Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Kαλοκαιρινά...

Και κρύα να είναι, ελπίζω να σας δροσίσουν !!


Πρώτα μερικά ρητά για την επιμόρφωση σας : 







Και μετά η νέα μόδα στην Ιαπωνία, όπως μου την έστειλε η καλή μου φίλη, η Ginger και εγώ αποφάσισα να την μοιραστώ μαζί σας. ΔΕΝ είναι διαφανή ρούχα, ζωγραφιστά είναι !! 


Με ένα συγνώμη στη Ginger, νόμισα ότι η Κάρυ μου το είχε στείλει, και αυτό έγραψα αρχικά. 


Και για όσους παρακολουθούν και το άλλο μου μπλογκ, ανέβασα  χθες βράδυ και την τρίτη συνέχεια... 

13 σχόλια:

  1. Θα κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα αυτή η νέα μόδα?
    Γιατί με τις θερμοκρασίες που έχουμε εδώ , τα βλέπω τα εγκεφαλικά σε μαζική παραγωγή!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :)) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι και κυκλοφορήσει και εδώ Λεβινάκι, θα έχουμε "θερμά επεισόδια" !! :))

      Διαγραφή
  2. Να πάρει η ευχή δεν βλέπω τίποτα! Από τι λες να είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλειψη βιταμίνης Α φυσικά ! να τρως καρώτα !!! :))

      Διαγραφή
  3. Bάζω στοίχημα ότι την μόδα αυτή θα την λατρέψει ο αντρικός πληθυσμός.
    Να προσέχεις τις βραδυνές αναρτήσεις και τα σχόλια που λαμβάνεις γιατί τις βλέπει η μέρα και γελάει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη λατρέψει δε λες τίποτα !!
      (τη μόδα... για τα άλλα βλέπουμε... χαχαχα)

      Διαγραφή
  4. Τι σύμπτωση! Κι εγώ σου έστειλα με εμαιηλ το ίδιο θέμα χθες. Συμπίπτουμε με την Κάρυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ ήσουν τελικά !! Χίλιες συγνώμες, άλλαξα και την ανάρτηση, να φαίνεται ποιά μου το έστειλα. Μπερδεύτηκα γιατί η Κάρυ μου στέλνει πολλά.

    Εδώ η Κάρυ μπερδεύτηκε, παίρνει τόσα κάθε μέρα από φίλους και φίλες, τα περισσότερα μετά μου τα στέλνει και έτσι ούτε εκείνη αντέδρασε.

    Τζινζεράκι μου, χίλιες συγνώμες. Μα χίλιες λέμε ! Σαν τα φιλιά που σου στέλνω. Καυσωνόφιλα από την Ελλάδα ! (Εκει έχετε κρύο ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα την τρίτη επίτηδες την έβαλες θολή:))

    Τα ρουχαλάκια πολύ φάση έχουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η θολή φωτό είναι παλιό κόλπο και πλάκα !
    Τα ρουχαλάκια έτσι και έρθουν στην Ελλάδα θα γίνει τσι Πόπης
    (θα φάω ξύλο από καμία Πόπη έτσι που το λέω)

    Ζαλίστηκα και εγώ βλέποντας τες, με τον καύσωνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μary-Ginger: Toυ τόστειλα κι'εγώ ...αλλά όχι χθες! Πριν κανα-δυο μέρες που μου τόστειλε ένας άλλος φίλος!
    Αλλά πρόσεχε! Απο μένα όταν το είδε, δεν ενθουσιάστηκε ώστε να το κάνει ανάρτηση!
    Μόνο απο σένα το πρόσεξε ιδιαίτερα και το πρόβαλλε! Μέτρα αυτό που σου λέω Τζιτζερίνα μου...
    Φιλιά πολλά απο την βράζουσα Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω παράπονα !! Ρε συ, κι αν το έστειλες αλλού το έστειλες. Αλλού τρως, αλλου πίνεις, αλλού πας και ΤΑ δίνεις !! ΜΙΑ φορά το πήραμ ήταν από το Τζιντζεράκι.

      Αποκλείεται να μου ερχόταν ΤΕΤΟΙΟ πράμα ΔΥΟ φορές και να μη το θυμόμουν. Άσε που το γραμμα της Τζίντζερ που μου το έστειλε το βρήκα. Το δικό σου όχι.

      Αλλά μη τρωγόμαστε τώρα ΚΑΙ για αυτό !

      Παραπονιάρα Κάρυ...
      τις μηχανές έχεις φουλαρει,
      κι οποιον ο Χάρος πάρει !!

      χαχαχα

      Διαγραφή
  9. τελεια τα ρουχαλακια:))
    Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή