Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Να 'μαι πάλι !!

Καλώς με κι ας άργησα !  :) 

Πολλά τα τρεχάματα μου τους τελευταίους μήνες. 

Διορθώσεις κατά παραγγελία του εκδοτικού οίκου στα διηγήματα που του παρέδωσα. Άλλες ουσιαστικές, άλλες όχι αλλά μου έφαγαν χρόνο. 

Τα διηγήματα μου έχουν ήδη δημοσιευθεί εδώ τα περισσότερα, όχι όλα. Το βιβλίο θα εκδοθεί αν όλα πάνε καλά το καλοκαίρι. 

Τώρα αρχίζω το τρίτο μου βιβλίο, το "Ο Αετός της Οδησσού", έχω μιλήσει παλιότερα για αυτό. Αφιερωμένο στον πατέρα μου. 


Τα παιδιά μου ήταν εδώ για τις γιορτές, έφυγαν πάλι. Όσο μπορούσα να τα δω και να τα χορτάσω το έκανα. 


Πέρα από όλα αυτά έμπλεξα με μαστόρους, ταβάνια που τρέχουν, ταράτσες που θέλουν μόνωση (και λεφτά δεν υπάρχουν), εφορίες, γραφειοκρατικά. 


Α. Πάμε πρώτα να γελάσει λίγο το χειλάκι μας. 


1) Οι τελευταίοι λογαριασμοί της ΔΕΗ έρχονται με φωσφοριζέ γράμματα. Να διαβάζονται στο σκοτάδι ! 


2) Ανακοίνωση σε πόρτα πολυκατοικίας : 

«7-10 το βράδυ ανάβουμε καλοριφέρ και σας περιμένουμε ! Είσοδος 2 Ευρώ το άτομο. Μουσική και ένα ποτό δωρεάν !» 

3) (αν και μάλλον θα σας τα έχουν στείλει...) 

Πως λέγεται.... 
3α) Ο Ρώσσος αριστοκράτης που είναι ομοφυλόφιλος ; 
- Sir-Gay 
3β) Πόσες νότες μουσικής ξέρουν οι μπάτσοι ; 
- Τρείς ! Μί-λα Ρε !! 


4) 3,10 το κουτάκι η μπύρα στο περίπτερο... Λογικά θα βγάλει και μεζέ.

5) Όταν πάμε σε μία βάφτιση, λέμε ότι πάμε σε βαφτίσια. Όταν πάμε σε ένα γάμο λοιπόν πρέπει να λέμε ότι πάμε σε... *αμίσια ! 


Β. ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ 


Πίσω κοιτάμε μόνο για να παρκάρουμε !! 


Γ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 


Για σας κυρίες μου. (καλά και εμείς σε κάθε όμορφη γυναίκα οφθαλμόλουτρο κάνουμε, από άλλη οπτική γωνία ! :) 

Καμαρώστε την "δικιά μας" (λέμε τώρα...) Ελληνοαμερικάνα ηθοποιό Maria Μenounos στην φετινή τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών (πριν λίγες μέρες). Με τουαλέτα της Σήλιας Κριθαριώτη περικαλώ ! (πάλι καλά που προτίμησε να την ράψουν Ελληνικά χέρια). 



Και θα επανέλθω με άλλα σε λίγες μέρες... 








15 σχόλια:

  1. Άντε επιτέλους! Καλώς μας ήρθες, καλοστέριωτος!
    Με το καλό να ξαναδείς τα παιδιά, με το καλό να βγει και το έργο σου στα ράφια των βιβλιοπωλείων και με κουράγιο να γράψεις το καινούργιο σου μυθιστόρημα!
    Ωραία τα ανεκδοτάκια για λογαριασμούς, αλλά με κάτι τέτοια με βλέπω να το ρίχνω στα χάπια ... τουλάχιστον να είμαι ντοπαρισμένη για να μη γυαλίζει το μάτι και βουτήξω κανέναν από τον λαιμό!

    υγ. που είναι η πολυκατοικία που διαθέτει ζεστασιά είπαμε?

    φιλιά Gip
    να είσαι καλά με το χιούμορ σου :))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε βρε GIP. Καλή επιτυχία εύχομαι να έχει το βιβλίο σου.
    Άξιζε τον κόπο που χάθηκες αφού είχες κοντά σου τα βλαστάρια σου.
    Τώρα καιρός να επιστρέψεις συστηματικά κοντά μας.
    Φτάνει που έφυγε ο φίλος σου ο Χριστόφορος και μας εγκατέλειψε άσπλαχνα
    μην χάσουμε κι εσένα.
    Τα ανεκδοτάκια σου αν και γνωστά πολύ νόστιμα.
    Εγώ δυστυχώς ακούω ένα ανέκδοτο και το ξεχνάω.
    Οπότε κάθε επανάληψή τους πολύ μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωστονε κι ας αργησες :) Καλημέρα. Καλή επιτυχία στο βιβλίο. Να χαίρεσαι τα παιδιά σου. Ωραία ανάρτηση. Πιο πολύ μου άρεσε το Α1 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να έχεις ξεμπερδέψει με τις ταράτσες και τα μαστορια!Τα ανέκδοτα τα απόλαυσα γιατί δεν τα είχα ξανακούσει...φυσικά τώρα τα ακούω τώρα τα ξεχνάω!!!ΧΑ!ΧΑ!
    τα παιδιά μέχρι να πεις κύμινο θα επιστρέψουν...καλά να είναι μονο!

    κοίτα να κανονίσεις καμια παρουσίαση της προκοπής καημένε μου!!!!!!! δικαιολογίες δεν υπάρχουν...δείγμα σου δώσαμε!!!!!φιλιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ διάβασα το άλλο και μου άρεσε: "Μην πληρώνετε το χαράτσι της ΔΕΗ.Πηγαίντε ενάντια στο ρεύμα!" χαχαχα!!!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς τον! Αυτό με το φωσφοριζέ λογαριασμό, πολύ με άρεσε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο λέω από τώρα να το ξέρεις > το επόμενο βιβλίο σου "Ο Αετός της Οδησσού" επειδή ξέρω το θέμα του οταν εκδοθεί το θέλω με αφιέρωση χειρόγραφη. Και στην Ελλάδα να μην είμαι θα βρούμε τρόπο να το έχω με αφιέρωση. Το καινούργιο θα το πάρω πάλι σε μορφή ebook. Το επόμενο όμως σίγουρα σε κλασσική μορφή.

    Κριμα που δήλωσες τις προάλλες στο μπλογκ μου οτι εσυ ΔΕΝ θες μασκωτιτσα. Νομίζω πως αν κέρδιζες θα άρεσε πολυ στην ανάσα σου και θα μπορούσες να της την χαρίσεις. Αλλά ούτως ή άλλως, τι λες? Τις φτιάχνουμε μία? Τι χρώμα αγαπάει?

    Η Μενούνος τώρα που μου θυμίζε παλιά φτηνεί κολώνια, σα μεγάλους γοφούς δεν έχει. Εεεε κλασσική γυναίκα είμαι, με τον καλό ... λόγο στο στόμα για την ομορφιά της άλλης.

    Καλό Σάββατο και Κυριακή Φωτεινή GiP μου.

    υγ περιμένω απάντηση γιά την μασκώτ της ανάσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σένα θα σχολιάσω...

      Σε ευχαρισ΄τω πολύ για την ανάσα μου. Της αρέσει το μπλέ (όπως και σε μένα) αλλά και το κίτρινο (που της πάει)
      Με συγκίνησες πολύ.

      Θα σχολιάσω ακόμα ότι είσαι η ΜΟΝΗ που σχολιάσε με τον τροπο της, έστω και με κριτική ματιά τη Μενούνος. Όλες οι άλλες... είτε την έβαλα, είτε όχι... Παπαπαπα Γυναίκαι !!

      Απήλαυσα το Χιούμορ σου και ειλικρινά γέλασα ΠΟΛΥ με τις ευχές σου για το Σ/Κ. Τις κάνω copy and paste και τις ανταποδίδω !




      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις ανάρτησα την λύση του αινίγματος. Η λύση στο αίνιγμα «Τι είναι αυτό που μπορείς να κρατήσεις χωρίς να το αγγίξεις;» είναι η ανάσα! Ευχαριστώ για την συμμετοχή και χάρηκα πολύ που σου αρέσουν τα αινίγματα και συμμετείχες. Βρήκες την σωστή απάντηση, επομένως αν θέλεις μπορείς να πάρεις το εικονάκι να κοσμήσεις το blog σου.
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/01/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχα...είχες δίκιο τελικά!!!Με έκανες να γελάσω και σε ευχαριστώ για αυτό!Το είχα ανάγκη,δεν ξέρεις πόσο!!!Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλώς σε και ας άργησες!
    επιστροφή με τα όλα της!
    και κυρίως με χιούμορ που τόσο μας λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δώσε αναρτήσεις(=ψωμί) στον ξενιτεμένο λαό!!! :Ρ Καλή εβδομάδα να έχουμε και κάθε δυνατή επιτυχία σου εύχομαι για το βιβλίο σου. Χαιρετισμούς πολλούς από την μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο και μόνο που διάβασα ότι ξεκινάς το γράψιμο για τον Αετό της Οδησσού, είπα θα γράψω για να ξέρει ότι περνάω και από εδώ. Μπορεί αραιά και που, αλλά όλα σου τα παρακολουθώ από το παράθυρο που λέγεται FB. Δεν πολυπρολαβαίνω τις βόλτες τώρα πια, έχω αρχίσει και εξωτερικά "γυρίσματα" κατ' εντολήν και αυτό γιατί τώρα έχω 4 δύσκολα σενάρια απο 1 που είχα όταν πρωτογνωριστήκαμε εδώ μέσα.
    Φιλιά και ευχές
    να τελειώσεις σύντομα τον Αετό. (τον περιμένει και .... εκείνος. Του'ταξες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή