Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ (και ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ !!)

Φίλες και φίλοι μου γειά σας !


Πολλές και πολλοί από εσάς έχετε μαγευτεί από την πέννα του φίλου μου του Χριστόφορου. Σήμερα λοιπόν είναι μία μεγάλη μέρα. Ο φίλος μου ο Χριστόφορος εξέδωσε επιτέλους το πρώτο του βιβλίο !! 


Πρόκειται για μία συλλογή διηγημάτων με τίτλο "Ο Διάδρομος". 


Ξέρω ότι θα με μαλώσει που τον διαφημίζω, αλλά αξίζει, όπως το ξέρετε και σεις που έχετε απολαύσει τα διηγήματα του στο blog του. 


Όσες και όσοι θέλετε μπορείτε να τα παραγγείλετε στον εκδοτη του, κ. Γιωγγαρά, που θα τον βρείτε στο www.biblionet.gr  ή κλικάροντας εδω
τηλ. για παραγγελίες : 210-8072643


Αν θέλετε πάλι, μπορείτε να γίνει παραγγελία για σας από ένα βιβλιοπωλείο σας, με τα παραπάνω στοιχεία. 


Η παρουσίαση του βιβλίου του σε κεντρικό βιβλιοπωλείο θα γίνει το φθινόπωρο. Να είμαστε καλά, ελπίζω να είμαστε όλοι οι φίλοι του εκεί, να τον τιμήσουμε. 


Και πάλι, συγνώμη που διαφημίζω τον φίλο μου, αλλά είμαι τόσο χαρούμενος !! 

13 σχόλια:

  1. δεν ξέρεις τι χαρά πήρα από τούτο το νέο!
    και ποιος δεν αγαπάει τη γραφή του Χριστόφορου;
    πολύ καλά έκανες και μας το είπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολύ καλά έκανες!!! Χαίρομαι πολύ! Πολύ καλή του επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θάμαστε όλοι εκεί για να μας υπογράψει το πρώτο του βιβλίο!!!
    Ο Τουρκούτ Σειτάν όμως που πρέπει όπωσδήποτε ν'ακολουθήσει θα γίνει best seller book!!! To γνωρίζω ...το διαισθάνομαι!
    Δώστου ένα φιλί απο μένα όταν τον δεις...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργο όταν σε δω θα είμαι υποχρεωμένος τώρα εκτός των δις ή μήπως γίναν τρισεκατομμύρια να κρατάω και αντίτιμο του βιβλίου δηλ. 16 Ευρώ!
    Τι να σου πω βρε αθεόφοβε με συγκίνησες ιδιαίτερα και δεν μπορώ να σου την εκφράσω την συγκίνηση μου λόγω του μνημονίου που έχουμε υπογράψει.Πάντως
    "Ο φίλος τον φίλον εν κινδύνοις και εν χαραῖς γιγνώσκει!" λέγανε οι πρόγονοί σου και εσύ και στις δυο περιπτώσεις ήσουν και είσαι εκεί! Ο παππούς θα σε χαίρεται από κει είναι τώρα και θα χαμογελάει καμαρώνοντας για την μεγαλοψυχία του γιου του!

    Οι φίλες και οι φίλοι που χάρηκαν με την είδηση να ξέρουν ότι βρίσκονται μέσα στην καρδιά μου! Να είστε καλά και να κρατήσουμε αυτήν την όμορφη παρέα που φτιάξαμε τα τελευταία χρόνια, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη και ...αιώνες αν χρειαστεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι από τα πιο ευχάριστα νέα που διαβάζω εδώ και καιρό....
    Τον Χριστόφορο πρέπει να τον γνωρίσουν όσο περισσότεροι γίνεται,
    για το ιδιαίτερο της γραφής του, τις πολύτιμες σκέψεις του που
    τις αποτυπώνει μοναδικά , την ευγένειά του!!
    Μπράβο και σε σένα που το έκανες αυτό για τον φίλο σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΧΑΡΆ!

    Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε μου Καλησπέρα!

    Ήρθα τρεχάμενη να δω τι το επείγον συμβαίνει και χαρηκα πολύ για τα ευχάριστα γεγονοτα του φίλου σου Χριστοφορε. Δυστυχώς δεν τον έχω διαβάσει και φαινεται ότι έχω χάσει πολλά στην παρέα του. Θα περάσω να τον συγχαρώ η ίδια και σίγουρα θα τον υποστηρίξω κι εγώ, ελπίζοντας ότι θα μπορώ να το αγοράσω σε iBook.

    Εδώ έχουμε ένα μαραμένο ελληνικό βιβλιοπωλείο της κακιάς ώρας, έχω παραγγείλει τόσες φορές μα τίποτα δεν γίνεται, υποστηρίζει τις εκδόσεις Ψυχογιός, μάλλον θα έχει μεγαλύτερο κέρδος.

    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στάσου σε στάση αναμονής. Ερχεται κι άλλο. Δεν έχω εξουσιοδότηση σχετική ώστε να αναφέρω λεπτομέρειες αλλά θα το χαρείς κι αυτό. Υπέροχο να έχουμε τόσους εμπνευσμένους ανάμεσά μας. Καλή σου μέρα, καλή σου βδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο είναι σπάνιο κι εξαιρετικό το φαινόμενο να υπάρχουν τέτοιοι φίλοι όπως εσύ κι ο Χριστόφορος. Μπράβο σας!

    Το βιβλίο θα το προμηθευτούμε και θα το μελετήσουμε, ελπίζω μόνο να μη μας παιδέψει πολύ ο Χριστόφορος και πρέπει να σπάσουμε το κεφάλι μας διαβάζοντάς το, χα, χα, χα...

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ?.................

    Ήδη πήρα τον πηγαιμό για την Ιθάκη του!....
    Οι πιο μεγάλες συγκινήσεις είχαν γεννηθει εκει όπου το κάδρο ξεχείλιΖε Υποψία που σε χρόνο ανύποπτο - μεσα στο πεδίο μιας Άγνωστης Διάστασης - πλημμύριΖε την πραγματικότητα της Αφήγησης!...

    ΚαλοΤάξιδο................ και ΜΑΚΡΥτάξιδο σαν Διάδρομος ΜΟΝΟ με ΑΡΧΗ!.....

    ;-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, επιτέλους μια ευχάριστη είδηση!!!
    Καλοτάξιδοοοοοοο
    Ευχαριστούμε Γιώργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ¸.•°`♫♫♪⊱╮

    B O M D I A!!!

    •.¸¸✿⊱╮¸¸.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και έλεγα και γώ, γιατί εσύ δλδ να δικαιούσαι δις και τρις και εγώ τα ψίχουλα απο το τραπέζι; Δεν είναι μόνο ότι ανέφερες το χαρμόσυνο γεγονός της γέννησης αλλά του φτιάχνεις και προίκα. Αυτός είναι ο εκδότης, εκεί να παραγγείλετε, προαναγγελία της παρουσίασης. Ε, καταλήγω ότι δικαιούσαι τα ως άνω αναφερόμενα δις και τρις και κάτι ψιλά να μη σου πω.
    Και γω χαίρομαι για τον boss, τόσα χρόνια απλήρωτη γραμματέας, δεν σκέφτηκα τη δόξα του, αλλά το χρήμα.
    Και στα δικά σου με υγεία!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή