Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Μία ευχάριστη επίσκεψη...

Το σημερινό κείμενο δεν είναι διήγημα. Αφορά ένα πραγματικό γεγονός που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό και αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη. 


Να αρχίσω λέγοντας ότι μένω κοντά στην Αττική οδό, στις παρυφές του Υμηττού. Υπήρχε από πάνω μας ολόκληρο οικοσύστημα με πουλιά κυρίως που τα έργα για την κατασκευή της Αττικής οδού πριν χρόνια τα έδιωξαν και τα έφεραν στα κλαδιά μας. Ξαφνικά αρχίσαμε τότε να βλέπουμε μεγάλα πουλιά που δεν ερχόντουσαν πριν. Έτσι πετάγαμε ψίχουλα που μαζεύαμε από τα τραπέζια στον κήπο, ακόμα το κάνουμε και τα τσιμπολογάνε, τα έχω δει. 


Το τοπικό οικοσύστημα της γειτονιάς περιλαμβάνει επίσης πολλές αδέσποτες γάτες που όλοι στη γειτονιά πετάμε αποφάγια σε κάποια γωνιά του κήπου και τις τρέφουμε.Και σκυλιά φυσικά, αρκετοί  έχουν τριγύρω μου, αλλά και αδέσποτα. 


Πήρατε μία εικόνα.  


Τον τελευταίο καιρό ακούγαμε το βράδυ τα σκυλιά να χαλάνε τον κόσμο. Δεν ήταν ο συνηθισμένος τους καυγάς με τις γάτες για τα αποφάγια. "Σκυλικά" δεν γνωρίζω  :))  αλλά γαύγιζαν αλλιώς ! 


Τελικά ένα βράδυ που ένας γείτονας γύριζε αργά, το μυστήριο λύθηκε. Είδε σε μία γωνιά του κήπου που άφηνε τα αποφάγια για τις γάτες μία σχετικά μεγάλη αλεπού (!) να τρώει τα αποφάγια ενώ οι γάτες σε απόσταση την κοίταζαν. Δεν τις έπαιρνε να διεκδικήσουν,είχαν να κάνουν με μεγαλύτερο ζώο και μάλιστα άγριο,  το καταλάβαιναν. 


Ζαλισμένη από τα φώτα του αυτοκινήτου η κυρία Μάρω στάθηκε για μιά στιγμή και μετά πήδηξε στο διπλανό κήπο. Νέο ρεσιτάλ σκύλων εκεί, αν δεν ήταν δεμένος η αλεπού θα είχε άσχημα ξεμπερδέματα υποθέτω. 


Τις επόμενες μέρες και άλλοι είδαν την αλεπού. Ένας μάλιστα παρατηρητικός γείτονας που τυγχάνει και κτηνίατρος παρατήρησε ότι είναι θηλυκιά και σε ενδιαφέρουσα. 


Από τότε η γειτονιά ευαισθητοποιήθηκε. Τις γάτες δεν τις λυπόμαστε που έχασαν το βραδυνό μεζέ. Τρώνε όλη την ημέρα από εδώ και από εκεί, τα σκυλιά το ίδιο. Έτσι όλοι χαιρόμαστε για την κυρά Μάρω, μαλιστα μερικοί που άφηναν τα σκυλιά τους ελεύθερα το βράδυ στον κήπο, τα έδεναν τώρα για να μην την εμποδίζουν. 


Την είδα και εγώ προχθές που γύρισα αργά. Καφετιά, με μεγάλα μάτια, μια μεγάλη φουντωτή ουρά... Σαν σκύλος μετρίου μεγέθους. Έτρωγε ότι είχα πετάξει ! Όχι ιδιαίτερα όμορφο ζώο, αλλά το καμάρωσα ! 


Τώρα βέβαια ανησυχώ που θα πάει να κρυφτεί να κάνει τα αλεπουδάκια της. Ελπίζω να τα καταφέρει και να επιβιώσει ! 








14 σχόλια:

  1. Nα μου προσέχεις την κυρά Μάρω...της έχω μια αδυναμία!
    Αλλά να μη ξεχνάτε τα γατάκια και τα σκυλάκια της γειτονιάς, γιατί αν την αφήσετε και πολύ λάσκα την κυρά Φουντωτή αυτή θα σας κάτσει και στο σβέρκο! Ξέρω τι σου λέω...χαχαχα!
    Δεν την έβγαζες μια φωτό με το κινητό να την δούμε και μεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα είσαι σίγουρος πως ήδη έχει βρει που θα γεννήσει, μια απλή τρύπα στο χώμα που ούτε την πιάνει ανθρώπινο μάτι της φτάνει για τα μωρά της!
    Έχουμε αρκετές εδώ, δεν έχουν φυσικούς εχθρούς και πολλαπλασιάζονται ανεξέλεγκτα, κυκλοφορούν στους δρόμους ακόμα και μέσα στο φως της μέρας αφού έχουν εξοικειωθεί και με τα αυτοκίνητα….
    Πολύ καλή κίνηση να την προστατέψετε και να την ταΐζεται…σας προστατεύει και εκείνη μειώνοντας τον πληθυσμό των φιδιών, ποντικιών , σκουπιδιών….
    Μπορεί να δείτε και τα μωρά ( το καλοκαίρι που θα έχουν μεγαλώσει) να παίζουν αμέριμνα στον δρόμο!! :)

    yg. απο κοντά είναι πανέμορφες ειδικά τώρα τον χειμώνα που έχουν ακόμα γούνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΡΥ : Θα την προσέχω την κυρά Μάρω, ιδίως τώρα που αποκαλύφθηκε ότι της έχεις αδυναμία, έβαλε και μέσον η πονήρω !!

    Χαίρομαι που αγαπάς τα ζώα σαν και εμένα. Με τους ανθρώπους έχουμε το πρόβλημα Κάρυ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου λες ρε Τζιπάκο, τον καινούργιο τρόπο σχολιασμού, μόνος σου το επέλεξες ή το επέβαλε ο Γκούγκλης.
      Σε ρωτώ γιατί βλέπω σε πολλά ιστολόγια τις ίδιες αλλαγές και αναρωτιέμαι...

      Διαγραφή
  4. ΛΕΒΙΝΑ : Καλά εσείς εκεί πάνω, ζωοολογικό κήπο έχετε, δεν εκπλήσσομαι !

    Αρκούδες έχετε ; Αν θέλετε... ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε τη κυρά Μάρω...

    να προσέχετε, γιατί αυτες δεν...παιρνουν χαμπάρι...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΥΛΑ : Πρέπει να προσέχουμε μη μας κολλήσει τίποτα. Όπως είπε ο γείτονας ο κτηνίατρος, δε θέλεις να βρεθείς μπροστά σε λυσασμένη αλεπού ! Από τις χειρότερες μορφές λύσσας. Ευτυχώς που γενικά η λύσσα όχι μόνο στους ανθρώπους αλλά και στα ζώα έχει σχεδόν εξαλειφθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΡΥ : Πρώτη φορά το είδα, σε σένα...

    Μα μαίηλ χάνονται, σχόλια αλλάζουν μορφή... όλα σε σένα πιά ; Που συχνάζεις και τι κατεβάζεις και κολλάς περίεργα πράματα ; Πάααααλι τσόντες μόλις φύγει ο σύζυγος και τα παιδιά ;

    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζωολογικό κήπο έχουμε... διαθέτουμε όλων των ειδών ζωάκια,
    μόνο που φτάσαμε σε σημείο εκρήξεως των νεύρων μας...
    Για αρκούδες δεν το είχαμε προετοιμάσει! Άσε θα τρώει πολύ
    και θα είναι ασύμφορη!

    υτ. Λοιπόν εγώ έχω πρόβλημα με την αλλαγή του bloger στα σχόλια...
    εξαφανίζεται το παραθυράκι την στιγμή που πάω να γράψω ακόμα
    και στο δικό μου blog, κάνω συνέχεια επανεκίνηση στις σελίδες...
    πολύ κουραστικό και βαρετό όλο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη με ματιάσω... ακόμα δεν έχω προβλημα. Το συγκεκριμμένο μιλάμε γιατί το gmail από προβλήματα...

      Gmail, blogs, internet.... τα χρησιμοποιούμε αναγκαστικά, τι να κάνουμε... Για να μην αρχίσω να μιλάω για Facebook και Twitter... Άλλου είδους μπερδέματα εκεί... Ευτυχώς εκεί δεν πολυσυχνάζω αλλά από ότι ακούω...

      Ξέρεις που το ευχαριστιέμαι το ιντερνετ ; Μπήκα και μαθαίνω ΔΩΡΕΑΝ ισπανικά που δεν ξέρω ενώ σε άλλο κουρ βελτιώνω τα Ιταλικά μου. Χωρίς να πληρώνω μία. Να το απασχολώ το μυαλουδάκι μου, να μην αποβλακωθώ πριν την ώρα μου !!

      Διαγραφή
  9. Τώρα μου θύμησες, κάτι που είχα ξεχάσει.....
    Στην Κηπούπολη, παλιά, πριν χτιστεί όλο το βουνό ψηλά, ανεβαίναμε και χαζεύαμε την Αθήνα που ήταν πιάτο κάτω από τα πόδια μας. Εκεί ένα βράδυ είδα για πρώτη φορά αλεπού.... Κάπου στα τέλη του ’80 ήταν αυτό. Από τότε ξανά είδα αλεπούδες(πολλές) εδώ στην Δράμα που ήρθα. Κάθε βράδυ που γυρνάω στο σπίτι, προσέχω πολύ, ειδικά τώρα τον χειμώνα που ψάχνουν για τροφή και βγαίνουν στη μέση του δρόμου.
    Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σταυρούλα !

      Όλοι πάνω κάτω κάποιες τέτοιες εμπειρίες έχουμε. Τα ζώα υποφέρουν στα οικοσυστήματα που είχαν πολλά χρόνια, αναγκάζονται να κατεβαίνουν σε αστικές περιοχές ή κοντύτερα σε αυτές.

      Τη Ρόζα και τα μάτια σου !! :))

      Διαγραφή
  10. Συμφωνώ με την Κάρυ, καμιά Μάρω θα σου κάτσει στο σβέρκο καμιά φορά και θα τρέχεις..... Χα χα.
    Ρώτα και εμένα πόσα άγρια ζώα είχα δεί στη νεανική μου ζωή. Απο τότε που ήρθα στην Ελλάδα και ζώ κάπως κεντρικά, μόνο κάτι δίποδα μερικές φορές έχω συναντήσει.
    Αλλά η φιλόζωη στην οικογένεια είναι η κόρη μου!!! Σε βαθμό κακουργήματος. Θα της δείξω αργότερα την ανάρτηση, για να σε λατρέψει!!
    Καλή λευτερια στη νέα Μάρω μας!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μάρω που θα μου κάτσει στο σβέρκο... καλοδεχούμενη !
      Του GiP ο τράχηλος την Μάρω υποφέρει !!
      Χαχαχα

      Διαγραφή