Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Σήμερα το βράδυ (Πέμπτη 7/2) θα είμαι στο SpirtoWebRadio.  Από τις 7 μέχρι τις 9. 
Μαζί με την γνωστή από το Ραδιόφωνο και την Τηλεόραση παλαιότερα, φίλη Βιβή Μιχαήλ. 
Αν δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε... όσες πιστές και όσοι πιστοί... ταξιδέψτε μέσω του Ιντερνέτ και καλώς να ορίσετε. 

Για να με ακούσετε μόνο απλώς πηγαίνετε στη διεύθυνση :  http://spirtowebradio.com/, ή πατείστε απλώς ΕΔΩ  

Αν θέλετε να μιλήσετε ή να αφήσετε σχόλιο, πρέπει επιπλέον να εγγραφείτε (διαδικασία ενός λεπτού, δωρεάν).  

Θα χαρώ την παρέα σας ! 

13 σχόλια:

  1. Θα προσπαθήσω να σε ακούσω αν και δεν το υπόσχομαι.
    Αυτή την ώρα όλο και κάποιος έρχεται στο σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα έχω να πω με σένα δίπλα μου στα μικρόφωνα...
    Ο Θεός μαζί μου...!!!...ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδα κι εγώ πρόσκληση ... λέω να δεις που μας καλεί για βεγγέρα μετά δημοσίων θεαμάτων!!
    Λίγο δύσκολη η ώρα σου καλέ μου Gip, αλλά θα το προσπαθήσω να σε ακούσω !!

    Τα φιλιά μου και καλή επιτυχία εύχομαι στην εκπομπή σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tελικά δεν είμαι μόνο εγώ που δυσκολεύομαι στις μικρές ώρες. Βεβαια εχω και το ελαφρυντικό της διαφοράς ώρας. Στις 6 είμαι ακόμα στους δρόμους γιά την Ιθάκη μου. Μάλλον την δεύτερη ώρα θα προλάβω και η πρώτη κονσέρβα. Καλά να περάσετε και να το απολαύσετε οι δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεινα speechless και το εννοώ με όλη τη σημασία της λέξης. Τόσο που σε ευχαριστήθηκα στο προφορικό... το έχεις καλίτερα κι απ'το γραπτό (δεν αναφέρομαι στα βιβλία σου αλλά στο blog μόνο). Με το βιβλίο έχω ένα θέμα (με τον εκδοτικό όχι με σένα) και σήμερα τους πήρα τηλέφωνο και τους έβαλα να τρέχουν. Ας το αυτό... Το πόσο χάρηκα που δέχθηκες να κάνεις εκπομπή δεν λέγεται. Μαζί με της "γ"Αντιγόνης η δική σου θα γίνει η πιό αγαπημένη μου εκπομπή, ειδικά όταν δε θα σε διακόπτει κανείς. Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  5. Σίγουρα θα ακούσω την φωνουλα σου μαζί με της Βιβης, λόγω ώρας θα μπω λίγο αργά. Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο δε πρεπει να το χασουμε με τιποτα.....
    Αλλά ελα που εχουμε μαθηματα εκεινη την ωρα;;;

    Κονσερβα λοιπον!

    Δωσε τον καλύτερο εαυτο σου! Θα σκισεις.

    Σε αγαπώ

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτού γ....ο!
    Σήμερα που είχα άφθονο χρόνο άργησα να ανοίξω το καταραμένο pc και έχασα την ευκαιρία να απολαύσω το αγαπημένο μου spirtokoyto(που είχα την τύχη να γνωρίσω) αλλά και την ευκαιρία να ακούσω και εσένα GiP.
    Και τώρα τι κάνω;
    Ανοίγω μια......κονσέρβα!
    Φιλάκια!

    Υ.γ
    Είμαι πολύ περίεργη τι θα προκύψει από την δίωρη συνύπαρξη.
    Ο Θεός μαζί σου Βιβή!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκ του αποτελέσματος,οφείλω να παραδεχτώ οτι η Μετωπική με GiP υπήρξε εξαιρετικά επιτυχημένη...Τον ευχαριστώ για τη παρουσία του στην εκπομπή μου όπως και τον Θεό ο οποίος φαίνεται οτι τελικά με αγαπάει αφού επέζησα...
    Τον αγαπημένο μας GiP σύντομα θα τον απολαμβάνουμε με δικό του μικρόφωνο στην ιντερνετική συχνότητα του SpIrto Web Radio...
    ( xristin...επέζησα...!!!!...λολ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχχχχχχχχχχ.....

    για όσους αργούν να βολτάρουν στα στέκια στέλνουμε και ένα sms για ενημέρωση!!!!

    Φιλάκι...

    {Μετωπική με Gip..... σχεδόν ΖΗΛΕΥΩ με χίλια!!!!!!...}

    ;-)))

    Θα κανω gypsy Radio.... σε θέλω ΠΡΩΤΟ!!!!... ;-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα σας ακούσω κονσέρβα έλειπα δυστυχώς.....να σαι καλά χάρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλό σας σαββατοκύριακο, με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή