Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ !!

Την πρώτη Ιουλίου... 

Δεν πάει να είναι ανάδρομος ο Ερμής ; (δεν ξέρω αν θα είναι, φτου μην τον ματιάσω !)

Δεν πάει να κερδίσατε στο Λότο και να λέτε "αντίο κρίση" ; (σας το εύχομαι !) 

Δεν πάει να παντρεύεται ο παππούς σας στα 96 του ( για 4η φορά, το έχει ο άνθρωπος, τι να λέμε...) με την χαμηλοβλεπούσα Ουκρανή νοσοκόμα Τσουλάνα που τον φρόντιζε στο ΚΑΠΗ ;

Δεν πάει να σας κάλεσε για καφέ (μετά την 7η πίτσα που παραγγείλατε σε μια μέρα) ο μπρατσαράς ντελιβεράς ; (για αναγνώστριες αυτό) 

Δεν πάει να σας κάλεσε το βραδάκι να της στήσετε το μπλογκ η καυτή ζωντοχήρα στο τρίτο που έχει επικοινωνιακές ανησυχίες ; (ανησυχίες έχει γενικότερα, ιδίως τα βράδια. Για αναγνώστες αυτό...)  

Δεν πάει να έπαθε λουμπάγκο η ματσωμένη θεία σας που σας έχει μοναδική/ό κληρονόμο και σας φώναξε να βοηθήσετε ; 

Δεν πάει να... ή να... ή ακόμα και να... 

Ότι και να τρέχει, να περπατά, να σέρνεται, να κολυμπά, να πετάει... Σας έχω ρεζερβάρει !! 

ΚΑΘΟΤΙ : 

Πρώτη Ιουλίου, ημέρα Δευτέρα, το απόγευμα, έχω την παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου μου. 

Το εμπροσθόφυλλο : 



Το οπισθόφυλλο : 



Copyright © Bookstars 2013   (ο εκδοτικός οίκος) 
Τηλ.: 210-8072643 (δέχεται και παραγγελίες) 


Στην διαμόρφωση του εμπροσθόφυλλου του βιβλίου συμμετείχε φιλικά ο γνωστός μας μπλόγγερ Κώστας Θερμογιάννης (Τελευταίος). Το όλο στήσιμο του βιβλίου και η φιλολογική του επιμέλεια έγινε από τον φιλόλογο/ιστορικό κ. Δήμο Χλωπτσιούδη.   

Η ηθοποιός Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους (η κόρη του Χριστόφορου) θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο μου. 

Που όλα αυτά ;
 Σταδίου 24, στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ

Παρεξηγησιάρης δεν είμαι (λέω εγώ τώρα !), αλλά ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΤΕ ! 
(το ότι θα υπάρχει απουσιολόγος και κάμερα καταγραφής εισερχομένων διαψεύδεται σαν κακόβουλος φήμη... Αλλά ποτέ δεν ξέρετε...) 

Χαίρομαι που ελεύθερα και χωρίς ουδεμία πίεση θα με τιμήσετε με την παρουσία σας !  :)  :)  :) 

Σημείωση : Επειδή θέλω να είμαι εντάξει... Τα 17 διηγήματα του βιβλίου μου υπήρχαν - τα περισσότερα - στο μπλογκ μου. Μπορεί να τα έχετε διαβάσει όλα εδώ ή κάποια από αυτά. Με παρακάλεσε ο εκδοτικός οίκος να τα βγάλω από το μπλογκ μου και το σεβάστηκα. Από εδώ και πέρα όποιος τα θέλει υπάρχουν μόνο στο βιβλίο. 

Επειδή μου το ζήτησαν αναγνώστες, στην παρουσίαση θα υπάρχουν και μερικά αντίτυπα του πρώτου μου βιβλίου ("Η δέκατη Φωτογραφία", εκδόσεις Ψυχογιός, αστυνομικό) που έχει εξαντληθεί και δεν βρίσκεται πλέον αλλού.
  
Με δεύτερη υπενθυμιστική ανακοίνωση θα σας πω περισσότερες λεπτομέρειες (ώρα, ποιος θα με παρουσιάσει κ.λ.π.)  




   

28 σχόλια:

  1. E τι να σου πω τώρα μου λες;EEEEEEEEEE!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακάρι να μπορέσω... θα ήθελα πολύ να έρθω!
    καλοτάξιδο Γιώργο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο απόγευμα δηλαδή...???
    Για να προλάβω να έρθω ,αφού στις 9 έχω εκπομπή...
    Και μήπως - λέω μήπως - την προηγούμενη της παρουσίασης Πέμπτη,του μηνός Ιουνίου 27 δηλαδή,αξιωνόσουν να καθίσεις στα μικρόφωνα δίπλα μου και να το παρουσιάσουμε και από το Spirto Web Radio...????
    Δεν θέλω ου και όχι...( επίσης ελεύθερα και δημοκρατικά χαίρομαι που χωρίς πίεση θα με τιμήσεις με την παρουσία σου )
    Κλείσαμε...Πέμπτη 27/6/13 ώρα 7 το απόγευμα,ραντεβού στον αέρα...!!!!

    Καλοτάξιδο Γιωργή μου και πάντα πολυγραφότατος και λαλίστατος όπως σε ξέρουμε...Θα προσθέσω ,με την άδειά σου - λέμε και καμιά αηδία να περάσει η ώρα,σιγά μη σου πάρω την άδεια - το βιβλίο σου στην ειδική ενότητα με τις βιβλιοπαρουσιάσεις του σάιτ μας...
    μάτσα μούτσα μουτς και ευχαριστώ για την ενημέρωση...-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοτάξιδο να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου και καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΡΑΔΥΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ...
    ""Ότι και να τρέχει, να περπατά, να σέρνεται, να κολυμπά, να πετάει... Σας έχω ρεζερβάρει !! "" ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΙΝΤΑ ΜΠΟΥ ΝΑ ΚΑΜΟΥΜΕ ΚΟΦΚΕΙ ΝΑΚΚΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΟΥΙ :)) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαα! Καλή επιτυχία! Και την δική μου αγάπη έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασε τις καυτές ζωντοχήρες ,τη δουλεια τους κάνουνε, κατα πάσα πιθανότητα θα είμαι Αθήνα, εκτος απροόπτου οπότε θα χαρώ να παρευρεθώ και φυσικά να γνωριστούμε και απο κοντά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοτάξιδο το βιβλίο Τζιπάκο μου!
    Πολύ θα ήθελα να ερχόμουν,αλλά είναι η απόσταση όπως καταλαβαίνεις.
    Καλή επιτυχία ολόψυχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mε το καλό να γίνει η παρουσίαση και σου εύχομαι να γίνουν αμέσως ανάρπαστα και να ακολουθήσουν στη συνέχεια πολλές πολλές εκδόσεις του βιβλίου σου...
    Λυπάμαι που θα χάσω την όμορφη εκδήλωση της παρουσίασης αλλά δηλώνω απούσα από τώρα γιατί 27/6 θα σαλπάρω για το νησί μου.
    Με την επιστροφή το Σεπτέμβρη θα ψάξω να βρω το βιβλίο σου, στο υπόσχομαι.
    Καλή επιτυχία.... μέσα απ' την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν η ειδοποίηση μου έρχεται με mail στις 3 Ιουλίου και επίσης δεν μπορώ να ξέρω πότε κάνουν νέες αναρτήσεις οι φίλοι bloggers γιατί η wordpress δεν με διευκολύνει... μου μένει πια, να ευχηθώ με όλη μου την καρδιά, να είναι καλοτάξιδο και να σε διαβάζουμε πιο συχνά και το blogaki σου!
    ΑΦιλιά και στο επόμενο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος μαγισούλα μου.

      Η παρουσίαση είναι ΠΡΩΤΗ ΙΟΥΛΙΟΥ, ημέρα Δευτέρα. Θα νόμισες πρώτη Ιουνίου υποθέτω ! :)

      Εχεις λοιπόν περιθώριο, για αυτό το έβαλα ένα μήνα πριν, να προγραμματίσετε. Σε 2 βδομάδες θα ξαναβγάλω με ώρα παρουσίασης και άλλες λεπτομέρειες για το πως θα έρθετε.

      Στο μπλογκάκι μου θα γυρίσω πιο ζεστός είναι σίγουρο. Μου αρέσει και μένα.

      Πολλά φιλιά ! Χαιρετισμούς στον άνδρα σου, θα χαρώ να τον δώ και εκείνον.

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΟΤΑΞΕΙΔΟ ΓΛΥΚΙΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΧ !! Μας πιάσανε !! :)

      Η γυναίκα μου ήταν αυτή !
      Πρώτη εμφάνιση στα μπλόγκια.
      Πήγε να μου κάνει την ανώνυμη θαυμάστρια, να ψαρέψει...
      Την πρόδωσε όμως το "γλυκειέ μου"

      Τς τς... τα σε μάς... Στο Γατόνι βρε ;


      Διαγραφή
  12. Καλή επιτυχία σου εύχομαι ολόψυχα και σ'αυτό το βιβλίο!
    Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει ανάρπαστο και αυτό
    μακάρι να μπορούσα ν'απολαύσω την επιτυχία σου
    θα'ναι εκεί όμως η σκέψη μου!

    Με φιλιά νησιώτικα για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή επιτυχία και καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου....για την παρουσίαση δεν ξέρω αν μπορώ λόγω δουλειάς να έρθω...μα σίγουρα θα το διαβάσω.....
    να γράψεις σημεια πώλησης αν γίνεται.....ευχαριστώ και να σαικαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιώργο μου να είναι καλοτάξιδο και να φτάσει πιο μακριά από όσο ονειρεύεσαι! Χαίρομαι που βοήθησα για τη δημιουργία του βιβλίου σου και θα κάνω και μια σχετική δημοσίευση στο διαδικτυακό τόπο τοβιβλίο.net, θα σε ενημερώσω σχετικά γι' αυτό.

    Θα βάλω όλες μου τις δυνάμεις για να είμαι στην παρουσίαση, επειδή όμως μου αρέσει να είμαι ξεκάθαρος δεν είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρω (Η περίοδος αυτή είναι δύσκολο για μένα να πάρω άδεια από τη δουλειά...)

    Να φτάσουν μακριά οι Μυθιστορίες σου... :)
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ετσι που το κομψά που το έθεσες, θα έρθουμε! Και..ουδεμία ευθυνεη φέρουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗ5 Ιουνίου 2013 - 4:22 μ.μ.

    Καλοτάξιδο... Καλή επιτυχία στην εκδήλωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσες ευχές να δώσω που δεν φτάνουν;
    Με το καλό να φτάσει στα χέρια μας το βιβλίο σου καλέ μου Gip, είμαι πραγματικά περίεργη να διαβάσω τις ιστορίες σου κι ας έχω διαβάσει μερικές , όπως το γράφεις, εδώ στο μπλοκ σου… ξέρω πως άλλη αίσθηση έχει να κρατάς το βιβλίο στο χέρι και να χάνεσαι στις σελίδες του!!

    Η περιγραφή στο οπισθόφυλλο αρκετά λυρική θα έλεγα … πολύ του γούστου μου και παραπέμπει σε ταξίδια του μυαλού…

    Σε φιλώ και
    Κάθε μου ευχή μαζί σου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε μου αγαπημένε σε ευχαριστώ θερμά και σου στέλλω τις καλύτερες πρωτες χίλιες ευχές μου!
    Καλή διασκέδαση στην παρουσίαση και καλοτάξιδο το βιβλίο σου!
    Ελπίζω ότι θα φτάσει εδώ στα ξένα, διαθέσιμο ηλεκτρονικώς.
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. GiP πολύ θα ήθελα να παραβρεθώ στην παρουσίαση του βιβλίου σου αλλά θα είμαι και εγώ όπως και η Φλώρα στο νησί.
    Βλέπεις εμείς ξεκινάμε πολύ νωρίς τις διακοπές μας.
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΥΑΟΥ καλα νεα. Να ζητήσω μια χάρη? Θέλω ένα αντίγραφο του παλιού βιβλίου. Το αγόρασα σε ηλεκτρονική μορφή απ'τον Ψυχογιό αλλά ποτέ δεν λειτούργησε αυτό το ebook. Eίχα επανειλημμένη αλληλογραφία και τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εκδοτικό Οίκο αλλά ποτέ δεν κατάφεραν να διορθώσουν το πρόβλημα. Ετσι ενώ το αγόρασα, δεν το διάβασα ποτέ. Αν δε σου κάνει κόπο κράτησέ μου ένα αντίγραφο και θα φροντίσω να το παραλάβει κάποιος γιά μένα. Ευχαριστώωωωω και καλοτάξιδο το καινούργιο. Περιμένουμε και αυτό με τη ζωή του πατέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά θα ήθελα να είμαι και πραγματικά θα προσπαθήσω!
    Εσύ ξανα-ειδοποία όσο πλησιάζει ο καιρός! Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου! Τα βιβλία είναι πνευματικά μας παιδιά! Σε φιλώ φίλε μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ουφ, ίδρωσα να τρέχω!
    Γιατί όταν λέμε 15 λεπτά με τα τα πόδια δεν είπες ποιου!

    Αν δεν με πατήσει τρόλεϊ θα είμαι πρώτη θέση!
    (Δεν βλέπω λέμε!!!!)

    Ευχές! Ευχές! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα στείλω μαγικό φίλτρο αφού η σπηλιά μου απέχει από το χώρο που κάνεις τις τελετές σου! Καλοτάξιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το μεγαλύτερο Δέλεαρ είναι πως... θα γνωρίσω από κοντά ΟΛΟΥΣ του αγαπημένους Θαμώνες της ... ΓΟΜΑΣ!....

    ;-)))))

    Όλα τα χάπενινγκς του τύπου Βιβλιοπαρουσιάσεων ΟΦΕΙΛΟΥΝ να έχουν χαρακτήρα:

    To Know us Better!!!...

    Φιλάκι.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή