Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...


Φωτογραφίες και σήμερα. Αστείες, τρυφερές, ανθρώπινες, όμορφες.  Οι φωτογραφίες από το Ιντερνέτ. Οι συνοδευτικές λεζάντες φυσικά δικές μου.   

1) 
 ΑΡΚΟΥΔΑ : Ρε άνθρωποι… θα πάψετε να παίζετε με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την υπερθέρμανση του πλανήτη ;

2) Παγωνιά έξω. Ανοιξιάτικο δάσος και λιμνούλα σας δείχνω εγώ. Έρχεται η άνοιξη, που θα πάει !   Η φωτό λέει ότι είναι από το «πολύχρωμο δάσος», στη Μασαχουσέτη των Ηνωμένων πολιτειών.

3) Άστεγος, κοιμάται με τον σκύλο του. Η κουβέρτα τους δίνει κάποια ζεστασιά αλλά πιστεύω ότι άλλη τόση ζέστη δίνει και το ένα σώμα στο άλλο. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. 

4) Που κάνουν κάμπινγκ μερικοί !! Εδώ και πλευρό να γυρίσεις όπως κοιμάσαι το βράδυ, το δέντρο θα κουνήσει. Φαντασθείτε λοιπόν…  αν το ζευγαράκι θέλει να απολαύσει κάτι παραπάνω από το να κοιμηθεί πάνω από το χάος… εξ’ άλλου ο φόβος σε μερικές γυναίκες λειτουργεί σαν αφροδισιακό… λέτε από εδώ να βγήκε το «την κουνήσανε την αχλαδιά ;» J

5) Δεν είναι πίνακας, φωτογραφία είναι !! Μία μικρή Αφγανή σε στρατόπεδο προσφύγων στο Πακιστάν που γειτονεύει με το Αφγανιστάν. Τι άλλο να ευχηθείς στο κουκλίστικο πρόσωπο πέρα από μία καλότυχη ανθρώπινη μοίρα ;

6) Αυγουστιάτικη πανσέληνος και ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Γιατί η πατρίδα μας ΕΙΝΑΙ όμορφη όσο κι αν πολλοί από εμάς την βρωμίζουν…

7) Να σας ταξιδέψω πάλι λίγο μακρύτερα; Βαρκάδα στο Άμστερνταμ. Γιατί ομορφιά υπάρχει παντού.

8) Όλοι στην φωτό έπαιξαν κάποιο ρόλο στην ιστορία, στις τέχνες, στις επιστήμες, στα σπορ (για να δούμε, θα διακρίνετε τον Πελέ από το ποδόσφαιρο, τον Μωχάμετ Άλη (πυγμαχία) και τον Τζόρτνταν από το μπάσκετ ;)
Δεν τους γνωρίσα όλους ούτε υπάρχει «λυσάρι» (υποθέτω, δεν το έψαξα). Αλλά μερικές φάτσες θα τις βρείτε δεν μπορεί.  
Ενημερωμένο μέχρι ;;; Εγώ πάντως Πούτιν,  Κλίντον, Σαντάμ Χουσεϊν, Μπιν Λάντεν είδα, άρα να υποθέσω μέχρι αρχές του 2000 ;  
Έχει και ένα δικό μας από τους παλιούς, τον Αρχιμήδη υποθέτω, ίσως και έναν ακόμα. 
Όχι μην ψάχνετε τον GAP. Στην επόμενη έκδοση με θέμα "μεγάλοι..." (Βάλτε ότι θέλετε δίπλα, ελεύθερα !! :)  
Ο πιανίστας σπάω το κεφάλι μου ποιός είναι, δεν τον βρίσκω. 

24 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι φωτογραφίες! Σε ταξιδεύουν! Να είσαι καλά!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά κι εσύ ! Καλή εβδομάδα να έχεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και μία φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις, οι λεζάντες σου άξιζαν όσο και οι φωτογραφίες!
      Στην φωτογραφία με τις προσωπικότητες που άφησαν το στίγμα τους, μεγάλος συνωστισμός..! Σαν να ξεχωρισα και σένα μέσα στο πλήθος...ή τα μάτια μου με γέλασαν? :P :P :P

      Διαγραφή
    2. Δεν ήθελα να το πω... Κρατώ low profile !!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Πάντως σε αυτή την κάψουλα που κρεμαντζαλιέται επάνω απο τον γκρεμό
    εγώ ούτε με σφαίρες δεν θα έμπαινα....μονο που την βλέπω σε φωτογραφία ζαλίζομαι!!
    Και η φωτογραφία σου με το Σούνιο...απίστευτης ομορφιάς !!
    Καλά για τον άστεγο με τον σκύλο του, την είχα δει προχθές
    και ήταν μια απο τις πιο ζεστές εικόνες που έχω δει...

    Τα φιλιά μου GiP
    και τις καλημέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεταξύ μας... και εγώ δεν θα ένοιωθα πολύ άνετα πάνω από το χάος... Για το Σούνιο συμφωνώ.

    Φιλιά, καλημέρες ανταποδίδονται.
    Να έχεις μία καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες οι φωτογραφίες είναι πολύ όμορφες η καθεμία με τον δικό της τρόπο. Δεν νομίζω πάντως ότι μπορεί καμιά να σταθεί δίπλα στην δύναμη που γεννιέται από την ομορφιά της φύσης όταν παντρεύεται με την ανθρώπινη μεγαλοπρέπεια της λιτότητας. Καμιά. Τέρμα. Πήγαινε σε αυτούς που σε κυβερνάνε και δείξε τους την. Απλώς θα χαμογελάσουν. Δεν θα ανατριχιάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι μόνο οι κυβερνώντες. Υπάρχουν πολλοί που δεν είναι φυσιολάτρες, η ομορφιά της φύσης τους αφήνει αδιάφορους.

    Σου έχω όμως, ειδικά εσένα ερωτήματα :

    α) Ο πιανίστας στην φωτογραφία των διασήμων ποιός είναι ;

    β) Ξεχωρίζεις από τους γενειοφόρους με χιτώνες ποιοί είναι δικοί μας ;

    Πολύ θα ήθελα να σε είχα κοντά μου και να λέγαμε ποιός είναι ποιός... Τους μισούς περίπου έχω βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι, αυτό το κεφάλι που περιμένουμε να περιγράψει έριδες και αετούς δεν πρέπει να σπάσει!!!!!
    Ιδού λοιπόν, ο πιανίστας είναι ο Μπετόβεν. Διακρίνω πολλούς, γύρω στους 26 αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να τους αναφέρω, ή αν έχεις βάλει την εικόνα για να ελέγξεις ποιοι από τους φίλους σου είναι τόσο.... αρχαίοι ώστε να αναγνωρίζουν συνομήλικους τους.
    Στην κρεμαστή κλούβα θα έμπαινα, μετά φόβου Θεού. Η θέα από εκεί πάνω νομίζω ότι θα με αποζημίωνε.
    Στο Άμστερνταμ σίγουρα για καφέ, στο Ανοιξιάτικο δάσος δεν έχω αρκετά λεφτά για εισιτήριο, είμαι ολιγαρκής, μια εικόνα σαν αυτή μου φτάνει. Μια χρονιά πηγαίνοντας προς τις Πρέσπες είχα δει κόκκινα δέντρα. Ήταν μια μαγεία.
    Τώρα δεν θα ήθελα με τίποτα τη θέση της αρκούδας μπρρρρ! αλλά δεν γελάω καθόλου με το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Θα παραδώσουμε στα παιδιά και τα εγγόνια μας έναν κατεστραμμένο πλανήτη.
    Πριν μερικά χρόνια είχε βραβευτεί από το National Geographic μια φωτογραφία μιας Αφγανής με κάτι τεράστια ωραία πράσινα μάτια . Το ίδιο όμορφη είναι και αυτή η προσφυγοπούλα, η μοίρα της είναι όμως άδηλη. Όπως και η μοίρα του ντουέτου άνθρωπος και σκύλος. Πρόσκαιρη ζεστασιά.
    Δεν έχω βρεθεί ποτέ τον Αύγουστο με φεγγάρι στο Σούνιο. Είναι ένα απωθημένο, σε τόσο κοντινή απόσταση από την Αθήνα.
    Gip ευχαριστώ, που μου έδωσες τροφή για μάτια και ψυχή. Δούλεψε και το μυαλό, όμως.
    Καλή εβδομάδα (Η μελέτη συνεχίζεται!!!!Για το Σεράγεβο σου έγραψα, για τα άλλα ακόμη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χορτάτο σχόλιο, επιτέλους ! Έχει από όλα !! Έτσι σε θέλω !!

    Ο πιανίστας δεν είμαι σίγουρος αν είναι οι Μπετόβεν, μπορεί, ίσως και όχι. Κάποιος φίλος μιλά για τον Λιμπεράτσε, δεν ξέρω.
    Πολύ θα χαιρόμουν να μου έγραφες σε μαίηλ ποιύς διέκρινες, θα σου πω και εγώ, μη το μαρτυράμε εδώ. Εσύ που είσαι της παλιάς γεννιάς σαν κι εμένα, την Μπέτυ Γκρέημπλ, το κοριτσάκι παιδί θαύμα, την είδες ;
    Εγώ στην κρεμαστή καμπίνα δεν ξέρω αν θα έμπαινα. Ίσως και εγώ με φόβο θεού, αφού έπαιρνα διαβεβαιώσεις για την ασφάλεια του εγχειρήματος. Και πάλι... Ένας σεισμός, πέφτει το δέντρο και χαίρετε !!
    Άμστερνταμ για καφέ έκλεισε ! μετά τις Μαλδίβες !! Εσπρέσσο στις Μαλδίβες, Καπουτσίνο στο Αμστερνταμ !
    Για την αρκούδα συμφωνώ.
    Για την κοπέλα που λες, έχω μαζέψει στοιχεία... Έλεγα να την βάλω αυτή την φορά, θα την βάλω την επόμενη.
    Έχω βρεθεί με Αυγουστιάτικη πανσέληνο στο Σούνιο. Μαγεία !

    Το ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΗΝΗΤΙΚΟ γράμμα σου για το Σεράγεβο το πήρα και απάντησα ! Δεν πήρες την απάντηση ; Θα στεναχωρεθώ πολύ !
    Έχεις όμως ακόμα 1234567890 διηγήματα να διαβάσεις και να μου γράψεις τετρασέλιδη αναλυτική κριτική για το κάθε ένα ! Για στρώσου !! (βρε που έμπλεξε !) ΧΑΧΑΧΑ

    Ξεκινάω γράψιμο, μη βαράς... Σε λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες οι φωτογραφίες Γιώργο μου μαζί με τα σχόλια.
    Ξεχωριστά τα μάτια του κοριτσιού σαν να αναζητά τη μοίρα της στο φωτογράφο.
    Να κοιτάγαμα όλοι έστι το φακό ...

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Μέγγυ. Και εγώ από αυτές τις φωτογραφίες το κοριτσάκι ξεχώρισα. Πολύ εκφραστικά μάτια σε ένα πολύ όμορφο πρόσωπο.

      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Στο πιάνο πρέπει να είναι ο Μίμης Πλέσσας..νεότερος φυσικά!!!χαχαχα
    Φαντάζομαι πως στον επόμενο πίνακα περίοπτη θέση θα έχει και ο ΓΑΠ..
    Την καλησπέρα μας *GiPερ!

    *Βγαίνει από το Βίπερ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς τον φίλο μου !!

    Εχεις δίκιο ! Κάπου εκεί κοντά θα έπρεπε να είναι με κανένα σαξόφωνο ο Κατσαρός ! ΧΑΧΑΧΑ (συμπαθητικοί και οι δυό αλλά ...κοντά πέρασαν ! χαχαχα)

    Ο ΓΑΠ θα είναι ελπίζω στην σωστή θέση, πίσω από κάγκελα !! :))

    Γειά ρίξε καμιά προπόνηση. Πριν πάμε Μαλβίδες να βρούμε τη φόρμα μας. Να στείλουμε τους αντίπαλους μπλογκερς πίσω με πολλά γκολάκια ! Και μετά ενώ αι γυναίκαι στα σπά, εμείς επινίκεια με τις ντόπιες ! (θα με σκοτώσει η Καπετάνισσα ! ΧΑΧΑΧΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί GiP, κι εγώ φύλακας!!

      Διαγραφή
    2. Φύλακας ; Και σύ θες ; Καλά λένε πως θα γενούν καυγάδες ποιός θα είναι φύλακας !

      Πως το "αγαπάμε" το καμάρι μας ! :))

      Διαγραφή
  12. Ήρθααααααααααααααααααα κι ας άργησα!!

    Είναι μην ακούσω ταξίδια εγω!!!!
    (Δε σε σκοτώνω ακόμη γιατί θα σου φέρω εγώ κάτι ντόπιες στυλ Κούλας και δε θα σταματήσεις να τρέχεις!!)

    Οι φωτό καταπληκτικές... τα είπαν όλα οι φίλοι μας!
    Ο κύριος στο πιάνο φοράει στρατιωτικά! Τι μπορεί να έχουμε σε Ρώσο;;;
    Γιατί θα μπορούσε να είναι ο ΓΑΠ αλλά μόνο τα στρατιωτικά δε φόρεσε!!!
    Δεν πρόκαμε μάνα μου!!!!


    Την αγάπη μας Τζιπ(όχι που δε θα σου έμενε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Χρυσοχοίδης όσο και αν κρύφτηκε τον βλέπουμε!
    Δεν έχει τσίπα να κρυφτεί..\\

    Η ματιά της μικρής Αφγανής φωτιά στις συνειδήσεις μας..
    Πώς κατορθώνεις μέσα από φωτογραφίες να "πιάνεις" τα σημαντικότερα προβλήματα του σήμερα;
    Και εκεί που πάμε προς την απελπισία μας στρώνεις δρόμο αισιοδοξίας..
    βόλτες.. χαρές.. χρώμα..
    Ε, ναι η ζωή είναι ΚΑΙ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλες έχουν κάτι ιδιαίτερο να πουν.
    Αν πρέπει να διαλέξω, διαλέγω εκείνη με την αγκαλιά, τη ζεστασιά που έφερε κοντά δυο πλάσματα αποδιοπομπαία..
    Σ αυτή τη φωτο στέκεσαι πολλή ώρα..

    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρυφερή και ανθρώπινη...

      Ο απόκληρος της ζωής και το αδέσποτο. Δύο αδέσποτα στην ουσία που ζεσταίνει το ένα το άλλο.

      Από τη μια σε γαληνεύει και από την άλλη σου σφίγγει το στομάχι !!

      Διαγραφή
  15. Σύρμα Καπετάνιε... έφτασε !!

    Κοίτα να δεις εγώ με τον Καπετάνιο για πολιτικά μιλάγαμε... μετά μπήκαν οι δυό ξανθιές, κάθησαν να μας ακούσουν, να μη τις κεράσουμε μια μπύρα ;
    Αγένεια !

    Τίποτε άλλο, αλήθεια ! Οι χουρμαδιές πάνωθε μας στις Μαλδίβες από τον αέρα κούναγαν !! ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ... μόλις κατάλαβα πως ψεύδεσαι για το καμάρι μου και μάλιστα ασύστολα!!!!!!

      Με ξανθιές βρε;;;;
      Μπα με τίποτα!! Τον έχω εκπαιδεύσει! Βλέπει ξανθιά και νομίζει πως είναι ψείρα!!!
      (Σόρρυ ξανθά κορίτσια μου, αλλά τι να κάνω η έρμη; Φιλάω όπως όπως τα ρούχα μου!!!)

      Διαγραφή
    2. Καλά... ο Καπετάνιος έμπλεξε με γατόνι !!

      Καλά να περνάτε !!

      Διαγραφή
  16. Η μικρή Αφγανή είναι όλα τα λεφτά. Στην επόμενη ανάρτρηση θα δεις και μία άλλη...

    Ναι Αντιγόνη, η ζωή είναι ΚΑΙ ωραία !! Αλοίμονο μας αν δεν ήταν. Το κουράγιο να δούμε την ομορφιά της δύσκολο να το βρίσκουμε πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή