Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

Περί Τρέλλας...



Πως μου την έδωσε με την τρέλλα δεν ξέρω !  Είναι πάντως λέξη που μπορεί να έχει διαφορετική σημασία κάθε φορά, ανάλογα πως την λες. Τρυφερά (*είσαι τρελός), θυμωμένα, (το ίδιο με άλλο τόνο), προειδοποιητικά (πρόσεξε, εγώ είμαι τρελός !) απορημένα (καλά τρελός είσαι ;) 


Άσχετα με τις έννοιες της, μερικά χαρακτηριστικά άσματα :


Στάθης Ξένος : Εδώ  


Τα παιδιά από την Πάτρα : Εδώ


Ο Νότης (ο Σφακιανάκης ντε)Εδώ


Από τα καλύτερα τραγουδια του Μητροπάνου για μένα :  Εδώ


Απ' όλα έχει ο μπαξες !! Κουβαλάω μεγάλη τρέλα σήμερα (σήμερα ; λέμε τώρα !!  :)) 


Και για όσους παρακολουθούν μετ' ευλαβείας το ερωτικό μου διήγημα στο άλλο μπλογκ, ανάρτησα και το κεφάλαιο 6... Πάτε κλικάροντας και εδώ

5 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να τα ακούσω!
    Και ύστερα μου λες ότι εγώ γράφω τρελά. Εσύ; που την κουβαλάς κιόλας και μάλιστα άδοντας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερά τα άσματα το ένα καλύτερο απ'τ'αλλο!

    Ωραίος τρελός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To περίεργο με όσα συμβαίνουν σήμερα
    θα ήταν να ΜΗΝ είσαι τρελός!!!
    Πάρε την τρέλα σου και βάλτην να κάνει παρέα
    με τις υπόλοιπες !!! χαχαχα

    Καλημέρα
    Καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλύτερα μαζί σου και τρελός. Στράτος Διονυσίου.

    http://www.youtube.com/watch?v=Etk4vhJMA5k

    Φίλε Γιώργο, άσε την τρέλα να σε παρασύρει, είναι καλό πράγμα...

    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή