Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ (εντελώς όμως !!)

Σας ενδιαφέρει ποιες είναι οι 5 γυναίκες που μου αρέσουν πολύ ; Σκορδοκαϊλα σας ; Κακώς, κάκιστα !  Γυναίκες η πλειοψηφία όσων με διαβάζουν. Πως θα με κουτσομπολέψετε ; Πως θα με θάψετε ; Πως θα πείτε την αντικειμενική σας γνώμη "καλέ τι της βρίσκει ;" 

Eίπα να φύγω από τα βαριά που μας πλακώνουν για λίγο.

Όσοι όμως θέλουν...
... επειδή "φόρτωσα" καθώς απαντούσα σε σχόλια (δεν φόρτωσα με τους σχολιαστές, αυτά που μας περιμένουν σκέφθηκα και φόρτωσα)...

Διαβάστε την απάντηση μου στη Δήμητρα, με μπλε γράμματα. Λέω πάλι το τι φοβάμαι για τη συνέχεια του έργου... 

Όσοι θέλετε όμως "ελαφρό ποικίλο πρόγραμμα" (κάπου το χρειάζομαι και εγώ !) ιδού οι 5 καλύτερες ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΟ...  
Φυσικά δεν τις έχω δεί όλες. Μπορεί να υπάρχουν και καλύτερες και για το γούστο μου. . 
Φυσικά ΜΕΤΡΩ πολύ την έκφραση τους, να μου λέει κάτι στις φωτό που ανέβασα. Δεν είμαι του "@#*&$ κατέβα κάτω..."  

Άντε τώρα βρείτε ο γέρο-Τζιπ τι γούστα έχει, τι του αρέσει... 
Για να σας δώ... 

Όσο για τους άνδρες... φάτε μάτια ψάρια...   

Mε klick πάνω τους φυσικά οι φωτό μεγαλώνουν... 

1// Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΗΛΥΚΟ για μένα. Ο Θεός επί της γής !! Μου θυμίζει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ένα ΠΟΛΥ αγαπημένο μου πρόσωπο που δυστυχώς μου έμεινε απωθημένο... Στα 35-45 έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ... Έτσι τη βλέπω ακόμα, και τώρα που έγινε γιαγιά... 
Η έκφραση, το "τσαμπουκαλέ" ύφος του στυλ "και τωρα τι θες ?"  όπως ακριβώς το "λούστηκα" και το ΛΑΤΡΕΨΑ... Στα κρυφά πάντα...  

Για την ιστορία, η σωσίας της, δηλαδή η Μισελ Φορμπς - και όχι αντιστρόφως, η "original" της ρίχνει της Μισέλ κάμποσα χρονάκια - έχει παίξει και παίζει σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. (24, True Blood, Battleship Galactica κ.λ.π)


2// Ανευ Περιττών Συστάσεων...  Matrix και σε πολλά άλλα... 




3// Ανευ Περιττών Συστάσεων... Τυχερούλης ο Brandt...  


4// Ανευ Περιττών Συστάσεων... H πρώην "Θεός" προτού ανακαλύψω την Μισέλ Φορμπς. Κλασσική περίπτωση - πάντα για τα γούστα μου - ότι "η γριά κότα έχει το ζουμί" (και ξεζουμίζει τώρα και ένα 30ρη από ότι λένε ! ) 



5// Και ένα "μανάρι" του σήμερα... όχι τόσο "σιτεμένη". Θα την ξέρετε πιστεύω. Ίσως η μόνη για την οποία υποθέτω ότι η ανδροπαρέα θα συμφωνήσει. 



Τα σχόλια δικά σας ! Μη τολμήσετε να μη κάνετε !! (γέλια) 

Και για πιό σοβαρά - και καταθλιπτικά - είπαμε, κοιτάξτε αν θέλετε τα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου