Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

Να και οι Ελληνίδες !

Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα βάλει φωτογραφίες γυναικών που μου αρέσουν. Συνεχίζω με Ελληνίδες.  Έτσι για να δείτε το γούστο μου και από εκεί και πέρα... θαυμάστε τις (αν σας αρέσουν) και κουτσομπολέψτε τις (αι γυναίκαι !) ελεύθερα ! (γέλια).  

Και μη ξεχνάτε.
-  Για το γούστο το δικό μου μιλάμε.
- Μου αρέσουν όπως είναι στις συγκεκριμένες φωτό. Ή όπως ήταν τότε που τραβήχτηκαν οι φωτό γιατί σε μερικές κάποια χρονάκια πέρασαν...  
- Δεν τις κρίνω σαν προσωπικότητες. Για την ομορφιά τους και μόνο μιλάω. Μη μου πουν κάποιοι γιατί έβαλα και μία βουλευτίνα !

Οι φωτό με κλικ πάνω τους μεγαλώνουν.

1// Η ωραιότερη Ελληνίδα για μένα αυτή τη στιγμή. Μου μου λέτε ότι έχω "κόλλημα" με τις μελαχρινές (έχω !! Η Ζέτα είναι από τις εξαιρέσεις ). Έτσι για να βλέπετε αντικειμενικότητα ! (γέλια).


2// Και η δεύτερη είναι ξανθιά... (πλάκα, πλάκα, θα τα ακούσω από τις μελαχροινλές στο τέλος που με έχουν για δικό τους ! ( γέλια)
Ε ρε, ΠΑΣΟΚ να τα έκανες και τα υπολοιπα τόσο ωραία...


3// Στην εποχή της "σκότωνε". Σαν ψυχιάτρος στο "Κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή" με τον Καφετζόπουλο ήταν το "απόλυτο μελανούρι". Και ναι... έχει κάνει (τότε) και γυμνές φωτογραφίσεις σε περιοδικά. Δεν θέλω να την βλέπω τώρα που "βάρυνε" και άλλαξε κάπως, προτιμώ να τη θυμάμαι έτσι.


4// Μου άρεσε στο "Κάτι τρέχει με τους δίπλα" (για εμφάνιση μιλάμε). Από εκείνη την εποχή και οι φωτό, υποθέτω. Έχω την εντύπωση ότι τα λίγα χρόνια που πέρασαν από τότε, δεν την άλλαξαν πολύ.
Όχι, (στους άνδρες μιλώ...) μη παίρνει φόρα η φαντασία σας, στην τρίτη φωτό, εσώρουχο στο χρώμα περίπου του δέρματος φορά...



 5// Μάτια... από τα καλύτερα στην Ελλάδα. (Ναι, μάτια - πόδια προσέχω πρώτα). Δεν κρίνω τη φωνή της και το τι τραγουδά. (αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου άρεσουν κάποια). Και ναι, κάποτε ήταν όπως στη δεύτερη φωτό που με "έστειλε αδάβαστο". Και ναι, επειδή την έχω δει πρόσφατα στην TV, διατηρεί ακόμα τα μάτια και τις γάμπες...

                                     

6// Μία μικρή επιλογή από άλλες που δεν είναι στο top 5 αλλά μου αρέσουν.
Η Έλενα Κατρίτση, τέως σύζυγος του Ν. Χατζηνικολάου για το υφάκι που είχε και έχει, για τα πόδια της. Tough gal...  
Η Μενεγάκη και η Τατιάνα για τα μάτια τους.
Η Τζίνα κούκλα στην φωτό, αλλά πολλές φωτό που να είναι έτσι κουκλα δεν βρήκα... Αλλιώς θα την είχα σε καλύτερη θέση...
Και η Λέχου... κάποτε μου άρεσε πάρα πολύ, σαν εμφάνιση και στυλάκι. "Αυτό το υφάκι "και τι τρέχει ρε φίλε" στην φωτό που έβαλα...  Ναι, το ξέρω  ότι είναι και καλή ηθοποιός, στο "νησί" έσκιζε.

Μου αρέσουν βλέπετε οι δυναμικές γυναίκες, αυτές που - πέρα από την εμφάνιση τους που πρέπει φυσικά να μου αρέσει - βγάζουν και κάποιο τσαμπουκα. Να είναι μαχητικές, να "το παλεύουν" που λένε. Με τα χλάπατα, τα "σφάξε με αγά μου να αγιάσω΄" ή τα "κάνε εσύ παιχνίδι μεγάλε" δεν είχα ποτέ ιδιαίτερα καλές σχέσεις...
(Και όχι, δεν μιλώ για "αφέντρες",  τα εξουσιαστικά SM παιχνιδάκια δεν μου αρέσουν...)  


 7// Και η νεότερη γεννιά... Για μένα οι 30ρες (στο περίπου) είναι η νεότερη γεννιά. Τα εντελώς "πιπίνια" και τα "μωρά", ξέρω, ξετρελλαίνουν τον ανδρικό πληθυσμό αλλά όχι εμένα.

                                 

Τα σχόλια δικά σας ! Μη τολμήσετε να μη κάνετε !! (γέλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου