Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση με την παλιά θεματολογία του ΓΟΜΑ. Από εδώ και πέρα θα υπάρχουν ΔΥΟ blogs : 


-το «Gip-pen" (gip-pen.blogspot.gr) ή «πέννα», στο οποίο θα γράφω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ. Κάθε είδους διηγήματα, όπως μέχρι τώρα. Από φαντασίας μέχρι ευθυμογραφήματα, από ερωτικά μέχρι θρίλερ και αστυνομικά, κοινωνικά, ακόμα και  παραμύθια για μεγάλα παιδιά. Γράφω ήδη το πρώτο διήγημα που θα μπεί εκεί. Είναι υπό διαμόρφωση ολόκληρο το ιστολόγιο.  


-το «gipgoma» (gipgoma.blogspot.gr) ή «γόμα », αυτό που διαβάζετε τώρα, με φωτογραφίες, αινίγματα, ανέκδοτα, ζωγραφικούς πίνακες, άρθρα για την καθημερινότητα μας, ρητά.  Εξ άλλου, μη ξεχνάτε : «ΓΟΜΑ = Γράφω Οτι Μου Αρέσει»


Φυσικά σε κάθε ένα από τα δύο ιστολόγια θα βρίσκετε link και για το άλλο. Σιγά σιγά θα διαμορφώσω και τους πίνακες περιεχομένων των δύο ιστολογίων με ότι έχει αναρτηθεί στο παρελθον. 


Ευχαριστώ όσες και όσους διαβάζουν αυτές τις γραμμές. Ελπίζω να συνεχίσετε να με επισκέπτεσθε και στα δύο. 


Και μια που είσαστε στο goma τρία ανέκδοτα σε φωτό που μου άρεσαν : 








Καλά νε είμαστε !! 










19 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία Γιώργο! Είμαι σίγουρος ότι θα διαβάσουμε όμορφες ιστορίες στο Gippen!
    Δεν μας υποσχέθηκες όμως: Σκληρή δουλειά, ότι θα εργασθείς για την ενότητα του λαού, για την επιστροφή στην ομαλότητα και επαναδιαπραγμάτευση για την αλλαγή των επαχθών όρων του μνημονίου!
    Αν δεν το υποσχεθείς αυτό και δεν κοιτάξεις εκείνες τις "ελιές" μην περιμένεις να σε επισκέπτομαι. χα χα χα χα
    Αντε ρε καλή δουλειά και κομμένα τα πολλά πολλά με κείνα τα μπολ από τον "ΑΒ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ! Ξύνεις πληγές με το ξηροκάρπι και θυμίζεις εκκρεμότητες (ελιές κ.λ.π)
      Σε πλήρωσε η γυναίκα μου, ξέρω !! ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  2. Ανασυγκρότηση βλέπω!
    Ησυχία δεν έχεις σε δουλειά να βρίσκεσαι:))

    Η πρώτη εικόνα "γαμάτη" χωρίς τους δρόμους:))

    Με τη νίκη εύχομαι στην εθνική μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω.... αναδουλειές !

      Δεν νικήσαμε, αλλά προσπαθήσαμε.
      Χωρίς να κάνουμε και το καλύτερο μας παιχνίδι.

      Διαγραφή
  3. Aντε με το καλό!
    δεν είναι άσχημη η ιδέα σου.
    Ότι αρέσει σε κάποιον και τον ευχαριστεί και μπορεί να το πραγματοποιήσει ... είναι καλό!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ...
    ======
    ΚΩΛΟΔΡΟΜΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ.....ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΩΛΟΔΡΟΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε να έρθω με την μπουλντόζα να τους στρώσω !! χαχαχαχ

      Διαγραφή
    2. Να περνάς καλάαααααααααααα !!
      Κάνε μία βουτιά και για μένα !!

      Διαγραφή
  5. Διάλεξες Γιωργάκη τον μακρύ δρόμο, πολύ δουλειά για τώρα καλοκαιριάτικα.... Πάντως εμένα εκεί θα με έχεις μέχρι που να με βαρεθείς. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να το κάνω φιλενάδα !
      Να σε βαρεθώ αποκλείεται !!

      Διαγραφή
  6. καλησπερα..παω να επισκεφθω το νεο μπλογκ ,να γινω μελος..και φυσικα θα παραμεινω μελος και σ αυτο το Γ.Ο.Μ.Α. και θα το επισκεπτομαι και αυτο

    θα ειμαι μελος και στα δυο σου μπλογκ και θα τα επισκεπτομαι και τα δυο

    μου αρεσει η θεματολογια και των δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό σε αγαπώ ! Η καλή, ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ μου φίλη !!

      Διαγραφή
  7. Θα περιμένουμε λοιπόν και το καινούριο σου ιστολόγιο με ανυπομονησία. Καλό κουράγιο και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία!!!! Να ένας άνθρωπος που δεν σταματά να δημιουργεί, σε αντίθεση με μένα που μ’ έχει πιάσει ένα πράγμα...... ούτε κι εγώ μπορώ να το καταλάβω και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ και να γράψω ούτε την .(τελεία), αυτές τις μέρες στο ιστολόγιό μου......
    Καλή επιτυχία λοιπόν και στο νέο σου ιστολόγιο, αν και είμαι σίγουρη ότι θα πάει πολύ καλά!!!!!!!!
    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά. Καλή έμπνευση και σε σένα !!

      Διαγραφή
  9. Εδώ είμαστε... :-)

    Μη γκρινιάξεις πάλι!!!!Είπα ΕΔΩ είμαστε!

    Σμουουουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλάαααααααα.....

      Η εκδίκηση είναι ένα φαγητό που τρώγεται κρύο !!
      Για κάθε λεπτό που έλειψες θα λείψω 3 ζωές ! (να τις βρω όμως πρώτα ε ? προς το παρόν και η μία... κουτσαίνοντας... χαχαχα)

      Διαγραφή