Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Ενημέρωση για την παρουσίαση

Δυστυχώς η παρουσίαση του βιβλίου "Ο Διάδρομος" από τον Χριστόφορο με παρουσιαστή και μένα (μεταξύ άλλων) αναβλήθηκε !! 

Βλέπετε... φτάνοντας με τον Χριστόφορο στο βιβλιοπωλείο που θα γινόταν η παρουσίαση μας περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη !! 





Μια χαρά όλα !!

Ευχαριστώ Θερμά όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους, όπως και όσους ήταν νοερά μαζί μας γιατί δεν μπόρεσαν αν έλθουν ενώ το ήθελαν. 

Για την εκδήλωση θα μιλήσει στο μπλογκ του ο Χριστόφορος, όπως και η Κάρυ που μας αποθανάτισε με το κινητό της. 



10 σχόλια:

  1. Άντε ρε!!!!! με κοψοχολιασες!!!!!!!!! ^%$£$£

    τς τς τς μου έκοψες την ανάσα....Παναγια μου σκέφτηκα τι έγινε;

    περιμένουμε να δούμε τα χαΐρια σας!!!!ΧΑ!

    και ναι ζηλέψαμε που δεν ήμασταν εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα χα χα! Απίθανος χα χα χα χα! Πως το κανες βρε θηρίο! Είσαι τρελός! χα χα χα
    Ωραιότατο. Να σαι καλά βρε Γιώργο. Ξεκίνησε όμορφα το πρωΪνό μου!
    Να είμαστε καλά και να κάνουμε κι αλλα τέτοια Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε να δούμε και το φωτορεπορτάζ της Καρυάτιδας για να πάρουμε κι εμείς που απουσιάσαμε μια γεύση της παρουσίασης... :)

    Την καλημέρα μου Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα
    χεχε πολύ ωραία η σκέψη της φωτος με τα λογια
    πολυ ωραια τα ταιριαξες μου αρεσε
    ελπιζω να πηγαν ολα στη παρουσιαση
    θα περιμενω να διαβασω την σχετικη στο μπλογκ του κ. Χριστόφορου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ρωτάω. Ήθελα να είμαι εκεί αλλά τελικά δεν τα κατάφερα. Είμαι σίγουρη πως ήταν όλα τέλεια. Μπράβο κι άλλα τέτοια να γεμίζουν και να στολίζουν τη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι καιρός που ψάχνω να γελάσω από καρδιάς και τίποτα δε βρίσκω....
    Να 'σαι καλά Γιώργο μου! Να 'σαι καλά!
    Πάντα σε ψάχνω και στίγμα ας μην αφήνω!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kοίτα βρε θηρίο που ολόκληρο συλαλλητήριο έγινε γι΄ αυτή την παρουσίαση!! χι χι χι
    Πολύ ωραίο το χιούμορ σου !
    Φαντάζομαι στο επόμενο βιβλίο θα γίνει "επανάσταση" ???


    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα
    καλώς σας βρήκα!
    γιατί στο μπλογκ έχει προειδοποίηση περιεχομένου;
    Αν θέλετε γίνετε μέλος στα μπλογκ μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr
    http://mag-gr.blogspot.gr
    thanx!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για κοίτα προσεκτικά, εκεί στο αριστερό άκρο του μεγάλου πανό, ένα παχουλό χεράκι (έτσι το αποκαλεί αδελφική φίλη) σηκωμένο σε γροθιά, διαδηλώνοντας για τη ματαίωση της παρουσίασης.
    Τελικά ξεκινήσατε την επανάσταση, παρουσίαση ήθελα να πω χωρίς εμένα. Στον φίλο μας Χριστόφορο ευχήθηκα παντιοτρόπως. Σε σένα, Γιώργο εύχομαι και στα δικά σου σύντομα, αν και δεν έχω λάβει τελευταία νέα του Αητού της Οδησσού.
    Να είστε και οι δυο καλά και να σας δούμε και σε πολλές πολλές παρουσιάσεις στο εγγύς μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Bom domingo!
    Boa semana!

    °º✿♫
    °º✿ Beijinhos do Brasil!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή