Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2012

Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΣΤΥΛΟ

Μέχρι να γράψω το διήγημα, κάτι να γελάσετε. Πρέπει να πω ότι η σύλληψη των παρακάτω συνδυασμών δεν είναι δική μου, την βρήκα στο Internet. Όπως και την ερμηνεία. Τα σχόλια που συνοδεύουν τις ερμηνείες είναι δικά μου. 


Η ανάρτηση αυτή είναι ΜΟΝΟ για ενήλικα άτομα, με αίσθηση χιούμορ που δεν ενοχλούνται από ερωτική θεματολογία χιουμοριστικά δοσμένη  


Κλικ πάνω στις εικόνες για να μεγαλώσουν. 


Ξεκινάμε... Ας πούμε λοιπόν... 



Το εμπεδώσατε ; Τώρα δείτε τα παρακάτω. 
























16 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!!Εμείς που χρησιμοποιούμε ακόμα μολύβι;

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά κάνεις ! Και σου λέω... βρες ένα Mont Blanc, ένα Parker τέλος πάντων ! :))

      Διαγραφή
    2. Δεν παίζει ρόλο η μάρκα ή το μελάνι, αλλά όσα γράφονται με αυτά!!!

      :-)

      Διαγραφή
    3. Κοίτα... συμφωνούμε ! Να 'ναι καλό το στυλό στο χέρι όμως, να μη γλιστρά το χαρτί, να έχει καλό φωτισμό, να μη τρέμει το χέρι...

      Είδες τι "απλό" που είναι το γράψιμο ; ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  2. Eξυπνα!!! Χαχαχα....αχαλίνωτη η φαντασία σου!
    Τι κρίμα που δεν συμπεριέλαβες και τις πέννες Montblanc! Είναι η αδυναμία μου...:))
    Καλημέρα όοοοολη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία... όχι αυτή τη φορά. Άλλου ιδέα και το γράφω. Έβαλα απλώς κάποια χιουμοριστικά (ελπίζω) σχόλια σε μερικά. Mont Blanc και σύ ; Και εγώ έχω (από χρόνια, τότε που μπορούσαν να μου την κάνουν δώρο... τώρα... ούτε big !

      Διαγραφή
  3. Εγώ, φεύγω από δω, περιμένοντας τον Αητό της Οδησσού. (ουκρ. Одеса, ρωσ. Одесса).

    Φιλιά

    και ένα ρώσικο τραγούδι
    Με ένα από τους καλύτερους Ρώσους (Γερμανικής καταγωγής)
    τον Βαρύτονο – τον Ivan Rebroff
    http://www.youtube.com/watch?v=4ZIFhJ6fyzk&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις βρε τον Ivan Rebroff ? Από τους αγαπημένους μου ! Εχω ακόμα τραγούδια του, σε βινύλιο !

      Θυμάμαι είχα πάει να τον ακούσω στο στάδιο. Φωνάρα !

      Γενικά τα Ρωσσικά τραγούδια μου αρέσουν πολύ. Όπως και όσο σε συγκινεί η Αιθιοπία, έχω εγώ τη Ρωσσία, λόγω όλου του σογιού του πατέρα μου. Με ιστορίες τους και αναμνησεις τους μεγάλωσα, να παίζουν τα Ρωσσικά τραγούδια στο πιάνο....

      Διαγραφή
  4. Από την εικόνα που βγαίνουν τα καπάκια
    και μετά έχει πολύ γέλιο !!!
    Πολύ έξυπνο όλο αυτό....:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε. Εμένα και πριν βγουν τα καπάκια αλλά δεν θα τσακωθούμε για αυτό ! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Χιχι! κάτι άρχισα να γράφω και το σχόλιο εξαφανίστηκε!
    Έλεγα πως είναι ιστορίες για γραφιάδες...
    Και ρωτούσα: Εμείς που πληκτρολογούμε σε ποια κατηγορία ανήκουμε;

    Και είχα και ένα ΥΓ: Εξηγούσα πως πάλι via Levina μπήκα στο σπιτικό σου...κάνε κάτι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς που πληκτρολογούμε... κάποτε γράφαμε ! :))
      Άσε που δεν μπορούν να μας βάλουν σε κατηγορία εύκολα !

      Όσο αφορά για το πως μου έρχεσαι... είσαι Η ΜΟΝΗ που έχει αυτό το πρόβλημα. Δεν μου το έχουν ξαναπεί. Αν ήταν από μένα θα το είχαν και άλλοι. Με έχεις βάλει στο blog roll σου ; Μήπως φταίει αυτό ; (δεν το ξέρω, μία σκέψη κάνω)

      Πέρα από αυτό... δεν ξέρω από μηχανισμούς των μπλογκς, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

      Αν και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, θα σε βλέπω να μου έρχεσαι από Via Levina !

      Διαγραφή
  6. Φοβερό!
    Τα σχόλιά στους πολυγαμικούς άντρες το περνάς σε πιο ήπιο κλίμα ενώ στις πολυγαμικές γυναίκες έχουν "κάτι"!

    Αντρες παιδί μου τι να λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κλειδί μπαίνει σε πολλές κλειδαριές ! Αλλά μία κλειδαριά... πόσα κλειδιά πια ; :))

      Άσε που όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι (αν είναι στο ίδιο κοτέτσι)...

      Τι άλλο να πω για να δικαιολογηθώ ο φαλοκράτης ; ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  7. Παω κι ερχομαι κι ολο Ερωτικη Ζωη των Σκυλων το διαβαζω και ξαφνιαζομαι. Εμενα παντως αυτο το μωβουλι μου αρεσει - σαν χρωμα παντα.

    Καλο βραδυ ΓΙΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν μωβ προτιμώ το βυσσινί, αλλά και αυτό καλό είναι.

    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή