Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΑΦΡΟ ΠΟΙΚΙΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - 8

Πριν πάμε στην σημερινή μου προσπάθεια να σας προσφέρω ένα χαμόγελο, αποσπώντας σας για λίγο από τα όσα μας ταλαιπωρούν και μας προβληματίζουν.... ένα μεγάλο ευχαριστώ που μου σταθήκατε και  με υποστηρίξατε. 

Και κάτι ακόμα... Μη νομίζετε πως σας ξεχνώ, μη με παρεξηγείτε αν δεν βλέπετε σχόλια μου. Σε λίγες εβδομάδες πρέπει να παραδώσω βιβλίο... ο χρόνος μου ελάχιστος. Γι αυτό λίγα τα σχόλια, πότε εδώ και πότε εκεί, γι αυτό και το ελαφρό ποικίλλο πρόγραμμα που μπορώ να το αναρτήσω χωρίς να δαπανήσω πολύ χρόνο. 

Η σημερινή μου προσφορά περιλαμβάνει ... 

1// αταξίες στο ζωϊκό βασίλειο... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΜΟΝΤΑΖ φυσικά ! 


 2// αταξίες της φύσης (την τρελλάναμε και αυτή !) στο φυτικό βασίλειο (!!) . ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ είναι φωτομοντάζ !

 3// ένα ΕΚΛΗΠΤΙΚΟ βίντεο κλιπ  για το πως αποτρέπεται μία ληστεία ! Αν είσαι νέος, και έχεις μία "  καυτή"   για τα γούστα σου συνάδελφο... όλα μπορεί να συμβούν ! ΧΑΡΕΙΤΕ το !! 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου