Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ - 1

Σήμερα δεν έχω όρεξη να πω ιστορίες φαντασίας. Σήμερα θέλω να σας δείξω λίγη ομορφιά. Την ομορφιά που μόνο καλοί πίνακες ζωγραφικής μπορούν να προσφέρουν.
Έχω ξεχωρίσει μερικά έργα Ελλήνων και ξένων ζωγράφων που μου αρέσουν πολύ. Θα σας τα δείχνω λίγα λίγα. Μη φοβάστε, όχι πολύ συχνά, όχι πολλά μαζί, δε θα το κάνω εδώ Πινακοθήκη ! Αλλά αφου βάζουμε ανέκδοτα που μας έκαναν και γελάσαμε, ρητά που μας άρεσαν, τραγουδια που μουρμουρίζουμε, κλιπάκια που μας εντυπωσίασαν... γιατί όχι και Πίνακες ζωγραφικής ; 
Έτσι όποτε με πιάνει το πολιτιστικό μου θα σας δείχνω μερικά έργα ζωγραφικής. Πάντα σύμφωνα με το γούστο μου. Μπορεί να μη μου αρέσει η τεχνοτροπία ενός διάσημου ζωγράφου και να μην τον βάλω. Ή να μου αρέσει κάποιος που δεν είναι στα πρώτα ονόματα. Από ότι μου αρέσει θα βάζω.
Οι πίνακες ΔΕΝ είναι με κάποια σειρά έστω και προσωπικής αξιολόγησης. Όπως τους συνέλεξα.

Ξεκινάμε... Με κλικ πάνω τους οι πίνακες μεγαλώνουν.

1. ΜΙΝΩΣ ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ, 1920-1998, τ.γ. (τόπος γέννησης)  ΣΜΥΡΝΗ : πρόσωπο


2. ΔΟΜΙΝΙΚΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ (EL GRECO), 1541-1614, τ.γ. ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ


3. ΝΙΚΟΛΑΣ ΒΩΚΟΣ, 1859-1902, τ.γ. ΥΔΡΑ - Χωριατοπούλα


4. ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΡΜΕΝΗΣ, 1896-1966, τ.γ. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ : το άπλωμα των ρούχων


5. ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ, 1906-1994, τ.γ. ΑΘΗΝΑ : Καθαρή Δευτέρα.


6. ΝΙΚΟΣ ΓΥΖΗΣ, 1842-1901, τ.γ. ΤΗΝΟΣ : το γούρι (γιάντες)


7. ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ, 1845-; : Νέος Καλλιτέχνης.


8. ΟΠY ΖΟΥNΗ, 1941-2008, τ.γ. ΚΑΪΡΟ


 9. ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ, 1853-1932, τ.γ. ΛΕΣΒΟΣ : Κού κου


10. ΘΑΛΕΙΑ ΦΛΩΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ, 1871-1960, τ.γ. ΣΙΑΤΙΣΤΑ : Κωνσταντινούπολη


Από το επόμενο θα δούμε πάλι στο διήγημα μου τι έγινε με τη Μάρω, τη Νάντια, τον Παύλο, την Eneninda κ.λ.π . Kai στο επόμενο πολιτιστικό διάλειμμα θα δείξω και άλλους πίνακες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου