Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...

Μου αρέσει να μαζεύω φωτογραφίες. Τις αντιγράφω από το Ιντερνετ, από διάφορα blogs που επισκέπτομαι, άλλες μου τις στέλνουν. Σήμερα διάλεξα μερικές να ξεκουράσω το μάτι σας, να σας δείξω χρώμα και ομορφιά, να σας προκαλέσω κάποια αισθήματα τρυφερότητας, να σας εντυπωσιάσω. 


Αν κάνετε "κλικ" πάνω στις φωτογραφίες μεγαλώνουν. 

1// Η μαγική παλέτα της φύσης. Θαυμάστε ποικιλία χρωμάτων και το καθρέφτισμα τους στο νερό. 

 2// Η μαγική παλέτα της φύσης. Συνέχεια με άλλα χρώματα... 

3//  Σημασία καμιά φορά δεν έχει μόνο το ΤΙ κάνεις αλλά και το ΠΟΥ το κάνεις !!  :)) 

4// Μακάρι να ανοίξουν έτσι και για μας τα σύννεφα αλλά χλωμό το βλέπω... 

5// Καφέ-εστιατόριο κάτω από τη θάλασσα στις Μαλδίβες νήσους ! Πάμε για καφέ ; (λέμε τώρα ! :)) 

6// Το Νησί του James Bond, στην Ταϋλάνδη. Λέγεται έτσι γιατί εκεί και στην ευρύτερη περιοχή γυρίστηκαν σκηνές από την ταινία James Bond "Ο άνθρωπος με το χρυσό πιστόλι" με τον Ρότζερ Μουρ και τον Κρίστοφερ Λη, το 1974. Από τότε έγινε τουριστικό αξιοθέατο. 

7// Μελαγχολικό το κοκκινοπούλι μέσα στο χιονιά... Που να αγοράσει πετρέλαιο για τη φωλιά του... 

8// Θαυμάστε το βλέμμα της μικρής μαϊμούς. Βραβευμένη φωτογραφία. 

9// Στη φύση πέρα από ομορφιά υπάρχει και αγώνας για την επιβίωση και αγριότητα. Άλλη βραβευμένη φωτογραφία. Η αγριόχηνα δεν μπόρεσε να ξεφύγει. Τουλάχιστον ο αετός σκοτώνει για να φάει.. 

10// Η τρυφερότητα σε όλο της το μεγαλείο.  

 Καλά να περνάτε ! Όσο γίνεται καλύτερα ! 

32 σχόλια:

  1. Φοβερές όλες!!!
    Η τελευταία πολύ αγαπησιάρικη! χαχαχαχα!Μα πολύ γούτσου-γούτσου!

    Ωραίο χόμπυ έχεις! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν ! Είσαι για συνέδριο μπλογκερς στις Μαλβίδες ;

      Όχι το φαντάζεσαι ; χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Eδώ ούτε μέχρι το Verde δεν μπορούμε να συναντηθούμε, μου θες και Μαλβίδες ή Μαλδίβες που λέει και ο Χριστόφορος!
      Για ρώτα τον Χριστόφορο...που του έρχεται ευκολώτερα στο verde ή στις Μαλδίβες? χαχαχαχαχχαχχαχαχαχχαχχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Μαλδίβες είναι τελικά ! Για αυτό χαθήκαμε !! Πήγαμε στο Verde των Μαλβιδών !! :))

      Καλά... να σε βλέπω να πινεις καπουτσίνο και από πάνω ο καρχαρίας να σε παίρνει μάτι... και θα τα έχω δει όλα !! ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  2. Κατάφερες να με εντυπωσιάσεις!
    Οι αναφορές σου σε κάθε εικόνα ιδιαίτερα ταιριαστές!
    Θα ήθελα να βρεθώ στο καφέ ..κάτω από τη θάλασσα..
    Και επειδή είμαι άπληστη στα όνειρα ας περάσω από παντού..
    Ας αγκαλιάσω τα ζωάκια...
    Να σώσω τη χήνα.. ας βρει κάτι άλλο ο αετός.. μου αρέσουν οι χήνες..

    Ωπ, ξεχάστηκα.. ταξιδεύω...

    Καλή μέρα Γιώργο.. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για καφέ στις Μαλβίδες θα πάμε, είπαμε συνέδριο μπλόγκερς ! Και εγώ λυπήθηκα τη χήνα αλλά είπαμε, στο ζωϊκό βασίλειο ο αγώνας επιβίωσης είναι σκληρός και άγριος. Για τους ανθρώπους... ας μη μιλάμε καλύτερα...

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά υπέροχες οι φωτογραφίες Γιώργο. Ιδίως εκείνες με τα ζωάκια.
    Έχω μια μικρή ένσταση σε ότι αφορά την ονομασία των νησιών! ΜΑΛΒΙΔΕΣ Ή ΜΑΛΔΙΒΕΣ. Στα ξένα τα ξέρω ως Maldives. Ίσως κάνω λάθος στην προσπάθειά να κουνήσω επιτέλους ....όχι την αχλαδιά που επιμένεις εσύ... αλλά το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο ! Τελικά δεν έχουμε να κάνουμε με χαλασμένες βίδες (Mal-βίδες) αλλά με κακές Ντίβες ! (Mal-dives).

      Έκανα ήδη τη διόρθωση. Θα πάρουμε λοιπόν το αεροπλάνο, θα πάμε Μαλδίβες, θα κρεμάσουμε αιώρες σε φοινικιές κοντά στην παραλία... και εκεί να δεις κούνημα !! χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικές εικόνες όλες τους.

    Καλώς σε βρήκα GiP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι καλά !! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη καιβ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα! Τι γίνεται εδώ μέσα;
    Εγώ είμαι απασχολημένη σε άλλο πεδίο, δόξης λαμπρό, και κάποιοι φεύγουνε για συνέδρια(!)των μπλόγκερς. Επίτηδες το κάνετε για να ανοίξω και εγώ μπλογκ για να συμμετάσχω!! Εμπρός στις Μαλδίβες αδελφοί και αδελφές μου στις Μαλ-Βίδες!!!!! Εκεί στον κήπο με τις χουρμαδιές.
    Για τις φωτογραφίες δεν έχω να πω κάτι, είναι απλά υπέροχες και όπου συναντώ τέτοιες εικόνες της φύσης μακαρίζω αυτόν που είδε το ενσταντανέ και το φωτογράφισε.
    Όταν δε, βλέπω φωτό με ζώα καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος είναι τελικά το μεγαλύτερο θηρίο.
    Gip ευχαριστούμε για το ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πάμε βρε, πουθενά χωρίς εσένα !! Και στις Μαλ-βίδες και στις Μαλ-πρόκες μαζί !! Αλλά τους χουρμάδες με το μαλακό ! Όλοι θα φάμε !!

      Διαγραφή
  7. Mα δεν το πιστεύω! Έρχομαι και πεφτω επάνω στην marimar και διαβάζω κάτι για blog????
    Μια χαρά οι φωτογραφίες σου GiP, δεν μπορώ να τις σχολιάσω μια μια γιατί η κάθε μια έχει την ομορφιά της.
    Αγκαλια+φιλια
    Καληνύχτα
    ____(▒❤▒❤▒)
    __(▒❤▒▒▒▒❤▒)❤......❤
    _(▒❤▒▒▒▒▒▒❤................❤
    _(▒❤▒▒▒▒▒........................❤
    __(▒❤▒▒▒▒▒▒......kiss .❤
    ___(▒❤▒▒▒(¯`••´¯)..........❤
    _____(▒❤▒¸ *•. ¸.•*.......❤
    _______(▒❤▒▒.........❤
    _________(▒❤.......❤
    ___________(▒❤¸•*`*•.¸¸^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την καλή μου φίλη !! Χαίρομαι που σου άρεσαν ! Αγκαλιά, φιλιά, καληνύχτες ανταποδίδονται !! :))

      ΥΓ : Μου άρεσε η καλλιτεχνική σύνθεση !! Ασορτί με τα λόγια σου !

      Διαγραφή
  8. Μα είναι δυνατόν να μην αγαπήσουμε τέτοιες ωραίες φωτογραφίες. Βλέπω το πουλάκι μου αλλά με κλικ δεν μεγαλώνει η φωτογραφία του!

    Καλό βράδυ φίλε μου κι όνειρα γλυκά σε ωραια μέρη που αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίεργο που δεν μεγαλώνει η φωτογραφία του, μήπως το αντέγραψα χωρίς μεγέθυνση ; Πάντως είναι πολύ ωραίο !!

      Ευχαριστώ για τα λόγια σου !

      Διαγραφή
  9. Ωραία αυτή η ανάρτηση, με τις εικόνες
    να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο!
    Δεν ξέρω ποιά να σχολιάσω, είναι τόσο διαφορετικές
    και όμορφες η κάθε μια...
    Τα τοπία με εντυπωσιασαν περισσότερο!!!
    Μια και έχεις το χόμπυ της συλλογής να βαλεις κι άλλες΄
    σίγουρα έχεις πάρα πολλές!
    Άσε που μου έδωσες ιδέα να κάνω κάτι παρόμοιο...χα χα χα


    Τα φιλιά μου , καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίμενα ότι σε μία ζωγράφο θα άρεσαν τα τοπία. Αυτό το καθρέφτισμα στο νερό, πραγματικό καθρέφτισμα ! Κριμα που δεν θυμάμαι που βρήκα τις φωτογραφίες (δεν ξέρω και αν ήταν μαζί ή όχι). Υπέροχα μέρη ! Να ξέραμε τι ονειρευόμαστε !

      Πράγματι έχω πολλές. Σε ποικιλία θεμάτων.

      Να το κάνεις και συ, καλή ιδέα ! Θα έχουμε και ανταγωνισμό !! :))

      Ακόμα και από βιντεοκλιπάκια παίρνω ! Το παγώνω όπου θέλω το βιντεοκλιπάκι και παίρνω την φωτογραφία σαν στιγμιότυπο. Υπάρχουν τραγούδια στο UTUBE που δεν μου αρέσουν και τα ακούω ή τα κατεβάζω για να αντιγράψω μερικές εικόνες τους !!

      Φιλιά και από μένα !

      Διαγραφή
  10. άνοιξες τα σχόλιά σου πάλι Γιώργο? πολύ ωραία! υπέροχη ανάρτηση!!!!τόσο τρυφερή!!!μ εντυπωσιάζεις για άλλη μια φορά, διαφορετικά...ευχαριστώ κι εγώ που μοιράστηκες τόση ομορφιά και ευαισθησία μαζί μας!!! φιλάκια πολλά, καλή σου συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες!!!!!
    Πραγματικά οι φωτογραφίες αυτές σε γεμίζουν χρώμα και συναίσθημα!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς προσπάθησα να προσφέρω ! να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  12. Μοναδικές είναι όλες και η περιγραφή σου υπέροχη!
    Πόσο ξεχνιέσαι με μια εικόνα είναι καταπληκτικό το συναίσθημα!

    Τα θαλασσινά μου για καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ξεχνιέσαι με μία εικόνα ! Γι αυτό έχω τη συλλογή,τις έχω και σε slide show.

      Καλό σου ΣΚ !!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα όταν θα πάμε Μαλδίβες, να στήσουμε κανένα αγώνα με τους Γερμανούς Blogers Γιώργο ναι;
    Γυαλίζω ήδη τα παπούτσια μου...χαχαχαχα
    Την καλησπέρα μας και την αγάπη μας φίλτατε Γιώργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεδομένος ο αγώνας καπετάνιες ! Και μετά οι μπλογερίνες ηλιοθεραπεία και μεις "περιήγηση" από τις ντόπιες στα αξιοθέατα τους (στα αξιοθέατα των Μαλδίβων εννοώ ! χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πανεμορφες ολες οι φωτογραφιες!!!!!!!!!!!
    Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !
      Καλή εβδομάδα και σε σένα !

      Διαγραφή
  16. Το έχω κι εγώ αυτό το πάθος...να μαζεύω φωτό και όταν θέλω να κάνω κάποια ανάρτηση να "τρέχω" στον φάκελο μου!
    Σκέφτηκες να πάρεις μια μηχανή και να βγάζεις δικές σου, είμαι σίγουρη πως θα έβρισκες ενδιαφέροντα θέματα;
    Καλό μας βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι δεν βγάζω καλές φωτογραφίες ούτε μου αρέσει ιδιαίτερα να βγάζω. Προτιμώ τις έτοιμες ! :))

      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
    2. Να φτιάξεις ένα slide show και να το ανεβάσεις...

      να "μπει" από πίσω και μουσική για να μας ταξιδεύεις με τις 2 αισθήσεις!!

      την καλησπέρα μου!!

      Διαγραφή
    3. Η ιδέα σου πολύ καλή φίλε μου !
      Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω να φτιάχνω slide show με μουσική. Κάποτε είχα ξεκινήσει να πειραματίζομαι, τα παράτησα.

      Χαίρομαι ιδιαίτερα για την επίσκεψη !

      Διαγραφή