Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Φάτε μάτια...

Να αρχίσω με κάτι για τις αναγνώστριες μου. Μία ολόκληρη ενδεκάδα με τους πιό "καυτούς" άνδρες στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Κατά τα Αμερικανικά gallop. 





Kαι για τους άνδρες αναγνώστες... λίγο οφθαλμόλουτρο... κάνει καλο.   Ανάμεσα στις πιό "καυτές" αθλήτριες" στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου οι παρακάτω...


Και για τους αναγνώστες μου και στα διηγήματα, σήμερα βράδυ (Τρίτη) έβαλα και νέο διήγημα στην πέννα. Link πάνω δεξια σε αυτό το μπλογκ. Όσοι πιστοί... 









36 σχόλια:

  1. Ουδέν σχόλιο.
    Τι να πεις όταν ο Θεός έχει κέφια και δημιουργεί.
    Απλά να τα χαίρεται η μάνα που τα γέννησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άραγε τον πρόλαβα? Θα πάρω τον Hugh Jackman για να καμαρώνω το ταλέντο του!

    Ο Γιωργακης θα ήταν δεύτερος αλλά δεν μου αρέσει γιατί δεν δίνει ίσιες απαντήσεις. Όσο για τον Ερρίκο, προτιμώ τον μπαμπάκα του.

    Καλό ξημέρωμα φιλαράκο και ευχαριστίες για τα φθινοπωρινά όνειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές προτιμούν τον Μπαμπά του Ενρίκο από τον ίδιο. Μέγας γυναικοκατακτητής ο Χούλιο.
      Ο Γιωργάκης γιατί καλέ δεν δίνει ισιες απαντήσεις ; Και το απογοητεύεις το παιδί....
      Ο Τζάκμαν... φοβάμαι φιλενάδα πως τον διεκδικεί η μισή υφήλιος... Βλέπω μαλλιοτράβηγμα στο όνειρο σου !! χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Κάτι τέτοια βλέπω κι εγώ που δεν αγάπησα ποτέ τη γυμναστική σκέφτομαι να αρχίσω τον αθλητισμό, χα, χα, χα...

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα πρέπει να οργανωθούμε ! Χρειαζόμαστε κατεπειγοντως κοιλιακούς !
      Από Δευτέρα (πάντα από Δευτέρα !) κόβω... το πολύ βύσσινο στο παγωτό !
      Αρχίζω και περπάτημα, μέχρι το περίπτερο... μπας και κάνω και εγώ κανένα ταξίδι στο χρόνο !!

      Διαγραφή
  4. Mια και ήρθα μια καλημέρα θα την πω
    αλλά προτιμώ πιο γήινα αρσενικά και αν είναι
    δυνατόν και με μπόλικο μυαλουδάκι μέσα
    στο κεφάλι ( το επάνω και μόνο για να
    εξηγούμαστε) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γήϊνα αρσενικά σημαίνει λιγότερους κοιλιακούς ;
      Και τόσο ιδρωτα που έχυσαν στα γυμναστήρια ;
      Τσάμπα ;

      Μερικών το μυαλουδάκι κάπως μετρά. Έτσι λέγεται...

      Διαγραφή
  5. εγώ είμαι θαυμάστρια του Ορλάντο Μπλουμ :)
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή για την ηλικία σου (σχετικά με εμάς, πιτσιρίκα)

      Διαγραφή
  6. επ! τυχερή είμαι ε? αποφασίζω να περάσω για μια καλημέρα, μετά από τόσα χρόνια...λέμε τώρα... γιατί στο φατσομπούκι μου σπασαν τα νεύρα πρωΐ-πρωΐ... και πέφτω πάνω στους παίδαρους!!!! αυτά είναι!!!!!!.... σου φτιάχνει η μέρα σου κατευθείαν κι ας λέμε γενικά πως η εξωτερική εμφάνιση είναι παρωδική κι εφήμερη κι επιφανειακή ....χαχααχαχαχ
    ...για τις μουσίτσες από κάτω, θυμήθηκα τα σχόλιά μας χθες με την Κάρυ, για μούσες και μουσίτσες και μουσεία...οουπς αυτό το τελευταίο, όχι είναι από ατάκα της Βλαχοπούλου, λάθος,,εμείς περιοριστήκαμε σε μούσες και μουσίτσες...καλά να ναι οι κοπέλες, αλλά ...που να πάρει θα πρέπει να αρχίσουμε γυμναστήριο κι εμείς οι τεμπέλες...ουφ! δεν τις κοιτάω καν, άντε από κει...ξανά πάνω στους παίδαρους!! καλημέρες Γιώργο μας γλυκέ μας :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !
      Κι εμείς θέλουμε γυμναστήριο.
      Και να βάλουμε φερμουάρ στο στόμα.

      Διαγραφή
  7. Εσύ επίτηδες το κάνεις για ν'ανάβεις φωτιές μου φαίνεται:))
    Πως το'πες το 4??
    Λυτό το λίγο μπρουτάλ και βαρύ αρσενικό ψηφίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον Λύκο και εσύ !
      Σωστή ! Αν και λίγο... πασέ...
      για απλά γούστα... Ο Γιάννος την Παγώνα στην αχυρώνα κ.λ.π.
      Του λείπει η φινέτσα...
      (όσα δεν φτάνει η άλεπου τα κάνει κρεμαστάρια ! χαχαχα)

      Διαγραφή
  8. Πόσες κοιλιακές φέτες να μετρήσω η γυναίκα;
    Κουράστηκα,έχασα τον λογαριασμό αλλά το ευχαριστήθηκα!
    Πάντα τέτοια GiP!

    Προς Φλώρα:
    Γιατί Φλώρα μου να τα χαίρεται μόνο η μανούλα που τα γέννησε;
    Χάθηκε να τα χαρούμε και εμείς που δεν τα γεννήσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή η απορία προς την φιλενάδα σου !
      χαχαχα

      Θα επανέλθω κάποια στιγμή !

      Διαγραφή
    2. Να χαρεί όποιος θέλει xristin μου.
      Από μακριά μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε.
      Αν βρεθούμε κοντά θα καταπιούμε τη γλώσσα μας
      και τουλάχιστον εγώ δεν θα ξέρω τι να κάνω.
      Να τραβήξω μέσα την κοιλιά, να σφίξω τα οπίσθια
      μπας και μικρύνουν, να βάλω γυαλιά να μην φανούν οι ρυτίδες....
      Άστα xristin, όσα δεν φτάνει η αλεπού... άφησέ τα γι αυτές που τα φτάνουν.



      Διαγραφή
    3. Δεν θέλω απαισιοδοξίες !
      Ο κάθε ένας μας είναι μια χαρά όπως είναι !
      Κι όσα δεν φτάνει η αλεπού...
      η ΚΑΘΕ αλεπού από μας...
      αρσενικιά και θηλυκιά,
      τα βλέπει και τα καμαρώνει !

      Το οφθαλμόλουτρο ποτέ δεν έβλαψε !
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  9. Επέστρεψαααααα...και λέω να κάτσω αυτή τη φορά, γιατί μου λείψατε όλοι πάρα πολύ!Μπήκα και άνοιξε το μάτι μου!Ωραία τα παληκάρια, δε λέω και οι κυρίες νόστιμες!Μια ένσταση έχω!Γιατί πάντα οι γυναίκες να φωτογραφίζονται σε προκλητικές στάσεις;Μου τη δίνει αυτό το πράγμα!Πφφφ!!!

    :-)

    Σου έλειψα καθόλου;Ούτε τόσο δα; :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μου έλειψες ;
      Ναι, βέβαια, τι να λέμε... πολύ !
      (ποιά είναι γαμώτο ; ΧΑΧΑΧΑ)

      Διαγραφή
  10. Τελικά νομίζω ότι κακώς σου είπα ότι δεν με ενδιαφέρουν οι φωτογραφίες αυτές! Πολύ κακώς μάλιστα. Κατόπιν ωριμοτέρας σκέψης κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είναι κρίμα οι φοιτητές της Ιατρικής να αναγκάζονται να κόβουν νεκρά σώματα για να μάθουν πως είναι κατασκευασμένο το μυϊκό σύστημα των ανθρώπων. Ένας κύριος ή μια κυρία σαν τους παραπάνω θα κάλυπτε με τις φέτες και τις καμπύλες την ανάγκη αυτήν για ζωντανή ανατομία.
    Και μπράβο στην Λεβίνα. Πιο γήινα πλάσματα! Όχι πλάσματα δημιουργήματα των γυμναστηρίων και των αναβολικών και των πλαστικών επεμβάσεων.
    Γήινα πλάσματα: Με την στρογγυλή κοιλίτσα μας, την κυτταριδούλα μας και όλα τα εις "ούλα" μας.
    Θυμάσαι τον Γερμανό ηθοποιό Κούρτ Γιούργενς (Curd Jürgens). Ξέρεις ότι οι γυναίκες θεωρούσαν το στομαχάκι του πολύ σέξι;
    Αυτά ως προς τους six pack κοιλιακούς και τα υπόλοιπα packs and curves!
    Καλή ανατομία με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην εισαι απόλυτος
    έχεις εγγόνια που ίσως σε λίγα χρόνια ζητάνε γυμναστηρια
    Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε, ρε Τζιπ, μας βγήκαν τα μάτια βραδιάτικα!
    Θα πάρει έξωση σήμερα ο αρκούδος από το κρεβάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. XAXAXA

    Και που να διαβάσεις το "φιλήδονες ζωές" που έχω στο άλλο μου μπλογκ, στην "πέννα" (λίνκ πάνω δεξιά σε αυτό το μπλογκ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλως με, καλώς σε βρήσκω για φθινόπωρο. Και του χρόνου καλύτερα ο Αύγουστος.

    μμμ απο μακριά δεν θέλω τίποτα. μερσί για την προσπάθεια, εδώ το θέλω εν τω άμα.... να το ξεκοκαλλισω το τραγανό!!!

    χιιχι
    καλή συνέχεια > οταν βρω το δρόμο, γιατί είμαι και ξανθιά, θα διαβάσω και τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς την !

    Να μου βρεις τον δρόμο γρήγορα ! Θα σε περιμένω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¸.•°`♥✿彡✿♥`°•.¸
     ┊  ┊  ✿
     ┊  ✿
     ✿
    Gostei da primeira metade do post.
    Bom fim de semana!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Estou contente que você encontrou algo interessante ... para os olhos!
      Meus melhores desejos

      Διαγραφή
  17. Κανένας δε μου αρέσει!!!!!
    Παω να διαβασω τιποτα καλό στην αλλη γειτονια σου!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου πεις ποιος σου αρέσει
      να σε φροντίσω την επόμενη φορά !

      Κάτι θα σου βρούμε !

      Διαγραφή
  18. ωωωωω οφθαλμολουτρο!!!!Καλη εβδομαδα να εχεις φιλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ένα 3 παρακαλω! (από τον πρώτο κατάλογο) :Ρ
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!
      Χατήρια δεν χαλάμε !!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Γιώργο,
    Εκτιμώ την ισότητα
    και χαίρομαι για τη γνωριμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι Δάφνη !
      Να είσαι καλά !
      Θα τα λέμε !!

      Διαγραφή