Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Ξανα-μανά εδώ !!

Σιγά που θα σας άφηνα ! Νταξει, τεμπελιάσαμε λίγο, μη το κάνουμε και θέμα... 

Γραψίματα, διορθώσεις στο δεύτερο βιβλίο που είπαμε καλοκαίρι βγαίνει, με τα διηγήματα, από το άλλο μπλογκ... Αυστηρή η επιμελήτρια με έχει στριμώξει (που τέτοια τύχη ! :) 

Ξαναβρέθηκα και με κάτι παρέες που είχα να τις δω καιρό, από το αμαρτωλό και ένοχο παρελθον μου κατά την ΠΜ (πρό μπλογκ) εποχή... 

Να και περιπέτειες με νερά, ταβάνια που στάζουν, μονώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν με λεφτά που δεν υπάρχουν.... 

Αλλά τι να πράξω ; να κοιμάμαι με ομπρέλα... δε λέει ! 

Να βλέπω στον ύπνο μου ότι είμαι με την Αντζελίνα Ζολί από τη μία και με τη Μόνικα Μπελούτσι από την άλλη και πάνω που τέλος πάντων... να πέφτει η σταγών, να με γαργαλάει στο δεξί (ρουθούνι) και να σκορπά το όνειρο....  Πάνω που τις είχα πείσει ότι το τρίο είναι μία απολύτως φυσιολογική και υγιής σχέση... 

Και να ο κατακλυσμός προχθές Παρασκευή (23/2), και να γίνει του Νώε που δεν είχε προλάβει την κιβωτό ! Και κατέληξε η γυναίκα μου στο δωμάτιο των παιδιών και εγώ στο σαλόνι ! Σαν να με τσάκωσε με τη Μόνικα και την Αντζελίνα ένα πράμα ! (λέτε να διαβάζει τα όνειρα του διπλανού της ; την υποψιάζομαι...) 

Και να παίρνω τον Υδραυλικό και να απαντά ο αυτόματος (τηλεφωνητής ντε !) : "Αν το νερό πέρασε το ισόγειο πατείστε το 1 ! Αν πάει για δεύτερο πατείστε το 2. Αν δεν ξέρετε κολύμπι περίμενετε να μιλήσετε με εκπρόσωπο μας !"  Και να περιμένεις με το χέρι στο τηλέφωνο και με το πόδι να πατάς την τρόμπα που φουσκώνει την πλαστική βάρκα των παιδιων που βρήκα στο πατάρι !

Και να ακούω από το δίπλα σπίτι : "Νικολάκη.... βρήκα το κόκκινο μπικίνι ! Μου πάει ;" 

Δράμα ! Και Ξάνθη μαζί ! 

Τα έγραψα και όσους προλάβω θα σας επισκεφθω. Μετά από τόσο καιρό...  

Και ναι... και στο άλλο μου μπλογκ έγραψα. Ποίημα περικαλώ ! Όσοι πιστοί : πατάτε εδώ και με διαβάζετε !

Όσες και όσοι αφήσετε σχόλια και στα δύο κερδίζετε όνειρο σε ΣΤΕΓΝΟ μέρος με δύο μανούλια του φύλου της αρεσκείας σας !  








39 σχόλια:

  1. χαχαχα συγνώμη που γελώ με τις περιπέτειές σου, μα τα περιέγραψες τόσο όμορφα!
    άντε και άλλο νερό να μη σε βρει!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα θα με βρει Βίκαρε ! Θα βγάλω και βιβλίο με τις περιπέτειες μου !

      Διαγραφή
  2. Τώρα να γελάσω η να κλάψω με όσα γράφεις;Ασε τις Μονικες και τις άλλες και κοίτα να κάνεις απομόνωση στην ταράτσα, λεφτά υπάρχουν και τα τρως με τις σελεμπριτι,σιγά που θα σε λυπηθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δε κάνω ! Και το γάβρο μου έχω, και το καλαμαρακι μου (κοίτα απάντηση σε Αντιγό). Με σελέμπριτυ... τώρα αν η Ελευθερία Πορνίδου, συνοδός κυρίων, μις Βούρλα 2012 (καμένα και όχι μόνο) είναι σελεμπριτού... θα σε γελάσω...
      Και μου έρχεται πακέτο με την Ιταλίδα Μεσαλίνα Ποσταπιάνι συγγραφέα του γνωστού πλέον ρομαντικού αριστουργήματος "κουράστηκα να είμαι μπρούμυτα" !
      Ανοιχτόμυαλα κορίτσια, πολύ ανοιχτά, να πουντιάζεις στο ρεύμα !

      Φιλιά λέμε !

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Δεν ευθύνεσαι που πνίγηκα στην πρώτη γουλιά καφέ!

    Ας πρόσεχα!
    Σου πλημμύρισε το ταβάνι και εδώ το πληκτρολόγιο!

    Καλά.. ο αυτόματος τηλεφωνητής μου έφερε δάκρυα!!
    Αχ, να έχεις την ευχή της Αντζελίνας!
    {όταν λέω ευχή στη συγκεκριμένη περίπτωση... συνεννοηθήκαμε!}


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω και στη Λεβίνα πιο κάτω... έφερε ένα γάβρο η ταράτσα μου... περιμένω τωρα και κανένα καλαμαράκι !

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με την Φούλη...δεν σε λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλά δεν παλεύεσαι!
    Πάρε την φουσκωτή ( την βάρκα ντε ) να πάρω κι εγώ την δική μου κι έλα να κάνουμε κόντρες στην λίμνη του γκαράζ!! Θα κάνουμε βαρκοδρομίες να γλυφεις και τα δάχτυλά σου!
    Που να βρεις αγάπη μου υδραυλικό στην Αθήνα? σαν τους γιατρούς έχουν γίνει, άσε που σε σφάζουν και χωρίς αναισθητικό ! Έλα εδώ στο χωριουδάκι μας που ότι ώρα θες ακόμα και μέσα στα άγρια μεσάνυχτα βγάζεις τον τηλεβόα και φωνάζεις """ Σταύροοοο (όπου Σταύρος ο Υδραυλικός) πλημυρίσαμεεεεε""" και τσουπ ο Σταύρος με το τρακτέρ και το βαλιτσάκι έφτασε στο πιτς φυτίλι!! χαχαχα

    Υπομονή Gip μου, δυστυχώς ξέρω τι είναι να έχεις να παλέψεις με τέτοιες καταστάσεις , όπως ξέρω πως δεν είναι και για γέλια αλλά τι στο καλό? Αν
    δεν τα διακομωδήσουμε πως θα τα ξεπεράσουμε?


    άντε καλό κουράγιο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιος ιππότης και άσπρα άλογα !
      Παίρνω την εξωλέμβιο και έρχομαι να σε σώσω !

      Θα έχω και πετονιά μαζί μπας και πιάσουμε και τηγανίσουμε τίποτις ! Εδώ η ταράτσα μου που στάζει κατέβασε ένα γάβρο... να γλύφεις τα δάχτυλα σου ! :))

      Διαγραφή
  6. Το τρίο είναι απολύτως φυσιολογική και υγιής σχέση. Αρκεί να μην υπάρχει τέταρτος άνθρωπος.

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τρίο (δύο γυναίκες ένας άνδρας, ένας κοκκορας πάντα στο κοτέτσι !) είναι πάντα υγιής σχέση !

      Εκτός αν το μάθει ο τέταρτος (της δεύτερης, της τρίτης η η τέταρτη (του πρώτου, και κρατά πλάστη) !

      Τοτε.... η βάρκα έγυρε (μόνη, διχως μέσα την ψαριά, και με τον ψαρά Γενικό Κρατικό !) :))

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχα άπαιχτος όπως πάντα!!!!!!!

    Η βάρκα έμπασε νερά
    το κύμα πήρε τα κουπιά
    κι ούτε που φαίνεται η στεριά
    κι όλο βραδιάζει

    Μες στου πελάγου τα ανοιχτά
    αγκαλιαζόμαστε σφιχτά
    ξαφνου μου λες ότι σαν φως
    κάτι σου μοιάζει

    ήρθα κατευθείαν απ το φατσομπούκι, για να διαπιστώσω την αλήθεια των όσων μαρτυρούσες σε σύνδεσμο της Γιαγιάς Αντιγόνης (απαπαπα κόλλησα... κουτσομπόλα που έγινα κι εγώ!!)

    κι εννοείται πως τελικά αφήνω κι εδώ σχόλιο, γιατί δελεάστηκα απ την προσφορά σου ΤζιΠ μου (άσε που με τόσες γνωριμίες που έχεις, με τους συμΠαντικούς σελέμπριτι, σίγουρα μπορείς να πεις κάτι στον Κοέλιο και για μας, βρε παιδί μου, και να πιάσει τόπο)...

    Η βάρκα έμπασε νερά
    σαν τραγουδάκι απ τα παλιά
    στ’ αυτιά μου ακούγεται γλυκά
    με νανουρίζει

    Βαθύ γαλάζιο ωκεανός
    σε σκούρο φόντο ο ουρανός
    κάποιος ζωγράφος θεϊκός
    μας ζωγραφίζει

    (οι στίχοι ένθετο, στίχοι του τραγουδιού "η βάρκα"..ταιριάζουν άραγε? δε βαριέσαι καλά και τ αταίριαστα αλλά αυθόρμητα.....)
    αφού το καταδιασκεδάζεις εσύ γιατί να μην το σατυρίσω κι εγώ λιγουλάκι??... φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Κοέλιοπ σου αρέσει ? Και εσύ του εγκεφαλικού ? (ανδρός)

    Ευχαριστώ για το poem ! Φιλί ανταποδίδεται θερμότερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για τις θεωρίες του που τον έχουν κάνει περιζήτητο περί συνωμοσίας του σύμπαντος.....

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς είναι μόνο μια ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ιατυπωμένη πρόταση... Ισχύει βέβαια σε κάποιο βαθμό, έτσι εξηγούνται επιστημονικά και τα θαύματα που κάνει κάποιος (όχι που βλέπει). Ελευθερώνεται ενέργεια και ικανότητες από το 75 % του εγκεφάλου μας που δεν τις ελέγχουμε και δεν τις χρησιμοποιούμε. Γυναίκες μισό μέτρο, έχουν κρατήσει αυτοκίνητο ή κάτι πολύ βαρυ, να μη πλακώσει το παιδί τους, ή έδρασαν με υπερβολική ταχύτητα κ.λ.π. Άνθρωποι με καρκίνο έγιναν καλά και πάει λέγοντας.

      Αλλά όχι πάντα. Εκεί πάει το δυστυχώς.

      Διαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα κι από δω Τζιπ...έμαθα πως φέρνεις καλές σαρδέλες, αλλά έχει πανσέληνο και δεν θα έχεις τώρα...τέλος πάντων,
    βάλε γαύρο που τον παίνεψες και πολύ!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον ! Και γαύρο, και ρακί καλό ! Ότι κατεβάσει η ταράτσα...

      Ήδη σου ανταπέδωσα τη βίζιτα. Θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  10. Ρε για κοίτα εξέλιξη η υδραυλική επιστήμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή έχουμε ταράτσα σε on line σύνδεση με ψησταριά και τσιπουράδικο ή δεν έχουμε ! (μεταξύ μας και μη το πεις : κοστίζει λίγο ο τύπος στην ταράτσα που τα σπρώχνει στο λούκι, αλλά μπρος στη καλή παρέα... )

      Είπαμε κάνεις καλά γιουβαρλάκια ; Θυμάμαι καλά ; Στείλε τα με τρόπο να ποικίλουμε τις γεύσεις !

      Διαγραφή
  11. Λυπάμαι για την περιπέτεια σου αλλά με έκανες να ξελιγωθώ στα γέλια, νομίζω ότι πέρυσι είχες πάλι τα ίδια, πρέπει να την φτιάξεις, μην σε δω του χρόνου να μας γράφεις από το Αιγαίο με τσιπούρες και μπαρμπούνια.

    Τα είδα τα νέα σας κι εγώ, κοιτάζοντας μήπως φυσήξει τη βάρκα σου προς τα εδώ να σε παραλάβω στην παραλία με κάτι κούκλες δομινικανές..... αλλά τι να κάνω αφού εσύ προτιμάς την Μόνικα!

    Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τα λες... Το ΤΡΙΣ εξαμαρτάνεις ουκ ανδρός σοφού !!

    Κράτα τις Δομικανές ! Βρήκες hot spot ! Έρχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mπράβο που επέστρεψες...
    Έλειψες απ΄ την παρέα...
    Όσο για τα όνειρα, πως μπορείς να τα συνδυάζεις πάντα με ξηρασία ή με νεροποντή....
    και πάντα με γυναίκες κορυφαίας ομορφιάς...
    Τι να πω εσύ μόνο ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε φιλενάδα, πλάκα κάνω ! Εχω φασαρίες με τη μόνωση και έγραψα ένα ευθυμογράφημα για αυτές !

      Διαγραφή
  14. Αν είναι να έχεις τόσο......φιλήδονα όνειρα,άσε την ταράτσα να στάζει!
    Σιγά μην την φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λες ε ; Ενδιαφέρουσα άποψη !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα Τζιπ ......

    Ελπίζω να μην ξαναβρέξει, αλλά από την άλλη σκέψου το.... κάνεις δουλειές στο σπίτι, διώχνεις την γυναίκα να μην ταλαιπωρείται.... και φωνάζεις τα "συνεργεία!"

    Δεν είν κακό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός ο παίχτης !! :))
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη !!

      Διαγραφή
    2. Παίκτρια παρακαλώ :)

      Εγώ ευχαριστώ για την δική σου....

      Διαγραφή
  17. Καλωσόρισες..Η βροχή χρειάζεται για την γη,τα φράγματα κλπ κλπ , αλλά όταν κάνει τέτοιες ζημιές ειναι άσχημο..Παω να διαβασω το ποιημα στο αλλο μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς την και πάλι !
    Με χαρά να βλέπω τα σχόλια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα άμα πω "ευτυχώς" που πλημμυρίσατε, για να γελάσει εμένα το χειλάκι μου, θα είναι υπερβολή και δεν το θέλω... Αλλά, το πόσο γέλασα αδερφέ μου, δεν το ξέρεις!
    Αν και τα κέφια μου βρίσκονται στα(στεγνά μου προς το παρόν)πατώματα, εσύ μου έδωσες μια χείρα βοηθείας!
    Μα καλά, έχεις κι άλλο μπλογκ μάνα μου; Έλεος! Ούτε εγώ τέτοια παραγωγικότητα! Ρώτα και την xristin, ξέρει αυτή! Επειδή πάω στο άλλο μπλογκ σου τώρα, μου έταξες ένα "δώρο' ε; Μην ξεχνιόμαστε!
    Γιώργο Παυλίδη, εδώ Joan Petra!
    Δεν έχεις ακούσει τίποτα για μένα;
    Ε, τότε έλα από κει, να με μάθεις για τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάσει το χειλάκι σου ! Αυτό θέλω !!

      Και μετά μπες και στα πιό σοβαρά μου, στο άλλο μπλογκ.

      Θα σου ανταποδώσω επίσκεψη.

      Διαγραφή
  20. Τώρα, τι είναι άραγε καλύτερο. Να τρέχουν τα ταβάνια σου ή τα μάτια σου; Θέμα κόστους ίσως. Πόσα ο οφθαλμίατρος. Πόσα Υδραυλίατρος.
    Καλά πως και είσαι τόσο εχέμυθος στον προφορικό σου λόγο και τόσο αποκαλυπτικός στον γραπτό; Θα το εξετάσω το θέμα. Και δε μου λες στο σαλόνι ήσουν άνετα; ή έπιανες και λίγο μπαλκόνι;
    Μα "κόκκινο μπικίνι" χειμωνιάτικσ η άλλη του Νικολάκη
    Ωραία έκανες και έγραψες. Ας ξυπνήσουμε λιγάκι. Το λέω και στον εαυτό μου. Καλή Άνοιξη σε όλες και όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπα... Βρήκε το δ΄ρομ,ο για το μπλογκ μου...
    Αφού ξενύχτησε στστα σοκάκια και στις ρούγες της μπλογκ-ο-σφαιρας !

    (έχεις και συνορισιάρη φίλο, τι να κάνουμε ! χαχαχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρασα να σας ευχηθώ καλό μήνα και καλή άνοιξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά να είσαι ! Αντεύχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βροχή χωρίς τραγουδάκι δεν λέει!

    http://www.youtube.com/watch?v=mztdqqpOJJo

    Καλή στεγνή βδομάδα και καλή άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάλι εδώ αλλά πάλι το έσκασες. Κοντεύει μήνας. Μήπως να έκανες καινούργια ανάρτηση? Λέω εγώ τώρα...μήπως. Εχουν μείνει σύξυλα κι αυτές οι αμοιρες που σε ειχαν στη μέση ΠΣ (προ σταγόνας). Αλλά τώρα που ξαναβρέθηκες με τους ΠΜ φίλους, γνωστούς, οτιδήποτε τέλος πάντων, θα μας ξεχάσεις πάλι. Κι εμείς εδώ σαν τη Σεχραζαντ να σε περιμένουμε για να σου αφηγηθούμε και πάλι της 1001 νύχτες.

    GiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiP πού χάθηκες καλέ? Αχ Τζέσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή