Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

Η Στάση του Νίκα (κλωνομάχοι vs κλωνολατρών)

Κάποιοι παρεξήγησαν τα όσα έγραψα ή δεν με διάβασαν προσεκτικά. 

1// Για IP Address : Ναι το ξέρω ότι αν θέλεις δηλώνεις ότι IP address θέλεις. Και για τα προγράμματα το ξέρω.
Και για αυτό ουδέποτε έδωσα βάση στα προγράμματα προσδιορισμού της IP address. Έχω και εγώ, αλλά ειλικρινά ποτέ δεν το χρησιμοποιώ παρά μόνο για το ποιοί με επισκέπτονται, και αυτό σπάνια.   

Όταν  είσαι στον κόσμο των blogs ξέρεις ότι ο κάθε ένας είναι - ή μπορεί να είναι -  ότι δηλώσει. Δυστυχώς.

Αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να αμφισβητούμε ΚΑΘΕ IP address... κάθε έναν που λέει κάτι... μεγάλη απόσταση. Δεν μπορώ να την διανύσω εύκολα. Κάπου πρέπει να πιαστώ, κάτι να πιστέψω. Αλλιώς τα κλείνω όλα και φεύγω.

Θεωρητικά όλη η μπλογκ-ό-σφαιρα μπορεί να είναι ένα μόνο άτομο που παίζει μαζί μου. Θεωρητικά λέω. Γίνεται. Αλλά αν το πιστέψω τότε πρέπει να φύγω μακριά από όλα τα μπλογκς. Και δεν θέλω να φύγω. Ακόμα τουλάχιστον αν και τώρα τελευταία μπαίνω στον πειρασμό...

Εμπιστεύομαι κάποιους που με το φτωχό μυαλό μου ΘΕΛΩ και πιστεύω ότι δεν κοροϊδεύουν. Ναι, αν θέλουν μπορούν. ΘΕΛΩ και πιστεύω πως δεν το κάνουν. Υπάρχουν άτομα που συνδέθηκα φιλικά μαζί τους, μου ανοίχτηκαν, τους ανοίχτηκα, λίγο ή πολύ.  Αλλά αν αρχίσω να λέω ονόματα θα με παρεξηγήσουν όσοι /όσες θα αφήσω έξω. 

Είναι θέμα σωστής ή λανθασμένης κρίσης και εκτίμησης.

2// Για Κάκια - Ιαματικό : Πήρα Θέση. Είπα ότι ΔΕΝ πιστεύω ότι είναι το ίδιο άτομο. Ναι, θα μπορούσε να είναι. Αν και πέρα από της ένδειξη των διαφορετικών IP aqddress, το είδος γραφής είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό. ΔΕΝ το πιστεύω πως είναι το ίδιο άτομο. Και το λέω ευθαρσώς, χωρίς να επιτίθεμαι σε όσους πιστεύουν το αντίθετο. Τη γνώμη μου λέω.

Και εδώ υπάρχουν ερωτήματα.

Κάποιος το έγραψε (ότι Κάκια = Ιαματικός) όπως λέτε. Δεν το είδα, ήμουν καινούργιος τότε. Το έγραψε το καλοκαίρι.

Λέει η μία πλευρά "Αν δεν είναι έτσι, γιατί δεν το διαψεύσατε ΤΟΤΕ ?"

Λέει η άλλη πλευρά "Καλά, ύστερα από τόσους μήνες γιατί το κάνατε θέμα ΤΩΡΑ στα καλά καθούμενα ?" 

Άντε βγάλε άκρη... Μύλος...

3// Για τους Κλώνους : Εχω δηλώσει ότι δεν μου αρέσουν. Και σοβαρά το έγραψα πριν μήνες και το είχα σατυρίσει με ποίημα λίγο αργότερα, όπως και άλλοι. "Κλωνομάχοι" και "κλωνολάτρες" είχαν γελάσει τότε με όλα αυτά. 

Άρα γιατί τώρα επανέρχονται και οι μεν και οι δε με τόση εμπάθεια ? Κρύβονται μάλλον προσωπικές αντιπάθειες από πίσω τολμώ να πω. Το χρησιμοποιούν και οι μεν και οι δε.
ΚΑΙ οι "κλωνολάτρες" έχουν να πουν τα δικά τους. Ότι είναι δικαίωμα τους, ποιον ενοχλούν κ.λ.π.  

Τι πιστεύω ? 

ΠΡΑΓΜΑΤΙ σε κάποιους / κάποιες ΕΙΝΑΙ έτσι. Και μαγγιά τους. Δεν το κάνω εγώ, ΔΕΝ μου αρέσει η ιδέα να μιλω με 10 και να είναι πράγματι 3, αλλά μέχρι ενός βαθμού δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχουν μερικές φορές και λόγοι που το κάνουν οι οποίοι  δεν ενοχλούν  π.χ.
- πλάκα,  
- για να δω μου γραφει ο Α αυτό, αν μπω σαν Β θα μου πει τα ίδια ?
- σαν Α με ξέρουν όλοι, δεν μπορώ να πω μερικά πράγματα, θα τα πω σαν Β
κ.λ.π.   κ.λ.π.

Σε κάποιους / κάποιες άλλες όμως ο κλώνος λειτουργεί σαν ορμητήριο. Επιτίθεται ο Α μέσω του κλώνου που έχει σαν Β στον Γ επειδή δεν θέλει να το κάνει σαν Α.  

Επαναλαμβάνω γιατί τα γράφω αλλά δεν με προσέχετε .

ΔΕΝ μου αρέσουν οι κλώνοι.

ΔΕΝ μου αρέσει να είμαι μέσω των μπλογκς σε επαφή με μία γυναίκα και να μου προκύπτει άνδρας ! Με ξενερώνει, για να μη πω τίποτα βαρύτερο. 

Από την άλλη αν κάποιος θέλει να έχει 10 κλώνους ΔΕΝ μπορώ να το ξέρω ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ (πέρα από κουτσομπολιά) ούτε να το ελέγξω

Δεν προτίθεμαι να αφιερώσω φαιά ουσία, χρονο και μέσα για να το κάνω. Συγνώμη αλλά δεν έλκει το σπορ. Ούτε σε κυνήγι μαγισσών θα πάρω μέρος, ούτε ιεροεξεταστής θα γίνω.  

Έχω 5-10 δέκα φίλους και φίλες εδώ. Αν έχουν κλώνους με αφορά κυρίως μόνο αν μου δηλώνουν γυναίκες και είναι άνδρες. Όπως είπε και ο Χριστόφορος, όπως είπε και ο Ιον που ταυτίζομαι απόλυτα μαζί τους σε αυτό. 
Σε αυτό αν πέφτω έξω, την πάτησα και με ενοχλεί αλλά δεν μπορώ να το ξέρω. ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Αλλά δεν είμαι Θεός.

Πέραν τούτου αν μου έρχονται στο μπλογκ μου 20 άτομα (και πολλά λέω !!) και είναι οι εξής δύο (!!) λυπάμαι, ΔΕΝ θα το ήθελα έτσι αλλά ΔΕΝ το ξέρω, ΔΕΝ μπορώ να το αποτρέψω, συμβιβάζομαι όσο ΔΕΝ με ενοχλεί.

Έχω φίλους / φίλες που είναι ΚΑΙ στα δυο στρατόπεδα. 
ΔΕΔΟΜΕΝΟ αυτό. Πάντα στη μέση είμαι. Για αυτό μου την λένε και από τις δυο πλευρές !! 

Δεν θέλω να χάσω φιλίες, δεν θέλω να με βάλετε με το ζόρι σε ένα από τα δύο στρατόπεδα, (εννοώ των φανατικών, την άποψη μου την είπα), δεν το έχω κάνει για σοβαρότερα πράγματα, δεν θα το κάνω τώρα...
Θέλω να τα πηγαίνω καλά με όλους, όσο δεν με ενοχλούν.

ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ !! Αυτός είμαι. 

Αύριο το μεσημέρι θα αλλάξω ανάρτηση. Θέλετε να σχολιάστε, ελεύθερα. Θα απευθύνεσθε σε ΕΜΕΝΑ όμως.  Αν αρχίσετε να αλληλοεκτοξεύετε απειλες, ύβρεις κ.λ.π. θα τα σβήνω. Τα κόσμια που εκφράζουν την άποψη σας θα τα αφηνω.   

Ειρήνη ημίν και υμίν !!  

Αν φορτισθήκατε και δεν είδατε ακόμα το "Ελαφρό ποικίλλο Προγραμμα 5" Μπείτε μπας και χαμογελάσατε. Από κάτω είναι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου