Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Γελάτε γιατί χανόμαστε !!

Σεπτέμβρης... Ελάτε, μη μελαγχολείτε... ΑΠΟ ΑΥΤΟ ! 
Δεν είναι αυτός ο μήνας μόνο φύλλα που πέφτουν και πρωτοβρόχια... είναι και ήρεμες παραλίες, μέρες με γλυκό καιρό, αυτό το ακόμα πιο γλυκό για την τσέπη μας "ούτε κλιματιστικό ούτε θέρμανση"...   

Η Τρόϊκα ήρθε, είδε και έφυγε... 
Εμείς "διαρρέουμε" ότι τους λέμε "όχι ρε, δεν έχει άλλα μέτρα", ότι κάναμε αντίσταση (να δω Τόνυ, Μπένυ και τον "γέρο αριστερό που θα μας ΔΗΜεύσει και τα ΑΡ...." στα βουνά και θα τα έχω δει όλα !!), ζητήσαμε δηλαδής να μας πηδάνε με βαζελίνη...  
Η Τρόϊκα "διαρρέει" <<καλά, ας γίνουν οι Αμερικανικές εκλογές, μη χαλάσουμε το οικονομικό κλίμα του μαυρούλη και θα σας "εξηγήσουμε" μετά "τι σημαίνει αλμυρό φυστίκι" >>

Κάτι μου λέει ότι παίζεται πάλι το ίδιο έργο, με άλλα λόγια, ότι ετοιμάζουν σκηνικό για "δεν γινέται αλλιώς, σκύψτε μία φορά ακόμα, θα είναι η τελευταία σας το υποσχόμαστε..." 
Μακάρι να βγω ψεύτης... 

Μέχρι τότε... κρατηθείτε, χεράκι, χεράκι, ΜΗ βλέπετε τηλεόραση, ΜΗ διασκεδάζετε με τούρκικα σήριαλ, κι αν τα βλέπετε ΜΗ πιστεύετε ότι παρουσιάζουν, προπαγάνδα είναι, ΜΗ διαβάζετε και μη ακούτε τα γιουσουφάκια / παπαγαλάκια "ειδικούς" και τους τρομολάγνους δημοσιογράφους... 

Επιμένετε για ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα !! Μεγάλη ιστορία αυτή με το ΚΑΡΤΕΛ (από Έλληνες μεγαλο-εισαγωγείς) που ΘΗΣΑΥΡΙΖΕΙ επιβάλλοντας παντού ξένα τρόφιμα. Και οδηγεί τους αγρότες μας να ξεχερσώνουν τα δικά μας χωράφια γιατί ο κόπος τους μένει απούλητος... 
Θα επανέλθω εγώ ή ας το κάνει κάποιος άλλος αυτό, δεν με νοιάζει. Αλλά να ενημερωνόμαστε... είναι ΠΟΛΥ μεγάλο θέμα και δεν το ακουμπάνε !  

Για να γελάσετε, τρία ανεκδοτάκια σε εικόνες...



Και ένα σωστό και επίκαιρο !! 



Και μη ξεχνιόμαστε : Όποιοι διαβάζουν το διήγημα μου στο άλλο μου το μπλογκ, ( στην ΠΕΝΝΑ ), η δεύτερη συνέχεια είναι εκεί από 19/9. Διαβάστε την αν θέλετε, από εβδομάδα έρχεται η τρίτη συνέχεια (αν δεν προμοτάρουμε και το σπίτι μας...) . Το link για να πάτε εκεί, πάνω δεξιά σε αυτή την ανάρτηση. 


7 σχόλια:

  1. Έχω την αίσθηση ότι το θέμα που δημιουργείται με την υπόθεση εμπλοκής του προέδρου της βουλής -κανένα κεφαλαίο εδώ- Μεϊμαράκη - δεν βάζω το "κύριο" μπροστά - έχει κάποια βαρύτητα που ίσως να έχει σχέση και με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τα μέτρα - αν φτάσουμε εκεί-.
    Βεβαίως και το ζήτημα με τα καρτέλ είναι σοβαρότερο ακόμη κι από κείνο το "πρέπει να κυβερνηθεί η χώρα".

    Χα χα χα για τις πάνες συμφωνώ απολύτως. Όταν δε μάθεις να βάζεις και σερβιέτες στο σωστό μέρος τότε σίγουρα τους πολιτικούς τους έχεις ...νους χωρίς να κινδυνεύεις να...πάνε αλλού όσα είναι να πάνε! χα χα χα.
    Σωστά, δροσερά και ενημερωτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα
    το γέλιο κάνει καλό στην υγεία
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα! Λίγο χρόνο βρήκα και έφερα μία βόλτα την γειτονιά μας.
    Το πρώτο σπίτι ανοιχτό που βρήκα ήταν το δικό σου αγαπημένε μου φίλε...
    Το θέμα σου όπως πάντα επίκαιρο, ενημερωτικό με αρκετή δόση χιούμορ για να ικανοποιήσεις την πεσμένη διάθεση των αναγνωστών σου...(όλοι σερνόμαστε)
    Ετσι μπήκα στο πειρασμό να σου γράψω κι'εγώ δύο κουβέντες.

    Όλα τα αντιλαμβάνεται ο ελληνικός Λαός! Θεωρώ!
    Το θέμα είναι ότι δεν αντιδρά ουσιαστικά ακόμα!
    Πώς μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε όλους αυτούς τους κυρίους?
    Με χιούμορ? Κάνοντας έρωτα και όχι πόλεμο? Γιατί περί πολέμου πρόκειται...όχι απο φαντάρους σε τανκς αλλά απο κουστουμάτους σε banks και πολιτικά γραφεία!
    Καιρός να πάρουμε τις τύχες των Ευρωπαικών κρατών του Νότου στα χέρια μας!
    Να τους πολεμήσουμε με τα ίδια τους τα όπλα. Πρέπει ο πόλεμος αυτός να μη μας διαιρέσει, να μας βρει ενωμένους και δραστήριους, όχι άβουλα πλάσματα στα χέρια των συμμοριτών! Ο φόβος έχει κάποια χρησιμότητα, η δειλία καμμία είπε ο Μ.Γκάντι. ΄Ολοι μας(όσοι ακόμα η σπονδυλική στήλη μας αντέχει)πρέπει να μη δειλιάσουμε να σταθούμε όρθιοι για να μη γεννηθούν παιδιά ασπόνδυλα σαν το πλαγκτόν στην θάλασσα ή το άχυρο στο αέρα...ως ΠΑΡΑΣΙΤΑ!
    Θα με ρωτήσεις πώς μπορώ εγώ ο ανυπεράσπιστος πολίτης να αμυνθώ?
    Και όμως εμείς οι μονάδες έχουμε την δύναμη!
    Ενα παράδειγμα...ως πρώτο βήμα στον επικοινωνιακό και νομικό πόλεμο σας καλώ να διαβάσετε και να υπογράψετε καθώς και να διαδώσετε το αίτημα στην παρακάτω ιστοσελίδα προς τον Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, για ενεργοποίηση της εξέτασης των εγκλημάτων κατά της Ελλάδας και τιμωρία των ενόχων:
    εδώ
    . Μην περιοριστείτε όμως μόνο σε αυτό! Ενημερωθείτε και ενημερώστε, σκεφτείτε και σεις άλλους απλούς ανέξοδους τρόπους αντίδρασης, αντπροπαγάνδας και πίεσης προς τις δικαστικές αρχές και υλοποιήστε τους! Ειδοποιείστε μετά όσους ξέρετε για ότι κάνατε, όπως ακριβώς έκανα εγώ τώρα, μαθαίνοντας για την πρωτοβουλία αυτή!
    Δεν είμαι περισσότερο Ελληνίδα απο σας! Γεννήθηκα και θέλω να πεθάνω Άνθρωπος-Ελληνίδα και Ελεύθερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν με νοιάζει η τρόικα,δεν με νοιάζει η τρικολόρε κυβέρνηση μας.
    Ρουφάω με όλη την δύναμη μου τις τελευταίες πινελιές του καλοκαιριού και περιμένω
    με γλυκιά προσμονή την πορτοκαλιά περίοδο της φύσης. Με τρελαίνουν τα χρώματα
    του φθινοπώρου και αγαπάω πολύ τα....... ξερά φύλλα!χα,χα
    Κάτι ξέρω εγώ από φύλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κακό χρόνο να 'χουνε.
    Α... όλα κι όλα δεν θα με τρελάνουν αυτοί εμένα.
    Τέρμα οι ειδήσεις.
    Προτιμώ να πεθάνω πεινασμένη παρά πεινασμένη και τρελή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και'γω της ίδιας γνώμης είμαι κλείνω τ'αυτιά και τα μάτια σ'οτι γίνεται γύρω μου
    και αφουγκράζομαι μόνο τα χρώματα,τ'αρώματα της φύσης!

    Όταν ξυπνήσουν όλοι οι άλλοι ξυπνήστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ας τολμήσει να ζήσει επικίνδυνα και μετά τα λέμε!!
    Το ποτό πολυλογάδικο σαν εμένα! χαχα
    εχω μια ιδέα, θα σου στειλω μειλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή