Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Και προχωράμε .... καλοκαιρινά

Δύο θέματα για σήμερα... Στο πρώτο... αν και είναι ανδρικό το χιούμορ... κάτι θα έχουν και οι γυναίκες να πουν ! 

Ερώτηση : Τι προκαλεί τα πιό πολλά ατυχήματα με τα αυτοκίνητα ;

- Όχι δεν είναι η χρήση των κινητών
- ούτε το να αφαιρείται κάποιος με το ραδιόφωνο...
- ούτε να ρυθμίζει κανείς το GPS του
- ούτε η κουβέντα με τον διπλανό του
- ούτε το να βλέπεις βίντεο στο αυτοκίνητο
- όχι, ούτε το να αλλάζεις CD είναι... 

Τα πιό συχνά ατυχήματα με αυτοκίνητα οφείλονται... μπορείτε να μεγενθύνετε τις φωτό για ασφαλή συμπεράσματα... 




και... 


και... 


Μπράβο !!
Σωστά το μαντέψατε !!
Τα πιό πολλά ατυχήματα με αυτοκίνητα οφείλονται στο ότι οι γυναίκες φοράνε γόβες ψηλοτάκουνες ή σαγιονάρες !!!  

χαχαχα


Και τώρα κάτι πιο πολιτικό. Πάλι κλικάροντας στη φωτό μεγαλώνει για να διαβάσετε ευκολότερα. 
εκφρασθείτε ελεύθερα !!  


ΥΓ : στο άλλαο μου μπλογκ, έβαλά σήμερα Παρασκευή το τέλος του διηγήματος που γράφω εκεί. Για όσες/όσους ενδιαφέρονται. Σύνδεσμος ( ΠΕΝΝΑ ) υπάρχει στην αρχή, πάνω και δεξιά από το κείμενο αυτής της ανάρτησης.  


20 σχόλια:

  1. Εδώ ισχύει το.......με ένα πορδοκόφτη(sorry string).....ξεχνιέσαι η αλλιώς, 10 οδηγεί τσακώνονταν σε ξένο string,η αλλιώς, αν δεις ΙΧ στην κολόνα,string το έχει τραβήξει!
    Καλώς σε βρήκα στο κονάκι σου.
    Τρέχα στο mail σου.
    Σου έχω καλά νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζήτω η TROIKA-GREECE με σαγιονάρες και με στρινγκ ή όπως αλλιώς τα λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ ισχύει το.......με ένα πορδοκόφτη(sorry string).....ξεχνιέσαι η αλλιώς, 10 οδηγεί τσακώνονταν σε ξένο string,η αλλιώς, αν δεις ΙΧ στην κολόνα,string το έχει τραβήξει!
    Καλώς σε βρήκα στο κονάκι σου.
    Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να κάνω σχόλιο.
    Αυτή είναι δεύτερη προσπάθεια.
    Ελπίζω να μήν εμφανιστούν και οι δύο απαντήσεις μου μετά από λίγες μέρες.
    Κάτι πρέπει να κάνεις γιαυτό GiP.
    Μήπως πρέπει να καταργήσεις τον έλεγχο από το σύστημα,αφού έχεις την δυνατότητα διαγραφής των υβριστικών η κακόβουλων σχολίων.
    Λέω εγώ τώρα.

    Υ.γ
    Τρέχα στο mail σου.
    Σου έχω ευχάριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήρθες στο κονάκι μου.

      Χαίρομαι επίσης που κατάλαβες το χιούμορ του σχολίου. Γιατί φοβάμαι πως κάποιες άμαθες με το ανδρικό χιούμορ δεν θα το καταλάβουν. Και θα αρχίσουν να απορούν σε τι φταίνε οι σαγιονάρες και οι πορδο-κόφτες ! Χωρίς να σκέφτονται ότι γυναίκες με "κορμί κόλαση" (για το ανδρικό μάτι) ντυμένες έτσι που να το αναδεικνύουν, σαν αυτές στις φωτό κάνουν τα ατυχηματα. ΚΥΡΙΩΣ δε το ότι εμείς οι άνδρες τις χαζεύουμε και τρέχουνε τα σάλια μας !
      Δεν φταίνε τα παπούτσια.

      Το "πορδοκόφτης" για το στρινγκ άπαιχτο ! Δεν το ήξερα ! Γέλασα πολύ !!

      Κανείς δεν έχει πρόβλημα να δημοσιεύσει σε μένα μέχρι τώρα, πρώτη φορά ακούω να έχει κάποιος δυσκολία. Μήπως φταίει κάτι από τη μεριά σου ; Μήπως δεν με έχεις βάλει στο μπλογ-ρολ μου, αυτό ίσως να προκαλεί δυσκολίες.

      Την προειδοποίηση την έχω γιατί και στο ενα μπλογκ και στο άλλο μπορεί να δεις κάτι ερωτικό, κάτι αισθησιακό. Γράφω κάθε είδους διήγηματα, ΚΑΙ ερωτικά. Όχι τσόντες, έχει διαφορά. Δεν χαρίζω την ερωτική λογοτεχνία (ναι, υπάρχει !) στους πορνογράφους !

      Αλλά για να είμαι εντάξει, έστω κι αν δεν γράφω ερωτικα όλη την ώρα, ούτε καν τις περισσότερες φορές, εχω την προειδοποίηση. Όχι για τα σχόλια, που πρέπει να ομολογήσω, ελάχιστες φορές αναγκάστηκα να τα κόψω.

      Αυτά και πάω να γράψω ! Να τα λέμε !

      Διαγραφή
  4. Εχει δίκιο σε όλα η xristin! Σιγά το τολμηρό ή το αισθησιακό. Εδώ μας έχουν ...να μην πω τι μας έχουν κάνει και χωρίς να έχουν βάλει καμιά προειδοποιητική πινακίδα κι εσύ για μια κάπως τολμηρή ερωτική όμως δηλαδή ανθρωπινή, όμορφη, φυσική, κατάσταση όπως είναι η σεξουαλική συνεύρεση θα κρατάς τους τύπους που έχουν καταστρατηγηθεί ήδη με πολλούς και βάρβαρους τρόπους επί δικαίων και αδίκων; Με έμφαση στο επί δικαίων;
    Καλό μήνα να έχεις. Και φιλιά στον Δημητράκη και άστον να τα κάνει όποτε του γουστάρει του παιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να εισαι καλα... Με εκανες και χαμογελασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε Χριστόφορε, βάλε το πραγματικό σου όνομα, ή κάτι που να το περιέχει "Απροσδόκητος Ακης ;" . Στην αρχή χάρηκα πως είναι νέα αναγνώστις, μέχρι το στυλ γραφής με ξεγέλασε ! Επρεπε να πατήσω στο "απροσδόκητα" για να σε θυμηθώ.

    Και μη μου παίζεις τον open minded, you old-conservative guy ! (παλαιο-συντηρητικούρα στα Μαλτέζικα !)

    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι συγκεκριμένες φιγούρες δεν είναι δυνατόν να μην προκαλέσουν ατυχήματα.
    Φάτε μάτια ψάρια..... Πάντα είχα την απορία ...... Όταν οι άντρες απολαμβάνουν τέτοια θεάματα...... πόση ώρα κάνουν να συνέλθουν;
    Θα ήθελα να είχα καμιά δεκαριά απαντήσεις για να βγάλω μέσο όρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργούμε να συνέλθουμε... αργούμε !! ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  8. Πάλι καλά που δεν συμβαίνουν δυστυχήματα!
    Δεν οδηγούν φαίνεται πολλές γυναίκες οδηγοί...για να σπάσουν τα φρένα τους και να τις πατήσουν! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμη αλλά κι εγώ αν τις έβλεπα αυτές να κυκλοφορούν ελεύθερες θα το είχα στουκάρει το όχημα! Αλλά εδώ στο Ελλαδιστάν που να δεις τέτοια?
    Σαγιονάρες, πλατφόρμες, κακομούτσουνες παντούφλες βλέπεις αλλά το υπόλοιπο συνοδευτικό?????
    Το άλλο to troika δεν το σχολιάζω ... τόσο σεξ σε μια μέρα δεν το αντέχω :))

    Καλό Φθινόπωρο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΗ !!!

      Καλό φθινόπωρο Λεβινάκι μου !

      Διαγραφή
  10. Καλά μου λέει λοιπόν η γυναίκα μου: "Πως μπορείς ταυτόχρονα να οδηγείς και να βγάζεις ακτινογραφία και... τις γόβες από τα κορίτσια που κυκλοφορούν στο δρόμο;" Κι εγώ που είχα μια ανησυχία ότι μόνο εγώ την έχω αυτή την... αρρώστια! Ησύχασα τώρα ;)

    Την καλημέρα μου.

    Υ.Γ. Με ασήμαντους (ΓΑΠ) δεν ασχολούμαι πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι την έχουμε ! προχώρα ! Σωστός !!!

      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  11. Εγω γι αυτό δεν φοράω .. ψηλοτάκουνες γόβες! Σαγιονάρα!
    http://xeimwniatikhliakada.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και μία που προσέχει μη γίνουν ατυχήματα !
      Μπράβο σου κορίτσι μου !
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  12. Τώρα που έρχονται τα κρύα... θα φορέσουμε μπότες με σορτσάκια... χαχα!
    Καλό Φθινόπωρο...κατά τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή