Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

H λύση... μετά αναλύσεως...

Η λύση του πάζλ. Και συγνώμη για το ελαφρώς ακατάλληλον της φωτό. 


Η σκηνή έχει γράψει ιστορία. Να τα πάρω από την αρχή. Είναι από την ταινία μυστηρίου "Mulholand Drive" που γύρισε ο πολύς David Lynch (γνωστός σε όλους τους σινεφίλ) to 2001 και υποψήφιος για Όσκαρ (ο φίλος μου ο Σοφοκλής (Λεβιάθαν) σαν ειδικός θα μας πει αν πήρε στη συνέχεια ή όχι). Πρωταγωνίστριες οι εικονιζόμενες Laura Harring (μελαχρινή) και Naomi Watts (ξανθιά).




Η ταινία μόνο τσόντα δεν είναι. Η Νάομι παθαίνει αμνησία και μαζί με την Λάουρα ψάχνει να λύσει γρίφους που είτε πέφτει πάνω τους και την αφορούν είτε τους βάζει το μυαλό της. 






Ατμοσφαιρική ταινία, δυσκολονόητη, ΠΟΛΥ καλή, την συνιστώ σε όσες και όσους δεν την έχουν δει, να την πάρουν από κανένα DVD club. Αν βέβαια τους αρέσουν τα μπερδεμένα και τα μυστήρια. Έργο που πάνε 3 άνθρωποι να το δουν και όταν τελειώνει ο κάθε ένας δίνει και άλλη εξήγηση για το τι έγινε... 


Όσο για την επίμαχη σκηνή... ναι... μέσα στο πολύ ψάξιμο... "συμβαίνει" και αυτό... Αλλά όπως έρχεται, δένει με την υπόθεση, δεν είναι απλώς για να σε γαργαλήσει. 
Από την άλλη... θεωρείται μία από τις πιό ρεαλιστικά παιγμένες και τολμηρές ερωτικές σκηνές μεταξύ 2 γυναικών, σε ταινία που δεν είναι τσόντα. Και φυσικά ούτε έχει ακουστεί για τις πρωταγωνίστριες ότι εκτός πλατώ είναι "τριβο-πιπεράτες". Επαγγελματίες είναι οι γυναίκες, έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους. Καμία σχέση με είδη κομμωτικής ! (ψαλίδια) :))   





Τα "μαρτυριάρικα" κομμάτια ήταν τα 1, 15 που δείχνουν μία ξανθιά (1) και μία μελαχρινή (15) να φιλιούνται, αυτό το μαρτυρά η στάση τους στις άλλες φωτό και κυρίως το 6. Ένας που ασχολείται με τον κινηματογράφο θα τις αναγνωρίσει κι όλας. 


Πρώτος ο Σωκράτης βρήκε την λύση και την ταινία. Με το που το είδε μιλάμε !! Αν ξέρεις βέβαια την ταινία, η λύση είναι εύκολη, αποκλείεται να μη θυμάσαι την σκηνή. Και ξέροντας την σκηνή τα κομμάτια μπαίνουν σχετικά εύκολα στη θέση τους. 


Πρώτη και η γιαγιάκα μας ! Η Αντιγόνη ! Βρήκε όχι μόνο τι δείχνει η σκηνή αλλά και από ποιά ταινία είναι ! Άλλα της "προχωρημενιές" η γιαγιάκα !! χαχαχα 


Πρώτη θεωρώ και την Σταυρούλα τη Ζέρβα που βρήκε το θέμα και έλυσε σωστά το παζλ ΧΩΡΙΣ να ξέρει την ταινία.  


Το ότι είναι δύο γυναίκες που φιλιούνται το βρήκαν η Κάρυ, ο Τελευταίος και η Ζουζού. 


Αυτά ... και στο επόμενο ! 

14 σχόλια:

  1. Η ταινία ήταν υποψήφια στα όσκαρ για τη σκηνοθεσία του Lynch αλλά δε κέρδισε...και ήθελα να το πω από πριν...τη ξέρω μιας και ενημερώνομαι αλλά δε την έχω δει... :) καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δεις Σοφοκλή. Θα σου αρέσει !! Αν σου αρέσουν τα μυστήρια που είναι και μυστήρια της ψυχής και του μυαλού...

      Διαγραφή
  2. Απίθανη ταινία την είδα πριν χρόνια.Όμως την σκηνη δεν την θυμόμουν και δεν το έλυσα :-(

    ALEX D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με έβαλες στην πρίζα να τη δω!

    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δεις αν σου αρέσουν τα μπερδεμένα και τα παιχνίδια του μυαλού. Δεν θυμάμαι πολλά πλέον, θυμάμαι ότι μου είχε αρέσει πολύ.

      Διαγραφή
  4. Εγώ και να την είχα δει δεν θα θυμόμουν ούτε τον τίτλο της ταινίας ούτε τα ονόματα των πρωταγωνιστριών διότι ως γνωστόν στα πέριξ, η Κάρυ δεν θυμάται ονόματα!χαχαχχαχαχχαχαχαχα
    Συγκρατεί μόνο φυσιογνωμίες....
    Μου κίνησε πολύ όμως το ενδιαφέρον η υπόθεση της ταινίας που αφήνει τον θεατή νάχει την δική του άποψη για το τέλος της έκβασης της υπόθεσης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ θυμάμαι ονόματα Ασπασούλα μου ! χαχαχαχα

      Ναι, μετά την ταινία λέγαμε "εγώ νομίζω ότι" ο ένας... "εγώ πάλι νομίζω ότι... ο άλλος"...

      Πάντως ο δολοφόνος είναι ο γιατρός !! ΧΑΧΑΧΑΧΑ
      (πλάκα κάνω φυσικά, ουτε θυμάμαι μετά από 11 χρόνια αν υπάρχει φόνος (μάλλον ναι) και γιατρός (μάλλον όχι)

      Διαγραφή
    2. Ναι Περικλή μου, ίδιες αδυναμίες έχουμε...:))

      Διαγραφή
  5. Καλησπερουδια κι από εμένα!
    Αδύνατον να το έβρισκα Γιώργο!!! Κάποτε μικρή ήμουν φίλος του κινηματογράφου, με τα χρόνια το ξεπέρασα μεταξύ διαβάσματος, οικογένειας, εργασίας και πολλών διασκεδάσεων αλλά χωρίς την επιθυμία για κινηματογραφικά έργα. Δεν είμαι φίλος του κινηματογράφου ούτε της τηλεοράσεως, όμως είμαι φίλος του θεάτρου!

    Την Καληνύχτα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, βρήκες όλα τα άλλα !!!

      Καλά να περνάς !!

      Διαγραφή
  6. τι καλά! ήρθα τελευταία και βρήκα τη λύση έτοιμη!

    την ταινία την έχω δει και είναι πράγματι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kοίτα τι γινόταν όσο ... έλειπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σόδομα και Γόμορα ! :))

    Κι έχασες κι άλλα......

    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή