Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Χιούμορ... Κρίσεως

Σήμερα θα σας "πω" 11 σύντομα ανέκδοτα, σχετικά με την κρίση και με μερικά από τα μύρια όσα που μας παιδεύει (κανένα αστείο σε αυτό). 

Τα ανέκδοτα είναι σύντομα, περισσότερο χιουμοριστικές ατάκες είναι παρά ανέκδοτα. 

Τα πήρα από το πολύ αστείο μπλογκ  : www.xaxa.gr   Έχει και άλλα. μη πολιτικά, όπως και κανονικά ανέκδοτα. 

Μη σας μπερδεύουν τα κόκκινα γράμματα, καμία σχέση με τα κείμενα. Τα έβαλα εγώ για να υπαρχει μία αρίθμηση, αν θέλετε να αναφερθείτε σε κάποιο. 



 Και για όσους από εσάς διαβάζετε τα διηγήματα μου...
σήμερα ανέβασα στο άλλο μου μπλογκ την δεύτερη συνέχεια του διηγήματος μου "Αλλού" . Link θα βρείτε στην αρχή αυτής της σελίδας, πάνω δεξιά (πέννα) 


10 σχόλια:

  1. Το 11 πόσο αληθινό είναι...

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα
    όλα καλά;
    το 2 + 5 μου άρεσαν περισσότερο

    υγ-την ανάρτηση αφιέρωμα στον Κύκκο δε τη ξέχασα..την έχω υπόψην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιούμορ σαρκαστικό έτει όπως μου αρέσει!
    Σε ότι αφορά την ΔΕΗ.... ΔΕΗΘΏΜΕΝ!
    Πράγματι το τελευταίο που επισημαίνει ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ είναι τόσο αληθινό που το χαμόγελο είναι πικρό.

    Τούτη η ανάρτηση μάλιστα!! Όχι six packs και buttocks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κεφαλή της Μεδούσης20 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:27 μ.μ.

    Μ'όλα μου έκλεψες χαμόγελο! Με το 7,9,10 έγινε πλατύτερο...

    Μ'αρέσει η οργάνωση και η τάξη σου!
    Έτσι είσαι και στην προσωπική σου ζωή? Τυχερή η σύζυγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα είναι ένα και ένα!
    Αφού μ'αυτά τα μέτρα χιλιόμετρα μπορούμε και'χουμε και χιούμορ
    μια χαρά είμαστε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε μπράβο να γελάσουμε και λίγο με τα χάλια μας !!
    Ειδικά οι βενζινάδες έχουν φτιάξει κάτι ατάκες φοβερές!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να γελάσουμε λίγο..... Αυτό μας σώζει μέχρι στιγμής.... Που διασκεδάζουμε τον πόνο μας!!!!
    Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δικά σου μου αρέσουν περισσότερο!

    :-)

    Καλημέρααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. º°♫♪º°

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫♪♪¸.•°`❤彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή