Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2012

Ανοιξιάτικη Ποικιλία

Σήμερα χαιρετίζω την άνοιξη με τον τρόπο μου. Φωτογραφίες με ανοιξιάτικα τοπία. Ανοιξιάτικη μουσική στη συνέχεια. 
Κάθε φωτογραφία έχει και ένα ρητό για την άνοιξη. 
Τα διάθεσιμα ανοιξιάτικα τοπία ήταν φυσικά περισσότερα από τα ρητά. Όσα ρητά βρήκα τα έβαλα, μη νομίσετε πως τα ανοιξιάτικα ρητά είναι πολλά, το έψαξα το θέμα και όχι μόνο στο Ιντερνέτ. 
Με αστεράκια τα ρητά που μου άρεσαν περισσότερο. 


1)
 2)
 3)
 4***)
 5)
 6***)
   
 7***)
 


Αν θέλετε ακούστε και το μέρος "Άνοιξη" από τις γνωστές "Τέσσερις εποχές" του Antonio Vivaldi. 
Σε μία μοναδική εκτέλεση με 4 πιάνα. Τόσο πολύπλοκη η εκτέλεση όπως διάβασα, που κάθε πιανίστας έχει δίπλα βοηθό να του γυρνά το φυλλάδιο με τις νότες για να συντονίζεται με τους άλλους τρεις. 


Για να το ακούσετε ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΕΔΩ 
(Αν θέλετε το βλέπετε και σαν Video Clip. Αξίζει) 


Καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο !!
Χαρούμενη Άνοιξη !! 




23 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.

    Καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο κι εσύ, όπως το επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις ωραία συλλογή εικόνων!

    Και τα ρητά που μάζεψες για να τα υποστηρίξεις ακόμα καλύτερα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη μουσική δεν είπες τίποτα !
      Δεν σου αρέσει ο Αντώνης ο Βιβάλντης ; (χαχαχα)
      (αφού μας κλέβουν οι ξένοι, να τους κλέψουμε και εμείς :))

      Διαγραφή
  3. θα μείνω μόνο στο ...
    την Άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις ! του Ελύτη

    που ξεφεύγει μέσα από τα στενά πλαίσια μια Εποχής και
    αγκαλιάζει την ίδια την ζωή και τις επιλογές που κάνουμε
    για να την ζήσουμε.

    Καλημέρα Gip
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσε. Όσα έχω με αστεράκια ξεφεύγουν όπως λες.

      Διαγραφή
  4. Με την προειδοποίηση στην είσοδο του μπλογκ σου, έπρεπε να βάλεις και προειδοποίηση για αλλεργικούς στη γύρη...ΑΑΑΑψψψουουουουουου!!!Καλέ, εγώ δεν είμαι αλλεργική, γιατί φτερνίζομαι;χαχαχαχαχα!!!Μάλλον με σκέφτεσαι!!! :-Ρ

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ δάσος από εδώ, λιβάδι πιο κάτω, κηπος πιο πέρα... την άρπαξες την αλλεργία... Και σου έλεγα "πρόσεχε την άνοιξη !" Εκεί εσύ... τον κηπουρό !! χαχαχα :))

      Διαγραφή
  5. Άνοιξη!
    με εικόνες, λέξεις, ήχο!

    έξοχη ανάπαυλα από μια πραγματικότητα θλιβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε. Είσαι η πρώτη που ανέφερες και τη μουσική.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!
    Τα ρητά δεν διαβάζονται εύκολα.
    Πάντως εγώ είμαι με τον Νερούδα γιατί η άνοιξη θα έρθει ότι και να κάνουν όλοι.
    Καληνύχτα Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μένα μου άρεσε ο Νερούδα. (Ο Παύλος ο Νερούδας ! χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι εικόνες σου!
    Εγώ θάλεγα η εφηβεία του χρόνου είναι η Άνοιξη!
    Είναι η λατρεμένη μου εποχή σαν γνήσιος Ταύρος!
    Και'γω τον Νερούδα θα υποστηρίξω κανείς δεν την εμποδίζει!

    Καλό ΣΒΚ με θαλασσινά ανοιξιάτικα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και η δική μου ! Ήπια, όμορφη, γόνιμη, χωρίς την μελαγχολία ότι έρχεται χειμώνας.

    Δύο στον Νερούδα λοιπόν. Οι υπόλοιοποι μέχρι τώρα στα άλλα. Εγώ στο τελευταίο ότι κάθε χρόνος ο Θεός με την άνοιξη είναι σαν να λέει "πάμε μία φορά ακόμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Θεός δημιούργησε την ελπίδα την ίδια μέρα που δημιούργησε την άνοιξη, μαζί με το τελευταίο, η άνοιξη είναι ο τρόπος του Θεού να λέει: «πάμε άλλη μια φορά!». Ελπίδα και αναγέννηση! Αυτά τα δύο χρειαζόμαστε για προχωρίσουμε στην ζωή μας!!!!
    Πάντως είχες δίκιο. Η Άνοιξη του Βιβάλντι ταιριάζει απόλυτα!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ για το τελευταίο, το αγαπημένο μου, για αυτό αν πρόσεξες το έβαλα με άλλου χρώματος γράμματα.

      Ναι ρε Σταυρούλα, δεν το βάζουμε κάτω !!

      Διαγραφή
  11. Εσένα το μυαλό σου στο πονηρό
    "Να πάμε άλλη μια φορά!"
    αν ήταν όμορφα γιατί όχι!
    αλλά μετά το Χειμώνα, τι άλλη μια φορά?

    χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ήταν έτσι ; Και εγώ που έλεγα ότι ήμουν πολύ διακριτικός και δεν κατάλαβες τίποτα !!
      ΧΑΧΑΧΑ
      ΧΑΧΑΧΑ

      Θέλω Ερμή !! (συμπτωματικό αυτό, άσχετο με το σχόλιο σου και την χιουμοριστική μου απάντηση) . Γίνεται ;

      Διαγραφή
  12. Mου έφτιαξες την Άνοιξη, αγαπημένε Gip. Διάλεξα το ρητο του Ελύτη, γιατί τα λουλούδια στις εικόνες που διάλεξες γι' αυτό, είναι και κοντά στην Ελληνική Χλωρίδα.
    Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό, αυτή η πανδεσία ήχων από τα 4 πιάνα και το λιτό βίντεο που το συνοδεύει έκαναν άλλη μια φορά τον Vivaldi ένα απο τους πιο αγαπημένους μου συνθέτες. Ψάχνω συνεχώς και άλλες εκτελέσεις των 4 εποχών του. Μπήκε και αυτή στα αγαπημένα μου. Με υποσημείωση "Gip". To κάνω τελευταία για να θυμάμαι ποιός μας χαρίζει τι. Φροντίζω απο τώρα για όταν θα πλακώσουν τα ..... γεράματα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μου φτιάχνεις καλή μου όχι μόνο την άνοιξη, όλες τις εποχές ! (καλά μιλάμε... εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος ! χαχαχαχα)

      Πρόσεξες και ποιά λουλούδια είναι πιό κοντά στην Ελληνική χλωρίδα ; Δεν θα μπορούσα να κάνω εύκολα κάτι τέτοιο.

      Σε σένα δεν θα πλακώσουν τα γεράματα ! τους το έχω απαγορέψει !! χαχαχα

      Τα πίάνα ονειρικά. Αν θέλεις και άλλα κομμάτια με πολλά πιάνα σου λέω... Κλασσική αλλά κυρίως piano rock (boogie boogie). To σούπερ ούλτρα αγαπημένο μου !!

      Διαγραφή
    2. Καλή βδομάδα και ναι η άνοιξη είναι εδώ με αυτό το ευχάριστο άκουσμα.
      http://www.youtube.com/watch?v=Qb1_xlYxjrA&feature=related
      Dmitri Shostakovich - Tarantella für 2 Klaviere

      Για το boogie boogie δεν μου έδωσες λινκ για να μην το ψάχνω, γιατί θέλουμε δεν θέλουμε τα γεράματα άρχισαν και πλακώνουν, αλλά κάνουμε ότι δεν το βλέπουμε.

      Διαγραφή
  13. Τα ρητά δυσκολοδιαβάζονται από τις ..μικρές!
    Αποζημιώθηκα στις μεγεθύνσεις!
    Χρώματα, αρώματα, λατρεμένος VIVALDI!

    Τι άλλο επιθυμούμε και έχουμε πάθει κατάθλιψη;;
    ΣΤΟΥΜΠ! (ήχος κεφαλής στον τοίχο!)

    Νερούδα.. γιατί η Ανοιξη είναι ΕΔΩ είτε το θέλουν είτε όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ήχος "ΣΤΟΥΜΠ" γνώριμος και σε μένα.

      Χαίρομαι που σου άρεσε. Τόσο μεγάλη δεν είσαι, άσε τα αυτά !! Μια χαρά μαθητριούλα !! :))

      Διαγραφή