Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Κι ένα παιχνίδι...

Το είδα σε άλλο μπλογκ, μου άρεσε, παίρνω μέρος. Και το αλλάζω, τα 8 πράγματα τα κάνω 10.

5 πράγματα που θα ήθελα αλλιώς στη ζωή μου

1) Θα ήθελα να είχα μεγαλώσει λίγο διαφορετικά τα παιδιά μου. Τα ανάθρεψα πρόβατα σε μία κοινωνία λύκων...

2) Θα ήθελα να είχα προφτάσει να πάω σε μερικά μέρη ακόμα.... Τώρα πιά... με την φαντασία μου...

3) Θα ήθελα να μην είχα αρχίσει πριν χρόνια να χλαπακιάζω (να τρώω πολύ), να μη γυμνάζομαι και να με αμελώ. Δεν θα είχα γίνει ελεφαντάκι.

4) Θα ήθελα να μην είχα διστάσει και να είχα τολμήσει να "κάνω τη κίνηση" κάποιες (λίγες) φορές. Στερνή μου γνώση...

5) Θα ήθελα να είχα ασχοληθεί συστηματικά με το γράψιμο και όχι όποτε το θυμάμαι. Νωρίτερα. Να είχα γράψει περισσότερα. 

5 πράγματα που θα ήθελα στο μέλλον.

6)  Υγεία, Ειρηνη, Ευτυχία, Επιτυχία για τα πρόσωπα που αγαπώ πολύ και για μένα 

7) Ειρήνη και καλύτερες μέρες για την χώρα μου.

8) Να ζήσω να δω αν υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες.

9) Να είμαι ενεργός και παραγωγικός για κάποια χρόνια ακόμα.

10) Να φύγω ανώδυνα, στον ύπνο μου. Σε βαθειά γεράματα. Είμαι εραστής της ζωής.

Δεν ορίζω ποιοι να το συνεχίσουν. Ας το κάνουν όποιες και όποιοι θέλουν.

Επειδή έβγαλα γρήγορα την προηγούμενη ανάρτηση, το πρώτο ταξείδι με το « GIP TOURS »  :)) είναι εκεί, στην προηγούμενη. Για να ταξιδέψουν μερικές στιγμές και όσοι δεν το έκαναν ήδη.
Και μη ξεχνάτε το άλλο μου μπλογκ.

9 σχόλια:

  1. είμαι λάτρης του "ποτέ δεν είναι αργά για τίποτα"!
    ολόψυχα στο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aχ να ΄ξερες πως συμμερίζομαι όλες σου τις επιθυμίες που δεν πρόλαβες ή δεν κατάφερες να πραγματοποιήσεις όσο ήταν καιρός.
    Όμως μην το βάζεις κάτω υπάρχει το μέλλον που μπορεί να είναι πιο γενναιόδωρο με τις επιθυμίες σου.
    Κι εμένα αν με ρώταγαν τα ίδια θα απαντούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σου το εύχομαι φιλε μου...ότι για το μέλλον ευχήθηκες
    αληθινό να γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίος!

    Αν το συνέχιζα το παιχνίδι αυτό, θα έλεγα και στα δέκα: Να είμαι ελεύθερος.

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα
    εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα αυτά που επιθυμείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 3. Μη το λές... και τα ελεφαντάκια έχουν τη γοητεία τους. Αμάν πιά με τους σούπερ γυμνασμένους! Μεγάλος συνοστισμός γίνεται εκεί... δεν πατάω σου λέω.
    4. κανένα παράδειγμα γιά να το κάνουμε πιό πικάντικο.....?
    5. αυτό θα το θέλαμε κι εμείς από σένα

    8. αυτό είναι σα να λές "τελευταία μου επιθυμία ... να μάθω κινέζικα"
    10. Είμαι παθιασμένη οπαδός αυτής της επιθυμίας. Θα το ήθελα όσο τίποτα.

    άντε ΚΑι ΦΙγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τα regrets ποτέ δεν είναι αργά, είτε είναι για Υγεία είτε για Δημιουργία..
    Για τα άλλα εύχομαι να εκπληρωθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν σε πιστεύω ότι δεν έκανες "την κίνηση" δεν πρόλαβες ή δεν είχες το θάρρος??

    Σου εύχομαι να προλάβεις να εκπληρώσεις όλες σου τις επιθυμίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειδικές περιπτώσεις. Όχι ίδιες αλλά ειδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή