Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Τρία πρόσωπα (διορθωμένο)

Η διορθώσεις με μπλέ χρώμα. 


Κοιτάξτε σας παρακαλώ προσεκτικά τις παρακάτω φωτογραφίες. Δύο γυναίκες, ένας άνδρας. Με κλικ πάνω τους μεγαλώνετε τις φωτογραφίες. 


Η πρώτη είναι, ας την πούμε η "Αμερικάνα" 

Ο άνδρας, Αμερικανός και αυτός : 

Και μία ξανθιά από την Αυστραλία. Αυτή μάλιστα έχει με γραμμές τονισμένα να προσέξετε τα όμορφα χαρακτηριστικά της. 

Κούκλες οι γυναίκες, γόης ο άνδρας, δεν συμφωνείτε ; έστω αν δεν σας αρέσουν πολύ, έστω λίγο ; 

Για κοιτάξτε τους καλά... Μα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ λέμε !! Βλέπετε τίποτα περίεργο πάνω τους ; Κάτι αφύσικο ; Κάτι κοινό μήπως ; 

Μη πάτε παρακάτω, κοιτάξτε τους πάλι στις πιο πάνω φωτογραφίες. 

Μη κλέβετε !! :)) 

Να το πάρει το ποτάμι ;

Εχουν κάτι κοινό : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !! Είναι κατασκεύσμα συνεργασίας πλαστικών χειρουργών και άσσων στα κομπιουτερίστικα γραφικά. Στην Αμερική φτιαγμένοι οι πρώτοι δύο. Στην Αυστραλία η τρίτη. Με χαρακτηριστικά προσώπου ο κάθε ένας τους από διάφορες διασημότητες. 

Μερικές γυναίκες πάνε στους πλαστικούς χειρουργούς και λένε π.χ. "θέλω τα στήθη μου να μοιάζουν με της "Α". Άλλες ζητούν το στόμα τους να μοιάζει με της "Β", κάποιοι άνδρες ζητούν χαρακτηριστικά ανδρών διασημοτήτων. 

Με βάση λοιπόν την ζήτηση που υπάρχει σε αυτούς και σε συναδέλφους τους κάποιοι πλαστικοί χειρουργοί πήραν τα πρότυπα από διάφορες διασημότητες και συνεργάστηκαν με κομπιουτερατζήδες ειδικούς στα γραφικά για να φτιάξουν τα 3 πρόσωπα που είδατε στις οθόνες των υπολογιστών. Προσπαθώντας να τα κάνουν ρεαλιστικά. Δεν είναι εύκολο χαρακτηριστικά από διαφορετικά πρόσωπα να δέσουν αρμονικά το ένα με το άλλο, σε ένα πρόσωπο. 

Η "Αμερικάνα" : 

Ο "Αμερικάνος" :

Ναι ο John Stamos (Stamatopoulos) που έχουν ζήτηση τα ...μαλλιά του είναι γεννημένος στην Αμερική από Έλληνες γονείς  49 ετών, έχει παίξει σε πολλές τηλεοπτικές σειρές ("Στην Εντατική" κ.α) και σε μερικές ταινίες. 

Η "Αυστραλή" 

Για όσα χαρακτηριστικά δεν αναγράφονται, δεν υπάρχουν πληροφορίες. 

Παρ' όλο που προτιμώ τις μελαχρινές γενικά, η Αμερικάνα μου έρχεται κάπως "εξωγήινη", σαν όμορφη κούκλα. Η ξανθιά πιό αληθινή για μένα. Ο άνδρας μου αρέσει και τον βρίσκω ρεαλιστικό. Ίσως ο καλύτερος από τους τρεις για μένα πάντα. 

Και ΦΥΣΙΚΑ προτιμώ το γνήσιο με τις όποιες ατέλειες έρχεται στο γούστο μου από το κατασκευασμένο. 

Η Γνώμη σας ; Κρίνετε τις σαν καλλιτεχνικά έργα. Σας αρέσουν ; Είναι εντυπωσιακά ; Μοιάζουν πραγματικά πρόσωπα κατά τη γνώμη σας ή όχι ; 

Φαντασθείτε ότι είμαστε σε μία αίθουσα αναμονής, περιμένουμε κάτι, λίγο χρόνο για χάσιμο έχουμε, βλέπουμε τα τρία πρόσωπα σε ένα περιοδικό, διαβάζουμε όσα έγραψα και τα σχολιάζουμε. 

Κάτω από αυτό το πρίσμα θα ήθελα να δείτε τα 3 πρόσωπα. Μη το πάτε σοβαρά. Εμέναη δουλειά που έγινε με εντυπωσίασε. Σαν κατασκευή πετυχημένης εικόνας σε μία οθόνη. Και σαν παράδειγμα ότι το άθροισμα τελείων υποσυνόλων δεν δίνει πάντοτε ένα τέλειο σύνολο. 

Τα γράφω αυτά, γιατί στα πρώτα σχόλια, δεν φάνηκε να γίνεται αντιληπτό τι ήθελα. 

Υ.Γ. Οι φήμες ότι Ελληνες πλαστικοί χειρουργοί, θέλουν να με πάρουν για δείγμα και να προσφέρουν απομιμήσεις στους πελάτες τους κρίνονται ως αναληθείς !!   :)) 

12 σχόλια:

  1. Πολιτικάντικες κουβέντες!
    Τι θα πει "κρίνονται ως αναληθείς"
    'Η είναι αναληθείς ή δεν είναι! " Άκου κρίνονται....
    Τι διάολο κυβερνητικός εκπρόσωπος έγινες;
    Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν το βρήκα! Και η απάντηση μου εικάζεται ότι είναι αληθής! Με κόλλησες κι μένα τα πολιτικάντικα! χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βρήκες ? Mα δεν ήταν αίνιγμα !!


      Τρεις φωτό ήταν που με εντυπωσίασαν και τις έβαλα για κουτσομπολιό ! "Εμένα μου άρεσε αυτό", "εμένα δεν μου άρεσε το άλλο", "Πιο αληθινό το ταδε πρόσωπο", "δεν σε ξεγελά (ή σε ξεγελά) το άλλο.

      Αυτό περίμενα... Κουβεντούλα, ανέμελο κουτσομπολιό. Έτσι ήταν η διάθεση μου όταν το έβαλα.


      Όσο για το πολιτικάντικο... το έχουμε ! Tόσα χρόνια πολιτικός εκπρόσωπος του εαυτού μου κάτι μάθαμε ! (όντως υπάρχει έκφραση "κρίνεται ως..." , έμμεση αποδοχή/παραδοχή κάποιας πληροφορίας ή όχι ("κρίνεται ως μη...").

      Διαγραφή
  2. Συνήθως όπου επεμβαίνει ο άνθρωπος τα πράγματα γίνονται χειρότερα! Η φύση έχει μεριμνήσει για να είμαστε έτσι όπως είμαστε, η τέχνη των πλαστικών νομίζω πρέπει να εφαρμόζεται μόνο σε μερικές παθογενείς καταστάσεις, τα υπόλοιπα είναι ματαιοδοξίες.

    Καλό σου βράδυ.

    Υ.Γ. Κανείς από τους τρεις δε μου άρεσε, μοιάζουν "πλαστικοί"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται είσαι πιο "δύσκολος" από μένα !
      Καλή εβδομάδα να έχεις !

      Διαγραφή
  3. To γνήσιο είναι πάντα ΤΕΛΕΙΟ
    όσες φορές έχω δει παρόμοιες φωτογραφίες που έχουν πάρει τα καλύτερα
    χαρακτηριστικά όμορφων ανθρώπων, τελικά έχει δημιουργηθεί ένα
    τερατώδες κατασκεύασμα!!!
    Δεν ξέρω πραγματικά αν η αισθητική χειρουργική έχει κάνει καλό ή κακό
    σε πολλές περιπτώσεις, ειδικά όταν βλέπουμε γυναίκες πανομοιότυπες που
    ούτε να μιλήσουν δεν μπορούν από τα botox ...

    Φιλιά Gip μου
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Λεβινάκι !

      Ναι, εμείς είμαστε καλύτεροι ! Σμιλεμένοι από τη φύση !!

      Πάντως σαν δουλειά στο κομπιούτερ ήταν εντυπωσιακή για μένα.

      Διαγραφή
  4. λυπάμαι, μα κανείς από του τρεις δεν μου αρέσει. σαν άνθρωποι-ομοιώματα από κηροπλάστη μοιάζουν...
    ίσως... ίσως, λέγω, οι φήμες να μην είναι αναληθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα ο άνδρας μου φάνηκε καλός, μετά η ξανθιά. Δέχομαι όμως ότι οι γυναίκες ιδίως είχαν κάτι το "κηροπλαστικό" !

      Τώρα οι φήμες... καλά... ΛΕΓΕΤΑΙ ότι με παρακαλούν ! Που αλλού θα βρουν γέρικο ελεφαντάκι για πρότυπο ! Η τελειότης ων παραπανίσιων κιλών ! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. A! Ώστε κουβεντούλα ήθελες ε; Ανέμελο κουτσομπολιό ε; Για να περάσει η ώρα ε;
    Γιατί λοιπόν όταν εγώ αρχίζω κουβεντούλα για την ελαιοπαραγωγή, παρουσιάζεται η ανάγκη να κάνεις διάδρομο; ε; Γιατί όταν εγώ αρχίζω το ανέμελο κουτσομπολιό για τα κιλά συγκεκριμένου όντος του ζωικού βασιλείου που πρέπει να μειωθούν, νιώθεις την ανάγκη να πιεις τον απογευματινό σου καφέ; ε;
    Μα βρε Γιώργο και βέβαια υπάρχει η φράση "κρίνεται ως αληθές κλπ"! Κι εγώ επί αυτού πλάκα ήθελα να κάνω. Αλλά νομίζω ότι τελικά κρίνεται ως απαραίτητο εκτός από τον "ελαιολόγο" να σε δει μια ολόκληρη ομάδα ιατρών, μηχανικών, πυρηνικών φυσικών, αστροφυσικών, κ. α καθώς το πρόβλημά σου λαμβάνει συμπαντικές διαστάσεις. Τρέμω να μην έχουμε κάποια έκρηξη Σούπερ Νόβας στου Παπάγου και πλημμυρίσουμε στο Χαλάνδρι στο παγωτό με βύσσινο!
    Κρίνεται ως ορθόν να σου ευχηθώ καλημέρα! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου πω εγώ μόνο στον άντρα κόλλησα λίγο γιατί γνώρισα κάπως τον Ντι Κάπριο...... Από κει σκέφτηκα ότι έχει να κάνει με photoshop..... αλλά για τις γυναίκες ..... τίποτα......
    Έχει παραγίνει όμως αυτό με τις πλαστικές..... Όλοι να θέλουμε να γίνουμε όμορφοι εξωτερικά...... Είχα διαβάσει κάποτε ένα βιβλίο επιστημονικής φαντασίας με μια κοινωνία που όλοι έμοιαζαν μεταξύ τους με τέλεια χαρακτηριστικά στο πρόσωπο και το σώμα..... Υπάρχει και μια παλιά ταινία το Γκάτακα που αναφέρεται σε αυτό......
    Νομίζω ότι είναι αρκετά τραγικό......
    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν κατάλαβα τελικώς τι ακριβώς θέλεις να σου σχολιάσω? Τους Έλληνες πλαστικούς χειρουργούς, τους κομπιουτεράδες που έφτιαξαν τα μοντέλλα πρόσωπα, εσένα που ασχολείσαι μαζί τους,τα παγωτά που έχεις ρημάξει(όπως μαρτυρά ο Χριστόφορος) τι ακριβώς μας ζητάς δεν έχω ξεκαθαρίσει!
    Αντε καλώς σας ήρθα πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή