Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

ΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Άλλαξα τις 3 τελευταίες αναρτήσεις μου, τις σχετικές με το διήγημα "Όταν οι τοίχοι έχουν αυτιά" και έβαλα φωτογραφίες. Φωτογραφίες που μου αρέσουν. 4 φωτό σε κάθε ανάρτηση. 


Κλεμμένες όπως λέω από άλλα blogs, από το διαδίκτυο, από video clips. Όπου θυμόμουν, έγραψα από ποιόν τις πήρα ή από που είναι. 


Γιατί το έκανα ; Ας πούμε, ας πούμε λέμε, ότι πιστεύω ότι αυτές τις αναρτήσεις θα τις βρείτε πιό ενδιαφέρουσες. 


Σε σχετικές ερωτήσεις για την αιτία, να δώσω πιό πολλές διευκρινήσεις, μη κουρασθείτε. Αυτό το θέμα κλείνει εδώ. 
Θα απαντώ όμως για τις φωτό σε ότι θέλετε. 


Και αν κάποια φίλη μου πει ότι κάποια φωτό την πήρα από το blog της ευχαρίστως θα το βάλω. 


Καλή εβδομάδα να έχουμε !! 


27 σχόλια:

  1. Τι φωτογραφία? Εσύ μας πήρες όλη την ιστορία και για δυο φωτογραφίες θα το κάνουμε θέμα?

    Αχ!!!! Τι μου κάνεις Τζιπάρα μου , τι μου κάνεις, τι μου κάνεις!!!! χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα ! Ασορτί με αυτό που σβήστηκε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τι έγινε εδώ? Ελειψα για λίγο και σου στέρεψε η φαντασία ? Μα αν μου το έλεγες οτι είχα γίνει η μουσα σου θα είχα πράξει αλλιώς. Αν και σ'αυτή την ηλικία όπως έλεγε η Βλαχοπούλου μαλλον μουσείο έχω γίνει. Καλη βδομάδα γιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είσαι εύ μουσείο Τζι μου, τότε εγώ είμαι ο Εθνικός κήπος, από πριν ονομασθέι Εθνικός, πριν ακόμα ονομασθεί Βασιλικός... από τη γλάστρα ακόμα !!
    χαχαχα

    Γίπας ή... γύψος ? ή απλώς στόκος ? Κάτι από όλα είμαι ίσως να είμαι ?
    (ξανά χαχαχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά χαχας ίσως ? Από τη χαρά μου !! :))

      Διαγραφή
    2. Τελικα τι εισαι αποφασισε

      ΚΗΠΟΣ
      ΓΛΑΣΤΡΑ
      ΓΥΨΟΣ
      ΣΤΟΚΟΣ
      ή απλά
      ΧΑΧΑΣ ??????

      Διαγραφή
    3. Ένας στοκόγυψος που βγελά σαν χάχας σε μία γλάστρα πουβ είναι σε ένα κήπο !! (εικόνα ε ? :))

      Διαγραφή
  5. Μα καλά εγώ περιμένω να μπεις στο ζουμί της υπόθεσης γιατί μας ζούρλανες στις προειδοποιήσεις, λες και είναι παιδική χαρά εδώ για να έρθω να δω την συνέχεια και εσύ μου βάζεις ανθισμένες κερασιές ? έχω και στον κήπο μου τέτοιες....που είναι το διήγημα που μας υποσχέθηκες??? θα βγάλω το δικό μου φαίνεται και εσύ ακόμα δεν θα έχεις μπει στο 4ο επεισόδιο!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυστήριο πράγμα οι συγγραφείς... Από αλλού το ξεκίνησα, αλλέως προέκυψε.

    Αστο Λεβινάκι, μη το σκαλίζουμε... Ίσως φταίω και εγώ... μεγάλες προσδοκίες... το μικροκλίμα των blog μάλλον δεν το σήκωνε ή δεν ενδιαφερόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το blog του καθενός Gip μου είναι προσωπική του υπόθεση. Το τι ανάρτηση θα κάνει, το πως θα μιλήσει, τι θα γράψει, τι θέματα θα θίξει είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και σε όποιον αρέσει!!! Τόσο πολύ απλό.
      Δεν υποχρεώνεις κανέναν, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ να σε διαβάσει, γράφεις κάτι και είτε το δουν 5 είτε 115, είτε κανένας, σημασία έχει πως έβγαλες αυτό που είχες μέσα σου και αν δεν άρεσε σε κάποιους να μη το διαβάσουν!!!
      Για εμένα είναι τόσο απλό.
      Και μη τρελαθούμε εντελώς πως κάποιος κάποια ενοχλήθηκε από κάτι που ούτε στην αρχή δεν ήταν για να το κρίνει γιατί τότε θα αρχίσω να πιστεύω πως κακώς βρίσκονται εδώ και διαβάζουν στο διαδύκτιο...

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ Λεβινάκι. Να μην επιδοθούμε όμως σε κυνήγι μαγισσών. Πάμε σε άλλα.
    Συμπαράσταση κατεγράφη πάντως. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα είμαι σίγουρη ότι έχασα κάτι. 3 αναρτήσεις λέει. Κατάλαβα ότι έκανες σε κάτι πίσω. Και συμφωνώ με την Levina. Τα μπλογκς υπάρχουν για να διαβάζουμε ότι μας αρέσει. Αν θέλουμε σχολιάζουμε, αν όχι δεν πειράζει.
    Αν κάποιος αναγνώστης σου, κάνει ένα σχολιασμό για βιβλίο που έχεις εκδώσει και ο σχολιασμός αυτός είναι αιχμηρός, αυστηρός, απαξιωτικός, υβριστικός, τότε τι κάνεις; Αποσύρεις το βιβλίο από την κυκλοφορία;
    Έτσι είναι και τα κείμενα που γράφετε οι μπλόγκερς. Τα γράφετε κατ’ αρχήν για σας και μετά για τους αναγνώστες σας, που πολλές φορές δεν σχολιάζουν καν.
    Έτσι για να μην κάνω σχόλιο μόνο για τις ωραίες φωτογραφίες που παρουσίασες.
    Νύχτα ή νύστα το λένε τέτοια ώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε το Μαρι, είπα δεν θα επεκταθώ στο θέμα.
      Σε ευχαριστώ για τα λόγια συμπαράστασης πάντως.

      Να είσαι καλά και να περνάς καλά. Να διασκεδάζεις με όσα γράφονται, να σου αρέσουν. Να ταξιδεύεις λίγο.

      Διαγραφή
  9. Επειδή είναι της Σαρακοστής το έκοψες κι αυτό "Όταν οι τοίχοι έχουν αυτιά"?? μα δεν νηστεύουν όλοι, το θέλουμε, το περιμένουμε μην πω το απαιτούμε.

    Ελπιζω κάποια στιγμη να ξανά γράψεις με τον ίδιο τίτλο με άλλες ιστορίες, μπορεί να επεκταθεί σε διαφορετικές οικογένειες, γειτονιές κτλ

    Πάντως έμεινα κόκκαλο, σήμερα περίμενα ότι μεταξύ 17-19 θα είχατε βάλει κάμερα, αλλά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο!

    Άντε μόνο εσύ ξέρεις τι κάνεις, ευχαριστώ για τις φώτο!! Φιλί ζεστό καραϊβικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ντε, μη βαράς

      Για Καραϊβικό φιλί... κάτι θα γίνει...
      Δέρνει άσχημα ο δικός σου ? χαχαχα

      Επιστρέφονται. Αθηναϊκά αλλά ελπίζω ιδίας ποιότητας !
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  10. Μα τι έγινε εδώ χτές είχες αναρτήσει την συνέχεια δεν πρόλαβα όμως να μπω και την έχασα!
    Σου βγήκε πολύ καυτή και την απέσυρες??
    Είπαμε έχουμε συνηθίσει δεν κοκκινίζουμε από ντροπή.
    Περιμένω μ'αγωνία τις ιστορίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά έγιναν ! Μη τα μαρτυράμε και εκτιθέμεθα ! χαχαχα

    Απόλαυσε λίγο φωτό και άσχετα και ανάμενε στο ακουστικό σου.

    Το καλό καυτό αργεί αλλά δε λησμονεί !!
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια-Αγόρια..Βαράτε τον!!!! Σας παρακαλώ! Βαράτε τον όλοι μαζί!!!
      Θα με υποχρεώσετε....

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑ

      Τι έκανα ρε αγανακτισμένη πολίτισσα ? χαχαχα

      Μη βιάζεσαι !! Το καλό πράγμα αργεί !! :))

      Διαγραφή
    3. καλημέρα (GiP) Κάρυ, υπάρχει και κάτι που πονάει περισσότερο απ το ξύλο >>> η Α Π Ο Χ Η.

      Ειδικά τον αγαπητό μας αυτό θα τον πονέσει περισσότερο και ίσως τον συμμορφώσει κάπως.

      Διαγραφή
    4. Καλά ρε Λυσιστράτη ! Έβαλες και συ τα μεγάλα μέσα, κάνατε κόμα ! χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Χμ, κόμμα! Αν κάνουμε κόμμα θα δει ασπρη μέρα αυτή η Πατρίδα. Να το εύχεσαι να γίνει ένα κόμμα μόνο από γυναίκες, ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!! Οχι σαν αυτές που είναι πάνω τωρα? Πραγματικές γυναίκες! Καλημέεεεεεεεεεεεεεερα!

      Διαγραφή
  12. "The blog that you are about to view may contain content only suitable for adults. In general, Google does not review nor do we endorse the content of this or any blog. For more information about our content policies, please visit the Blogger Terms of Service." Με δυό λόγια το περιεχόμενο αυτού του blog αρμόζει μόνο για μάτια ενηλίκων. Δηλαδή γιά να δούμε τις φωτογραφίες με τη βαρκάδα πρέπει να είμαστε ενήλικες.
    Και τώρα έχω την εξής απορία >>>

    Γιατί μας στερείς
    τη μικρή χαρά
    που αρχικά μας υπόσχεται
    η παραπάνω προειδοποίηση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε έρχεται λέμε !! Μέσα στην εβδομάδα... it will be taken off !!
      Μπάααα, λυσσα να διαβάσει !!
      Τι είναι τούτη ;

      ΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    2. Λύσσα, ναι αγαπητέ λύσσα!
      Γιατί τι μας έχει απομείνει σ'αυτή την ηλικία?
      Μη φας αυτό, μη κάνεις κατάχρηση σ'εκείνο....
      Ενα διάβασμα μας απέμεινε κι αυτή την τελευταία απόλαυση πας να μας στερήσεις.
      Μετά θα με πεις γκρινιάρα και θα νομίζεις ότι έχεις και δίκιο!

      Διαγραφή
    3. Ααααα τώρα συνειδητοποίησα τι έγραψες! Αντι να κάνεις σχετική ανάρτηση θα αφαιρέσεις την προειδοποίηση. Εξυπνοοοοοοοοο!

      Διαγραφή
  13. Του του-ου-ου
    Αναμείνατε στο ακουστικό σας
    Αναμείνατε στο ακουστικό σας
    Αναμείνατε στο ακουστικό σας

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή