Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Τι μου αρέσει και τι όχι

Άντε πριν σας κουφάνω με το επόμενο διήγημα (αργουν να μου έρθουν και τα κόσκινα που παρήγγειλα !  :)) να απαντήσω και εγώ στο τι μου αρέσει και τι όχι. Όχι με μία απάντηση, να διασκεδάσουμε πάμε, και εγώ μαζί σας, όχι να μπαίνω σε δύσκολες επιλογές και σε διλήμματα.  


Και όποιες/όποιοι δεν πρόλαβαν το τρίτο μέρος ή ολοκληρο το διήγημα μου "χρόνια μετά", αμέσως πριν είναι, σε 3 συνέχειες. Ρίξτε του αν θέλετε μία ματιά. 

Ότι μου αρέσει : 


Χρώμα : Μπλε,  Μωβ πορφύρας (βυσσινί) – Πράσινο (ελατί)

Φαϊ : Τις γλυκόξινες γεύσεις. Κρέας με κυδώνια, Μοσχάρι με δαμάσκηνο, Κοτόπουλο με πορτοκάλι ή ανανά. Από τα πιο καθημερινά :  φασολάδα με ζεστό ψωμί και κρεμμύδι, λαχανοντολμάδες με γιαούρτι  εί δυνατόν, μακαρόνια χωρίς σάλτσα αλλά με μπόλικη τριμμένη φέτα μέσα και μια καλή χωριάτικη σαλάτα δίπλα. 

Αγαπημένο κολατσιο/πρόχειρο γεύμα : Ψωμί χωριάτικο ζεστό, σφαχτή ντομάτα εποχής, τυρί (γενικά τυρί τρώω πολύ, κάθε είδους)  


Ποτό : Κόκκινο ξηρό. Γλυκό Σαντορινίσιο, Λικέρ. Σε μικρές ποσότητες, γενικά δεν πίνω πολύ. Αν εξαφανιζόταν κάθε είδους ποτό από την γή δεν θα ίδρωνε το αυτί μου !

Καθημερινό ποτό : αεριούχο νερό, καφές σε μεγάλες ποσότητες, Light Coca Cola (που βλάπτει λένε και πρέπει να την κόψω)

Φρούτο : Καρπούζι, σταφύλι (απαγορευμένο λόγω ζαχάρου πλέον), μήλο.

Ξηροί Καρποί : Ανάλατα ωμά αμύγδαλα, καρύδια, μαύρη σταφίδα, κάσιους. Δεν κάνει μαμώτο, είναι ωφέλιμοι αλλά έχουν πολλές θερμίδες ! Οι γιατροί μου λένε φάε λίγους αλλά δεν μπορώ να μετράω ! Ή με τις φούχτες και επί ώρες, να το ευχαριστηθώ ή καθόλου. Σε πολλά είμαι έτσι (φαίνεται και από τα κιλά μου).

Γυναίκες ηθοποιοί (σαν εμφάνιση) : Μόνικα Μπελούτσι, Αντζελίνα Ζολί, Μήγκαν Φοξ. Εκτός συναγωνισμού Μισέλ Φορμπς (σε όσα στιγμιότυπα θυμίζει σε εκπληκτικό βαθμό συγκεκριμένο άτομο.  

Ημέρα : Τρίτη, Πέμπτη.

Εποχή : Άνοιξη, Φθινόπωρο

Ζέστη ή Κρύο : Κρύο ! Την ζέστη δεν μπορώ να την αντιμετωπίσω. Το πολύ κρύο με ενοχλεί αλλά κουκουλώνεσαι, παλεύεται !

Βουνό ή Θάλασσα : Βουνό ! Με παρέα.

Αγαπημένα μέρη : Μέρη με πολλά χρώματα της φύσης. Λίμνες, Ποτάμια.

Αγαπημένα άνευ εξήγησης : ff, sf, trib ( μη τα ψάχνετε τσάμπα στο google…) ψαλίδι. 
(σιγά που δεν θα τα έβαζα ! 45 χρόνια aficionado σε όλα αυτά !!   :))  όσοι/όσες ξέρουν… παρακαλώ… τσιμουδιά !  :))

Τι εκτιμώ : την μετριοπάθεια, την εξυπνάδα, το χιούμορ, την μόρφωση (με αυτή τη σειρά)

Επιπλέον στην γυναίκα : τον δυναμισμό (που δεν φτάνει στα άκρα). Όχι τη γυναίκα «σφάξε με αγά μου να αγιάσω».  Να μην το βάζει κάτω, να «το παλεύει» που λέμε (ΠΑΝΤΟΥ !! :)) Να φορά την δεκάποντη και βάλε γόβα/μπότα επισης (όχι μαστίγιο φυσικά ! δεν μιλάμε για σαδομαζοχιστικά, δεν τα πάω). Την θέλω σε κανονικό βάρος. Από εκεί και πέρα… αν έχει φύγει λίγο από το μέσο όρο, το να έχει λίγα κιλά παραπάνω το προτιμώ από τα λιγότερα. Σε ύψος, μέσος όρος, αν φεύγει προς τα κάπου, προς το κοντό καλύτερα παρά πολύ ψηλές. Σε ηλικία 35-55 (λίγο πιο πάνω μπορεί να πάει, πιο κάτω… δεν…).  Τώρα τι τα λέω… μήπως καμιά από αυτές θα μου δώσει (πλέον σημασία ; Το ξέρω… but a boy can dream…)

Γυναικείο μαλλί : Σκούρο με κοκκινωπές ανταύγειες. Και τα άλλα μαλλιά, στο χρώμα θα τα χαλάσουμε ; Τι μου αρέσει πιο πολύ λέω…  

Επιπλέον στον ανδρα : την ευθύτητα.  

Αγαπημένοι Έλληνες Συγγραφείς : Νίκος Καζαντζάκης, Αντώνης Σαμαράκης

Αγαπημένο Μουσικό όργανο : Πιάνο

Αγαπημένος Κλασσικός : Σοπέν, Λίστ, Μότσαρτ

Αγαπημένη μουσική/τραγούδια για χορό : μάμπο, ντίσκο, ρυθμικά σλόου (τανγκό κάπως γρήγορο)

Αξεπέραστος τραγουδιστής : Elvis Prisley.

Αγαπημένη μουσική / τραγούδια για άκουσμα : πιάνο ροκ (μπούγκι μπούγκι), σλόου ροκ

Αγαπημένα χόμπυ : Σκάκι, Sudoku - διάβασμα, ταινίες στο βίντεο – σερφάρισμα/blogging - αστρολογία (παλιότερα) – συλλογή φωτό και βίντεο που μου αρέσουν

Αγαπημένα ζώα : Σκύλος, άλογο, δελφίνι (τα έξυπνα ζώα που είναι και φιλικά προς τον άνθρωπο) 

Αγαπημένα μότο :
α// φιλία υπάρχει μόνο μεταξύ δύο ανδρών. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΒΑΘΕΙΑ φιλία χωρίς «ναι μεν αλλά», χωρίς ερωτικά υπόγεια ρεύματα, χωρίς δεσμευτικά ταμπού) 
β// Μπορείς να ξεγελάς πολλούς για λίγο, μπορεί να ξεγελάς λίγους για πολύ. Πολλούς για πολύ καιρό δεν μπορείς να ξεγελάσεις.
γ// Σημασία δεν έχει η νίκη αλλά ο αγώνας για τη νίκη (Καζαντζάκης)

Αγαπημένη δράση : κουβεντούλα με παρέα που την θεωρώ αξιόλογη. Όπου να ‘ναι.

Γλυκά : Βύσσινο, κυδώνι, σοκολάτα (όχι όμως παντού όπως συνηθίζεται τελευταία). Με το βύσσινο άρρωστος ! Αν δεν υπήρχε βύσσινο θα ήμουν αρκετά κιλά πιο αδύνατος !

Ότι δεν μου αρέσει :

Φαγητό : Μπάμιες (να μη τις δω ούτε στο τραπέζι !! )

Απεχθάνομαι : βία κάθε μορφής, φανατισμό κάθε είδους, αμαθείς ξερόλες. Τον μεθυσμένο άνθρωπο που είναι εκτός ελέγχου (δεν εννοώ αυτόν που ήπιε λίγο παραπάνω και έχει έρθει στο κέφι φυσικά).  Αυτούς που εκμεταλλεύονται τα πάθη των άλλων, όποια και να είναι αυτά τα πάθη

Στη γυναίκα : οι ακραίες συμπεριφορές. Ούτε οι πολύ τσαμπουκαλούδες ούτε και οι «σφάξε με αγά μου να αγιάσω). Παν μέτρον άριστον.

Στον άνδρα : να μην είναι άνδρας ! (Εξήγηση : Ο μακάκας έχει επικρατήσει να σημαίνει περισσότερο αυτόν που κάνει μακακίες παρά αυτόν που αυτοϊκανοποιείται. . Έτσι και το «φουστης» δεν δείχνει ΜΟΝΟ την σεξουαλική επιλογή. Δείχνει ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ στάση/συμπεριφορά. Ο φούστης θα στην κάνει την φουστιά, αργά ή γρήγορα. Και οι straight, συχνά. Οι φούστηδες όμως ΠΟΛΥ συχνότερα να μη πω πάντα. Εξαιρέσεις : ϊσως, κάθε κανόνας έχει. Και μη ξεχνάτε… γνώμη μου).

Δράση : κολύμπι (κι ας κολυμπώ από 5 ετών. Κι ας πηγαίνω συχνά λόγω γυναίκας, παιδιών, παρέας. Πρέπει και το κάνω, δεν μου αρέσει)

Συνήθως δεν μου αρέσει  (με εξαιρέσεις, μη βαράτε !) : τσιφτετέλι από άνδρα. Ζεϊμπέκικο από γυναίκα.

Βιβλία : τα πολύ και μόνο αισθηματικά δηλαδή τα πολύ «άρλεκιν». Ναι, για αυτό έκοψα το διήγημα «Χρόνια μετά» στις 3 συνέχειες. Για να μην εξελιχθεί έτσι.

Θεάματα : Να παίζουν ξύλο στα αλήθεια, live show.

Δεν αντέχω : την φθορά κάθε είδους. Κι ας είναι δυστυχώς σε αρκετά αναπόφευκτη…

Ζώο : Γάτα !!  Δεν τις αντέχω, ιδίως αν είναι αρκετές και είναι μέσα στα πόδια μου.  

Γλυκα : Περγαμόντο, φυστίκι, νερατζάκι, τα πολύ κρεμώδη.

Φοβία : Αγοροφόβια (ανεξέλεγκτοι ανοιχτοί χώροι. Σε ένα ασανσέρ μέσα κοιμάμαι άνετα (αν χωρώ ! :))  . Στη μέση ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου… με τίποτα !)

Γυναίκες : οι πολύ ξανθές, με αχυρέ μαλλί και φακίδες, οι πολύ αδύνατες.  Το πλάκα στηθος και το «οδοντογλυφιδέ» γυναικείο πόδι. Παντελόνια jean σωλήνα (με τα κανονικά δεν έχω πρόβλημα) με αθλητικό παπούτσι (το λέω “Αναρχο-πρεζόνι look”)  

Μέρα : Παρασκευή 

46 σχόλια:

  1. Kαλέ μου δεν άφησες τίποτα στην φαντασία!!!
    Αυτό είναι ολόκληρο βιογραφικό...!!!!!
    χαχαχα

    Να είσαι καλά Gip μου,
    καλή Σαρακοστή σου εύχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα αυτά που ήθελα να μάθετε Λεβινάκι, αν είναι πολλά, τότε πολλά δεν με πείραζε να μάθετε !

      Για την φαντασία... ε, κάτι άφησα ! :)) Ίσως και καμία απορία ; χαχαχα

      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
    2. Kαλά έχω απορίες ... αλλά κρατιέμαι!!
      μη με περάσεις και για εντελώς βούρλο, οπότε κάνω
      πως τα ξέρω όλα :))
      Όσο για τις γάτες παρακαλώ κάτω τα χέρια
      το καλό που σου θέλω για να παραμείνουμε φίλοι...
      Και πρόσεχε γιατί βγάζω και νύχια και μουστάκια!!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα....που το θυμήθηκες!!!

      κοίτα...εδώ που μένω αν δεν είχα γάτες θα ήμουν τίγκα στο ποντίκι , στα φίδια, σε οτιδήποτε εξωτικό κυκλοφορεί στας εξοχάς!!! εξ άλλου ορισμένα απο τα γατιά μου τα έχω σώσει απο του χάρου τα δόντια στην κυριολεξία οπότε....μη τολμήσεις και κατηγορήσεις γάτα....σε έφαγα!!!

      Διαγραφή
    4. Αν με φας... πάστωσε με πρώτα, να διατηρηθώ, με τα κιλά που έχω ένα χρόνο θα τρως !!

      Συμφωνώ για τις γάτες ότι σου χρειάζονται. Και εμείς έχουμε στην αυλή μας και τρώνε ποντίκια. Δεδομένου μάλιστα ότι συχνά τις προλαβαίνει η κυρία Μάρω που έχει πάρει χαμπάρι πότε αφήνουμε φαγητό για τις γάτες (και για αυτή πλέον !) και έρχεται και το τρώει !

      Για πες μου και εσύ ένα πράγμα, έχω ακούσει διάφορα : αληθεύει ότι η γάτα δένεται με το σπίτι και όχι με τον άνθρωπο όπως ο σκύλος ; Πολλοί γατόφιλοι το δέχονται αυτό, άλλοι όχι.

      Διαγραφή
  2. Χμ σε γενικες γραμμές οι προτιμήσεις σου δεν ειναι κακές, καθόλου θα έλεγα. Σε μερικές συμφωνώ απόλυτα σε αλλές λίγο και σε ελάχιστες καθόλου, αλλά αυτό είναι το δικό σου κουίζ όχι το δικό μου, χα χα χα.
    Ωχ εχω περιθώριο 2 χρονια, μετά βγαίνω εκτός ορίων Θεούλη μου, πως να το αντιμετωπίσω αυτό!

    Ξέχασες κατι (αν και το ανεφερες καπου αλλου)

    (στην κατηγορία)
    Αγαπημένο μοτο : a boy can dream!!!! χαχαχα

    Με δυό λόγια > ΤΕΛΕΙΟΣ!

    Χρησιμα αυτα τα ερωτηματολόγια, μαθαίνει κανείς τον αλλον λίγο καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειος ; Τα παραλές ! Τελείως ανυπόφορος μήπως ; χαχαχα

      Ναι το "a boy can dream" είναι μέσα στα μότο μου. Αλλά τι να πρωτοβάλω ;

      Όσο για τα όρια... είπαμε... προς τα πάνω και ανάλογα με την περίπτωση διευρύνονται. Αν όμως έχεις σκοπό να ταξιδέψεις στο χρόνο και να ξαναγίνεις κάτω των 25-30... ε τότε... δεν σας ξέρω μαντάμ ! ΧΑΧΑΧΑ

      Όσο για μένα... δεν νομίζω ότι είμαι μέσα στα όρια και τις προϋποθέσεις για καμία γυναίκα πλέον on planet earth... αλλά είπαμε... το μότο μας !! :))

      Διαγραφή
    2. Να κάτι που ξέχασα και μου το θύμισε το σχόλιο της porcupine. Λοιπον καλε μου φιλε ζω σε μια χώρα και ειδικα σε μια περιοχή με αμέτρητες βυσσινιες, πως λεμε Ο Βυσσινοκηπος του Τσεχωφ....κατι τετοιο. Δεν εχω στο δικό μου κήπο αλλά η κουμπάρα μου εδώ πιό περα έχει τόσες βυσσινιές που δεν ξέρει τι να τις κάνει. Το καλοκαίρι εδώ όλοι φτιάχνουν τα βύσσινά τους...εγώ άσχετη στο φτιάξιμο αλλά μου αρέσει πολυ και σαν γλυκο του κουταλιου και σαν βυσσινάδα. Αααα με την ευκαιρία να σου πω οτι η Aegean εβαλε πτήσεις για Βουδαπέστη μόλις έκλεισε η MALEV. Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σένα ..... :)

      Διαγραφή
    3. Τώρα αν κλέψω την κουμπάρα σου... ο κουμπάρος δέρνει ;

      Δεν θα την πειράξω πες του... θέλω να με ερωτευθεί (η κουμπάρα σου) τόσο όσο να μου αφήσει (τις βυσινιές).

      Μετα συναινετικό διαζύγιο, πολιτισμένα πράγματα !

      Το τηλεφωνάκι της ; Μη με δει μπροστά της και σαστίσει !!

      Το εισήτήριο το έκλεισα !

      Διαγραφή
    4. Να σου πω,,,αν την εκλεβες δεν θα σε αδικούσα καθόλου. Ειναι μια πολύ πικάντικη 40κάτι γυναικάρα. Δεν έχει κουκλιστικο προσωπο αλλα απο κορμι....ζηλεύωωωωωωω. Νομίζω όμως οτι μαζί της θα ξέχναγες τις βυσσινιές της χα χα χα Τι να το κανεις το τηλεφωνο, θα σε παρω απ το χερακι να σε παω εγω. Αντε με το καλο να σε δεχθούμε στο Φέρεντς Λίστ (όπως λέμε Ελ. Βενιζέλ) Καλό μας βράδυ!

      Διαγραφή
    5. Τελικά ΔΕΡΝΕΙ ο κουμπάρος ;

      Προλαβαίνω να κάνω λίγο καράτε ; σε Ταε κβο ντο κάτι που το ήξερα παλιά (πράσινη ζώνη προ 25τίας αλήθεια) ; Να το θυμηθώ ;

      Και αν άλειβα την κουμπάρα με βύσσινο ;
      ( Τι vitsi-ozo που είμαι ! )

      Σε μία ώρα καφέ στο Φέρεντς Λιστ. Σε δύο σπίτι της ! Με την ταβανόβουρτσα να αλείφω !!

      χαχαχα

      Διαγραφή
    6. Ετσι γιά να σου κεντρίσω την φαντασία σου, δεν νομίζω ότι ο Μίκη θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια αν επιδιώξει κανείς να του ξεμυαλίσει την Οτίλια του (πραγματικά τα ονόματα). Αν δεν κάνω λάθος κι αυτός κάτι έκανε στο παρελθόν, βάρη ήταν, πάλη ήταν, πάντως κάτι. Κι επειδή δεν θέλουμε να χάσουμε ούτε εσένα ούτε τις ιστορίες που έχεις να γράψεις ακομα γιά εμάς, καλίτερα να πιούμε τον καφέ στο Ελ Βενιζέλ λέω εγώ.

      Διαγραφή
    7. Βάρη ο Μίκη μας ; Πάλη το καμάρι μας ; Μη συνεχίζεις... με έπεισες !!

      Μήπως και το Ελ Βεν. είναι κοντά ; Μπας και του έρθει να σου κουβαλησει τις βαλίτσες ; Να βρεθούμε κατα Αυστραλία μεριά ; Να δούμε κάι κάτι άλλο βρε παιδί μου ! Λένε ότι έχει κάτι καφέ στο αεροδρόμιο του Σίδνεϋ... έξοχα !!

      χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Έτσι σε αγαπάω!Με τα "να"ι σου και τα "όχ"ι σου, με τα "θέλω" και τα "δεν θέλω" σου!!!

    Δεν το διάβασα το διήγημα, γι΄αυτό δε σχολίασα!Μη βαράς, θα το διαβάσω!!Να σου φέρω βύσσινο να σε γλυκάνω!χιχιχι!!!!

    "Τόνους βύσσινο θα σε ταΐσω
    να σου ανεβάσω το ζάχαρο
    και να σε κληρονομήσω."

    χαχαχαχα!!! Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα με κληρονομήσεις
      από πείνα θα ψοφήσεις !!

      Μου τα πήρε η Αγγέλα
      φύγαν για τη Γερμανία,
      και σε μένα μόνο μένει
      να λέω καμία μακακία !!

      Να σαι καλά Πορκουπινάκι !!
      (χρωστάς να διαβάσεις το διήγημα, μη ξεχνιόμαστε !!)

      Διαγραφή
  4. Αυτό δεν είναι ποστ!
    Πλήρης πίνακας για γυναικοδουλιές είναι:χα!χα!
    Τι σκέφτεται το Σκορπίσιο μυαλό σου:))
    Εκ διαμέτρου αντίθετοι βλέπεις σ'αντίθετα ζώδια
    Λατρεύω τις γάτες,το κολύμπι και τις Μπάμιες:))

    Υ/ΓΤ ελικά ο ταλαιπωρημένος μου Ερμής τι έκανε?
    Βρήκε τόπο να σταθεί?

    Καλό απόγευμα με πολύ βύσσινο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί καλέ πίνακας γυναικοδουλιεών ; Τόσοι και τόσες έχουν βάλει τι τους αρέσει και τι όχι. Το δικό μου τι έχει από παραπάνω ; Αυτά που δεν με πειράζει να πω, αυτά που ξέρουν όλοι όσοι με κάνουν παρέα τα έβαλα.
      Τα "αβυσσαλέα πάθη μου" ( !! :)) τα άφησα απ έξω μη νομίζεις (ή δεν τα εξηγησα ! χαχαχα)

      Εκ διαμέτρου αντίθετα ; Είσαι στον ήλιο Λιονταράκι ; Ή αντίθετη στον Ωροσκόπο ; (εισαι Ταύρος ;) ή στον εσωτερικό μας κόσμο ; (είσαι Κριαρίνα σε σελήνη ;)

      Για τον Ερμή...OK... με απορίες... Κάτι όμως έμαθα ότι μπορεί να διερευνηθεί απογευματινές ώρες σήμερα... αν είδα καλά τους χάρτες μου τους αστρολογικούς μου χάρτες... Ο Graham Bell σε οικο... Ελληνοπρεπέστατο και αρχαιότατο !! Μακάρι...
      ΧΑΧΑΧΑ

      Τώρα κοίτρα να δεις Ζ μου...
      Σου αρέσουν οι γάτες... να το ξεπεράσω... Δεν είσαι δα και η μόνη γυναίκα με αυτό το βιτσιο (βιτσι-όζα που λένε).
      Σου αρέσει το κολύμπι. Να κάνω την κάρδιά μου πέτρα και σε αυτό... Σου επιτρέπω να πηγαίνεις με άλλους ! χαχαχα
      Αλλά να σου αρέσουν ... ΟΙ ΜΠΑΜΙΕΣ ????? Εδώ τελειώνει ένας έρωτας μεγάλος !! Πάρε και τα παιδιά, πάρε μου και όλα τα δαχτυλίδια... άσε με να κλαίω στα σανίδια (χωρίς μπάμιες τουλάχιστον)

      Θα μου πεις... Πότε προλάβαμε... Έρωτας μέγας, παιδιά...
      ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ? ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ !!!!

      ΧΑΧΑΧΑ
      ΧΑΧΑΧΑ

      Να εισαι καλά βρε !! "Συνάδελφε" !!

      Διαγραφή
    2. Καλά αν είναι να χαθεί ένας έρωτας μεγάλος δεν ξανατρώω,χα!χα!
      αλλά να δω πως θα καθαρίσω με τις υπόλοιπες αντίζηλες:))
      Δεν υπάρχει φαγητό που σιχαίνομαι είμαι παμφάγο γενικώς!
      Οπότε μπορώ να τις αντικαταστήσω με οτιδήποτε άλλο που δεν σου προξενεί κλάμα(για τα σανίδια)!

      Καλά είναι να ξεφεύγουμε κάπου κάπου!Και μείνε διακριτικός έτσι γιατί φαντάσου να μην ήσουν τι θα γινόταν!χα!χα!

      Νόμιζα ότι έχεις ήλιο στον Σκορπιό ενώ εγώ στον Ταύρο με ωροσκόπο Υδροχόο και Σελήνη στον Λέοντα.
      Να υποθέσω Δία στον Ταύρο (καλοφαγάςς):))

      Οτι θα κατέληγε ο πόστ σε αστρολογική υπόθεση το φανταζόσουν?

      Δυστυχώς αν και ο Ερμής στρογγυλοκάθισε για 2ωρο σε ελληνικό κονάκι δεν απέδωσε καρπούς.Ούτε ανάδρομος να'ταν. για όνομα!

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    3. Δίας στον Σκορπιό, λυπάμαι χάσατε χρυσούν ωρολόγιον !! Και εκεί καλοφαγάς είναι (μου το έχει πει κι η Μεταλλινού αυτό και ότι επειδή δεν είναι και στα καλύτερα του, 12 σπίτι κ.λ.π) με χοντραίνει μέχρι προβλήματος...)

      (και σαν λιονταρίνα έστω και εσωτερικώς (σελήνη), τα ακριβά δωράκια... γουστάρεις !! :))

      Ο Ωροσκόπος ΣΟΥ μαζί με τον Ήλιο ΜΟΥ ??? Να τους το εξηγήσουμε αυτό (στις αντίζηλες σου) ή να τις αφήσουμε να μας κουνάνε το μαντήλι από την προκυμαία ενώ το καράβι θα φεύγει ; ΧΑΧΑΧΑ

      Για τον Ερμή λυπάμαι πολύ ! Συνωμοσία των κιόνων (δωρικού ρυθμού, τι περιμένεις !! :)) !! Εγώ για Graham Bell μίλησα, ΣΤΑΘΕΡΟ ζωδιο είμαι ο Υδροχόοος τι να κάνω, τα ...Ελγίνεια άλλα κατάλαβαν... το πήγαν σε Νόκια και δεν συμμαζεύεται που εντός κάθε αστρολογικού μου οίκου κλείνουν παταγωδώς !!

      Ευελπιστώ σε καλύτερες μέρες !! Δεν λέω και την κλασσική ατάκα στο καπάκι (και σε καλύτερες νύχτες) μη μας κωδωνοποιήσουν !! Και μου ζητάς και Θρησκευτικό να σε αποκαταστήσω !
      ΧΑΧΑΧΑ

      Και στα σοβαρα (το παθαίνω πότε πότε) : Πολύ σε ευχαριστώ για την τόσο ευχάριστη παρέα σου. Εκτιμώ πολύ το χιούμορ και την εξυπνάδα, τα έγραψα και στην ανάρτηση !

      Διαγραφή
  5. Και η Ζ έρωτας μεγάλος;;;;;
    Φεύγω, βροντώντας πίσω μου την Πόρτα!
    Μπαμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ
      ΧΑΧΑΧΑ

      Το μπαμ μου άρεσε !! Θα με πάνε μέσα για πολυγαμία !! (με διγαμία το πάλευα αλλά είναι πιό κομπλικέ η περίπτω.... :))

      Έλα βρε... Πως κάνεις έτσι... δείξε κατανόηση ! Είπαμε, είσαι προχώ άτομο ! :))

      Και που να κάναμε στο πλάϊ όπως μας έκανες τσακωτούς και να σου λέγαμε "κοπιάστε" ! χαχαχα
      (μη φοβάσαι... μόνο από 8 μαζί και πάνω θεωρείται παρανομη σχέση ! χαχαχα)

      Αν δεν εισαι προχώ πως θα διαβάσεις το επόμενο διήγημα μου που θα κοκκινίσουν και τα λούκια ;
      (εδώ ΔΕΝ κάνω πλάκα !! Το να το γράψω είναι εύκολο αλλά μετά πρέπει να κοψω από εδώ, το μαζέψω από εκεί, να μη πέσει κράξιμο. Εξ άλλου του πορνό δεν είμαι, αισθησιακά θέλω. Πιπεράτα. Όχι "... κατέβα κάτω". Έχω πιό εκλεπτυσμένα γούστα.
      Αλλά και με τα αισθησιακά, και με τα απλώς πιπεράτρα... τη βλέπω τη δουλειά... τα λούκια λούκια ! σε πετροκερασί χρωμα ένα πράμα !! )

      Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  6. Μα πως στο καλό κάθισες και τα σκέφτηκες και τα κατέγραψες! Χαρά στην υπομονή σου. Μήπως σου ζήτησε η Μέρκελ βιογραφικά α λα Γερμανικά;
    Τι να σχολιάσω εδώ τώρα!
    Το μόνο ίσως που θα μπορούσα να πω κάτι είναι ότι απορώ με τον εαυτό μου. Μα τι στο καλό! Κι εγώ εκτιμώ στους άνδρες την ευθύτητα! Πως λοιπόν έμπλεξα τόσα χρόνια μαζί σου... με τέτοια καμπύλη εκεί κάτω από το στέρνο....από του τόννους καραμελωμένα κάσιους; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και απο τα καραμελωμένα κ΄λασιους... και από καρύδια με μέλι... και από αμύγδαλα μέσα σε σοκολάτα...

      Να με διαβάζεις και να χάνεις και εσύ κοιλιακώς την ευθύτητα σου !!

      ΗΤώρα αν σου πω ότι το βιογραφικό μου το ζήτησε ο Στρος Καν για να μου συστήσει ΕΚΕΙΝΗ την καμαριέρα θα το πιστέψεις ;

      χαχαχα

      ΥΓ... Και η Κάρλα αν χάσει τις εκλογές ο Σαρκοζί και τον χωρίσει δεν με χαλάει !! Μα καθόλου μιλάμε !!
      Το πρόβλημα είναι οι φήμες ! Ότι τάχα - άκουσον άκουσον ! - την χαλάω ΕΓΏ !!!

      Χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Kάποια σχολιαστής σου το είπε την προηγούμενη φοραά, σ'αυτό το blog το πάρε δώσε των σχολιασμών είναι ακόμα καλύτερα κι απ'την ανάρτηση την ίδια. Αφού έκανες και τον Χριστόφορο να χάσει τα λόγια του και την mariamar να σου χτυπήσει την πορτα στη μούρη (καλά μη δίνεις σημασία, αυτή είναι χρυσή καρδιά θα γυρίσει μια βραδιά συγνώμη να σου ζητήσει μετανιωμένη....τώρα ποιο τραγούδι μου θυμίζει αυτό δεν ξέρω), τα έχεις πετύχει όλα αγαπημένε μου συγγραφέα. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα την πλάκα μας θέλουμε να κάνουμε...

      Και εγώ και εσείς που φέρνετε το κέφι σας...

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω να πω τίποτα......
    Σκορπιός είσαι;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκορπιός από Ωροσκόπο. Άρα τα κυρίαρχο ζώδιο πλέον λόγω ηλικίας(ο ωροσκόπος μετά τα 40 μας εκφράζει περισσότερο από τον ήλιο)

    Βέρος Σκορπιός... όχι. Κανένας Σκορπιός δεν απεχθάνεται εντελώς τη βία σε όλες της τις μορφές (όπως εγώ). Τουλάχιστον στατιστική και αστρολογικά δεδομένα αυτό έχουν δείξει.

    Κι άλλη αστρολόγα ; Κλαμπ θα ανοίξουμε ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι, επειδή όλη μου τη ζωή έχω να κάνω με Σκορπιούς και πρώτο και καλύτερο τον πατέρα...... ξέρεις ...... έχω διδακτορικό σε αυτό το ζώδιο και χωρίς να το ζητήσω, απλά είστε μοναδικοί με τον τρόπο σας!!!!
    Αυτό εννοώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και σένα Σκορπιός ο πατέρας σου ; Και μένα !

    Κύριο χαρακτηριστικό του εντόμου Σκορπιού : όταν δεν έχει τι να τσιμπήσει με το κεντρί του τσιμπά τον εαυτό του.
    Μεταφορικά και οι ζωδιακά σκορπιοί κάνουν το ίδιο. Τρώγονται με τα ρούχα τους. Αν δεν έχουν με ποιον να τα βάλουν τα βάζουν με τον εαυτό τους.

    Ο πατέρας μου το είχε πολύ αυτό. Εγώ λόγω του ότι είμαι από Ωροσκόπο Σκορπιός και όχι προεξάρχων χαρακτηριστικό όταν γεννήθηκα όχι, είχα και αντίθετες τάσεις που το εξουδετέρωναν. Με τους Υδοχόους πως τα πάς ; εκεί είμαι... νεροχύτης !! :)) Αλλά είπαμε, μετά τα 40 με εκφράζει περισσότερο ο Σκορπιός από ότι πριν. Έτσι σας προέκυψα πορνόγερος ! χαχαχα (Σκορπιός, το ζώδιο του σεξ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν, οι Σκορπιοί τρώγονται, όντως, με τα ρούχα τους όταν δεν μπορούν να φαγωθούν με τους γύρω τους αλλά εντάξει...... θέλει γερό στομάχι να τους αντέχεις!!!!
    Με τους Υδροχόους δεν το ήξερα, αλλά θα σου πω το εξής:
    Ο άντρας που παντρεύτηκα και έχασα πριν οχτώ χρόνια ήταν Σκορπιός....
    Ο άντρας που είμαι τώρα είναι Υδροχόος........ και κατέληξε να είναι η αδελφή ψυχή μου. Δεν έχει το πείσμα του Σκορπιού, αλλά έχει την τόλμη και την ανεξαρτησία που αρέσει σε μένα να έχω για τον εαυτό μου....
    Εγώ είμαι Παρθένος με ωροσκόπο Παρθένο...... και στοιχεία Σκορπιού από κληρονομιά...... Βάλε τώρα τι μπέρδεμα έχω ψυχολογικό.... Δεν ξέρω από που να το μαζέψω.....χαχαχχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φυσικά γινόμαστε αδελφές ψυχές Ο Υδροχόος είναι το ζώδιο της φιλίας. Μου φαίνεται, δεν μου φαίνεται ; (χαχαχα).

    Χρήσιμη συμβουλή, μια που έχεις σύντροφο Υδροχόο : Είχα διαβάσει πριν πολλά χρόνια σε έγκυρο αστρολογικό περιοδικό για το πως μία γυναίκα πρέπει να φέρεται για να κρατήσει έναν Υδροχόο : "you must MOTHER him !"

    ¨ηταμν η πρώτη φοτρά που είδα τη λέξη mother σαν ρήμα, μου έμεινε. Και είναι 100 % σωστό. Το έχω δει και σε άλλους άνδρες Υδροχόους, το χρειαζόμαστε αυτό.
    Και μη νοιώσουμε ότι μας περιορίζεις, ότι πας να μαζέψεις τα λουρία ! Την κάναμε ! Ενώ όταν τα αφήνεις λάσκα τα λουριά (ή μας αφήνεις να ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι είναι λάσκα, γυναικεία πονηριά), τα μαζεύουμε (συχνά) μόνοι μας !

    Παρθένος... Τακτική, της καθαριότητας και αν σου κάνουν κάτι στραβό δεν το ξεχνάς. Δεν λέω ότι εκδικείσαι πάντα (συμβάινει και αυτό μερικές φορές, ιδίως αν έχεις και σκορπίσια χαρακτηριστικά) αλλά πάντως δεν το ξεχνάς. Μια ζωή το θυμάσαι.

    Δίδαξα πάλι σήμερα !! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή τώρα σου βγαίνει ο Σκορπιός. Ετοιμάσου, κι ο δικος μου ο μπαμπας Σκορπιός ήταν. Εγώ Καρκίνος με ωροσκόπο (λένε) Ταύρο. Μαμά Καρκίνο, γιαγιά Καρκίνο. Κάποια στιγμή και σκύλο Καρκίνο είχα. Ελπίζω έτσι να γλυτώσω τον καρκίνο. Λένε οτι οι Καρκίνοι τα πάνε καλά με τους Σκορπιούς. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα. Οι γονείς μου σκοτωνόντουσαν. Δεν τα βρήκαν ποτέ. Επομένως κατά τα λεγόμενα σου τώρα πρέπει να μου έχει βγεί ο Ταύρος μου έτσι? Τι κάνεις τόσο καιρό και δεν με αστρολογοαναλύεις. Περιμένω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρκίνος λοιπόν... Σαν την γιαγιά Αντιγόνη... Δες τι έγραψα και σε αυτήν... Τώρα λόγω Ταύρου, αν είσαι Ταύρος από Ωροσκόπο, αρπάζεσαι εύκολα, σου περνά εύκολα, σου αρέσει το σπίτι και τα υλικά αγαθά.
      Γενικός Καρκίνος με Ταυρο ταιριάζουν, άρα σε αυτά τα δύο δεν έχει συγκρούσεις ο χαρακτήρας σου. Μένει Βέβαια η Σελήνη που είναι, πολύ βασικό, ο εσωτερικός σου κόσμος.
      Αν ο μπαμπάς σου με τη μαμά σου σκοτωνόντουσαν δεν έφταιγε ο Καρκίνος με τον Σκορπιό. Μπορεί να έβγαζαν τα αρνητικά τους λογω άσχημων αστρολογικών γωνιών, μπορεί στα άλλα δύο ο καθένας τους να μην ταίριαζε με τον άλλο, μπορεί πολλά. Δεν είναι τόσο απλό.

      Αυτά στα πρόχειρα και στα γρήγορα. Την επιταγή (123 κιλα Βύσσινο) την περιμένω !

      Διαγραφή
  15. Mother him..... από ένστικο μου το βγάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή. Την κρατώ! Να είσαι καλά!!! Καλό ξημέρωμα, πια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά !
      Να περνάς καλά μαζί του και με τον εαυτό σου !

      Διαγραφή
  16. Με τους Σκορπιούς και γενικότερα τις ερμηνείες των ζωδίων δεν έχω σχέσεις καλές!
    Ενας Καρκίνος είμαι και μήτε και για αυτόν γνωρίζω κάτι...

    Η κατάθεση τόσων ΝΑΙ και ΟΧΙ εμπεριστατωμένη σαν βιογραφικό.

    Και καλό βύσσινο κάνω!
    Να σου στείλω μερικά κιλά;
    Οχι για να σε κληρονομήσω που λέει μια ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διασκέδασα γράφοντας το.
      Μια ζωή, φίλοι, συγγενείς, μου λένε ότι είμαι σαν ανοιχτό βιβλίο. Είμαι ! (σε αυτά που θέλω). Ε, το έβγαλα και στα μπλογκ !

      Καρκινάκι... Γλυκειά και κρυφο-φανατίλα :)) Βέβαια μόνο αυτό δεν λέει πολλά... μπορεί τα άλλα δύο κυρίαρχα ζώδια σου (Ωροσκόπος, Σελήνη) να αναιρούν μερικώς αυτή την εικόνα. Και τώρα είπαμε, τον ωροσκόπο σου βγάζεις περισσότερο.
      Καρκίνοι με Σκορπιούς γενικώς τα πάνε καλά. Γενικώς, σαν ζώδια του νερού και τα δύο. Αλλά είπαμε, αν κάποιος Σκορπιός είναι από τα άλλα δύο κάτι που κοντράρει τον Καρκίνο ή το ότι άλλο είσαι εσύ... αρχίζουν οι παρενέργειες.

      Κάνεις καλό Βύσινο ; Σε αγάπησα και σένα ! χαχαχα
      Πάνω που θα μου συγχωρούσε το αίσθημα με την Ζουζού η Μαριμάρ, πέσαμε επάνω σου ! Οι μοιραίες γυναίκες της ζωής μου !

      Καλά ποιός είμαι... Ο Σουλτάνος των μπλογκς ; Blog-sultan ? I like it ! Για μαζευτείτε όλες οι οδαλίσκες ! Στη γραμμή ! Να διαλλέξω ... βύσσινο !!
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  17. Εμένα με έχασες. Άλλωστε ποτέ δεν μπαίνω σε σειρά για σουλτάνους (τόση αυτοπεποίθηση!!!). Εντάξει;
    Τότε γιατί γύρισα;
    Γιατί χτυπώντας την πόρτα, με το μπαμ, έπεσε και ασύρματη σύνδεση μου με το ίντερνετ. Και ήθελα να εξηγηθώ.
    Γύρισα, πρώτα απ' όλα γιατί είμαι Παρθένος και δεν κρατώ ποτέ μα ποτέ κακία, άσε που δικαιολογώ πάντα τα αδικαιολόγητα και γατί πρόσεξα ότι ήμουν ο μεγάλος σου έρωτας σε άλλη ανάρτηση. Οπότε δεν είχα απόλυτο δίκιο να παρεξηγηθώ, που μετά 2-3 αναρτήσεις αγάπησες άλλη. Εξάλλου τώρα έχουμε 2030 σύμφωνα με το κατά Μελίνα ανάγνωσμα. Πάλιωσε ο έρωτας. Απορώ που κράτησε έστω και τόσο.
    Ήρθε ο καιρός να διαλυθεί σαν συννεφάκι, αφού οι ΜΠΑΜΙΕΣ (*) είναι το αγαπημένο μου φαγητό, και λατρεύω το κολύμπι γιατί είμαι νησιώτισσα και από γενιά καπετάνιων και ναυτική . Απλώς δεν μου είχες ζητήσει το βιογραφικό μου. Αλλά και συ σιγά σιγά τα έβαζες τα κριτήρια. Target group, μπάμιες, κολύμπι, γάτες και δεν συμμαζεύεται. Σου έφτανε στην αρχή που έτρωγα μαζί σου το αγαπημένο μου βύσσινο, και τους ξηρούς καρπούς.
    Ας παραμείνουμε φίλοι καλέ μου σουλτάνε, αν και οδαλίσκες δεν βλέπω στη σειρά και αρχίζω να αμφιβάλω και για το σουλτανάτο σου.

    Και τελειώνοντας, γιατί έχουμε και δουλειές μάνα μου, που λέει μια φίλη Κυπρία, χρήσιμο το manual χρήσης (χα χα χα) που άφησες εδώ για φίλους και εχθρούς.

    Και ενημέρωσε την Τζι ότι το τραγούδι με το οποίο γύρισα, δεν είναι το μετανιωμένη γύρισα μια βραδιά, αλλά το "Για να σ' εκδικηθώ" χα χα

    Λάβε τώρα ένα βυσσινί φιλί

    (*) Τις μπάμιες τις σιχαίνεται και ο άντρας μου. Όταν παντρευτήκαμε και επειδή δεν θα φεύγαμε για μήνα του μέλιτος, η μανούλα μου, μου ψώνισε από την λαϊκή μεταξύ άλλων και μπάμιες. Μόλις τις είδε κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό. ΜΠΑΜΙΕΣ;;;;;; Ε, αν ζούσαμε στο σουλτανάτο σου, θα με είχε χωρίσει αυθορεί και παραχρήμα σύμφωνα με το μουσουλμανικό έθιμο, θα έλεγε 3 φορές σε χωρίζω και θα είχαμε γλιτώσει αμφότεροι. Αλλά ας όψεται ο έρωτας!!!! Χα χα χα. Ευτυχώς, άρεσαν στην κόρη μου και έτσι που και που τις μαγειρεύαμε για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός σου είπε να βροντάς την πόρτα ; Είδες τι έπαθες ;

      Κακία δεν κρατείς... αλλά ως Παρθένος μνήμη έχεις και δεν ξεχνάς. Καιτο 2040 και το 2050... κρεβατομουρμούρα θα μου κάνεις, τη βλέπω εγώ τη δουλειά !

      Είδες πόσο εύκολα την ξεπεράσαμε την κρίση ; πεταχτήκαμε μέχρι το 2030 και καθαρίσαμε !

      Τα κριτήρια τα πληρείς πέρα από Βύσσινο και ξηρούς καρπούς ! Χιούμορ, εξυπνάδα... αυτοπεποίηθηση, ελαφρως τσαμπουκαλέ αλλά όχι να το παρακάνεις...
      Ρε συ... όπως τα βλέπω... "για τα σένα" το έγραψα ? ΧΑΧΑΧΑ

      Δεν βλέπει οδαλίσκες λέει... κακίες ! Ήρθε μεσημεριάτικα να μας την πει... Ξεκουράζονται κυρία μου... Υπαρχουν και ολονυχτίες ! ΧΑΧΑΧΑ
      Παπαπα (είναι και παρατηρητική γαμώτο ! Αλλα το μπάλωσα !)

      Το manual μόνο για φίλους ! Οι εχθροί... ζε σέλω ! Πειράζει ;
      Αιθίοπα Εκδικητή !!

      Το Βυσινί φιλι εισεπράχθη ! Για να δοκιμάσω... Χμμμμ ξέρεις να όντως να κάνεις βύσινο ! Να επαναληφθεί !

      Να είσαι καλά !! (να ήξερες και εσύ και οι άλλες φίλες μας πόσο με βοηθάτε σε μερικές δύσκολες ώρες....)

      ΑπάντησηΔιαγραφή

      Διαγραφή
  18. Μόνο η marimar παίρνει το αίμα μας (όλων των θηλυκών) πίσω.

    Ζήτω η βασίλισσα!

    Τέλεια περνάμε εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα μας !! Έχουμε και εξεγέρσεις οδαλισκων !!

      Θα τις πατάξωμεν !! Ευνούχε ! Για come to δώθε...
      Στο μπουντρούμιμ οδήγησε την εεε... στη σουϊτα στο ρετιρέ ήθελα να πω !
      Αir condition έχει ; Όχι για την αποστάτισα, για τα ποντίκια που θα τις επιτίθενται και τις κατσαρίδες !

      Δεν έχει ποντίκια και κατσαρίδες στο ρετιρε ;
      Ότι έχει τέλος πάντων !

      Να έχει ότι θέλει να φάει και να πιεί !
      Ναι ότι θέλει ! Ορίστε μας ; Όπως θέλω θα την τιμωρήσω !

      Και διπλό κρεβάτι ! Μπορεί το βράδυ να πάω... εεεε.. να έρθει καμία οδαλίσκη να της κάνει παρέα !

      να την τιμωρήσουμε, μη μας πάθει και τίποτα ! Ξέρεις τι αδίστακτο συνδικαλιστικό όργανο είναι το GXC ? ("Gip Xanum Club") ? Θα με ταράξουν στην απεργία !!

      χαχαχα

      Διαγραφή
  19. Κρέας με κυδώνια, Μοσχάρι με δαμάσκηνο, Κοτόπουλο με πορτοκάλι ή ανανά.
    Mε συγχωρείς η μαννούλα σου δεν είχε Τσελεμεντέ? Γάλλο σεφ συμβουλευόταν?
    Πάλι καλά που μας είπες ότι σου αρέσει η φασολάδα γιατί αλλιώς θα νόμιζα πως δεν μπήκα στο μπλογκ του Τζιπ...αλλά στου μεσιέ ΖΙΠ....

    Επίσης δεν μας ενημέρωσες για το τι στυλ σωβρακοφανέλα φοράς? Σλιπάκια, μποξεράκια, στρατιωτικά με φατσούλες με μίκυ μάους μονόχρωμα, εμπριμέ με λουλουδάκια, αθλητικά τι????
    Με αφησες με απορίες και το ταξίδι της επιστροφής μου φαίνεται ατέλειωτο...χαχχαχχααχχαχαχχαχαχαχαχαχχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς την καθυστερημένη !! (στο να γράψει εννοώ ! :)) :))
    Όπως πάντα απολαυστική !


    Εξήγηση : Με αυτές τις γεύσεις μεγάλωσα ! Από γιαγιά !! Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Οδησσό από Έλληνες που έμεναν χρόνια Οδυσσό και Τραπεζούντα.

    Στη Ρωσσία οι γλυκόξινες γεύσεις συνηθίζονται. Κρεατικά με γλυκιά γεύση. Όπως οι Κινέζοι την γαρίδα με γλυκόξινη σάλτσα (που κι αυτ΄η μου αρέσει αλλά αυτή την έμαθα εδώ, στα Κινέζικα Ρεστοράν).

    Η Γιαγιά μου τα έφτιαχνε λοιπόν, όπως και άλλα. Μου άρεσαν πάρα πολύ και μετά με "δημοκρατικές διαδικασίες" υποχρέωσα την γυναίκα μου να τα κάνει και εκείνη. Πάντως από όσα έγραψες το κυδωνάτο το κάνουν και εδώ, το ξέρουν.

    Τι να κάνω, μου αρέσουν τα γλυκόξινα ! Μήπως και το βύσσινο κάπως αυτή τη γεύση δεν έχει ;


    Τώρα για τα εσώρουχα... ότι μου παίρνει φορώ. Ούτε ασχολούμαι. Αλλιώς θα τα έγραφα και αυτά ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Κάρυ, είσαι άπαιχτη!!!! Τι γέλοιο έκανα δεν λέγεται. Αφού το ξαναδιαβάζω και κλαίω απο τα γέλια. Και σκέψου, Γάλλο σέφ συμβουλεύομαι και εγώ.
    Α, δεν απάντησε για τη σωβρακοφανέλλα, απέφυγε επιμελώς τον σκόπελο χα χα χα χα χα. Όσα χα χα να γράψω δεν περιγράφεται η κατάσταση μου.
    Άντε φιλιά

    Τζιπάκο, τα ίδια μας αρέσουν, όχι τα εσώβρακα παιδί μου, τα φαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδες πονηρά αιθιοπίς τι τραβώ από τις φιλενάδες σου ;

    Κοίτα πως μου την κατάντησαν την ανάρτηση ! Να μιλάμε για σώβρακοφανέλες ! (υπάρχει και τέτοιο είδος ; δυο σε ένα ;)

    Αναρωτιέμαι στην επόμενη τι θα μου βάλει η Ελγίνειος κόρη ! Για τις κάλτσες μου ;

    χαχαχα

    Χαίρομαι που έχουμε ίδια γούστα ! Βουρ στα γλυκόξινα λοιπόν !

    ΜΠΑΜ (η πόρτα από το ντουλάπι της κουζίνας που έχω το Βύσσινο ! Και αυτό γλυκόξυνο είναι !!

    Και η απόλαυση : Το βάζω πάνω στο γιαούρτι (όχι με κουταλάκι καλέ, σιγά, αδειάζω το μπουκάλι με το γλυκό μέσα στο γιαούρτι) και το γιαούρτι είναι LIGHT !! Μπορεί να το βάζω με τους τόνους το βύσσινο αλλά όλα κι όλα το γιαούρτι light την διαιτα μας την προσέχουμε !!

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή