Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Και το τελευταίο !!

Σας έβαλα ένα αίνιγμα με τη γάτα και σας άρεσε ! Σας έβαλα ένα με τις λέξεις και πάλι σας άρεσε . Έ, να το τριτώσω το κακό και μετά θα γράψω πάλι κάτι... 


Κοιτάξτε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ πολύ την παρακάτω φωτογραφία... ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ !! Και διαβάστε ΠΟΛΥ προσεκτικά, τι γράφω ΠΡΙΝ τη φωτογραφία. μη μου λέτε μετά «εγώ άλλο κατάλαβα πως μας είπες» 


Γράφτε μου τι βλέπετε. Μπορεί να ειναι κάτι που το θεωρείτε αξιοπρόσεκτο ή κάτι περίεργο ή τίποτε από όλα αυτά ! Μπορεί να είναι κάτι στραβό, κάτι ίσιο, κάτι που ταιριάζει γενικά, κάτι που δεν κολλά, κάτι απλώς άσχημο ή τέλος κάτι απλώς ωραίο ! Κοιτάξτε την καλά και πες τε μου τι βλέπετε !! 
Γιατί ναι, ΥΠΑΡΧΕΙ κάτι που πρέπει ή που αξίζει να παρατηρήσετε 


ΜΕ κλικ η εικόνα μεγαλώνει... Ίσως το χρειαστείτε, ίσως όχι... 


Για την ιστορία : Εγώ ΔΕΝ το βρήκα, για την ακρίβεια, δεν ξέρω αν θα το εύρισκα. Μου το έστειλε ένας φίλος λέγοντας μου και τη λύση. 


Ως συνήθως θα λέω ποιοί το βρήκαν αλλά όχι την λύση. Και στο τέλος, θα το πάρει το ποτάμι !! 


Έτοιμοι ;; 


 

22 σχόλια:

  1. διάβασα την αναρτηση αλλα δεν βρισκω κατι.. μηπως ειναι κολπο οτι κατι υπαρχει , αλλα στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει τιποτα;
    φατσα μουρη βλεπω την κοπελα ... :)

    επειδη αγαπατε τα αινιγματα , εχω και γω μια σπαζοκεφαλια στο μπλοκ μου.. ενημερωτικα το λεω, αν θελετε λαβαινετε μερος..αν οχι δε πειραζει.. να στε καλα .καλο σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. :(((( δεν ξέρω..κάτι με τη κοπέλα μάλλον ;;

      Διαγραφή
    2. Θέλω να μου πεις : Είδα/παρατήρησα/μου άρεσε/μου έκανε εντύπωση/δεν μου άρεσε ΑΥΤΟ

      Διαγραφή
  3. Βλέπω κυρίως εναν λευκό κώλο που φορά ένα στρινγκ λευκό κι'αυτό! Περνά απο μία διάβαση που δεν φαίνεται να υπάρχει φανάρι! Δεν ξέρω βέβαια αν κρύβεται πίσω απο τον κώλο!
    Στο βάθος μια τζινόβια προσπαθεί να περάσει και κείνη την διάβαση, τ'αυτοκίνητα δεξιά άλλα δείχνουν παρκαρισμένα, άλλα σταματημένα σαν σε φανάρι που όπως είπαμε δεν το βλέπουμε αλλά το φανταζόμαστε, το χέρι ενός άλλου στ'αριστερά του κώλου, που προσπαθεί να περάσει κι'αυτός απέναντι, γενικώς φύρδην μύγδην φαίνονται αυτοκίνητα διαβάτες και κώλοι! χαχαχχαχαχχαχαχαχχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να μου πεις : Είδα/παρατήρησα/μου άρεσε/μου έκανε εντύπωση/δεν μου άρεσε ΑΥΤΟ

      Διαγραφή
  4. Παρατηρώ ακόμα κι'ενα λευκό ταξί! Ολα λευκά είναι σ'αυτή την φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω αν έχει σχέση ή όχι, αλλά δεν είναι όλα λευκα όπως λες.

      Διαγραφή
  5. τωρα ειδα το σχολιο στο μπλοκ μου, δεν εγραψα το λινκ του αινιγματος μου, διοτι ειναι η πρωτη αναρτηση στο μπλοκ μου με τιτλο σπαζοκεφαλια

    http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_4220.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε, κύριε είμαι μικρό παιδί. Να πω; Να πω;
    Να σκάσω είπατε;
    Καλά καλά
    ντε πως κάνετε έτσι. Θα φύγω!
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε παίζουμε !
      Να πας να παίξεις σε άλλα μπλογκια !!

      ΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  7. Το δελφινάκι έχει βαλθεί να το βρει...

    Μου έστειλε ένα σχόλιο που δεν το δημοσιεύω.
    Για να μη το δείτε...

    Έφτασε στην πηγή, αλλά νερό δεν ήπιε ακόμα.
    Ίσως στο επόμενο σχόλιο της να πιεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΝΙΚΗΤΗ !!

    ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΤΟ ΒΡΗΚΕ !!

    Και η Κάρυ έφτασε κοντά αλλά η μικρή οθόνη που έχει, δεν την αφήνει να δει μερικές λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩ ΑΛΗΘΕΙΑ;;; ΩΩΩ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ. :))))) ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΗ. ΩΩΩ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ; ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ; :))))

      Διαγραφή
    2. Κερδιζεις μια ευχη να εισαι παντα τοσο παρατηρητικη και αυτό να σου φέρνει νίκες, χαμόγελα, χαρα, επιτυχίες !!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ !!

    Η ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΦΊΛΗ ΜΟΥ Δρ. Evie ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΆ ! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ! ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ !

    ΕΣΚΙΣΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KAI TRITH NIKHTΡIA !!!

    ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΖΕΡΒΑ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ !!

    ΤΕΛΙΚΑ... ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΑ ? ΓΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ...

    ΑΛΛΆ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ... ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΗΣ ΚΑΡΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΕΙΔΕ... ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ !!

    Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ !!

    ΑΥΞΑΝΕΣΘΕ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΕΣΘΕ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΣΟ-ΖΟΥΖΟΥΝΑ (SWEETCHERRY-ZOYZOYNA) ΤΟ ΒΡΗΚΕ !
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε τι πάθαμε απογευματιάτικα :) Συνήθως ξέρω σε παρόμοιες φώτο ο κώλος μπαίνει για αντιπερισπασμό και δεν σου επιτρέπει να διακρίνεις την τρανταχτή λεπτομέρεια στο φόντο. Δε νομίζω να είναι τυχαίο που γράφεις πως το βρήκαν πολλές γυναίκες. Εγώ κι όταν δεν εστιάζω στο κώλο πάλι ένα κώλο βλέπω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΟΣ !! Μπορεί να μην ασχολήθηκε να βρει τη λύση αλλά το καλό και καυτό πράμα το πρόσεξε !

      Εμ πια με έφαγαν τα γυναικεία κουτσομπολιά ! : "Έχει κυταρίτιδα" η μία, "λερωμένο το παντελόνι της" η άλλη, "χάλια το μαλλί της η τρίτη", "σαν φοράδα είναι" η τέταρτη... και άλλα πολλά. Και από όσες το βρήκαν και από όσες το παλεύουν ακόμα.

      Παπαπα... Εγώ μία σφιχτοδεμένη ΚΟΡΜΑΡΑ βλέπω !! Μπορεί από μποροστά να μην είναι τόσο καλή, ή και να είναι καλύτερη, δεν το ξέρουμε. Αλλά από πίσω... άξια !!

      Διάλειμμα τέλος ! Επιστροφή στο να βρείτε τη λύση οι υποδέλοιπες και όσοι άνδρες πάρουν τα μάτια τους από τον "Ελ. Βενιζέλος" !!
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  14. ΚΑΙ Η ΛΕΒΙΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΕ !!

    ΤΕΛΙΚΆ ΚΌΒΕΙ ΤΟ ΜΆΤΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΏΝ ΜΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή