλί, πριν οι σφαίρες των κακοποιών χτυπήσουν τον τοίχο εκεί που ήταν η Μάρω κλάσματα του δευτερολέπτου πριν.

Ένα "Ντόλιο Τσάγκι" (γυριστή κλωτσιά με το πάνω μέρος του ποδιού) έκανε το ένα πιστόλι να πεταχτεί στον αέρα ενώ ο ξαφνιασμένος κακοποιός έβγαζε μία κραυγή πόνου. Η Μάρω τον αγνόησε ο δεύτερος κακοποιός ήδη την σκόπευε. Πυροβόλησε αλλά όχι την Μάρω... Γιατί με το δεύτερο "Ντόλιο Τσάγκι" της μελαχρινής αμαζόνας στον αστράγαλό του έχασε την ισορροπία του και πυροβόλησε το ταβάνι.

Η Μαρω βρέθηκε πάνω του σαν πεινασμένο αγρίμι. Ο αγκώνας της κατέβηκε με ορμή στο πρόσωπο του. Ακούστηκε ένας κρότος από κόκαλα που σπάζουν και ο κακοποιός έμεινε αναίσθητος με το σαγόνι του σπασμένο.

Ο δεύτερος όμως κακοποιός έπεσε πάνω της. Ένα δυνατό χτύπημα στο κεφάλι την έκανε να ζαλιστεί και να πέσει κάτω. Μέσα σε ομίχλη είδε την Νάντια να στριφογυρίζει στο πάτωμα ανταλλάσσοντας με την Ελίνα χτυπήματα, τον κακοποιό να την σημαδεύει με το πιστόλι... Με όση δύναμη της είχε απομείνει έπιασε ένα πεσμένο στο χαλί τασάκι και του το πέταξε. 



Δεν τον πέτυχε... Ο κακοποιός όμως σάστισε, κοίταξε να το αποφύγει, ανέβαλε για λίγο τον πυροβολισμό του. Την ίδια στιγμή η Μάρω σηκώθηκε στα γόνατα τας και  πιάνοντας τον πεσμένο κάτω καλόγερο τον χρησιμοποίησε σαν μακρύ κοντάρι για να χτυπήσει τα γόνατα του κακοποιού. Τα πόδια του μεγαλόσωμου άνδρα λύγισαν, ένα δεύτερο χτύπημα με τον καλόγερο στο κεφάλι τον άφησε ακίνητο... 

Την ίδια ώρα η Ελίνα έβγαλε μία κραυγή πόνου καθώς ένα χτύπημα της Νάντιας την είχε ρίξει μισό μέτρο πίσω. Πριν προλάβει η Νάντια να ορμήξει η Ελίνα κύλισε προς την πόρτα, πετάχτηκε, την άνοιξε και βρέθηκε έξω από το διαμέρισμα. Η πόρτα έκλεισε πίσω της. Όταν η Νάντια την άνοιξε η Ελίνα δεν φαινόταν πουθενά.

Η Νάντια γύρισε και μπήκε μέσα... «Δεν πήγε και άσχημα» μουρμούρισε κρύβοντας το λαχάνιασμά της. «Αν και θα μπορούσαμε και καλύτερα...»

Την ίδια ώρα έπεσε κάτω ! Η Μάρω με μία κραυγή έκπληξης έπεσε πάνω της. Είχε δει τον ένα κακοποιό που τον είχε χτυπήσει με τον καλόγερο να είναι πίσω από τη Νάντια και να σηκώνει το χέρι του να πυροβολήσει.

Βλέποντας ο κακοποιός ότι αστόχησε και ότι είχε να τα βάλει με δυό εξασκημένες γυναίκες άνοιξε την πόρτα και εξαφανίστηκε από τις σκάλες. Και να χτύπαγε την μία από την άλλη δεν θα γλύτωνε. Δεν είχε πληρωθεί να ρισκάρει τόσο... 


«Λοιπόν όπως έλεγα» είπε η Νάντια γελώντας, στην Μάρω που είχε πέσει πάνω της «δεν τα πήγαμε άσχημα... Και βοήθησες πολύ σε αυτό...Περισσότερο από ότι περίμενα...  Αλλά έχουμε ένα πρόβλημα..» 

«Τι έγινε ;» είπε σαστισμένα η Μάρω... μέσα στη σαστιμάρα της δεν είχε προσέξει της έκφραση της Νάντιας.

«Είσαι τόση ώρα πάνω μου...  Δεν πρέπει να σηκωθούμε ; ο κίνδυνος πέρασε...»

«Συγνώμη...» είπε η Μάρω αμήχανα ενώ ελευθέρωνε τη Νάντια και σηκωνόταν. «Έπεσα πάνω σου, να σε γλυτώσω... μετά... μετά αυτός έφυγε ... ετοιμαζόμουν να σηκωθώ... »

«Μάρω...» είπε η Νάντια τρυφερά καθώς σηκωνόταν και αυτή.

«Έλα τι θες...» είπε η Μάρω αποφεύγοντας το βλέμμα της Νάντιας. «Λέγε...»

«Κοκκινίζεις υπέροχα...»


Συνεχίζεται... 


Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010

1000 μ.– 11

ΠΕΡΙΛΗΨΗ προηγουμένων
 
Η Κάλι η δίδυμη αδελφή της Νάντιας τηλεμεταφέρεται στη Βολιβία, σε ένα πολύ επικίνδυνο και στενό δρόμο σε μεγάλο ύψος, στις Άνδεις, στον "  El Camino de la Muerte"   (Ο δρόμος του Θανάτου).  Έχει απαγάγει τον Παύλο που αναγκάζεται να είναι μαζί της.
 
Την ίδια περίπου ώρα, στην Ελλάδα, στο διαμέρισμα του Παύλου, η Νάντια προσπαθεί να πείσει μία δύσπιστη Μάρω ότι έχει έλθει από το 2430 μ.Χ. ότι έχει δίδυμη αδελφή, την Κάλι η οπία αυτοαποκαλείται Νάντια και  είναι υπαρχηγός μίας φατρίας που ήρθε με σκοπό να τροποποιήσει το παρόν ώστε το μέλλον να γίνει όπως τους βολεύει. Της λέει ακόμα ότι όπου να 'ναι έρχεται η αρχηγός της αντίπαλης φατρίας, η Ελίνα με άλλους τρεις για να την σκοτώσουν.  

 Αθήνα – Διαμέρισμα Παύλου – 21:35
 

"Και ο Παύλος ;" ρώτησε η Μάρω... "είπες ότι κινδυνεύει..."
 

"Μάρω ! Έφτασαν ! Στρίβουν τη γωνία ! Θα τα πούμε όλα μετά !! Πρόσεχε ! Αν έρθεις αντιμέτωπη με την Ελίνα ή με τον Λοτ δεν θα τους κοιτάς στα μάτια. Έχουν εκπαιδευθεί να διαβάζουν στα μάτια σου που θα κατευθύνεις το χτύπημα σου. 
Χτύπα με τα πόδια σου στα πόδια τους. Είναι η μόνη περίπτωση να κάνεις κάτι. Η Ελίνα είναι πολύ καλή στο Ράε Τουν. Αλλά και ο Λοτ ξέρει καλά και είναι πολύ  πιό γρήγορος από σένα. 
Ότι άλλο κάνεις εκτός από πολύ γρήγορη κλωτσιά στα πόδια θα την προλάβουν ! Και αν πετυχεις δώσχε αμέσως δεύτερη και αμέσως μετά τρίτη ! Αν πέσουν κάτω κλωτσιά αμέσως στο κεφάλι !! Χτύπα να σκοτώσεις ! 
Αυτά αν με βγάλουν εκτός... Οι άλλοι δυό... της κλάσης σου, λίγο πάνω λίγο κάτω. Ή θα δώσεις τον αγώνα της ζωής σου σε ένα λεπτό ή τέλειωσες !!"
 

"Να κρατώ κάτι ;"
 

"Η Ελίνα και ο Λοτ ότι και να κρατάς θα στο πάρουν αμέσως ! Άνοιξε την πόρτα. Θα πεις ότι μόλις έφυγα από το μπαλκόνι !" συμπλήρωσε η Νάντια ενώ άνοιγε την πόρτα της βεράντας. "Έξω έχω ένα μικρό πλεονέκτημα. Ήρθαν ! Κάνε ότι είπαμε και γύρνα να τους ανοίξεις ! Μη κοιτάς Ελίνα και Λοτ στα μάτια !"
 

"Αστυνομία ?"
 

"Με τη νανοσυσκευή ειδοποίησα ένα φίλο. Ξέρει τι πρέπει να κάνει. Αλλά μέχρι να 'ρθει η αστυνομία που θα καλέσει..."
 

Το κουδούνι της πόρτας ακούστηκε. Η Μάρω πήγε να ανοίξει. Γύρισε μία στιγμή να δει, η Νάντια είχε εξαφανιστεί και η πόρτα της βεράντας ήταν ελαφρώς ανοιχτή...
 

Βολιβία - El Camino de la Muerte - 14:50
 
To μαύρο αυτοκίνητο που σταμάτησε μπροστά τους ήταν μέσα στη σκόνη. Ένα Παλιό Γκολφ που κατά περίεργο τρόπο δεν έμοιαζε παράταιρο με το περιβάλλον. "Ίσως γι αυτό το διάλεξαν" σκέφθηκε ο Παύλος.
 

"Μπες μέσα " είπε η Κάλι, ανοίγοντας την πίσω πόρτα. Ο Παύλος πέρασε μέσα και η Κάλι κάθισε  δίπλα του. Όπως κάθισαν ο Παύλος ήταν από την μέσα μεριά. Το γιατί το κατάλαβε μόλις ο οδηγός, κάποιος ντόπιος υπέθεσε ο Παύλος, ξεκίνησε. Πήγαιναν σιγά και κολλητά με τον κάθετο βράχο που ορθώνονταν απέναντι από τον γκρεμό, από την άλλη μεριά του δρόμου. 
Όπως πήγαιναν η πίσω πόρτα από την μεριά του δεν άνοιγε. Σχεδόν ακουμπούσε στα βράχια. Δεν υπήρχε περίπτωση να διαφύγει από εκεί, για αυτό ούτε είχαν νοιαστεί να την κλειδώσουν. Αν πάλι κατάφερνε από θαύμα να εξουδετερώσει την γυναίκα που ήξερε σαν Νάντια, θα έβγαινε και θα έπεφτε στον γκρεμό. Ο οδηγός δεν χρειαζόταν καν να προσπαθήσει, τώρα ο δρόμος ήταν πιο στενός από εκεί που είχαν επιβιβαστεί, πόντους απείχαν από τον γκρεμό.
 

Η Κάλι ρώτησε κάτι τον οδηγό στα ισπανικά, κάτι που ο Παύλος δεν κατάλαβε μια και δεν ήξερε αυτή τη γλώσσα. Κράτησε όμως τις λέξεις "Aeropuerto militar"  που τις είπαν 2-3 φορές στην κουβέντα τους. Κάτι για κάποιο στρατιωτικό αεροδρόμιο πρέπει να έλεγαν. Μέχρι εκεί καταλάβαινε...
 

"Που πάμε ;"ρώτησε πιο πολύ για να μη σκέπτεται τον γκρεμό που έχασκε δίπλα τους, τις πεταμένες πέτρες που γλύστραγαν στην άκρη... Απέφευγε να κοιτάξει από το τζάμι του οδηγού μπροστά και αριστερά του, η θέα τον ζάλιζε, το στομάχι του είχε αρχίσει να διαμαρτύρεται...
 

"Θα δεις... κλείσε λίγο τα μάτια σου. Θα ανακατευθείς αν κοιτάς κάτω. Όλοι το παθαίνουμε την πρώτη φορά. Και δεν θέλω να ξεράσεις εδώ μέσα !"
 

"Ποιά είσαι ; Γιατί εμένα ; Γιατί εδώ ;"
 

"Κουβεντούλα θέλεις ;" είπε η Νάντια . "Αν νομίζεις φουκαρά μου πως θα ηρεμήσεις με όσα ακούσεις... Τέλος πάντων... Μέχρι τώρα δε μου δημιούργησες προβλήματα, θα σου πω μερικά. 
Όσα γίνεται... και ότι καταλάβεις κατάλαβες"
 

Η Νάντια γύρισε προς το μέρος του. Τα όμορφα μάτια της τον μάγευαν, τα σαρκώδη χείλη ήταν πρόκληση , τα πόδια της όπως πρόβαλαν μέσα από τη φούστα... "Τρελλός για δέσιμο είμαι !" σκέφθηκε. "Την θέλω ακόμα !!"
 

Η Νάντια τον κοίταξε και τα μάτια της άστραψαν, έχοντας καταλάβει την ταραχή του. "Θα με λες Νάντια" του είπε χαδιάρικα. "Ας μη το αλλάξουμε αυτό...
 

Ποια είμαι... μεγάλη ιστορία... Ήρθα από το μέλλον, πολλά χρόνια μπροστά. Όχι μόνη μου.  Θέλουμε να επανορθώσουμε ας πούμε μία αδικία... Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους... και ο χρόνος για να το κάνουμε αυτό είναι τώρα... Όσο για τη Βολιβία... έχουμε πολλά πλεονεκτήματα εδώ... και μια και η απόσταση όπως είδες δεν είναι πρόβλημα για μας..."
 

"Γιατί εμένα ;" ρώτησε ο Παύλος. "Δεν πολυπίστευε όσα άκουγε, αλλά είχε εντυπωσιασθεί από την τηλεμεταφορά. Κάτι από όσα του έλεγε η Νάντια μπορεί και να ήταν αληθινό...
 

"Γιατί είσαι το τελευταίο δείγμα από το οποίο έγινε κλώνος χρόνια πριν. Χωρίς να το ξέρεις φυσικά. Είχαν επενδυθεί πολλά λεφτά σε αυτό αλλά δεν έπιασε. Ο κλώνος σου έπρεπε να πεθάνει, είναι ήδη νεκρός τώρα που μιλάμε. Για σένα θα δούμε.."
 

"Και γιατί δεν σκοτώσατε και μένα ήδη ;"
 

Η Νάντια άνοιξε το στόμα της να απαντήσει. Αλλά δεν απάντησε. Όπως είχε την προσοχή της στον Παύλο δεν πρόσεχε τον οδηγό.  Ο οποίος πάτησε με το αριστερό του χέρι ένα κουμπί.  Μία νανοβελόνα έσκισε την ταπετσαρία που πάνω της στήριζε η Νάντια τη πλάτη της και χώθηκε μέσα της με ορμή, αφήνοντας ακαριαία μέσα στην ξαφνιασμένη Νάντια το περιεχόμενο της.
 

"Τι στο καλό... ;" είπε ο Παύλος έκπληκτος...
 

Ο οδηγός γύρισε και τον κοίταξε. "Μιλάς αγγλικά ;" ρώτησε ενώ φρέναρε το αμάξι.
 

"Ναι φυσικά" είπε ο Παύλος κοιτάζοντας τον Βολιβιανό. Στα τριάντα με σαράντα τον έκανε, το πρόσωπο του ήταν σκαμμένο, δεν μπορούσε να πει. Μελαχροινός, με μαύρα μάτια που έλαμπαν, μάτια που έδειχναν φιλικά.
 

"Ποιός είσαι πάλι εσύ ; Δεν είσαι μαζί της ; Tην σκότωσες ;"
 

"Με λένε Αμάρο. Σου φτάνει αυτό. Και όχι δυστυχώς δεν την  σκότωσα, αλλιώς θα είχε αλλάξει χρώμα... Θα έχει πάρει αντίδοτο, θα ξυπνήσει ίσως γρήγορα. Ίσως όμως τα καταφέρουμε στην επόμενη στροφή..."
 

"Και γιατί δεν την πετάς έξω ;" . Η ερώτηση ήχησε περίεργα και στα αυτιά του Παύλου, αλλά με όσα του είχε κάνει...
 

"Γιατί με τις νανοσυσκευές τους και τους δορυφόρους παρακολουθούν και αυτή και το αυτοκίνητο και εμένα και εσένα. Αν φανούν δύο ή τρία ή τέσσερα ξεχωριστά ίχνη, οι τηλεπρογραμματιζόμενοι κόνδoρες θα επιτεθούν και δεν θα περάσουμε καλά... "
 

"Οι πoιοί ;"
 

"Τεράστιοι κόνδορες με νανοτσιπάκια εμφυτευμένα στον εγκέφαλο τους. Τους ελέγχουν χρόνια..."
 

"Και... και τι θα κάνεις..." Ο Παύλος τον κοίταζε και ήταν έτοιμος να τρελαθεί. "Αν δεν τα έχω ήδη παίξει" σκέφθηκε... "Πολύ μεγάλη ποσότητα πληροφορίας απότομα... δεν καταλαβαίνω τίποτα..."
 

"Στην επόμενη στροφή θα πετάξω το αμάξι στο γκρεμό. Θα πεταχτούμε έξω. Η Κάλι θα πέσει, ελπίζω να την ξεφορτωθούμε μια και καλή. Κάλι την λένε στην πραγματικότητα. Υπάρχει καταφύγιο. Μόλις μπούμε θα πέσουμε σε μία λίμνη. Οι νανοσυσκευές παρακολουθησης εξουδετερώνονται στο νερό... Από την άλλη μεριά θα μας περιμένουν και θα τις αφαιρέσουν. Αλλά έχουμε λίγα λεπτά. Αν μας πάρουν χαμπάρι οι κόνδορες τους ή όσοι μας βλέπουν πριν μπούμε στο καταφύγιο..."
 

Ο Πάυλος τον κοίταζε σαν χαζός... "Γιατί εγώ ; " μουρμούρισε με απόγνωση. " Γιατί εγώ ;"
 

"Σου είπε ότι έρχεται από το μέλλον ;" ρώτησε ο Αμάρο αγνοώντας την απελπισία του συνομιλητή του.
 

"Nαι. Βέβαια εγώ..."
 

"Αλήθεια λέει. Από το 2430. Μπορούν και επιστρέφουν από το την εποχή τους στο παρελθόν, φτάνουν σε μας, πάνε αν θέλουν και πολύ πιό πίσω στο χρόνο. Το έχουν κάνει από ότι ξερω. Όποτε θέλουν από το παρελθον στο οποίο βρίσκονται επιστρέφουν στην εποχή τους, στο μέλλον δηλαδή για μας, παρόν για αυτούς. 
...Τα ταξείδια στο χρόνο δεν είναι τόσο εύκολα για αυτούς όσο οι τηλεμεταφορές αλλά τα καταφέρνουν. Υπάρχει όμως φράγμα. Κανείς τους από όσα μου έχουν πει δεν έχει ταξιδέψει στο μέλλον, στο δικό τους μέλλον, ποιό πέρα από το χρονικό σημείο από όπου ξεκίνησε. Σχεδόν κανένας άνθρωπος δεν το έχει καταφέρει ποτέ αυτό. Μόνο ένας τα κατάφερε μέχρι τώρα"

"Ποιός τα κατάφερε;" ρώτησε αυθόρμητα ο Παύλος
 

"EΣΥ !!!"
 

Συνεχίζεται...