Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Ενα από όλα !!



Είχα πάλι να εμφανιστώ καιρό. Πολύ οι οι λόγοι. Είχα τις κλειστές μου, είχα προβλήματα με το σπίτι μου, τρέμω ακόμα μη βρέξει, θα τρέχω με τους κουβάδες πάλι.  Δεν μου αρέσουν και αυτά που βλέπω γύρω μου, ψέμματα να πω ; Και εντάξει, άνθρωπος είμαι, κάποιες στιγμές και θα γελάσω, και θα ξεχαστώ, ποιος δεν έχει και τέτοιες στιγμές ; 

Όμως... θα το ξέρετε και εσείς για να γράψει κάποιος πρέπει να έχει έμπνευση, να του έρθει να γράψει κάτι, να έχει όρεξη για να το κάνει και ελεύθερο χρόνο. Οι στιγμές που τα έχουμε την ίδια ώρα όλα αυτά όλο και αραιώνουν, ιδίως στο θέμα της όρεξης.  

Στα στέκια σας δεν πήγα. Πνίγηκα σήμερα, ήθελα να γράψω κάτι. Αλλά αν σας επισκεπτόμουν πριν ή μετά, θα φάνταζε σαν να το κάνω όχι για να σας απολαύσω αλλά για να μου ανταποδώσετε την επίσκεψη. Μια άλλη μέρα, σας το υπόσχομαι, μια μέρα εδώ κοντά που μόνο επισκέψεις θα κάνω και δεν θα γράψω κάτι εδώ.

Τι μενού σας έχω για σήμερα... Ένα από κάθε είδος... 

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ : 
Πάει ο 85ρης άνδρας στο γιατρό (πάει ή τον πάνε, δεν λέει το ανέκδοτο). Και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος : 
Γιατρός : Καλημέρα σας. Πως αισθάνεσθε ; 
85ρης : Μια χαρά γιατρέ μου, περδίκι ! Έχω να σας πω και ένα ευχάριστο... Η γυναίκα μου, έμεινε έγγυος ! Παρά τη διαφορά ηλικίας, 35 χρονώ είναι, τα κατάφερα !  
Γιατρός : χμ.... Να σας πω μία ιστορία... Ένας κυνηγός, πάει μία μέρα στο δάκος να κυνηγήσει... Είχε το όπλο του αλλά μέσα στη βιασύνη του να φύγει από το σπίτι του, δεν είχε σφαίρες. Ξαφνικά παρουσιάζεται μία αρκούδα μπροστά του. Σηκώνει το όπλο ο κυνηγός, ακούγεται ένας πυροβολισμός, μπαμ και κάτω η αρκούδα !

85ρης : Δε γίνεται ! Αδύνατον γιατρέ μου, αφού δεν είχε σφαίρες το όπλο ! Κάποιος άλλος πυροβόλησε και τη σκότωσε !
Γιατρός : Α γειά σου....

ΕΝΑ ΡΗΤΟ : 
Για να πάρεις μια μικρή απόφαση χρειάζεται λογική. Για να πάρεις μία μεγάλη απόφαση θέλει ένστικτο... 

ΜΙΑ (χιουμοριστική αλλά και πικρή) ΑΛΗΘΕΙΑ :
Πράγματι, τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία. Είναι καλύτερο όμως να κλαις μέσα σε μία μερσεντές παρά πάνω σε ένα ποδήλατο ! 

ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ :
Μπορεί η σιωπή να είναι χρυσός αλλά μερικές φορές το "αντε μαμίσου" είναι πλατίνα !! 

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ :
Θεέ μου δώσε μου υπομονή γιατί αν μου δώσεις δύναμη θα τα μαμίσω όλα !! 

ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : 




ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ : 



Ζωγράφος : Nathalie Mulero Fougeras 

ΕΝΑ VIDEOCLIP ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ OLDIES ΠΟΥ ΞΑΝΑΕΓΙΝΑΝ ΜΟΔΑ  : 
video

Μου το έστειλε μία μεγάλη χορευταρού της μπλογκ-ο-παρέας, η Κάρυ μας, το καμάρι μας ! :)  Ξεκινά "μαζεμένα" και μετά το γυρίζει στο έξαλλο ! 
Προσωπικά : Τα τραγούδια, η μουσική, λες και είναι τα νεανικά μου γλέντια σε 13 λεπτά ! Χορέψτε το !!
Κι οι νεότεροι  ας ρίξουν μία ματιά : Τα τουϊστ και τα ροκ των δεκαετιών 50 - 70 χορεύονται σε όλο τον κόσμο πάλι ! 

ENA VIDEOCLIP ΓΙΑ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ... Μια που έρχεται η 25η Μαρτίου, πάντα επίκαιρο στις μέρες μας. ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ Ρε-Pussy-δες, σε Τασιόπουλους, σε Βερεμήδες και σε όλη την θολοκουλτουριάρικη φάρα !! 

Παλιό είναι, θα το ξέρετε αλλά εγώ τουλάχιστον το ακούω ακόμα και μου σηκώνεται η τρίχα !  

Ακούστε, διαβάστε, δείτε πατώντας εδώ


KAΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΔΕΥΤΕΡΟ !! 









17 σχόλια:

  1. Εγώ θα μείνω περισσότερο στον πίνακα και στην κουβέντα...
    Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω Γιώργο!!!
    Καλό σου βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να έρχεσαι να κάνεις εμφάνιση, ακόμη και όταν δεν έχεις κάτι να πεις.
    Σήμερα εγώ τουλάχιστον χάρηκα πολύ που εμφανίστηκες και χαμογέλασα και λίγο με όλα τα παραπάνω.
    Κυρίως όμως να είσαι καλά... όλοι πρέπει να το προσπαθήσουμε κι ας νιώθουμε πως δεν γίνεται...
    Στην αρχή της κρίσης έλεγα ότι "Δεν θέλω η κρίση να με αφήσει απέξω. Τι να την κάνω εγώ τη ζωή όταν οι άλλοι πεθαίνουν." Τώρα βλέπω πως η κρίση δεν εξαίρεσε κανέναν. Κανένας δεν την γλύτωσε...
    Ειδικά η δική μου οικογένεια βρέθηκε με το 1/3 των αποδοχών της και με μια τεράστια δόση δανείου. Χάνω το κουράγιο μου πότε πότε, αλλά μετά συνέρχομαι... Πρέπει να μείνουμε όρθιοι γιατί έχουμε παιδιά... που δεν πρέπει να τους αφήσουμε υποχρεώσεις που επωμισθήκαμε εμείς.
    Αυτό σκέφτομαι και παίρνω δύναμη.
    Παράλληλα περιμένω και μερικούς από εσάς να με ενθαρρύνετε όπως έκανες εσύ με ένα ανεκδοτάκι, με όμορφες φωτογραφίες, πίνακες, μουσική...
    Κύριο συμπέρασμα.... ο ένας μας βοηθά τον άλλο
    έστω και μέσα απ' εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να σου γράψω τώρα Gip μου, τα έγραψε όλα το Φλωράκι μου !
    Μη χάνεσαι , δεν είσαι μόνος ούτε είσαι ο μόνος με προβλήματα ... όλοι έρμαια των κυμάτων είμαστε και δεν ξέρουμε που να πιαστούμε ... δεν είναι λύση να μπούμε κάτω από το πάπλωμα και να ξυπνήσουμε μετά από δυο χρόνια...
    Πάρε την βάρκα σου και κολύμπα...
    Και εδώ που τα λέμε τι εννοείς ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΒΡΕΞΕ? Πενήντα χιλιόμετρα μακριά γιατί βρέχει πρωί μεσημέρι βράδυ λες και μας έδωσε συνταγή ο γιατρός?

    Άντε καλά να περάσετε, να γελάσετε έστω και με τα χάλια μας και να μην χάνεσαι :))
    Σε φιλώ , να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ήξερα το τραγούδι Γιώργο... το ήξερα και το τραγουδούσα, αλλά με εικόνα είναι συγκλονιστικό...να σου σηκώνεται η πέτσα....αν έχεις!!

    Και μη σε νοιάζει...όλα θα γίνουν... μη νομίζεις πως μιλάω εκ του ασφαλούς...εκ του ανασφαλούς μιλάω, αλλά δεν βαριέσαι, ότι είναι για όλους είναι και για μένα!
    Ίσως ξυπνήσουμε αν μας πάρουν το σπίτι, γιατί κάτι άλλο δεν έχω ...δουλειά δεν, αμάξι δεν... την υγειά μας πάνω από όλα και οι άνθρωποι που αγαπάμε να΄ναι καλά!

    Έχεις βραβείο και έλα να το πάρεις!

    εδώ!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε να σε δούμε φίλε Γιώργο!
    Ξεροσταλιάσαμε στην πόρτα περιμένοντας σε!
    Κουβέντες και προσευχές χωρίς.."αναγραμματισμούς" γουστάρω εγώ!
    Με το τραγούδι έχω ξεφαντώσει νύχτες ατελείωτες!...
    Τι μου θύμισες γμτ απόψε...
    Ότι αύριο το βράδυ με έχουν καλέσει κάπου και δεν ξέρω αν γουστάρω να πάω...
    Καλό σου βράδυ και εν αναμονή της επίσκεψης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να πω πως χάρηκα πολύ που σε "είδα", πως όλα τα χάρηκα στην ανάρτησή σου.
    όσο για τα δύσκολα... δυστυχώς όλοι στο ίδιο καζάνι της κόλασης που μας βάλανε βράζουμε... όμως, πρέπει από κάτι να πιαστούμε. το οφείλουμε στον εαυτό μας και σε όλους όσους αγαπούμε και μας αγαπάνε.
    καλό ξημέρωμα, GiP μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα; Επέστρεψε ο άσωτος; Καλώς τον! Μην αφήσεις κανέναν και τίποτα να σου κλέψει το χαμόγελο από τα χείλη, μ'ακούς;;; Το χρωστάς στον εαυτό σου αυτό.

    Χαιρετισμούς από τη μακρινή Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να γραφεις οταν εχεις κεφι μονο. Αλλιως τι να μοιραστείς μαζί μας. Εγω τουλάχιστον θα έρχομαι οποτε μπορώ είτε έλθεις σε μενα είτε όχι. Ευχομαι να μειωθουν στο ελαχιστο τα θέματα που αντιμετωπίζεις και μαζι με αυτό σου εύχομαι καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή. Με Κέφι και Φιόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εξαιρετική ανάρτηση..μου άρεσαν όλα...να σαι καλά να περάσεις όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά να είμαστε Γιώργο, να γελάμε παρέα και να ξεδίνουμε... το χορευτικό εξαιρετικό, τα ανέκδοτα τα ήξερα... προχθές είμασταν καλεσμένοι σε μασκέ... σκέτη κατάθλιψη, πάει ξέχασε ο κόσμος τον χορό... μόνο τον χορό στο ταψί θυμάται... σνιφ!

    ΑΦιλιά και να σε προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A γεια σου Γιώργη μου!!!!!!ΧΑ!ΧΑ!!!!!

    όλα ωραία που μας έβαλες!!!!

    Θα σταθώ σ αυτό...Για να πάρεις μια μικρή απόφαση χρειάζεται λογική. Για να πάρεις μία μεγάλη απόφαση θέλει ένστικτο... φαίνεται ότι οι πολιτικοί μας δεν έχουν καθόλου από το τελευταίο...τώρα που το ξανασκέφτομαι ούτε και από το πρώτο!!!!

    Καλή Σαρακοστή και να είσαι καλά φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να πω εγώ GiP που το blog μου με τον προσανατολισμό που του έχω δώσει, πρέπει να είναι μονίμως μες την καλή χαρά, παρότι τελευταία έχω μια μόνιμη τάση να βαράω όποιον βρω μπροστά μου!
    Τι είπες;
    Να βαράω την….κολόνα του σπιτιού να εκτονώνομαι;
    Ωραίος φίλος είσαι εσύ!
    Χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργο θέλω να εξάρω την επιλογή σου να μας βάλεις σε άλλους δρόμους πιο χαλαρούς, πιο χαμογελαστούς από αυτούς που διανύουμε, αλλά δυστυχώς δεν μπορεσα να διαβάσω όλη σου την ανάρτηση γιατί δακρύζω. ¨Οχι βέβαια από συγκίμνησες για την φιλοτιμη προσπάθεια σου να γελάσουμε και να ευφρανθούμε από την μουσική (εδώ στο μαγαζί δεν έχει ηχεία). Πάντως και ίσως σου φανεί αστείο, γέλασα πολύ εκεί που γράφεις ότι ένας κυνηγός πάει στο ...δάκος για να κυνηγήσει δεν ξέρω γιατί μου φανηκε αστείο αλλά φαίνεται ότι η οφθαλιμική μου κατάσταση επηρεάζει και την ποιότητα του χιούμορ μου.
    Θαυμασιος ο πίνακας της Fougeras απο όσο μπορώ να δώ δηλαδή.
    Τώρα μόλις φύγω απ εδώ θα πάω να βρώ κανένα "δάκος" να κρυφτώ από όσα συμβαινουν γύρω μας.
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποικιλία θεμάτων για ολα τα γούστα βλέπω :) Εγώ ξεχώρισα και μου άρεσε η φωτογραφία και ο πίνακας
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Σαρακοστή σας εύχομαι. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλέ μου Gip και πάλι χάθηκες
    ούτε ένα καινούργιο ανεκδοτάκι κάτι τις τέλος πάντων?
    Δεν πειράζει
    να είσαι μόνο καλά και φτάνει!

    σε φιλώ και σου εύχομαι καλό τριήμερο να περάσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. ¸.•°♡
    ♡ "Que este nosso pequeno mundo virtual, nesta Páscoa,
    seja cada vez mais humano!"

    ¸.•°♡
    ♡ Feliz Páscoa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή