Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Ευχαριστίες και άλλα...

Κατ' αρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ. Με σχόλια σε αυτό το μπλογκ αλλά και στο FaceBook, με μαίηλ ακόμα και με τηλέφωνα, μου δείξατε ότι θυμηθήκατε την ονομαστική μου εορτή. Να είστε καλά, ότι το καλύτερο σε σας και στα αγαπημένα σας πρόσωπα. 


Όσο αφορά τα του μπλογκ... 


1) Τελικά το αίνιγμα "που είναι η γάτα ;" άρεσε και είχα πολλές απαντήσεις. Οι πιό πολλοί το βρήκαν είτε με την πρώτη προσπάθεια είτε με την δεύτερη. Έγραψα τους νικήτές μέχρι τώρα και τους αφιέρωσα φανταστικά μεν δώρα αλλά ελπίζω διασκεδαστικά. 


Τη λύση του αινίγματος δεν τη γράφω ακόμα. Μέχρι και σήμερα παίρνω απαντήσεις. Θα το βρίσκετε και θα απαντάτε, όσες και όσοι θέλουν ακόμα.  


Αν βρω κάποιο εξ ίσου καλό θα το δημοσιεύσω. 


2) Σχετικά με τις εκλογές υπάρχει ένα ερώτημα. Θα ξέρετε ότι για να μπει ένα κόμμα στη βουλή θέλει το 3 % των ψήφων. Άκουσα ότι αν ψηφίσουμε κάποιο κόμμα που δεν μπει στη βουλή, τότε η ψήφος μας προσμετράται αναλογικά σε αυτά που θα μπουν. Δηλαδή αν - όπως έγραψα σε ένα σχόλιο σε άλλο μπλογκ - ψηφίσουμε ένα κόμμα που δεν θα καταφέρει να μπει στη βουλή, τότε η ψήφος μας μπορεί να καταλήξει σε ένα άλλο κόμμα που δεν το θέλαμε με τίποτα !! 


ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ, το ξεκαθαρίζω αυτό. Μου το είπαν και επειδή είναι σοβαρό, σας ενημερώνω. Παρακαλώ να το τσεκάρετε και αν είναι πράγματι έτσι να μας ενημερώσετε και να πράξετε ανάλογα. Και εγώ προσπαθώ να βρω ΕΓΚΥΡΗ πηγή να με πληροφορήσει. 


Για φαντασθείτε να ψηφίσουμε το ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ κόμμα "Α", παράδειγμα λέω, να πάρει μέχρι 2.99 % συνολικά και να μείνει έξω από τη βουλή. Τότε κάποιες χιλιάδες ψήφοι (καθόλου ευκαταφρόνητες σε αυτές τις εκλογές) ίσως να καταλήξουν σε μνημονιακά κόμματα.   


3) ΔΕΝ φτάνει το να χαϊδεύει τα αυτιά μας κάποιος για να γίνει βουλευτής. Πρέπει να έχει και κάτι να προσφέρει, να μπορεί "να βάλει πλάτη". Τα δύσκολα έρχονται έτσι κι αλλιώς. Μέσα στην πρεμούρα μας να τιμωρήσουμε πολλούς άχρηστους και πολλά λαμόγια, μη τους αντικαταστήσουμε με άλλους άχρηστους και άλλα λαμόγια ! 


Αφού θέλουμε να γλυτώσουμε από όσους έκαναν "μπ@@ρδέλο" τη βουλή, μην αλλάξουμε απλώς τις "κοπέλες" !!  


4) Οι μέρες είναι πονηρές. Όσο πλησιάζουν οι εκλογές, όσο κάποιοι μέσα και έξω από την Ελλάδα βλέπουν τα κουκιά να μη τους βγαίνουν, τόσο ίσως σε κάποια κέντρα και απόκεντρα να μπουν περίεργες ιδέες για αναβολή των εκλογών λόγω ταραχών κ.λ.π.  
Δεν το ξέρω, φόβους εκφράζω. 


Να προσέχουμε καλού κακού για προβοκάτσιες.  Μη ξεχνάτε ότι προβοκάτορες μπορεί να προσπαθήσουν να "κάνουν παιχνίδι" απευθυνόμενοι στην οργή σας, να σας προκαλέσουν ή ανάποδα λέγοντας σας λόγια που θα σας αρέσουν και θα σας ξεσηκώσουν για να σας τραβήξουν εκεί που θέλουν. 


Αν ακούσετε κάτι, ότι και να είναι, διασταυρώστε το πριν "τα πάρετε". Το "ράδιο αρβύλα" (= το έμαθα από "έγκυρη πηγή", το είπε το μπλογκ "γαρδούμπα", το λένε τα φατσομπούκια κ.λ.π.) είναι η χαρά του προβοκάτορα και του πράκτορα. Μέχρι και του μακάκα φαρσέρ που θέλει να κάνει πλάκα ! 


Σε κάθε εκλογές ισχύουν αυτά. Τα λέω τώρα γιατί οι μέρες είναι πονηρές και τα νεύρα τσιτωμένα... 


Πολλά εκλογικά μου βγήκαν στην ανάρτηση αλλά είναι οι μέρες τέτοιες. 

















14 σχόλια:

  1. χρονια πολλα για την ονομαστικη σου εορτη....εναι δικαιολογια το ξερω, αλλα επειδη προσφατως γνωριστηκαμε ξεχασα οτι σε λενε Γιωργο :(

    ευχαριστω για το δωρακι για την ΓΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, νέα μου φίλη !

      Δεν παρεξηγώ ! Αντεύχομαι, τα καλύτερα και σε σένα !!

      Διαγραφή
  2. Εμένα καλέ τι δωράκι μου είπες ότι θα μου κάνεις που βρήκα την γάτα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι είσαι ολιγαρκής.

      Τον ουρανό με τ' άστρα θες ? Ίσως να σου χρειαστεί.... :))

      Τη γη με τα λουλούδια ? Πιό οικολογικό αυτό...

      Κάτι σε θαλασσινό... την θάλασσα με τα ψάρια ?

      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  3. Γιώργο μου, πολύχρονος να είσαι! γερός, δυνατός και δημιουργικός!
    η απουσία μου, δικαιολογεί νομίζω τις καθυστεριμένες μου ευχές, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ !!
      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  4. Προσυπογράφω μεθ όλων των κινουμένων μέσων που διαθέτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε και τα ακίνητα μέλη να έχω ρεύμα στην αποδοχή !!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι να μην άργησα πολυ!! Χρόνια πολλα και πάντα καλα!! Υγεία και χαρα!! Καλο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ από τους αργοπορημένους είμαι και τους καταιδρωμένους......
    Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς!!!!
    Όσο για τις εκλογές που λες, τη βλέπω την δουλειά να τα μαγειρέψουν όπως τους συμφαίρει.....
    Καλά ξεμπερδέματα να έχουμε!
    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς κι εγώ το ίδιο άκουσα και άντε να πείσω την ξαδέλφη μου που θέλει να ψηφίσει το πιό τελευταίο κόμμα που δεν θα βρίσκει ούτε την δική του ψήφο όπως μου είπε κυριολεκτικά. Προσέξτε τι θα βγάλετε γιατί παίζεται και η δική μου ζωή από το αποτέλεσμα. Γιατί δεν ψηφίζω εγώ? Πρώτον γιατί ακόμα δεν εχουν αξιωθεί να οργανώσουν ανάλογα τις πρεσβείες. Και δεύτερον γιατί είχα ήδη αγοράσει το εισιτήριό μου και αποκλείεται να τους χαλαλήσω πάνω από 100 Ευρώ γιά να ξαναλλάξω την άξηφή μου. Πάντα τελευταία στιγμή αποφασίζουν τις ημερομηνίες διαξαγωγής εκλογών και πρέπει να είσαι πλούσιος γιά να χορεύεις κατά πως χτυπάνε. Φιλιά Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μας μήνα Γιώργο...με σύνεση και με νοημοσύνη να κάνουμε ότι είναι να κάνουμε!
    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα, καλό μήνα ... ε, και χρόνια πολλά, γιατί όπως διάβασα από τους άλλους, είσαι Γιώργος και γιόρταζες!!!
    Για το 3% των μικρών κομμάτων ισχύει ότι πηγαίνει στο πρώτο κόμμα! και ζήτω που καήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αβάσταχτα !!!
    (Περνάνε οι ώρες πριν τα αποτελέσματα...)

    Αν ρωτούσα εγώ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή