Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

Να το πάρει και το τελευταίο...

Πολλά σχόλια. Πολλές απαντήσεις.+Γράψατε ότι είδατε, μερικές έγραψαν και ότι νόμισαν πως είδαν. Απορώ όμως βρε κορίτσια (για τις αναγνώστριες το παρακάτω). Δεν είδατε τίποτα φάτσα μόστρα ; 


Ολόκληρη γυναικάρα, καρακορμάρα... Από μπροστά, μπορεί να είναι καλύτερη ή χειρότερη, δε φαίνεται. Αλλά η πίσω όψη της...  εντάξει γυναίκες είσαστε, δεν σας λέω να τη δείτε με ανδρικό μάτι, αλλά αισθητικά, κάτι "λέει", δε λέει ; τίποτις ;  


Το τι θάψιμο, έπεσε, θα φταρνίζεται η φουκαριάρα. Σταχυολογώ από σχόλια που δεν δημοσίευσα, είτε βρήκαν την λύση όσες τα έγραψαν είτε όχι. 
- "Έχει κυταρίτιδα"  
- "Είναι λερωμένα τα ρούχα" 
- "Καλέ σαν φοράδα είναι" 
- "τα μαλλιά της χάλια" 
- "αυτά δεν είναι οπίσθια, είναι αεροδρόμιο"
- "με τέτοιο πωπό τι το ήθελε το κολλητό παντελόνι ;"
- "καλά, αρέσει στους άνδρες αυτός ο κ@λος ;" 


ΕΛΕΟΣ !! Θα σπάσει κανένα πόδι ! Και φαίνεται καλλιεργημένο άτομο ! Με τα Γαλλικά της, το πιάνο της... («πιάνω» έχει πάντως !) ΧΑΧΑΧΑ


Η ΛΥΣΗ : Το άσπρο ταξί το οδηγεί ένας σκύλος !! 
Είχα βάλει αίνιγμα με γάτα, τώρα έβαλα με σκύλο, ήρθε και έδεσε !! :)) 


ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ (αλφαβητικά, μη σκοτωθείτε) : 
Δελφινάκι
Δρ. Εύη 
Λεβίνα
Σταυρούλα Ζέρβα
Sweet Cherry
Τελευταίος 


Η Κάρυ μας κάτι είδε στο άσπρο ταξί, κατάλαβε ότι η τύπισσα φάτσα μόστρα ήταν περισπασμός, αλλά η μικρή της οθόνη δεν την άφησε να δει το σκύλο. Την θεωρώ μισονικήτρια. 


O φίλος μου ο Χριστόφορος δεν πήρε μέρος γιατί του είχα πει το αίνιγμα και τη λύση, πριν σκεφθώ να κάνω την ανάρτηση. 


Ωραιότατο το σχόλιο του φίλου μου του Κώστα Κόλιου, το δημοσίευσα. Δεν ασχολήθηκε καν να βρει τη λύση, άλλα έβλεπε ο άνθρωπος. Σωστός !!  :))


Κι άλλα αινίγματα αρκετά αργότερα ! Μπουχτίσατε. Θα δω τι άλλο θα βάλω στο επόμενο. Ίσως κάτι δικό μου ίσως - αν δεν μου κάτσει η έμπνευση, μου κάνει νάζια τελευταία, κάτι άλλο.  


Να περνάτε όσο καλύτερα γίνεται !! 


ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ : τα αινίγματα συνεχίζονται στα σχόλια... όσες πιστές... 





35 σχόλια:

  1. Xαχαχαχαχαχαχχαχαχα! Σκύλος λοιπόν ήταν?
    Αλλη φορά θα ξέρω και θα τρέχω σε ξένα p/c με μεγάλες οθόνες να λύνω τα αινίγματά σου! Σφίγγα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δε χρειάζεται...

      Δε θα είναι τέτοιου στυλ πάλι. Ήδη ξέρω το επόμενο αίνιγμα... Αλλά στην ώρα του, όχι τώρα.

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς είμαι τελευταίος, χα, χα, χα... Έχω κι ένα όνομα στο κάτω κάτω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τελευταίοι έσονται πρώτοι !
      Το λέει και το ευαγγέλιο !
      χαχαχα

      Διαγραφή
  3. καλημερα... θα περιμενω με ανυπομονησια και χαρα το επομενο αινιγμα / σπαζοκεφαλια μου αρεσουν πολυ αυτα.... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα περιμένεις όμως λίγο... Πές μου εν τω μεταξύ...
    "μακρύς μακρύς καλόγερος και κόκκαλα δεν έχει"
    τι είναι ?

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άψογη η αινιγματολύτρα μας !!

    Και ποιό ζώο περπατα το πρωι με τα 4, το μεσημέρι με τα δύο και το βράδυ με τα 3 ?
    (Κλασσικό, αλλά ωραίο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ... Γερανοί πετούσανε, τι πολλοί που ήσανε!!!

    χα χα χα !!!
    την καλησπέρα μου και καλό μας ΣΚκαι Δευτέρα για όσους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΌ ΤΟ ΉΞΕΡΑ, ΔΕ ΤΟ ΘΥΜΆΜΑΙ !!

      ΓΙΑ ΠΕ !!

      Διαγραφή
    2. 3 γερανοί!! Ο ένας είχε δύο εμπρός και ο άλλος είχε δύο πίσω κι ένας άλλος γερανός είχε ένα πίσω κι έναν μπρος.

      Διαγραφή
    3. Υποθέτω πως ρωτά τι συμβολίζουν οι γερανοι ;
      Αλλα και πόσοι να ρωτά... γιατί 3 και οχι 4 ή 5 ? με το ίδιο συλλογιστικό.
      Κάτι δεν μου πάει καλά φιλενάδα...

      Διαγραφή
    4. Φωνάξτε την Ζουζουνα παρακαλώ να το πει!!! Δεν το διαβάζω ως συμβολισμό, το διαβάζω ως μαθηματικό. Γυναίκα ντε και σκέπτομαι διαφορετικά!! χεχεχε

      Διαγραφή
    5. SweetCherry φίλη μου για εξήγα !!

      Διαγραφή
  7. κυριε κύριε το ξέρω αυτό με το ζώο να το πω? να το πω?
    κύριε κύριε!!! κύριε!!! εγώ εγω εδώ! χα χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ, ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΙΝΙΓΜΑΤΟ-ΛΥΤΡΑ ΠΕΣΑΜΕ !!

      ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ !! ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΟ !!

      ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ !!

      Διαγραφή
  8. ο ανθρωπος..και μενα μ αρεσει ναι..συγνωμη που αργησα να απαντησω ,τωρα ειδα την ερωτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δρ. Εύη η αινιγματολύτρα το βρήκε ! Μεταξύ μας φιλενάδα... το ήξερες σαν ανέκδοτο ? Αν το βρήκες μπράβο σου !!

      Οι υπόλοιπες... ξαναπροσπαθείστε ! Τώρα που γυρίζει !! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. νομιζω το ακουσα σαν ανεκδοτο , αλλα δε θυμαμαι την απαντηση

      Διαγραφή
    3. ΕΥΗ : Μου εξήγησες πως το βρήκες και σε πιστεύω. Μπράβο !!

      ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ : κυκλοφορεί και σαν ανέκδοτο, το είπα.

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή εγώ δεν το βρήκα???!!!!:O

      Διαγραφή
    5. καλημερα.. δεν ξερω την απαντηση...κατι μου κανει προς το πρωτο το χωνακι..

      Διαγραφή
  9. O TZIΠ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστη, και σε λιγο θα αρχισει τα τρια με τα κιλα που κουβαλαει !!

      δες και το άλλο πάνω !!

      Διαγραφή
  10. Ελα, έλα άσε τα Σφιγγίσια! Οιδίποδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ μόνο με Θηβαίους ομιλώ !!

    χαχαχα

    Λύσε και αυτό που έβαλα στο δελφινάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ.ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΓΙΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μπορώ να το λύσω γιατί δεν ξέρω τι είναι .....το Σικάγο! Εγώ για πόλη των ΗΠΑ το είχα. Τώρα αν μπορείς και να το γλύφεις κιόλας ....τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα !
      Καλή η δικαιολογία !
      Άσε τα Βοθράτια κόλπα και λύσε το !! :))

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν... να το πούμε και το ανεπίσημο αίνιγμα :

    Παντρεμένη ειναι όποια φορά βέρα !! Τα άλλα είναι περισπασμός όπως η κοπέλα που περνά και δεν βλέπεις το σκύλο στο ταξί.

    Κύτα ρε, φανς που έχουν τα αινίγματα !!! Θα το έχω υπ όψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περασα για να δω τη λυση απο το αινιγμα :)φοβερή η απάντηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    Olá!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º °♫♫♪¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή