Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΤΑ ;

Αν με διαβάζετε ανελλιπώς θα ξέρετε ότι με τις γάτες δεν έχω και την καλυτέραν των σχέσεων. Παρ' όλα αυτά είπα να κάνω μία προσπάθεια βελτίωσης των σχέσεων μου με το συγκεκριμένο είδος των αιλουροειδών κάνοντας μία ανάρτηση που να τις περιλαμβάνει. 

Ξέρω ότι οι σπαζοκεφαλιές διασκεδάζουν αρκετούς. Για να δούμε λοιπόν πόσο παρατηρητικοί είσαστε... 


Στην παρακάτω φωτογραφία (που μεγαλώνει κάνοντας "κλικ" επάνω της) υπάρχει τέλεια καμουφλαρισμένη μία γάτα. Μπορείτε να την βρείτε ; 




Τα γράμματα και οι αριθμοί θα βοηθήσουν να μου πείτε που περίπου την βλέπετε. Π.χ. στο Ρ/9 (δεν υπάρχει, μη το ψάχνετε, παράδειγμα είναι) ή "ανάμεσα στο Σ/8-9 και στο Τ/8-9".  


ΥΠ ΟΨΙΝ : Μη ψάχνετε μόνο για ένα κεφάλι ή ένα μέρος της γάτας. Φαίνεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ, κανονικά. 


Αν τα σχόλια σας απαντούν στο ερώτημα δεν θα τα δημοσιεύω,  για να μη φανεί η λύση και σε άλλους. Θα σχολιάζω όμως την απάντηση σας λέγοντας αν είχατε δίκιο. Μπορείτε επίσης αν θέλετε να αφήνετε δύο σχόλια, στο ένα μόνο τη λύση και στο άλλο ότι θέλετε. Οπότε θα δημοσιεύω αυτό που δεν περιέχει τη λύση. 


Για να δούμε... 





46 σχόλια:

  1. Πήρα ήδη την πρώτη απάντηση από την Πορκουπίνα.
    Το βρήκε ! ΣΩΣΤΗ !!

    Με ρωτά τι κέρδισε . Να δούμε... τι να της δώσω... Έχω κάτι σε κρουαζιέρα στις Μπαχάμες για 6 άτομα. Οι 5 θέσεις πιασμένες από ένα 25ρη κολυμβητή, ένα 40ρη μεγαλομέτοχο ναυτιλιακής, ένα 30ρη γιο εφοπλιστή, μία 30ρα μοντέλα και μία 35ρα ΤV περσόνα... Έρχεσαι για 6η ;
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. GiPάκο αν τη ν βρουμε τότε ΤΙ γατα θα είναι η ΓΑΤΑ?...

    Το θεμα είναι ... να ψαχνεις και να ΜΗΝ μπορείς να τη Βρεις πουθενα..

    Στο Ι1 βρήκα ένα ποντίκι!!!..

    μετραει?...

    ;-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα

      Έτσι που πας θα βρεις πασχαλίτσες, αλογάκια της παναγιάς, μέλισσες να πετάνε...

      Όχι ελέφαντα για να σε διευκολύνω δεν βάζω !!

      Ούτε εμένα !! Τα τρακτέρ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ !!! χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Η Σταυρούλα Ζέρβα το βρήκε επίσης !!

    Τι να σου δώσω βρε Σταυρούλα ! Έχω κάτι σε Ελβετία, για 2 άτομα, να σε στείλω βουνό εσένα με τον καλό σου !
    Σωστός ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω..... δεν είναι άσχημη ιδέα.... Σε ευχαριστώ πολύ!!!!
      Έτσι κι αλλιώς όλοι οι Έλληνες τα λεφτά τους στην Ελβετία δεν τα πάνε; χαχαχαχα!!!!
      Να είσαι καλά!!!! Καλό απόγευμα!!!!

      Διαγραφή
    2. Μη ξεχάσεις μόνο να μου δώσεις και εμένα το νούμερο του Λογαριαμού !
      Και δεν θα πω κουβέντα σε κανένα ! Τάφος ! (ανοιχτός ! χαχαχα)

      Διαγραφή
  4. χι χι χι
    Ρωτάς την μάγισσα για γάτες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκες Λεβινάκι !!
      Με την πρώτη !!

      Καλά από εσένα δεν περίμενα και κάτι άλλο !! Με τόσες γάτες στα πόδια σου...

      Διαγραφή
  5. ααα και που είσαι?

    τι κερδίζω?
    δωρεάν γατοτροφή για κανένα μήνα ή θα πάρεις νεογέννητο γατάκι από την Chilla μου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκυλοτροφή κερδίζεις !!
      Και εντολή να μη σφάξεις τον κόκορα, τον Νταγιάν. Η μεγάλη μου συμπάθεια !! χαχαχα
      Θα του φέρω καλαμπόκι και ...

      http://www.youtube.com/watch?v=6b_ySdAWZsg

      χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Εγώ βρήκα κι'ενα σκύλο! Μπορείς να μου τον εντοπίσεις εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη γάτα την βρήκες τελικά !!
      Άσε την να κυνηγήσει το ποντίκι τώρα !!!
      χαχαχα

      Ο σκύλος είναι δεμένος... Ελπίζω !!!! χαχαχα
      (αν και με τα σκυλιά... πράγματι τα πάω καλά...)

      Διαγραφή
  7. Και ο Χριστόφορος το βρήκε !!

    Ύστερα από σχετικό αίτημα του και λόγω των εκλογών κουρεύω γενναιόδωρα το 30 % των χρεών του προς τη Μέρκελ, το 20 % προς το ΔΝΤ και το 10 % προς Σαρκοζί (λίγο εδώ, έχουν και αυτοί εκλογές !)

    Από τα λεφτά που θα κερδίσει σύμφωνα με απόφαση του GiP-ικού δικαίου θα μου δώσει το 99 % να βγάλω και εγώ κανένα χρεος !!
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το δελφινάκι το βρήκε !!

    Εδώ εύκολα τα πράγματα ! Της προσφέρω σαν Ποσειδώνας γαλάζιες, καθαρές, αμόλυντες θάλασσες να ταξιδεύει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω ευχαριστω για το δωρακι....ειναι πολυ χαρουμενο το δελφινακι και στελλει δελφινοφιλουθκια :))))

      Διαγραφή
  9. Και η νέα φίλη η Νάσια το βρήκε !!

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη !! Πρέπει να μπω στο μπλογκ σου, να δω και να αποφασίσω τι δώρο θα σου κάνω. Δεν θα σε ξεχάσω.

    Εκτός αν βολεύεσαι με μία κρουαζιέρα στο Ιόνιο και στο Αιγαίο για όλη την οικογένεια.
    Και ένα αεροπορικό για Νέα Υόρκη για σένα και τον καλό σου !
    Και ένα σιδηροδρομικό για Ιταλία Γαλλία ! Πάλι για δύο !

    (είναι καινούργια φίλη, πρέπει να την καλοπιάσουμε να μας έρχεται !! χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και η Ζουζού το βρήκε !!

    Καλά Γάτες είστε όλες σας !! Και ένας γάτος μέχρι τώρα, ο Χριστόφορος !!

    Τι βραβειο να σου δώσω Ζουζού ? Μια που ασχολείσαι με την αστρολογία... ανέφελο αστρικό στερέωμα ! Όλα όσα πιστεύεις να επαληθεύονται αν είναι καλά και να διαψεύδονται αν είναι άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες στην Ζουζού να σου βάλει το κηροπήγιο να μας πεις τι βλέπεις..ξέρει αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου έγραψα ότι βρήκες τη γάτα ; Γιατι δεν με διαβάζεις προσεκτικά και διαμαρτύρεσαι ;

      Για το κηροπήγιο θα το διαβάσει υποθέτω... και ανάθεμα αν καταλαβαίνω τι λέτε !!

      Διαγραφή
    2. Κάρυ το κηροπήγειο θα το βάλω όταν δω το έργο και θα γράψω και κριτική!
      Αλλά θα σου ανεβάσω εσένα κάτι καλά χα!χα!

      Διαγραφή
    3. Δεν με παίζουν οι καλές μου φίλες ! Κρατάνε μυστικά !! Κλαψ !!
      χαχαχα

      Έχω φαγωθεί να λύσω το αίνιγμα του κηροπήγιου !!
      χαχαχα

      Μαρτυράτε γιατί θα κάνω διήγημα "Το αίνιγμα του ασημένιου κηροπήγιου"

      Δεν βάζω μπρούτζινο και αηδίες ! Όχι μαϊμουδιές που λέει η Κάρυ. Ορίτζιναλ !!

      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  12. Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα! Δεν ξέρω ρε παιδί μου τι παθαίνω μαζί σου...και δεν σε διαβάζω προσεχτικά! Κάτι κάνεις και τραβάς αλλού την προσοχή μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπήκα, έγραψα, έμεινα λίγα λεπτά και απήλθα. Ουδέν πρόβλημα σήμερα!
    Ωρα: 14:51!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια "μαύρη χειρ" θα με κατασκόπευε χθες και έπεσες πάνω της. Η Αγγέλα... ο Σαρκοζύ... ο Όλι ρεν... η Λαγκαρντ... θα σε γελάσω... Οι υπηρεσίες ασφαλείας μου το ψάχνουν ακόμα !!! χαχαχαχα
      Λες από κανένα νησάκι ; Και η Αυστρία νησί είναι μη πάει το μυαλό σου στο Θιβέτ !! χαχαχα)

      Διαγραφή
  14. ΜΑΡΙΜΑΡ : Προσπάθησε ξανά καλή μου.... Δεν είναι εκεί που λές...

    Έλαααα Και σε περιμένει Αντίς Αμπέμπα αν τη βρείς !! Με εκδρομή στη Ντιριντάουα !!

    (καλά... μέχρι τη γατοτροφή που την ταϊζουν και τα ποοντίκια που κυνηγά θα βρεί τώρα ! χαχαχα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ξαναπροσπάθησα και τη βρήκα τη λύση. Τώρα βρες εσύ το μήνυμα μου και μην υπεκφεύγεις για τα υπεσχημένα!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΒΡΗΚΕ και η ΜΑΡΙ του ΜΑΡτίου !! (Μαριμάρ) !! Πέρασαν χιλιάδες χρόνια, έψαξε σε εγκυκλοπαίδειες, έκανε ιδιαίτερα, διάβασε παλαιές γραφές... το βρήκε τελικά !!

      Φυσικά και αξίζεις το ταξείδι στο Ντίρι Ντίρι (κάπως έτσι ! χαχαχα) και στην Αντις Αμπέμπα, όλων των πόλεων την όμορφη μπέμπα !

      Αλίμονο ! Εγώ Κρατώ τις υποσχέσεις μου....
      (Τηλέφωνο στο Χριστόφορο : Ελα ρε Χριστόφορε... Το βρήκε η φίλη μας, της έταξα τον ουρανό με τ άστρα και δεν υπάρχει μία, το έχω ρίξει στο μπλα μπλα μέχρι νά 'ρθεις να μου δώσεις δανεικά, μερικές εκατόντάδες χιλιάδες να οργανώσω ταξίδι και σαφάρι. Έρχεσαι ? ωραία την κρατάω στη γραμμή... )

      Λοιπόν τι λέγαμε καλή μου φίλη ? Α ναι... βεβαίως και θα σε στείλω... Θα μείνεις στην πιό ευρύχωρη παραγκ... ε... στο πιο λουξ δωμάτιο ήθελα να πω... Ναι... θα πας και στην Ντιριντάουα (λύσαξε πια, τι ήταν να το υποσχεθώ)
      Τι άλλα ? Ωραίος καιρός σήμερα, ε ;

      ΧΑΧΑΧΑ

      Να είσαι καλά καλή μου φίλη !! Ευθυμογράφησα λίγο, με ενέπνευσες !!

      Πολλά ευχάριστα μπροστά σου, εύχομαι, να τα παρατηρείς και να χαίρεσαι ! Όχι γάτες !

      Διαγραφή
  15. ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ : Δεν μου λές με γράμματα και αριθμούς και δεν βγάζω άκρη. Πάντως αν ερμήνευσα σωστά το γράμμα σου, δεν είναι εκεί. Μοιάζει αλλά δεν είναι. Η γάτα που λέω, έτσι και εστιάσεις πάνω της φαίνεται καθαρά και άνευ αμφιβολίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (2) βέβαια αν σου πω ότι την είδα πριν μεγενθυνω την εικόνα δεν θα με πιστέψεις αλλά εμένα οι γάτες μου κάνουν κλικ κι ας ειμαι σκυλομάνα.

    Αντε και του χρόνου

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου ?

      Ότι πείς ! Καλά Χριστούγεννα !

      Και να μη χαθούμε !! χαχαχα

      Διαγραφή
  17. Και η Ginger το βρήκε.

    Ακόμα αυτές που ΔΕΝ το έχουν βρει είναι περισσότερες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι αλλά η Ginger έστειλε 2 σχόλια και το ένα το εκοψες κι ας μην περιείχε την απάντηση. Στο τέλος του "διαγωνισμού" θα μας δώσεις και αποτέλεσμα IQ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Muito obrigado! Estou muito feliz por causa de sua visita ao meu blog!

      Διαγραφή
  20. Και η Νέα φίλη ΜΑΡΣΥ το βρήκε !! Κι εύκολά όπως λέει ! Αετίσιο βλέμμα !!
    Να την στείλω λοιπόν Αφρική, μια εβδομάδα Κένυα, με όσους θέλει παρέα. Θα ευχαριστηθεί Αετούς και άλλα άγρια θηρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εχω μια αποριουλα... για ποσες ημερες ισχυει αυτη η αναρτηση;ποτε θα ξερουμε το αποτελεσμα; δεν μας το αναφερεις αυτο...
    δελφινοφιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Πάντηση θα μείνει όσο έρχονται καινούργια άτομα να παίξουν. Και σήμερα μου ήρθε ! :))

      Διαγραφή
  22. ECHO : To βρηκες !! Ευχαριστώ που ήρθες στο μπλογκ μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαρίστησή μου. :-)) Καιρό είχα να χαμογελάσω διαβάζοντας blog - στους παράλογους καιρούς που διανύουμε, το χιούμορ και η καλή διάθεση ειναι πολύτιμα πράγματα!

    Και αν και καθυστερημένα, χρόνια πολλά για χτες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μπλογκ ; Προσπάθησα να το βρω, να ανταποδώσω την επίσκεψη, δεν τα κατάφερα,

      Ήθελα να δω με τι ασχολείσαι για να ξέρω τι δώρο να σου κάνω που το βρήκες !

      Διαγραφή
  24. SWEET CHERY - ZOYZOYNA :
    Tο βρήκες και με την πρώτη !! Για να δούμε τι θα σου πάρω εσένα... Τον εξοπλισμό για ένα καινούργιο σούπερ λουξ καφενείο !! Να ερχόμαστε να πίνουμε το καφεδάκι μας και να τρώμε τις λιχουδιές που θα φτιάχνεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! :-)

      Blog θα υπάρξει κάποια στιγμή, ελπίζω - κάτι έχω στα σκαριά, αλλά το "βασανίζω" πολύ (αν δεν αγανακτήσει και με παρατήσει πριν το παρατήσω εγώ)... :-P

      Δώρο; Χμμμμ να πω την αλήθεια, έπαιξα κυρίως για το γρίφο, αλλά μια και το κέρδισα... κανένα καφεδάκι στο προαναφερθέν σούπερ λουξ καφενείο (καθότι καφεϊνομανής) δεν θα με χάλαγε! :-))

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! :-)

      Blog θα υπάρξει κάποια στιγμή, ελπίζω - κάτι έχω στα σκαριά, αλλά το "βασανίζω" πολύ (αν δεν αγανακτήσει και με παρατήσει πριν το παρατήσω εγώ)... :-P

      Δώρο; Χμμμμ να πω την αλήθεια, έπαιξα κυρίως για το γρίφο, αλλά μια και το κέρδισα... κανένα καφεδάκι στο προαναφερθέν σούπερ λουξ καφενείο (καθότι καφεϊνομανής) δεν θα με χάλαγε! :-))

      Διαγραφή
    3. Αργησα, αλλάααα, το πήρα το δωράκι μου!
      μερσί μερσί πολύ!

      Διαγραφή