Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Γεννέθλια !!

Ναι σαν σήμερα... πριν πολλά πολλά χρόνια γεννήθηκε ένα αγοράκι... 

Και σας ταλαιπωρεί με τις αναρτήσεις του σήμερα...

Το λέω γιατί δεν θα μπορούσατε να το ξέρετε, δεν είναι γιορτή. Και κυρίως το λέω γιατί μου αρέσει να με εύχονται ! 

Δεν θα γράψω πολλά. Είμαι από χθες το απόγευμα στο κρεββάτι με θερμόμετρο, μύτη κόκκινη, ρίγη και ντεπόν. Και με το αερόθερμο στο φουλ στο δωμάτιο. 

Σήμερα από μεσημέρι και μετά είμαι λίγο καλύτερα. 

Να είστε καλά !! Θα τα πούμε πάλι σύντομα. 



27 σχόλια:

  1. Περαστικά σου. Λυπάμαι που δεν σε άφησε ο πυρετός να ευχαριστηθείς τα γενέθλιά σου.
    Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κρίμα!Την μέρα βρήκε η ίωση να σ'επισκεφτεί!
    Περαστικά γρήγορα εύχομαι, και να περάσεις
    την πιο όμορφη ηλιακή επιστροφή σου!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έσβησα κατά λάθος !
    -----------------------
    Ο/Η Λιακαδα © άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Γεννέθλια !!":

    Ευχομαι γρηγορα περαστικα και να μπορεσεις να γιορτασεις τα γενεθλια σου οπως εσυ επιθυμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α μα και σήμερα, ένα μικρό αγοράκι είσαι!
    χρόνια σου πολλά, πολύχρωμα και κυρίως καλά!

    περαστικά εύχομαι και γρήγορα στις επάλξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρός είναι όποιος ξέρει να λέει
    και να δέχεται αστεία να γελά βροντερά...

    Πολύχρονος με χρώματα ζωηρά στη ζήση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά καλέ μου φίλε! Χρόνια καλά! με όμορφες, ευτυχισμένες στιγμές και γέλια πολλά!
    Περαστικά σου, επίσης! Να πεις στην κυρά να μη σε αφήνει ξεσκέπαστο!

    Φιλάκι μελένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσεις μικρούλι και χρόνια πολλά
    μεγάλο να γίνεις να γελάς δυνατά...

    Χρόνια πολλά Gip μου
    το κρυωματάκι το προσπερνάμε, μάλλον θα σε κόλλησα,
    εδώ κόλλησα όλο το χωριό εσύ θα μου ξέφευγες?
    Με το καλό να τελειώσεις αυτά που γράφεις
    και του χρόνου να γιορτάζουμε την έκδοση του καινούργιου σου
    μυθιστορήματος μαζί με τα γενέθλιά σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονος, γερός και ευτυχισμένος.
    Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι τους δικούς σου.
    Α, ναι και εγώ περιμένω του χρόνου γενέθλια και μυθιστόρημα μαζί!!!!!
    Για το κρυωματάκι, περαστικά σου εύχομαι.
    Ενα μικρό δωράκι ψαγμένο με αγάπη!
    http://www.youtube.com/watch?v=uhFuFb9YXT0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xρόνια πολλά Τζιπάκι μου!!!Πολύχρονος!!!
    Τί γκαντεμιά να αρρωστήσεις τέτοια μέρα,πφφφ...Αλλά δεν πειράζει.Θα περιμένω.Θα βγούμε να κεράσεις μόλις γίνεις καλά,χαχαχαχαχαχαχα :p
    Φιλάρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά γεμάτα αγάπη,ευτυχία,υγεία και ότι επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου..Περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. º° ✿彡
    Amigo, feliz aniversário!
    Muita saúde também!
    Bom fim de semana.
    Beijinhos do Brasil.
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠολύχρΩΜος αγαπημένε μου GiP! Μα άφησε κι η αλλη το σπιρτοκουτο ανοιχτό και τα ρεύματα σε χτύπησαν εκεί που καθόσουν? Ησουν και καλεσμένος και δε σε πρόσεξαν φαντάσου οταν θα εισαι μονιμος συνεργάτης. Α θα πάω να τη μαλώσω. Είσαι ευαίσθητο παιδί έπρεπε να το λάβει υπόψη της.
    ΚΑΛΑ χρονια
    ΚΑΛΑ γραπτά
    και τέλος μόνο
    ΚΑΛΑ ΦΙΡΜΑΝΙΑ να έχεις να λαβαίνεις απ'τις Ελληνικές Κυβερνήσεις.

    Πάντα κεφάτος GiP μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, αγαπητό μου Υδροχοάκι. Έχουμε γενέθλια με λίγες ημέρες διαφορά. Πολύχρονος κι ό,τι επιθυμείς. Περαστικά σου και σύντομα πάλι κοντά μας. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γενεθλια στο κρεβατι...χμ...δεν ειναι κακό!!

    Αλλά θα μπορουσε να ηταν αλλος ο λογος που θα εκανες γενεθλια στο κρεβατι.

    χαχαχαχα

    Πολυχρονος με εμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και ακόμα καλύτερα σου εύχομαι Γιώργο μου!
    Θα σου έστελνα μια e-τούρτα, αλλά δεν ξεχνώ την αυστηρότατη σου δίαιτα και δεν θέλω να σου ανοίξω πιο πολύ την όρεξη!

    Πολλά ΑΦιλιά και περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είδες τι παθαίνει κανείς όταν κάνει στενή παρέα με το.....spirtokoyto;
    Ανεβάζει....θερμοκρασία!
    Να είσαι καλά και πολύχρονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ και πάντα πιτσιρίκι......
    όοοοοοσα χρονια κι αν μετρά η ΖΩΗ σου......

    Σε λατρευω ρεεεεεεεεεεε ΑΛΗΤΙΚΟ Καζενάκι μμμμμμμμμμμμμμου.........................................

    Αμέεεεετρητα ΦΙΛΙΑ....

    και να ξέρεις...
    ΕΙΜΑΙ Εκεί ακομη κι όταν Λείπω.....................................................

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικούλια και να τα εκατοστήσεις!
    Μ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΦΙΛΙ ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΟ......

    η καλύτερη θεραπεία για τις GiP-ασθένειες.....

    μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμάκια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτή από πάνω η Ανώνυμη, νομίΖΩ μου έκλεψε ατάκες!!!..

    ;-)))))

    ;-ΡΡΡΡ

    ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΣΩ..... ΜΗΝ!!!!!!.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ΄αγαπάω...................... όση ΑπόΣταση ΧωροΧρονική κι αν μπαίνει ανάμεσά μας....

    Δημόσια το ΚαταΘΕΤΩ.... να το ξέρεις..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά κι ονειροπόλα.. Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω να δηλώσω το εξής: πέρασε ένας τύπος από το μπλόγκ μου που παρίστανε τον μπαμπά του Θησέα. Εγώ ούτε τον Θησέα έχω δει.. ούτε κανέναν απ' το σόι του.

    Ο Νεύτων οπωσδήποτε και θα σκάσει.... δεν το συζητώ.
    Εξάλλου, οι αποχρώσεις του γκρι δεν ξέρουμε πόσες είναι επακριβώς και με μπεστ σέλλερς δεν ασχολούμεθα καθώς είμεθα σπασίκλες με τη βούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω να δηλώσω το εξής: πέρασε ένας τύπος από το μπλόγκ μου που παρίστανε τον μπαμπά του Θησέα. Εγώ ούτε τον Θησέα έχω δει.. ούτε κανέναν απ' το σόι του.

    Ο Νεύτων οπωσδήποτε και θα σκάσει.... δεν το συζητώ.
    Εξάλλου, οι αποχρώσεις του γκρι δεν ξέρουμε πόσες είναι επακριβώς και με μπεστ σέλλερς δεν ασχολούμεθα καθώς είμεθα σπασίκλες με τη βούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αργησα αλλα σημασια εχει οτι ηρθα:) Χρονια σου πολλα και καλα γεματα υγεια.
    Ευχαριστω που παντα περνας απο το σπιτικο σου.Πιστευω θα εισαι καλα τωρα για να γιορτασεις τα γενεθλια σου ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ✿✿彡

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ¸.•°✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή