Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Κάτι απ΄' όλα...

Καλημερούδια ! Και καλή σας εβδομάδα (αν με διαβάζετε Δευτέρα που το γράφω). 

Κάποιες ξένοιαστες πινελιές. Γιατί το γέλιο δεν μπορούν να μας το πάρουν. Να φύγει λίγο το βλέμμα από την αρένα...  

Και μετά ο καθένας στον καθημερινό του αγώνα. Όπως και όσο μπορεί... 

1) Διαφήμιση του Λόττο ! Δείτε την !  

video

Ο Διάλογος : "δεν ξέρω που το πάς νεαρέ, αλλά εγώ στην άλλη στάση κατεβαίνω... "  





3) 



4) Και κάτι σοφό... 

"Μπορεί ο άνδρας να ανακάλυψε τη φωτιά αλλά η γυναίκα του έμαθε να παίζει μαζί της..." 

Άντε, και τα λέμε πάλι... 








28 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα. χρειαζεται και το γελιοο, ειναι σωστο και σιγουρο αυτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γιώργο. Εξαιρετική η διαφήμιση, η γριά είναι κάπως..., χα, χα, χα...

    Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ......οκτω,εφτά, έξη, πέντε, τέσσερα, τρία, δυο ένα, 90' δευτερόλεπτα ! χαχαχα! Να κάνω και λίγη διαφήμιση ε;
    Ωραίος ο Dr. House όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιος να σου πάρει το γέλιο;

    Κάτι μου λέει η γρια... κάτι μου λέει!!!!
    Καλή εβδομάδα Γιώργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη σου λέει !!

      Άλλες έχουν το όνομα και άλλες τα χρόνια !! :)

      Διαγραφή
  5. ΄Ολα πετυχημένα αλλά λίγα! Ανόρεχτο σε κόβω...είναι κι'αυτός ο καταθλιπτικός ουρανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά, άνθισε χαμόγελο!
    καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου εβδομάδα και σε σένα (ότι έμεινε τέλος πάντων τώρα που απαντώ)

      Διαγραφή
  7. Ωραία η εύθυμη πινελιά σου στις σκοτεινές ημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις την σκοτεινή πλευρά μου στις εύθυμες μέρες !!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  8. @kariatida, πράγματι είναι ανόρεχτος... Βρε μπας και του έχει πέσει το ζάχαρο του ανθρώπου; Να στείλω λες κανένα αρνάκι ψητό να του ανεβάσω τη διάθεση; Χα, χα, χα...

    Την καλημέρα μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε, στείλε !

      Και μετά κοπιάστε ! Μοναχοφαης δεν είμαι !

      Διαγραφή
  9. Καλά!!!
    δεν σου λέω τίποτα!!! αυτή η πρώτη διαφήμιση όλα τα λεφτά ...χαχαχαχα
    να σαι καλά Gip μου με το αστείρευτο χιούμορ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολύ καλή Λεβινάκι μου !

      Εσύ να είσαι καλά !

      Διαγραφή
  10. (2) μη το βλέπεις έτσι, εξαρτάται απ'τη χώρα. Εδώ στην Ουγγαρία τα ζευγάρια σε νεαρή ηλικία καρτιώνται απο εκεί (εικόνα 2), χεράκι-χεράκι στα γεράματα μόνο χα χα χα Πολλές φορές αναρωτήθηκα πως γίνεται να τους άφησε περισσότερα κατάλοιπα η Οθωμανική κατοχή απ'ότι σε μας. Αυτοί την είχαν πολύ λιγότερα χρόνια. Μετά σου λέει ο Ελληνας έχει το όνομα!

    (4) αντε καραδέχθηκες και κάτι καλό για τις γυναίκες

    Αντε και Καλά Φουφούλια μέρες που'ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά καλά έχετε, Κυρία Φρόσω μου !!

      χαχαχα


      Διαγραφή
  11. Ειδικά σήμερα, γελασα πολύ με τα χάλια μου!Τί γλυκός που είσαι μωρέ;Όλο να μας φτιάχνεις τη διάθεση θέλεις! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ ! ¨οσο μπορώ. Μη νομίζεις, και εγώ συχνότατα σκοτεινιάζω....

      Διαγραφή
  12. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ Η ΖΩΗ;
    ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ! ΔΕΣ ΕΔΩ :
    http://anisixosblog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_8101.html

    btw an thes gine melos sta blogs mu :
    http://anisixosblog.blogspot.gr
    http://stefanosmedia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δω τα μπλογκια σου ! Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  13. Γελασα πολυ με το πειτε μου γιατρε ποσος χρονος μου εχει μεινει! :) Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι από τηλεποπτική σειρά. Το Dr Who. Ιδιόρυθμη αλλά με στιγμές καλού χιούμορ (χωρίς να είναι κωμωδία)

      Διαγραφή
  14. Αυτός ο Πρωτάρης ποτέ δεν βρίσκει τον στόχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ !! Το παθαίνΟΥΜΕ συνέχεια !! χαχαχα

      Θέλω εκπαίδευση !! ΧΑΧΑΧΧΑ

      Διαγραφή