Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

TPEXAMATA...

Καλές μου φίλες και φίλοι , 

Για μερικές μέρες θα λειψω και εγώ. Τίποτα κακό, "δημιουργική ενασχόληση".  Πρέπει να παραδώσω το δεύτερο βιβλίο μέχρι τέλη Φεβρουαρίου και έχω ακόμα πολύ δουλειά. 

Δυστυχώς το μπλογκάρισμα μου είναι πολύ ευχάριστο, δεν το περίμενα  τόσο. Με απορροφά και μου κλέβει χρόνο που δεν έχω.

Έτσι ακολουθώντας το παράδειγμα του Χριστόφορου, κλείνομαι και εγώ στο καβούκι μου και θα γράφω. Δυστυχώς ΔΕΝ είμαι άνθρωπος του στυλ "και τούτο ποιείν και κείνο μη αφιέναι" . Ή πέφτω με τα μούτρα σε κάτι ή δεν ασχολούμαι μαζί του. Πάντα έτσι ήμουν...  Σε όλα, ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ !!! Αγαπάτε με με τα ελατώματα μου ! 

Καιρός λοιπόν να ασχοληθώ και εγώ με το να το τελειώσω το "ατελείωτο" και να να μην το αφήσω "ημιτελή συμφωνία". Δυό χρόνια το παιδεύω... "Ολημερίς το έγραφα, το βράδυ εσβυνόταν" που λένε. Και η υπομονή των εκδοτικών οίκων δεν είναι ανεξάντλητη... Όλο υπόσχομαι και βιβλίο δεν βλέπουν. Μιμούμενος το μαμούνι...


Θα παρακολουθώ σε στιγμές χαλάρωσης τα όσα γράφετε και σποραδικά θα αφήνω κανένα μήνυμα. 

ΔΕΝ θα σας ξεχνώ, μη με ξεχνάτε...

Να είστε όλοι καλά... Νά έχουμε δύναμη και να πάρουμε τα καλά του νέου χρόνου μη αφήνοντας τα στραβά του να μας αγγίξουν. Όσο γίνεται...
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου