Κυριακή, 20 Μαΐου 2012

Να το Πάρει το Ποτάμι...

Η σωστή λύση ήταν η λίμνη Υλίκη. Όπως μου δόθηκε. Διότι ήταν η μοναδική λίμνη. Όλα τα άλλα ήταν Χώρες, Ήπειροι, Γεωγραφικές περιοχές (Σκωτία) αλλά καμία άλλη λίμνη. 


Το βρήκαν οι Κάρυ, Σταυρούλα Ζέρβα, Λεβίνα, Ζουζού, Κώστας, Αντιγόνη, Δελφινάκι . Δεν το βρήκαν καλοί φίλες και φίλοι. 
Είμαι σίγουρος ότι αν το άφηνα περισσότερο και ασχολιόντουσαν θα το εύρισκαν και αυτοί. 


Αρκετές μου είπαν τα "Ψαρά". Επειδή είναι νησί ίσως. Μα και η Αγγλία νησί είναι. Μεγάλο νησί αλλά νησί. 


Ενστάσεις ; Υπάρχουν ! 


Η πρώτη από τον Χριστόφορο. Τπυ είπα τη λύση χθες που τον είδα, δεν είχε πολυασχοληθεί. Η "Υλίκη" μου λέει ήταν παλιά πόλη. Τώρα είναι αποξηραμένη σε πολύ μεγάλο βαθμό. 


Και η παρατήρηση του, άσχετη με το αίνιγμα, σωστή. "Περσία δεν λέγεται πλέον" μου είπε. "Ιράν λέγεται". Σε αυτό συμφωνώ και λάθος μου που δεν το διόρθωσα. Το άφησα όπως μου ήρθε. 


Δεύτερη ένσταση από την κόρη μου ! Ναι, με διαβάζει πότε πότε η ανάσα μου και χθες που δεν είχε ξεσπάσει ακόμα ο σεισμός στην Βόρειο Ιταλία,  κοντά στην πόλη που μένει (εκεί σπουδάζει και εργάζεται και για φέτος) μπήκε "στου μπαμπά" να δει τι γράφω.


Μου είπε λοιπόν ότι υπάρχει και δεύτερη διαφορά. Όλα είναι μία λέξη, ενώ το "Ηνωμένες Πολιτείες" στο τέλος είναι δύο !   


Είπα ότι θα δω αν θα το δεχθω, αλλά σήμερα μιλάγαμε για τα 6 Ρίχτερ που τους βάρεσαν χθες τη νύχτα, τη ρωγμή που έκανε το σπίτι της, που θα κοιμηθεί (αν κοιμηθεί) σήμερα.


Φυσικά σε άλλες εποχές... θα ήμουν εκεί... Τώρα... που λεφτά να πάω και ούτε εκείνη μπορεί να έλθει, έχει κάτι πολύ σημαντικό για τις σπουδές της αυτή την εβδομάδα.    


Την θετική σας σκέψη για την ανάσα μου !! Θα τα διαβάσει, θα τα "πάρει" μαζί μου, ότι την κάνω "ρόμπα", αλλά δεν πειράζει... 



ΔΕΥΤΕΡΑ 21/5


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ !! 
















21 σχόλια:

  1. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΑΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ .ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΣΩΣΤΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλιά στην ανασα σου! Να προσέχει πολύ και να περνάει κι ωραία!
    Κατα τα αλλα δε καταλαβα τιποτα! Καποιο κουιζ θα ειχες βαλει ε;
    Θα παω πισω να δω!

    φιλια και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θερμό το σχόλιο σου Κουλίτα μου, σε ευχαριστώ πολύ !
      Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

      Διαγραφή
  3. εύχομαι, η ανάσα σου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα την "δοκιμασία" του σεισμού.
    να ησυχάσεις και συ...

    καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Βίκαρε ! Μακάρι όλα να εξελιχθουν καλά, να ησυχάσουμε και εγώ με την μάννα της εδώ, και ο αδελφός της στην Κρήτη, και - το κυριότερο - και εκείνη εκεί.

    Προς το παρόν... δες την ώρα που το γράφω το σχόλιο και παίρνεις μία ιδέα πόσο "ήσυχος" είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να της πεις ότι για να μη σου κόψω εγώ την ανάσα από την αγωνία αποφάσισα να το παίξω αδιάφορος και εσύ για να μου κάνεις τον έξυπνο μας βάζεις κουιζ. Πες της όμως ότι την αγαπάμε, αλλά να της το πεις χωρίς πολιτικές αναλύσεις όπως συνηθίζεις. Αν όμως νιώσεις υποχρεωμένος να το κάνεις με πολιτικούς όρους τότε καλύτερα να πάρουμε τον....Αλέκο!
    Την καλημέρα μου να της δώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς δε συμμετείχα καθώς το Σαββατκύριακο λόγω υποχρεώσεων, μόνο στα πεταχτά πέρασα για λίγο από τα ιστολόγια! Έδωσες την απάντηση πολύ νωρίς, έπρεπε να περιμένεις μια μέρα ακόμα...!

    Τις καλύτερες ευχές μου στην κόρη σου και μη φοβάσαι, όλα θα πάνε καλά.

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο επόμενο ! Αν και ήδη δέχομαι σχόλια ότι πολλά παιχνίδια και αινίγματα βάζω... Υπάρχει ένα δίκιο σε αυτό αλλά δεν είχα μυαλό για κάτι άλλο τελευταία.

      Να είσαι καλά για τις ευχές, σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Τη σκέψη μου και την ευχή μου στην "ανάσα" σου!

    Να σου πω κάτι... μη βάζεις πολλά αινίγματα γρια γυναίκα να παλεύω το μυαλό μου που είναι χυλός..

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά !!

    Το μυαλουδάκι σου μόνο χυλός δεν είναι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To post είναι αφιερωμένο απο όλους μας στην Ανάσα σου....
    Τις στέλνουμε και τις δικές μας για να την συντροφεύουν και να την φυλάνε απο κάθε κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά !
      Και τι ωραία γραμμένο...
      Σε ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  10. Ωστε η λίμνη ήταν η διαφορά κοίτα πως μας μπέρδεψες!
    Η ανάσα σου είχε δίκιο αυτές οι Ηνομένες Πολιτείες μας έκαναν κουβάρι:))

    Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις όλα καλά να πάνε εύχομαι και να'ναι σύντομα κοντά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ !!

    Να είσαι καλά !!

    Καλοκαίρι θα την δώ με το καλό. Τότε θα έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίζω όλα καλά Ιταλία μεριά!
    χαιρετισμούς και κερασοφιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως φαίνονται καλύτερα !!

      Ευχαριστώ !!

      Διαγραφή
  13. Ναι όντως, την έχασα την πρηγούμενη ανάρτηση. Αλλά σ' αυτή μένω στο πιό τρυφερό απ'όλα ....

    "...από την κόρη μου ! Ναι, με διαβάζει πότε πότε η ανάσα μου..."

    Αλλος ένας γλυκός, τρυφερός μπαμπάς. Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. GIP

    Καλό το αίνιγμα.Τώρα το πήρα χαμπάρι.Να σου βάλω και εγώ;
    Τι διαφορετικό έχει μία λέξη από τις παρακάτω;

    ΑΓΓΛΙΑ-ΡΩΣΣΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ-ΔΑΝΙΑ-ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ-ΛΕΤΟΝΙΑ-ΗΠΑ

    ΑΛΕΞ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. °`°º♫°♫♫♪¸
    Bom sábado com muita inspiração!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    º♫°♫♫♪¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή