Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Μετά την Πρωταπριλιά...


Την περάσαμε και αυτή την πρωταπριλιά. Ήταν όπως την περίμενα, χωρίς κέφι ιδιαίτερο, με ψεματάκια που μερικά κάναμε πως τα πιστεύαμε. 
Λείπει κάτι ; Έμεινε απ έξω το κέφι άλλων εποχών. Φέτος και πάλι τα πειράγματα, το κέφι, πρωταγωνιστούσαν στις μικρές, αθωότερες ηλικίες. 
Ωραία εποχή η άνοιξη αλλά έλειπε φέτος από τις καρδιές των πολλών από εμάς, των "μεγάλων". Νικημένη από την σκληρή πραγματικότητα η άνοιξη πέρασε σε δεύτερο ρόλο. 
Ο κόσμος, δε λέω, προσπάθησε να νοιώσει Απρίλη, να νοιώσει άνοιξη, να γελάσει, αλλά δεν τα κατάφερε .
Πείσμωσαν οι καιροί μαζί μας. Είχαμε κέφι, μας ζήλεψαν. Σκορπίσε το κέφι, χάθηκε το γέλιο, πόνος και οργή παντού. 
Ωρίμασε ο κόσμος ; τι να πω ; Ράγισμένες ψυχές κουβαλάμε όλοι. 
Αντε και του χρόνου καλύτερα.

15 σχόλια:

  1. Ελπίζω ρε παιδιά ! Ελπίζω ! Δεν κλαίγομαι.
    Αντε να δούμε !
    Τα έχουμε ξανακαταφέρει, και κάτω από χειρότερες περιστάσεις.
    Αντε πάλι, σαν την πρώτη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εγώ δεν δικαιούμαι να μιλήσω, καθώς συνήθως "κλαίγομαι"!
      Ελαφρώς ηλιθίως βέβαια, αλλά το νόημα παραμένει το ίδιο.

      "Προσεχώς καλύτερα"!-Ζήκος αθάνατος!

      (Με όλο το θάρρος GiP μου, το blog μου λέγεται "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου", που παρεμπιπτόντως να σε ευχαριστήσω -αν δεν το έχω κάνει ήδη η γαϊδούρα!- που το έχεις βάλει στα αγαπημένα σου!)

      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΕΠΙΣΗΣ!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΚΕΦΟΣ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΑΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ. ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ! ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν κλαίγεσαι, GiP. την πραγματικότητα καταγράφεις... δυστυχώς...
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στη ρωγμή του χρόνου φίλε μου..
    Γνωρίζουμε πως δεν κλαίγεσαι άλλωστε το ηχηρό σου γέλιο δίνει αισιοδοξία και στις δύσκολες στιγμές!΄Θα τον ισιώσουμε το δρόμο ..που θα πάει;
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μηνα φίλε μου,
    δύσκολα ευκολα...ξέρουμε εμείς...και ξανα προς τη δόξα τραβα!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα εύχομαι!
    Κάθε χρόνο και χειρότερα καταντήσαμε
    μα φέτος ούτε να μειδιάσουμε δεν έχουμε όρεξη
    όχι να πειραχτούμε αναμεταξύ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμήν!Μακάρι να καλυτερέψουν..Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να πω μια γλυκιά καλημέρα από την μακρινή Μελβούρνη και να σου αφήσω το ποίημα του Σεφέρη, που τόσο μου αρέσει...

    Λίγο ἀκόμα θὰ ἰδοῦμε
    τὶς ἀμυγδαλιὲς ν᾿ ἀνθίζουν.

    Λίγο ἀκόμα θὰ ἰδοῦμε
    τὰ μάρμαρα νὰ λάμπουν,
    νὰ λάμπουν στὸν ἥλιο
    κι ἡ θάλασσα νὰ κυματίζει.

    Λίγο ἀκόμα, νὰ σηκωθοῦμε
    λίγο ψηλότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και το κουράγιο.Πότε έτσι, πότε αλλιώς και η δική μου διάθεση, όπως και η δική σας.Να πάμε στα καλύτερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ράγισμένες ψυχές κουβαλάμε όλοι..

    Δώσατε την απάντηση με την ως άνω πρόταση.
    Δε χωράει άλλο σχόλιο, νομίζω..

    Καλό μήνα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βλέπεις μετά από τόσες μέρες μπαίνω να δω τι έγραψες καλέ μου για την πρωταπριλιά.... αυτή την πρωταπριλιά του '13 που θα μου μείνει αξέχαστη σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου .... και πόσο λίγα φαντάζουν όλα εμπρός σε ότι συναισθήματα βίωσα αυτή την σκοτεινή της ζωής μου ημέρα !
    Ο θάνατος είναι το χειρότερο απ΄ όλα Gip μου, όλα τα άλλα παλεύονται, ο θάνατος όμως όχι.

    Σε φιλώ
    Να είσαι πάντα καλά και να προχωράς με το κεφάλι ψηλά ... είμαστε ακόμα ζωντανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. º° ❤♫°
    Olá, amigo! Passei para uma visita.
    Um ótimo mês de abril.

    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή