Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Διάφορα... συνέχεια (26/8)

Πιό ανάλαφρα σήμερα, να περάσετε την Κυριακή σας και την επόμενη εβδομάδα με χαμόγελο. Βαστά ακόμα το καλοκάρι, μέχρι καύσωνες μας κάνει (και φωτιές δυστυχώς, αν και για τις τελευταίες μάλλον κάποιοι που μας "αγαπούν" πολύ, φροντίζουν).

1) Τύφλα να έχουν τα κλιματιστικά. Φτηνή λύση και αποτελεσματική, την αντιγράφω από το μπλογκ "24ωρο" http://24wro.blogspot.gr/Μία παγοκύστη, μερικά μποτίλια παγωμένο νερό, ένας ανεμιστήρας και έτοιμοι !! 




2) Για τις φίλες μου τις Συριανές και όχι μόνο, η παρακάτω είδηση  :


Εντάξει, δεν είναι ποια τζόβενο, όπως όταν έπαιζε τον Ιndiana Jones, αλλά παίζει ακόμα σε μερικές γυναικείες καρδιές κι ας κοντεύει τα 70...  

Κορίτσια... πουλήστε του το προικώο σας ! :)) 

3) Και κάτι κυρίως για τον ανδρικό πληθυσμό αλλά και για όσες δεν ζηλεύουν : Ονομάζεται Γεωργία Σάλπα, ζει στην Ιρλανδία, θεωρείται η Ελληνικη απάντηση  στην Kim Kardassian (μοιάζουν πολύ, έχω δει κι άλλες φωτό, για μενα όμως η Γεωργία είναι καλύτερη), και έχει αρχίσει να σκίζει κυρίως ως μοντέλο εις τας Ευρώπας !  





4) Και τώρα... αλλαγή κλίματος. Παμε σε ρομαντικότερα. Να η αιτία που τα βάζω όλα άκακα και ωραία... Δεν μπορώ να γράψω κάτι σχετικό με κακία, ή με δυστυχία σήμερα... Συγνώμη... αλλά από το πρωϊ ακούω τον αγαπημένο μου John Sokoloff, τον Ρώσσο πιανίστα και συνθέτη (ζει στην Αμερική, πηγαινοέρχεται στη Ρωσσία αλλά και σε όλο τον κόσμο). 



Ο  Σοκόλωφ συνδυάζει στην μουσική του την μεγάλη μου αγάπη, το πιάνο, με την Ρωσική ευαισθησία και μελωδία. Ο πατέρας μου γεννημένος και μεγαλωμένος εκεί, Ελληνο-Πόντιος από την Οδησσό. Όλοι οι Παυλίδηδες έπαιζαν Ρωσικά τραγούδια στο πιάνο, και εγώ είχα μάθει 2-3. (Ναι έπαιζα πιάνο μικρός, μετά το άφησα αλλά με αυτούς τους ήχους μεγάλωσα)  

Τον Σοκόλωφ τον πρωτοάκουσα στο μπλογκ της αγαπημένης μου φίλης Λεβίνας, τον έβαζε συχνά, πριν καιρό. Βρήκα όλα του τα τραγούδια του στο Utube και τα κατέβασα. Μου αρέσει σε όλα σχεδόν τα κομμάτια του, αλλά μερικά με απογειώνουν... Κλείνω τα μάτια μου και φαντάζομαι κόσμους γεμάτους τρυφερότητα, αγάπη, καλοσύνη, φως, ζεστασιά... Κόσμους χωρίς προβλήματα, δυστυχία, πόνο, χωρίς σκοτεινές ενέργειες και σκέψεις. 

Δεν υπάρχουν αυτοί οι κόσμοι, το ξέρω, αλλά μου κανει τόσο καλό να κλείνω πότε πότε τα μάτια και να τους φαντάζομαι... Ειναι μία από της "ντόπες" που με κρατάνε όρθιο, ακόμα...  Και αν είμαι και πολύ συναισθηματικά φορτωμένος, ναι δεν το κρύβω, καμιά φορά βουρκώνω... Γεροντικές ευαισθησίες θα μπορούσατε να πείτε αλλά δεν είναι έτσι, πάντα έτσι αντιδρούσα και όταν ήμουν νεότερος. Το έχω εύκολο το δάκρυ, και αυτό το "οι άντρες δεν κλαίνε" ποτέ μου δεν το κατάλαβα...  

Κλείστε τα μάτια σας και παρασυρθείτε στους κόσμους μου. Τα τρία αγαπημένα μου κομμάτια από τον Σοκόλωφ. ... Κομμάτια ανάλαφρα. δεν μιλάω για κανένα συγκλονιστικό κομμάτι κλασσικής μουσικής αλλά τόσο όμορφα... τόσο όμορφα... Μέσα από την καρδιά μου σας τα αφιερώνω !! 

4.1) Το Alone του Σοκόλωφ εδώ  Πολύ αγαπημένο μου. Καμιά φορά όταν νοιώθω μόνος και να πνίγομαι σε μία θάλασσα από προβλήματα το ακούω και προσπαθω να πάρω κουράγιο.  

4.2) To περίφημο Kroshka Walτz εδώ !!   Το χορεύουμε ; Κλείστε τα μάτια και αφεθείτε στις στροφές του !  

4.3)  Η Slavianka εδώ Αφέντευε και αυτό σαν μουσική υπόκρουση στο μπλογκ της Λεβίνας πριν καιρό. Ρομαντικό ταξίδι... 

Υ.Γ. Φευγουμε από τα Ρομαντικά και πάμε στα διηγήματα μου. Ναι έβγαλα σήμερα και άλλη συνέχεια, στο άλλο μου μπλογκ, στο διήγημα για τον "Δημητράκη" . Όσες πιστες και όσοι πιστοί...     




  

12 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέροντα όσα μας έγραψες. Η Σάλπα είναι ξαδέλφη μου! Ναι βέβαια. Τι απορείς. Εδώ εγώ βάφτισα την ...θεία μου.
    Οι Παυλίδηδες κατάγονται από την Οδησσό γι αυτό είναι άνθρωποι που κόβει το μυαλό τους και πολλοί από αυτούς έχουν διακριθεί σε διάφορους τομείς.

    Ωραίος Σοκόλωφ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ... μύνημα ελήφθη, το διόρθωσα...
      Μη βαράς, αβλεψία. Αν και το έχω ξανακάνει... με τραβάει το Οδυσσός φαίνεται, και ας γράφεται με "η" όπως μου υπέδειξες.

      Όχι απλώς ωραίος, πολύ καλός ο Σοκόλωφ. Με εμπνέει κι όλοας. Το παραμύθι για τον χοντρό Μπέρυ, από τα καλύτερα μου για μένα, με την μουσική του το έγραψα. Kroska Waltz άκουγα γράφοντας για το τσιγκανόσπιτο και τον χορό του Μπέρυ με την Ωρέλια...

      Διαγραφή
    2. Μπράβο σόι ο Χριστόφορος!!!! Πρέπει να κάνω περισσότερη παρέα μαζί του, αχα, χα, χα...

      Να μας ζήσει η ξαδέρφη!

      Ο Σοκόλωφ είναι πολύ καλός. Κατά σύμπτωση προχτές άκουγα τραγούδια του, τυχαία βέβαια έπεσα πάνω του από ένα email ενός φίλου.

      Διαγραφή
  2. ξεκινάμεεε....
    αυτό με τον ανεμιστήρα δεν το ήξερα!! χαχαχα
    ελληνική πατέντα σίγουρα!
    Καλέ μου ο Χάρισον Φόρντ διαθέτει γυναίκα
    30χρόνια μικροτερή του και καρακουκλάρα, οπότε
    κορίτσια τσάμπα η προτροπή για τα προικώα!
    ποσώς με ενδιαφέρει δυστυχώς η Γιωργία και η
    κάθε μοντέλα Γιωργία και δεν είναι ώρα να το αναλύσω
    αυτό... και πάμε στον αγαπημένο μου Sokoloff που
    από ότι βλέπω δεν πήγαν τσάμπα τα μαθήματα που σου
    έκανα και ο μαθητής ξεπέρασε την δασκάλα!! χαχαχα
    Θα ξαναέρθει μετά τον Σεπτέμβρη, όταν θα επιστρέψω
    κι εγώ κανονικά στο μπλοκ μου, δεν μου ταιριάζει η
    γλυκιά μελαγχολία της μουσικής του τώρα το Καλοκαίρι.

    Αυτά τα ολίγα από το υπόλοιπο Αττικής!!!
    Καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την νπατέντα την δοκίμασα, κάνει δουλειά. Για λίγο τουλάχιστον, λειώνουν γρήγορα σε μεγάλη ζέστη αλλά το αλλάζεις.

      Σιγά την καρακουκλάρα την γυναίκα του Χάρισον Φορντ, την Φλόκάτη, Φλόκχαρτ πως λέγεται ! χαχαχα
      Του την χαρίζω... Λίγο άκόμα από Γεωψργία Σάλπα μπορω να έχω περικαλώ ; χαχαχα

      Σοκόλωφ... Αν σου πώ ότι του έστειλα μαίηλ ρωτώντας τον αν θα έρθει για καμιά συναυλία στην Ελλάδα, θα με πεις ΠΟΛΥ βλαμμένο ;;;

      Διαγραφή
  3. Μόλις έφτασα και ήρθα να δώσω το φιλί του καλωσορίσματος...
    Σε μένα τηλεφώνησε ο Χάρισον και με ρώτησε αν πουλιέται τίποτα...αλλά τον απογοήτευσα λέγοντάς του ότι εμείς δεν πουλάμε τίποτα! Μόνο φιλοξενούμε...χαχαχχαχαχαχα! Βέβαια τον παρέπεμψα σε μια μεσίτρια για να μη λέει πως δεν ήθελα να τον εξυπηρετήσω...αλλά την μεσίτρια την είχα δασκαλέψει...χαχαχα!
    Για όλα Τα υπόλοιπα (που βλέπω ότι είναι παρα πολλά-όσο έλειπα γέμισες αναρτήσεις) τα λέμε αύριο γιατί απόψε δεν αντέχω είμαι κουρασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε θα σε περιμένω να σου ανταποδώσω τον ασπασμό όταν ξεκουραστείς !
    Θα γυρίσει κι ο τροχός,
    να φιλήσει κι ο χοντρός !!
    ΧΑΧΑΧΑΧ
    ΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις φώτο δεν τις σχολιάζω, ο Χ. Φορντ ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Η Γεωργία πολύ χάρτινη και προτιμώ τα χειροπιαστά. Τον προτεινόμενο πιανίστα θα τον ψάξω. Κάποιος σχολίασε το ... σχόλιό σου στην τελευταία μου ανάρτηση. Κάτι ξέρεις λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Χάρισον ελπίζω να το αντέξει !
    Η Γεωργία θεά.
    Βλέπεις που τα γούστα μας ενίοτε διαφέρουν ;
    Θα την ξεπεράσουμε την κρίση ! ΧΑΧΑΧΑ

    Όποιος και να με σχολίασε, άφησε ΦΟΒΕΡΗ παροιμία που δεν την ηξερα ! Όλα τα λεφτά !

    Καύσων Φλογερός !! Πολύ !!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για τον Χαρισον φορντ δεν το σχολιαζω! Ειναι παπους πια και οχι οτυ γουστου μου! Οποτε το σωζω το προικωον! χιχιχ

    Τωρα που υποχωρησαν οι πολλες ζεστες και αρχισα να μαζευομαι θα σου ερχομαι απο δω ! Θα προλαβαινω ελπιζω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα σου φανεί παράξενο αλλά εγώ είμαι! Ο Ακης ο απατεών.Δοκιμάζω το wodpress. Με διέταξε ο Ηλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή