Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Χρυσά λόγια

Μου αρέσουν τα ρητά. Τα μαζεύω από βιβλία, σερφάροντας. Μερικά μου τα στέλνουν. Σας δίνω μερικά.

Ένα συγνώμη γιατί όσα "έκλεψα" από το Facebook και δεν θυμάμαι από που. Ειλικρινά. Σώζω το ρητό, ποιός το είπε (αν υπάρχει) και όχι το που το βρήκα, ίσως λάθος μου.

1) Το αύριο δεν χτίζεται από μία απλωμένη παλάμη που ζητιανεύει αλλά από μία παλάμη που σφίγγεται σε γροθιά.

2) Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις. Παίρνεις αυτό που διεκδικείς.

3) Τα τρία θεμέλια της ευτυχίας στη ζωή είναι κάτι να έχεις να κάνεις, κάτι να αγαπάς και σε κάτι να ελπίζεις.

4) Αν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις, θα σου απομείνουν μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Που σημαίνει ότι με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις !
Οδυσσέας Ελύτης

5) Η μόνη χαμένη στα σίγουρα μάχη στη ζωή, είναι αυτή που δεν έδωσες ποτέ !!

Υπενθύμιση : Ξέρω ότι το άλλο μου μπλογκ με τα κείμενα μου είναι καινούργιο, δεν το έχετε ακόμα στα blog roll σας. Αν θέλετε να δείτε το ποίημα που ανέβασα πριν λίγο (1/8, βράδυ) πατείστε εδώ

13 σχόλια:

  1. Χρυσές Καρδιές μετουσιώνουν σε Εμπειρίες Ζωής τα Χρυσά Λόγια, πριν καν αυτα αποτυπωθουν στο ...χαρτί!.....

    ;-))))

    Καλό Μήνα ΚαΖεν-άκι μου!.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα και καλό μήνα
    πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση
    πολύ σημαντικά ρητά και αληθινά όλα αυτά που γράφουν

    στη λίστα ιστολογίων μου υπάρχει και το άλλο σου μπλογκ και είδα ότι υπάρχει καινούρια ανάρτηση

    θα πάω να την διαβάσω

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Δελφινάκι,

      Τελικά έχεις εξελιχθεί σε μία από τις τακτικές μου αναγνώστριες. Πάντα με τον καλό λόγο. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Καλό σου μήνα !

      Διαγραφή
  3. Βγαλμένα από τις εμπειρίες της ζωής, για αυτό αρέσουν και σε μένα. Σου στέλλω μερικά για την συλλογή σου.

    -Μπορώ να συνοψίσω όλα όσα έμαθα για τη ζωή σε μία μόνο λέξη: Συνεχίζεται!
    Ρομπερτ Φροστ - Αμερικανός ποιητής

    -Δεν είμαι πια τόσο νέος για να τα ξέρω όλα!
    Έμερσον (φιλόσοφος)

    -Η ζωή πάνω στη γη είναι πολύ ευχάριστη για όποιον βρίσκει κάποιο νόημα στην ασχήμια.
    Κλιμτ Γκούσταφ

    -Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του.
    Λέων Τολστόι, 1828-1910, Ρώσος συγγραφέας

    -Life is not about waiting for the storms to pass… it’s about learning how to dance in the rain.
    anonymous

    -Τον ρουφιάνο πολλοί εμίσησαν. Την ρουφιανιά κανείς!
    Αγνωστος

    -Να φοβάσαι τον άνθρωπο που σ' εγκωμιάζει για τις αρετές που δεν κατέχεις, γιατί είναι ικανός να σε κακολογήσει για τα ελαττώματα που δεν έχεις.

    -Δοκίμασε τον συγγενή στη δυσκολία, τον φίλο στην αντιξοότητα και τη γυναίκα στη δυστυχία.

    Πάω να διαβάσω και το άλλο μπλογκ, και ναι σε έχω βάλει στη λίστα.
    Καλό ξημέρωμα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ. Μερικά δεν τα ήξερα και ήδη τα κατέγραψα.

      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Ωραία είναι,
    σπάνια διαβάζω τέτοια γνωμικά, ακόμα πιο σπάνια τα χρησιμοποιώ και
    σχεδόν ποτέ δεν ακολουθώ κανένα!!!
    Δεν φταίω εγώ.... μου πειράξαν τους λαβύρινθους όταν γεννήθηκα και
    βγήκα ζαβό!!! χαχαχα

    καλημέραααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι εσύ ζαβό.... ζήτω τα ζαβά ! :))

      Διαγραφή
  5. Είμαι "Ελυτικός"!
    Μου άρεσαν και τα άλλα. Αλλά ο Ελύτης με δυο λόγια μίλησε για το χθες, το σήμερα και το αύριο αυτού τόπου!
    Όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει και εμένα πολύ. Αύριο θα ξαναβάλω μαλλον κάτι παρόμοιο. Καθυστέρησα σήμερα και δεν πρόλαβα.

      Διαγραφή
  6. Όλα διατυπωμένα με μεγάλη σοφία!
    Μ'αρέσουν αυτές οι ανάλαφρες και τόσο ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου...
    Φιλάκια στον Τζιπάκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν και εμένα. Αύριο ίσως βάλω παρόμοια ρητά ή κανένα αίνιγμα.
      Ρητά, αινίγματα, φωτογραφίες, ανέκδοτα και πάει λέγοντας... Οχτώ είδη να διαλέξω !!

      Διαγραφή
  7. Ομορφα όλα τα ρητά σου και ελπιδοφόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή