Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Gip-Tours - 1


Μακάρι να κρατήσει το καλοκαιράκι, έστω το φθινοπωρινό. Διότι είμαι  και με βλέπω 






Άγχος λοιπόν, προβλήματα, αγωνία όχι μόνο για το αύριο αλλά και για το σήμερα. Όλοι τα έχουμε (εκτός από αυτούς που μας τα προκάλεσαν !    ) 


Σας προσφέρω λοιπόν για λίγα λεπτά μία ευκαιρία να δραπετεύσουμε από το μουντό και το στενάχωρο. 

"Χαθείτε" για λίγο στις εικόνες που σας προσφέρω... Είναι από μέρη στα οποία έχω πάει και μου άρεσαν πολύ ή δεν έχω πάει και θα ήθελα να πάω. Κυρίως τo δεύτερo.  

Στο ταξίδι μου αυτό φαντάζομαι πως είμαι με εκλεκτή παρέα... 

Πάμε λοιπόν... Διαλέξτε και εσείς παρέα και φύγαμε !! 




Ρίο !! Καρναβάλι, Κορμάρες σε ατελείωτη σάμπα, το άγαλμα σφραγίδα της πόλης. Και ατελείωτες παραλίες. 
Σημείωση : Ρίο δεν έχω πάει όμως για την άλλη του πλευρά, την μη τουριστική, επίσης ξέρω... Τσίγκινες παραγκουπόλεις  (φαβέλες), δίπλα στα ξενοδοχεία (δεν τα δείχνουν βέβαια οι τουριστικές χάρτες) τίγκα στην κάθε είδους παρανομία, την πείνα και την δυστυχία. Δεν κάνω όμως τώρα κοινωνικό ρεπορτάζ, να ξεφύγουμε λίγο είπαμε.

Χορτάσατε Ρίο ; Χορέψατε ; Κολυμπήσατε ; Πάμε για αλλού...




Κοπενχάγη.Έχω πάει και την έχω λατρέψει. Με το κλασσικό άγαλμα της μικρής γοργόνας (από το ομώνυμο παραμύθι του διάσημου Δανού Χανς Κρίστιαν Αντερσεν), τα πολύχρωμα κτίρια σε κάποιες γειτονιές, τον πολιτισμό τους. 
Την λένε και "πόλη των ποδηλάτων". Εχει ειδικούς ποδηλατοδρόμους ανάμεσα σε λεωφόρους και πεζοδρόμια, μπορείτε να δείτε καλοντυμένους με ποδήλατα, παππούδες, γιαγιάδες. Και ναι, τα ποδήλατα που βλέπετε είναι δημόσια !!  Έχει πιάτσες ποδηλάτων σε τακτικά διαστήματα, το παίρνεις - τσάμπα φυσικά - πας όπου θέλεις και το αφήνεις στην κοντινότερη πιάτσα. 
Ελάχιστα χάνονται, σπάνια τα κλέβουν. Τώρα που αυξήθηκε το μεταναστευτικό ρεύμα υπάρχει μία μικρή μόνο αύξηση κλοπών. Τι να το κάνουν όποιοι το κλέψουν ; Όπου και να προσπαθήσουν να το πουλήσουν κι αν δεν τους καταγγείλουν, δεν θα το δεχθούν. Νοιώθουν οι υποψήφιοι αγοραστές σαν να τους πουλάς δημόσιο λεωφορείο, δεν το θέλουν. Να το κάνουν ανταλλακτικά ; Δεν τα αγοράζει κανείς για τον ίδιο λόγο, άστε που τώρα πλέον είναι μαρκαρισμένα. 

Αυτό είναι το πρώτο μέρος του ταξιδιού... Έχει κι άλλα σε επόμενες αναρτήσεις, μη βάζω μόνο ανέκδοτα, αστείες φωτό και ρητά. Τώρα που το ανοίξαμε το τουριστικό γραφείο...  

ΥΓ : Υπενθύμιση για το διήγημα μου. Στο άλλο μπλογκ. Link πάνω δεξιά. 

33 σχόλια:

  1. Αχ βρε gip ας κάνουμε κανένα νοητό ταξίδι γιατί δεν μας βλέπω για πραγματικό.
    Ζόρικα τα πράγματα ειδικά αν είναι κανείς συνταξιούχος.
    Κι εγώ δεν το θέλω αλλά βλέπω πως ότι ανάρτηση θέλω να κάνω θέλω να την αρχίζω με τον ίδιο τρόπο με σένα. Άδειες τσέπες δηλαδή.
    Αν έρθεις και στην τελευταία μου ανάρτηση θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.
    Ταξίδευε λοιπόν με το νου σου αυτό δεν φορολογείται.
    Κι εγώ βλέπω ταξίδια στον ύπνο μου.
    Άστα μεγάλη πίκρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη σε πιάνει κατάθλιψη !
    Θα το παλέψουμε !
    Για αυτό έβαλα την ανάρτηση !
    "Φύγε" λίγο !!
    Χαμογέλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευτυχώς που η φαντασία ούτε τεκμήριο έχει, ούτε φορολογείται...
    καλό μας βράδυ και όνειρα γλυκά και ταξιδιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά !
    Λες να βάλουνε χαράτσι κι εκεί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο απάλυνες κάπως την βαριά ατμόσφαιρα! Να σαι καλά φίλε μου. Εχω και τα παιδιά εδώ και είναι αληθινή ευλογία τέτοιες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτρέπεις να κάνω και το δικό μου "πονηρό" ταξίδι;
    Ετσι για να δούμε θα σκάσει το χειλάκι μας;
    Να είσαι καλά GiP!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πονηρό" ;;;

      Καλά δεν ντρέπεσαι ; Κορίτσι πράμα ;
      Καλά καλά δεν βγήκε από το Λύκειο και θέλει πονηρά ταξίδια !
      American Bar το κάναμε !!

      ΧΑΧΑΧΑ

      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
    2. Για μένα έχεις κάτι καλό??
      Άρχισα και πλιτωωωωωω!

      Διαγραφή
    3. Μμμμμ....

      Κάτι θα κάνουμε, καλή πελάτισσα είσαι...
      Αλλα μη μαρτυρήσω Από τώρα το επόμενο ταξίδι...

      Πάμε Ρίο για Σάμπα ;
      Αν το Ρίο σου πέφτει μακριά... Πάμε πάλι Κοπενχάγη ??
      Από όλα έχει ο μπαξές !
      Πλάκα πλάκα θα το ανοίξω το γραφείο !!

      χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Έκοψες-έραψες πάλι και δεν σε πρόλαβα!
    Βρήκες λέει και παρέα διαλεχτή και ξεκίνησες ταξίδια μακρινά ως ....την Δανία και την Βραζιλία! Και στα δύο δεν έχω πάει και σ'ευχαριστώ που με επέλεξες για να με ξεναγήσεις...ξέρω πως η μία της παρέας σου είμαι εγώ! Τόγραψες μα μετά το έσβησες...γιατί καλέ φοβήθηκες μήπως και πραγματικά έρθω? :))
    H δεύτερη όμως της παρέας ποια ήταν? Δεν την ξεκαθάρισα...
    Ατιμε Τζιπάκο, όλες μας ξελογιάζεις γριές και νιές και πως να σου αντισταθούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.Ας κοιταξουμε τις φωτογραφιες και ας ονειρευτουμε λοιπον:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eμένα παρακαλώ να με στείλετε κάπου ζεστά γιατί ειδικά φέτος
    με το κρύο που πρόκειται να περάσω με βλέπω να κυκλοφορώ
    σαν εσκιμώος με δέκα πουλόβερ και τρία παντελόνια !
    μπρρρρ....καλό το βουνό αλλά .......μπάζει!!!

    Καλό μήναααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, θα το φροντίσω !
      Το μπλογκ θα διαθέτει τσάμπα αερόθερμο για όσο το διαβάζεις !!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Κύριε,κύριε!
    Μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
    Στην επόμενη ανάρτηση σου να μας ξεναγήσεις στο...... Machu Picchu του Περού!
    Να δω βρε άτακτο παιδί,που θα βρεις .......γυμνή Ινδιάνα να εμπλουτίσεις την ξενάγηση σου!
    χα,χα




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την βρώ, πάμε στοίχημα ;
      ΧΑΧΑΧΑ

      Άκου άτακτος... Εγώ καλέ ;
      Άγιος !!

      Διαγραφή
  11. Την καλημέρα μου Γιώργο.

    Είδες που η κάθε μέρος έχει κάτι τζάμπα; Στην Κοπεγχάγη έχει τζάμπα ποδήλατα ενώ την Αθήνα έχει κάτι τζάμπα μάγκες βουλευτές και κυβερνώντες... άλλο πράγμα! Τον παίρνεις τον υπουργό από το χέρι κι όπου κι αν τον αφήσεις αυτός θα πάει στο πλησιέστερο υπουργείο κι αντί να βάλει το κεφάλι του να σκεφτεί... βάζει φόρους που δε χρειάζονται ιδιαίτερη σκέψη... :)

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε βρε Κώστα, και εδώ έχει ποδήλατα τσάμπα !
      Δεν μας κάνουν δυό χρόνια τώρα τη ζωή ποδήλατο ;;

      Καλό σου μήνα !!

      Διαγραφή
    2. Καλήηηη, πολύ καλή απάντηση, χα, χα, χα...

      :)

      Διαγραφή
  12. Να είσαι καλά ! Και σε σένα !
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάλι καλά που κάνουμε και αυτά τα ταξίδια με τη φαντασία γιατί κανένα πραγματικό δύσκολο το βλέπω,πολύ δύσκολο δυστυχώς..Ωραίοι προορισμοί πάντως όπως και να το κάνεις!καλό μήνα να έχουμε,φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να είσαι καλά, ευχαριστώ για την επίσκεψη και καλό σου μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΞΑΝΑΉΡΘΑ ΜΕ ΟΛΌΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΧΗ
    :-)

    ΚΑΛΟ ΣΟΥ και ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα ! Ολόκληρο !!
      Φιλιά ανταποδίδονται !
      (Ελεφαντίσια ! Λόγω κιλών. Δες επόεμενη ανάρτηση)
      ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  16. διαλέγω τον δεύτερο προορισμό , αν και το όνειρο μου είναι να ταξιδέψω στο Παρίσι και στον Πύργο του Αιφελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σας ταξιδεύω και εσείς διαλλέγετε που θα κατεβαίνετε για βόλτα !!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι θα ήθελα να κάνω ένα μεγάαααααααααλο ταξίδι πριν το ΜΕΓΑΛΟ ταξίδι που να κρατήσει όσες μέρες ακριβώς χρειάζεται γιά να ανακαλύψω κάθε όμορφη γωνιά της Ελλάδας μου. Ντρέπομαι να πως στον Αγιο Πέτρο ότι έζησα σε μιά τόσο όμορφη χώρα και είδα τόσο λίγα από αυτήν. ΚΑλο ΦΙθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή ιδέα ! Έχουν γράψει όμως πολλοί και πολλά για την Ελλάδα.
    Ίσως. Μου έβαλες Ιδέα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Oμορφο ταξιδι αλλα.. διαδυκτιακό! Τια να σου κανει? Που να χορτασει με ενα τετοιο ψυχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή