Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

ΑΣΤΕΙΟ ΜΕΝ ΑΛΛΑ...

 ... με κάποιες αλήθειες μέσα στην υπερβολή του. Το πήρα, έσκασα στα γέλια και σας το δίνω να γελάσετε !! Και ναι, μπήκα στον πειρασμό και πρόσθεσα μερικά, στο ίδιο στυλ. Αυτά που πρόσθεσα έχουν 3 αστεράκια (***) . Να ξέρετε γιατί σας φάνηκαν άνοστα :))  Επίσης έσβησα ελάχιστα (2-3) που δεν τα βρήκα τόσο πετυχημένα όσο τα υπόλοιπα. 

Λέει λοιπόν...  

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου στέλνουν e - mail, γιατί:

1. Σταμάτησα να πίνω Coca Cola, αφού έμαθα ότι χρησιμοποιείται για να καθαρίζουν τους λεκέδες στα WC.

2. Σταμάτησα να καταναλώνω ότι είχαμε στο ψυγείο γιατί το σελοφάν και τα τάπερ έχουν ουσίες που σου τρώνε τα σωθικά. 

3. Πέταξα και το φούρνο μικροκυμάτων γιατί είχα μια βόμβα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.

 4. Δεν αγοράζω πια από ντελικατέσσεν σπιτικά ντολμαδάκια της κυρά-Μαρίας από τότε που διάβασα ότι είναι της κονσέρβας και με δουλεύουν.

 5. Μυρίζω άσχημα, αφού δεν βάζω πλέον αποσμητικό διότι ίσως μου προκαλέσει καρκίνο. 

6. Δεν λούζομαι γιατί φοβάμαι τις εγκεφαλίτιδες.

7. Δεν παρκάρω πλέον το αυτοκίνητό μου στα supermarkets, ούτε μετακινούμαι με το μετρό διότι ίσως κάποιος μου δώσει να δοκιμάσω κάποιο άρωμα ή μου βάλει σπρέι, για να με ληστέψει αργότερα.

8. Δεν απαντώ το κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα παράξενο νούμερο και μου έρθει μετά ο λογαριασμός με κλήσεις σε Αλάσκα ή Τιχουάνα. 

9. Από τότε που έμαθα ότι μπορεί κάποιος να σε παρακολουθεί, ακόμα και αν το έχεις κλειστό, στο σπίτι μιλάμε με σημειωματάκια.

10***. Τρέμω να παραγγείλω σούπα ή μπύρα σε ποτήρι σε ρεστοράν γιατί έμαθα ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ βάζουν μέσα προηγουμένως τα γκαρσόνια αν νομίσουν πως τα στραβοκοίταξα. Ή έστω αν θυμούνται πως δεν άφησα ένα πολύ γερό φιλοδώρημα την προηγούμενη φορά. Όταν δεν φτύνουν μέσα για πλάκα.  


11*** Φυσικά θα πετάξω το PC μου μετά από αυτή την ανάρτηση. Ο τελευταίος ιός των υπολογιστών για τον οποίο με ειδοποίησαν... προσβάλει νεφρά και πνεύμονες... όταν δεν προκαλεί AIDS.  

12. Όταν βγαίνω έξω και πάω σε κάποιο κλαμπ, δεν κοιτάζω καμία ωραία γυναίκα, ούτε προσπαθώ να της την πέσω. Διότι ίσως μετά μου δώσει ναρκωτικά, με πάρει σε κάποιο ξενοδοχείο και μου βγάλει το συκώτι ή άλλο όργανο για να το πουλήσει στη μαύρη αγορά και ξυπνήσω σε μια μπανιέρα γεμάτη παγάκια.. 

 13. Κατέθεσα όλες τις οικονομίες μου στον λογαριασμό της Αmy Bruce, που είναι άρρωστη στο νοσοκομείο, 7.000 περίπου φορές. Είναι αξιοθαύμαστο, αυτό το παιδί είναι 8 χρόνων από το 1995!!! και η google έχει δώσει χάρη σε μένα $10,000,000 σε φτωχές οικογένειες, από τα χιλιάδες mails που προώθησα γι αυτόν τον σκοπό...  

14. Δεν τρώω πια χάμπουργκερ στα Mc Donald's γιατί δεν είναι πραγματικό κρέας.

 15. Δεν τρώω πια κρέας από τότε που είδα σε εκείνο το e-mail με τι ταΐζουν τα μοσχάρια και τις αγελάδες. 

16. Έκοψα το γάλα αφού διάβασα ότι στα σούπερ μάρκετ πουλάνε, μια μαϊμουδιά, ληγμένο. 

17. Εννοείται ότι μετά το mail που έδειχνε ότι ποτίζουν τα λαχανικά με ακάθαρτα νερά, τα έκοψα και αυτά. 

 18. Από τα πολλά mails με τσόντες που λαμβάνω, γέμισα κόμπλεξ από τα μεγέθη των ανδρικών μορίων και τα καμασουτρικά που είδα.. ντρέπομαι πια να πηδήξω. 

19. Έγραψα το όνομά μου περίπου 3.000 φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα σπάνιο είδος σκίουρου και άλλες 34.967 για να επιστρέψουν οι Άγγλοι τα Ελγίνεια. 

20. Έχω μαζέψει περίπου 3.000 χρόνια με κακή τύχη, 18 χρόνια σεξουαλικής ανικανότητας, οι δικοί μου έχουν αρρωστήσει βαριά 7.954 φορές, και έχω πεθάνει 67 φορές από τα γράμματα που μου έστειλαν του στυλ : αν δεν το στείλεις σε φίλους θα πάθεις αυτό ή εκείνο.

21. Και να μην ξεχάσω ότι κέρδισα μερίδιο από την αστρονομική περιουσία του Bill Gates που μοιράζει απλόχερα την περιουσία του... 

22*** Πήρα 1234 απειλητικά μαίηλ γιατί είμαι φασίστας, ξενοφοβικός, εναντίον των καϋμένων των μεταναστών. Με την θερμή ευχή όταν θα ξεσηκωθούν από την αδικία, το δικό μου αίμα να πιούν πρώτο, με καλαμάκι. 

23*** Πήρα επίσης άλλα 1234 απειλητικά μαίηλ γιατί είμαι προδότης της πατρίδας, τσιράκι των μεταναστών, με την θερμή ευχή όταν θα αρχίσουν να μας πίνουν το αίμα με καλαμάκι από μένα να αρχίσουν ! 

24*** 2345 συμπατριώτες μου με καλούν να ψηφίσω την σεμνή αγωνίστρια Μανουλία Πορνίδου που μέσα από το κόμα "Φέσε Μέσα"  θα προτάξει τα στήθη της για το καλό μας ! 

25*** 5437 συμπατριώτες μου με καλούν να ψηφίσω την Πουτανία Μανάρη  που θα προτάξει τα στήθη της κόντρα στα στήθη της Μανουλίας Πορνίδου (πρόταση που τη συζητώ...) 

ΥΓ*** Αν δεν μου στείλετε 789 σχόλια στα επόμενα 321 δευτερόλεπτα : 
α) Θα σας επισκεφθεί με άγριες ερωτικές διαθέσεις η Αγγέλα Μ. (μία είναι η Αγγέλα Μ. !) ή ο Θόδωρος ο Μαζί-τα-μαμ αν είστε γυναίκα. Ίσως και οι δύο μαζί για τρίο, ανεξαρτήτως φύλου !! 
β) Θα αναγκασθείτε να πληρώσετε το μερίδιο που σας αναλογεί για όλα τα επόμενα προγραμματισμένα μέτρα μέχρι το 2520 μέσα στο τρέχον έτος !! 
γ) Θα καταδικασθείτε να έχετε πάλι πρωθυπουργό τον GAP και υπουργό Οικονομίας τον Παπακώ !  ΣΥΝΕΧΩΣ !! 

Βρε τι τραβάμε !! 


ΥΓ : Για την προηγούμενη ανάρτηση "που είναι η γάτα ;" εξακολουθούν και μου έρχονται απαντήσεις. Άρεσε και ευχαριστώ για τη συμμετοχή ! 
Κοιτάτε τα σχόλια, βάζω τις απαντήσεις σας αρκεί να μην περιέχουν σωστή ή λάθος λύση. Σχολιάζω όμως και αυτές τις απαντήσεις.  

17 σχόλια:

  1. Kαλά κάνεις και προφυλάσσεσαι...απο τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέρμα! Μετά τα όσα διάβασα θα παρακαλέσω θερμότατα το συνεργείο του Δήμου που κάλεσα να παραλάβει αντικείμενα για ανακύκλωση, να παραλάβει και μένα. Στην ανάγκη θα πληρώσω κιόλας....αφού πρώτα πετάξω το αποσμητικό μου απο το παράθυρο του μπάνιου. Σε ότι αφορά στα deliveρικού τομέα χαίρομαι μπας και χάσεις κανένα κιλό.
    Όσο αφορά στο PC να σου στείλω του τύπους της ανακύκλωσης; Μπορεί να τα πούμε από κοντά μιας και θα μέ έχουν και μένα στο φορτηγό!
    χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω βρει μια σπηλιά πάνω στο βουνό..... θα βάλω και τον
    Γιώργο να μου φτιάξει μια σφεντόνα και..... ΑΝΤΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ...... Θα ανάβω κάθε βράδυ φωτιά να ψήνω τους λαγούς που θα κινηγώ με την σφεντόνα, θα πλένομαι στο ρυάκι που κατεβαίνει την πλαγιά και το βράδυ θα μετράω τα άστρα για να με πάρει ο ύπνος!!!!!! Δεν είναι άσχημη ιδέα, τώρα που το ξανά σκέφτομαι.....
    Πολύ ωραία ανάρτηση!!!! Διασκέδασα με την ψυχή μου και με τα δικά σου ακόμη περισσότερο!!!!!
    Την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κόψε το διάβασμα!!!
    χχαχαχαχα!!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα γιατί πετάω όλα τα mail χωρίς να τα ανοίξω...για να μην απογοητευτώ από την ζωή μου!!! χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΡΥ : Από τα πάντα... Χλωμό το βλέπω... Όλο και κάποιο περίεργο μαίηλ θα μας έρθει πάλι !

    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ : Το αποσμητικό που πέταξες το έφαγε στο κεφάλι κάποιος και σε ψάχνει ! Πρόσεχε γιατί είναι μποντυ-μπιλντεράς !! χαχαχα

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ : Καλά θα την βγάλετε στη σπηλιά ! Για ρίξτε κανένα βλέφαρο μηπως η αρκούδα στη διπλανή σπηλιά μας την νοικιάζει να έρθουμε και εμείς ! χαχαχα

    ΠΟΡΚΟΥΠΙΝΑ : Έχω πάρει και εγώ μερικά, πέρα από γνωστούς και φίλους που μου το έστειλαν. Συνήθως δεν τα διαβάζω αν και μερικές φορές πρέπει.

    ΛΕΒΙΝΑ : Σωστή !! Δεν αλλάζει τίποτα ! Με αέρα να ζούμε, χλωμό το βλέπω... Από κάτι θα πάμε, έτσι κι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά έχεις πάθει μεγάλη πλάκα λέμε!
    Κόψε την επαφή σου με το p/c θα σε καταστρέψει!!
    Ακου που σου λέω!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πού να στείλω τις ευχές? Εδώ? Επίσημα θέλω να τις στείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου Πολλά και Ευτυχισμένα!

    ό,τι ποθείς μπροστά σου να το δείς!

    Με θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΖΟΥΖΟΥ : Λες να την πάθω και εγώ ; Μέχρι για καταρράκτη λένε αν κάθεσαι πολλές ώρες στην οθόνη κάθε μέρα ! Γι αυτό τα γράφω, να με ακούσω !! χαχαχα. Και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!

    ΚΑΡΥ : Σιγά μη μου τις στείλεις και με τον μπάτλερ σου !! χαχαχα Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω

    GINGER : Ιδέα δεν έχω ! Πραγματικά ! Το θυμάμαι, σου είπα ότι το βρήκες και μάλιστα ήσουν από τις πρώτες. Το έφαγε η γάτα μήπως ; χαχαχα Ευχαριστώ για τις ευχές στο μαίηλ !!

    ΑΝΤΙΓΟΝΗ : Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για τις ευχές !! Με συγκίνησες !

    ΛΕΒΙΝΑ : Πολύ θερμές οι ευχές σου, σε ευχαριστώ !!

    ΠΟΡΚΟΥΠΙΝΑ : Με ευχήθηκες πρώτη, στο φατσομπούκι ! Ευχαριστώ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε μου πολύχρονος, ευτυχισμένος και με ότι καλό επιθυμείς για εσένα και την οικογένειά σου!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προλαβαίνω;; ποπο στο παρατσάκ είμαι!

    Χρόνια Πολλά Γιώργο! Να είσαι γερός και γεμάτος
    με τους ανθρώπους που αγαπάς, την οικογένεια σου
    και με ό,τι κάνεις, πάντα ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χμμμ δεν το βλέπω τώρα αλλά μέσα θα πρέπει να είμαι :)

    Καλό ξημέρωμα!
    και ό,τι επιθυμείς να έχει την ημέρα που έρχεται για Ανατολή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. EVIE : Καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ που με θυμήθηκες !!!

    FLASH : Το κόκκινο χαλί !! Το μόσχο τον σιτευτό !! Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αγαπημένη μου φίλη !! Μα ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολύ !!!

    Οι ευχές σου ΕΔΩ εύχομαι να δείχνουν κάτι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σημαντικό για μένα. Ελπίζω !! Το θέλω !! Μακάρι !!!

    >>> Και ο Πελοπονησιακός κάποτε τέλειωσε ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Γιώργο για χθες και για όλες τις μέρες που θα ακολουθήσουν και εύχομαι να είναι πάντα χαμογελαστές!
    Εξαιρετικές και οι "αλήθειες" σου-μας!
    ΑΦιλιά και καλή συνέχεια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι καλά , σε ευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή